Photocure: Søker NANO aksjonærene en trygg havn?

Medisinmannen
PHO 05.04.2018 kl 11:54 4417

NANO var et spennende selskap, men immunoterapi har nok, dessverre for NANO, utviklet seg raskt i en svært positiv retning og gjort fremtiden vanskelig for selskapet. Effektiviteten måtte bedres og flere kliniske undersøkelser med høyere doser har vært nødvendig. Da får man brått og brutalt et møte med bivirkninger som ikke alltid er ønskelig.

Photocure er en helt annen sak. De skal ta kreften så tidlig som mulig og før den blir "farlig". Immunoterapi er en behandling som nå kan brukes nært opptil Cysview/Hexvix.

Jeg tror på en god kursutvikling fremover.
Redigert 19.01.2021 kl 17:45 Du må logge inn for å svare
gruk
05.04.2018 kl 15:26 4304

Positivt idag - men du var jo skeptisk i forrige uke
Medisinmannen
05.04.2018 kl 16:23 4258

Du forstår ikke det jeg skriver. Det er ingen tvil om at Photocure vil bli et OK selskap. Det skal svært lite til for å lykkes med det grunnlaget man har nå.

Det er tid og omfanget jeg spør meg om og med bedre ledelse føler jeg meg tryggere på at stor suksess raskere.
gruk
05.04.2018 kl 16:34 4236

Og hvem mener du har hovedæren for det selskapet har produsert til nå?
focuss
05.04.2018 kl 16:42 4228

gruk
MM har vært positiv til produktene hele veien men kritisk til ledelse. Får håpe hans forståelige frustrasjon fra tidligere tider nå blir erstattet av tilfredshet og glede. MM er særdeles viktig for de som ønsker å forstå Photocure.
focuss
05.04.2018 kl 16:52 4208

Det ser ut for meg som om selskapet gjør alt riktig nå. Måten de har arbeidet for å øke " awareness" i USA ser hel proff ut. Det er også all grunn til å tro at det bygges en slagkraftig salgsorg i USA. Selv Ibsen synes å ha giret opp flere hakk og det synes å være positivt også i norden. Tror Jeremy Bahr har vært en svært vellykket ansettelse. Det er en spesiell følelse å følge med på denne og faktisk forvente firesifferet kurs etter hvert.



YNWA250505
05.04.2018 kl 16:53 4205

Søker PHO aksjonærer en tryggere havn i NANO? Jeg tror det. kan se sånn ut? Omsetting i NANO ca 112 millioner høyere i luftslottet PHO. Hadde det vært så jævlig bra som dere maser om døgnet rundt her så hadde PHO stått i 130 og ikke fortsatt under 30 kroner. I morgen er det ned med PHO igjen og opp med NANO. MM har snakket varmt om PHO i 10 år, nå skjer det, nå skjer det, NÅ smeller det opp. Nei det gjør jo ikke det. Hvorfor? Er det fordi produktet ikke er så populært som dere ønsker. Ferdig snakka. Det er fakta. Se på kursen
focuss
05.04.2018 kl 17:04 4181

At Costa har vært uegnet til å lede Nano har vært tydelig siden juni 17. Omsider forsto også en del av hausserne og ikke minst styret det også. Nano synes å ha vært uten ledelse, selv om hausserne mente de hadde verdens beste ledelse. Regner med kursen på PHO er minst det dobbelte av Nano til jul. Problemene til Nano ender ikke med at Costa går, selv om det hjelper.
YNWA250505
05.04.2018 kl 17:25 4155

Hadde PHO hatt Costa hadde muligens PHO stått i kr 50+, men som MM sier, ledelsen i PHO er muligens noe av det svakeste som er i bransjen. Han har fulgt PHO i 10 år minst og vet hva han snakker om. Han har disset ledelsen til PHO i alle disse årene i alle fall siste 5. hvilke problemer har NANO Foccus. Kan ikke du som er en guru innenfor pharma fortelle oss andre det. Kan du samtidig fortelle om NANO har nok penger til å gjennomføre Paradigme? Er Betalutin i dine øyne et dårlig produkt? Du har stått i PHO i årevis og håpet og håpet på en latterlig kurs som aldri kommer. Den står fortsatt og stamper på 20-tallet. Hvor mange år har du vært låst her? Andre aksjer har tatt 10 gangeren og du har hausset PHO hinsides all fornuft. NÅ skal det skje ikke sant. Du regner med at PHO er minst det dobbelte av NANO til jul. Her beviser du at du også tror på julenissen. Dvs jeg håper du får rett, men da må PHO stå i 200kroner++ Og det skjer jo ikke vettu:-)
focuss
05.04.2018 kl 18:02 4101

Min fartstid i PHO er måneder, ikke år. Problemene til Nano er åpenbare for de som evner å se. At Costa nå er ute er et godt første skritt. De har påtatt seg et veldig stort Paradigme studie, rekruttering går ikke fort og de tåler ikke mye forsinkelser. Ny CEO skal inn å han skal ha masse opsjoner i tillegg til Costa. Først skal han rydde skapene for skjeletter. Det tar flere år før det kommer Paradigme resultater. Må
jo vente til desember for Lymrit resultater!!!. Konferanser synes fortsatt å være viktigere enn aksjonærer. Meningsløst.
Medisinmannen
05.04.2018 kl 18:30 4070

Det er åpenbart Vidar Hansson. Det eneste som ikke var igangsatt da Hestdal tok over som CEO var Allumera. Alt annet var i gang og Metvixsalget.var godt etablert og Hexvix var godkjent. PVIB var i gang og det samme var Cevira, Visonac og Lumacan, men på tidlige stadier. Dvs fase 1. Selskapet hadde sikret seg 20% av Algeta billig og noe som sannsynligvis gjorde at Hansson måtte gå. Hestdal og set inkompetente styret gav bort Algeta aksjene, hev PCIB i søpla og rotet bort pengene pp Allumeta +++

Hestdal ble lurt mtp Lumacan, Cevira og Visonac står i stamper.....jipppiii
focuss
05.04.2018 kl 18:30 4065

Mens Nano må trykke aksjer for å finansiere sitt Paradigme på 130 pasienter så finansierte PHO sitt Paradigme på mer en 300 pasienter med egen inntjening. Derfor er vi i den utrolige situasjonen at vi står foran et marked på 15 mrd kroner i USA som bare skal fordeles på 21 millioner aksjer. Helt absurd bra. Rene kokebok oppskriften på en eksplosiv kursutvikling vi kan ha foran oss. Hestdal kan bli blant landets rikeste.
Redigert 05.04.2018 kl 18:32 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
05.04.2018 kl 18:31 4059

Photocureledelsen er ikke bra, men de har klart noe NANO aldri vil lykkes med. Kommersialisering av et produkt.
bravi
05.04.2018 kl 18:32 4048

Når det gjelder Nano er jeg helt enig med focuss. Tok en liten vurdering etter sommeren 17 og valgte å gå for andre biotek aksjer enn Nano, det angrer jeg ikke på i dag. For alt vi vet skal Nano langt ned de neste månedene, ikke sikkert det hjelper bare å skifte CEO. Photocure er egentlig i en helt annen divisjon, de har et unikt produkt med stort potensiale fiks ferdig godkjent og anbefalt ute i markedet. Det som gjenstår er å få skikkelig fart på salget, lykkes de med det ser vi raskt 3 sifret kurs, kanskje også 4 sifret som focuss har analysert seg frem til. Verdt å merke seg at Pho har cash nok til å få arbeidsro rundt sin satsning, det har ikke Nano som forbereder seg på emisjon.
focuss
05.04.2018 kl 18:40 4035

MM
Regner med du er enig med meg i at det de siste halvåret har prestert i USA ser veldig bra ut. Jeg tenker på slikt som å ha pasientorg med seg, mye omtale i fagpresse, studier i pasient fornøydhet, reklamering fra sykehus, sikte seg inn mor 25 største Metropolitan areas med 400 sykehus, priority review , refusjon og FDA godkjennelse, studier som viser den samfunns økonomiske nytten av cysview etc. For min del er jeg virkelig imponert over profesjonalitet og fremoverlenthet . Ser faktisk ikke hva som kunne vært bedre.
focuss
05.04.2018 kl 18:50 4022

MM
Hestdal er stor nok til å fortsette å hylle Vidar Hansson ved å fronte hjemmesiden med bildet av ham. Synes det viser storhet. Så er det ikke alle gitt å være den glatte demagogen. Men at Hestdal er tålmodig må han få for. Ellers så får man jo inntrykk av at Hestdal er mer opptatt av pasientene enn av aksjonærene. Kred til ham for det.
Slettet bruker
05.04.2018 kl 18:55 4013

Historikk
Endring siste måned 6.45%
Endring i fjor -35.00%
Endring siste tolv måneder -15.86%
Endring siden nyttår 8.79%
Høyeste i år 30.50
Laveste i år 24.00
Høyeste siden 29/05-2000 152.00
Laveste siden 29/05-2000 17.80
Endring fra topp -80.46%

Ikke mye å skryte av ...........pho har holdt koken siden 2000 så tid vet du hva er ))))))
YNWA250505
05.04.2018 kl 19:08 3999

bravi, hvorfor maser du om at NANO forbereder seg for en emisjon når de i dag har sagt at de har cash nok til å fullføre Paradigme? At det kommer en emisjon i NANO når de skal ta Betalutin på markedet er ingen hemmelighet håper jeg. Om dere tror den emisjonen blir satt under kr 100+ vil jeg bare ønske god bedring. Den dagen Paradigme er ferdig og alt er på track vil vi se kurser langt høyere en den kursen som er nå. "For alt vi vet skal Nano langt ned de neste månedene"? Hvor tar du det fra? For alt vi vet så skal PHO synke ned mot 20 blank igjen. Det er dessverre ingen som vet, da hadde vi jo alle vært milliardærer ikke sant. Så du gikk inn i PHO sommeren 2017? Ja da har du jo tjent store penger? Når det er sagt håper jeg virkelig PHO og alle andre norske selskap lykkes. Det betyr ekstremt mye for Norge, pasienter og oss eiere. I fremtiden Foccus så vil jeg anmode deg om å holde deg for god til å baisse NANO og hausse PHO. Det er så utrolig kjedelig å lese dine gjentatte gnålinger om hvor elendig NANO er. Tror du vi som sitter i NANO plutselig selger alt og kjøper PHO? Når du skriver bullshit på NANO's tråder så får du dessverre frem en faen i oss andre som bare må inn å baisse PHO. Om vi alle slutter med dette så blir trådene hyggeligere og ikke minst mer informativt og mindre støy. Det er ikke enten PHO eller NANO eller andre serru. Det er rom for flere så hvorfor ikke hylle det våre fantastiske forskere gjør og la de jobbe mot vårt felles mål. Nemlig å finne de beste løsningene for å kurrere kreft etc. Lykke til i PHO. Ikke umulig at jeg igjen kjøper meg inn der.
focuss
05.04.2018 kl 19:20 3980

Når vi ser på kursutviklingen og hendelsen i Nano siste døgnet så er det vel liten tvil om hvem som har pratet bullshit. Nanos problemer slutter dessverre ikke med at Costa er ute. Dere skal fortsatt vente 8 måneder på å få info dere kunne fått i dag. Rett og slett latterlig.
YNWA250505
05.04.2018 kl 19:49 3937

Du bare fortsetter i kjent stil Focuss. Hva er greia de? Vi vet jo alle at du tapte ukepengene dine i NANO og har tap også i PHO, men maken til bitterhet da. NANO har ikke problemer, men jeg tror du kan ha et par? Hvordan kan vi få info i dag som først er klart om 8 måneder? Om få dager skal NANO presentere litt tall igjen så får vi se hvordan det blir mottatt. PHO har vel holdt på i 10 år. Hvor mange emisjoner har de hatt? Det siste døgnet så har NANO gått opp over 11%, det er jo flott det. Selv kjøpte jeg mer i dag på 38,90 og det var jo planketreff. Tror du i fult alvor at PHO kommer før NANO over kr 50? Costa er forresten ikke ute. Og i dag kjøpte han også for mer i NANO en den lille puslepotten du sitter med i PHO.
Medisinmannen
05.04.2018 kl 19:51 3930

Jepp, alt ligger til rette for suksess, men bedre ledelse ville gjort selskapet mer effektivt.
focuss
05.04.2018 kl 19:57 3917

Du er en løgner. Jeg har tjent penger på nano og sitter med god gevinst i PHO. Klarer du ikke argumentere uten å lyve? Første forutsetning for en god debatt er at du ser forskjell på sannhet og løgn. Tren deg på det, så snakkes vi. Klarer du ikke forholde deg til fakta så gidder jeg ikke kaste bort tid på deg.
focuss
05.04.2018 kl 20:00 3914

Seks måneders avlesning for 20/100 er tilgjengelig i dag, men aksjonærene får ikke vite før om 8 måneder. Det er rett og slett helt hinsides.
YNWA250505
05.04.2018 kl 20:01 3911

MM, i følge Focuss så er ledelsen i PHO fantastisk? Han mener samtidig at Costa var ubrukelig i NANO. Nå som han har trukket seg tilbake mener han at det ikke holder for NANO. Vil det da ikke heller hjelpe PHO å få byttet ut sin udugelige ledelse? Eller mener du at NANO nå kan få tilbake tilliten i markedet? Mener du også som Focuss og et par andre ta PHO vil stå i ATH altså over kr 148 inneværende år? Og så lurer jeg på om du tror NANO vil raskt komme over kr 50 igjen og evt når tror du det vil skje? Tror du for eksempel PHO når kr 50 før NANO?
YNWA250505
05.04.2018 kl 20:04 3904

FOCUSS, du vet at det er visse restriksjoner i forhold til å presentere på ASH eller? Kan du legge ved link om at NANO allerede nå har avlesing som kan presenteres fullstendig. Du beviser din inkompetanse igjen. For din egen skyld ville jeg sluttet nå...
focuss
05.04.2018 kl 20:18 3882

Første klasse i barneskolen klarer dette. Når de kunne vise 3 måneders avlesning i november 17, når kan de da vise 6 måneders avlesning?
Så har jeg påpekt flere ganger at det er idioti av Costa å presentere uferdige DOR som viser lavere verdi for Betalutin for hver presentasjon.
Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå at det går an å presentere CR og ORR uten å presentere en meningsløs DOR. Dumskapen var en viktig årsak til Costas fall. Mitt råd til deg er å avslutte denne diskusjonen. Den fører ikke til noe godt for deg.
JosefK
05.04.2018 kl 21:32 3824

Kan noen ta å stappe en sokk i denne idioten Focuss? Photocure finansierte studien med salg av virksomhet. Nærmere en halv milliard har gått med de siste ti årene om jeg tar med de 40 millionene som ble delt ut i utbytte for en del år tilbake.

Nå er jeg lei av denne hausseklumpen.
Slettet bruker
05.04.2018 kl 22:19 3771

Ikke glem at han har bakgrunn som oljeanalytiker.

Riktignok var det i hans forrige liv....men allikevel.

Slike kapasiteter bør man absolutt ikke undervurdere;-))