PHO-Ser vi en begynnende reprising?

focuss
PHO 05.04.2018 kl 15:17 3802

Photocure går bra i dag uten at det foreligger noen melding. Når selskapet nå står på terskelen og kan bli dominerende i et amerikansk 15 milliarders blærekreft marked bør den ha mye å gå på fremover. Kan rett og slett ikke huske å ha vert borti et selskap med slikt potensiale som har vært priset så lavt. Med 20% markedsandel kan vi se tre sifferet kurs i en ikke alt for fjern fremtid. Skal mye til at en behandling som er anbefalt i myndighetenes guidlines ikke skal få 20 % markedsandel. De burde rett og slett ta opp mot 100%. Deltar med fem presentasjoner på stor konferanse i San Francisco senere i April og stor lansering i USA i Juni.
Redigert 19.01.2021 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
gruk
05.04.2018 kl 15:23 3787

På tide å se et skikkelig løft
gruk
05.04.2018 kl 15:24 3784

Analyseselskap har jo guidet på kr 45 innen kort tid
Slettet bruker
05.04.2018 kl 18:10 3707

ER KURSEN SATT NORDOVER?

Stigningen i dag kan bety at markedet har begynt nedtellingen til Q1-presentasjonen. PHO er svært lite likvid. Det er allerede nå vanskelig å komme inn uten at kursen tar av. Det har en stund vært få dagsomsetninger på over hundre tusen.

Har fulgt PHO relativt tett siden 1999. Vi som tror på selskapet forventer at refusjonsretten, som fikk virkning fra 1. januar, blir en reell gamechanger.
TTT men det må være grunn til å håpe på en markant salgsøkning allerede nå. Styrets hovedoppgave er nå synliggjøring av produktene samt utstyrsleveranser mot sykehus og klinikker. Overskuddet vil ta alvorlig fart utover året, men det må påregnes litt usikkerhet om balansen i 1. kvartal grunnet kostander knyttet til markedsføring og distribusjon av nødvendig utstyr.

I 2000 steg kursen raskt til 148 på forventninger. Nå er fundamentet et helt annet med godkjente produkter og refusjonsrett. ATH bør være innen rekkevidde ila året.
Redigert 05.04.2018 kl 18:13 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
05.04.2018 kl 19:56 3652

Så PHO har holdt på i snart 20 år? Skal si de har skaffet sine aksjonærer store verdier. Så kursen har altså godt fra kr 148,- til 20-tallet? hmmm det kaller jeg gjennombrudd:-) Nå kommer snart Foccus og skal fortelle oss at PHO står i kr 1000 før jul og at NANO er konkurs før nissen kommer og tar oss. Skal si det går unna for PHO gitt og her snakker folk om kr 148+ allerede i år. Det kan muligens være greit å vise litt blå tall først. Men dream on folkens. Dere er velkommen over til NANO, mens dere venter på PHO. Tipper vi ser NANO over 50 kroner før PHO ser kr 35.
focuss
05.04.2018 kl 20:51 3621

Må bare si at skribenter som er opptatt av hva PHO gjorde for 20 år siden må virkelig slite i aksjemarkedet.
YNWA250505
06.04.2018 kl 00:02 3538

Ikke opptatt av hva de gjorde for 20 år siden, men hva f har de gjort i disse 20 årene. Svidd av enorme summer penger med emisjon på emisjon. Salg av virksomhet og lurer på om de ikke solgte seg ut til meget lav kurs i PCIB. Genial ledelse, NOT.
Medisinmannen
06.04.2018 kl 09:26 3407

Emisjon? Når og hvor? Nå roter du lille venn!
focuss
06.04.2018 kl 10:04 3379

MM
Fyren vet ikke hva han snakker om. Photocure har under halvparten av aksjene i Nano til tross for at Pho har gjennomført et Fase 3 studie med over 300 pasienter, mens Nano sliter med å både få finansiert og rekruttert sine 130.
YNWA250505
06.04.2018 kl 13:38 3294

Foccus nå er det stille i fjøset eller? Og NANO sliter overhodet ikke med finansiering. Er du døv og blind? Eller er du en notorisk løgner?
focuss
06.04.2018 kl 14:12 3273

De sier jo selv at de har penger frem til avlesning av Paradigme data. De er ikke i mål ved å avlese data. Trodde du det? Rekrutteringen går heller ikke særlig fort slik at det kan fort bli mer forsinkelser. Skjønner du ikke det? Tror du de venter med å hente penger til kassa er tom? Selvfølgelig gjør de ikke det.
focuss
06.04.2018 kl 14:20 3266

YNWA
Det er jo du som farer med løgn. Forstår du ikke det? Du snakker om emisjon på emisjon i PHO. Hva er det du prater om? La oss si at Nano trenger å trykke opp 30 mill flere aksjer før de er der hvor PHO er i dag. Da har Nano ca 4 ganger så mange aksjer å dele verdien på i forhold til PHO
YNWA250505
06.04.2018 kl 14:25 3262

De har penge til å fullføre Paradigme kjære deg. Hva er det du ikke får inn i skallen din? De venter seff ikke til kassa er tom, men om du tror det kommer en emisjon i år er du helt ute. Den kommer nok i 2019 en gang og det blir en emisjon på høyere kurs en den forrige på kr 114 for å si det sånn. Hold deg til PHO du Foccus, der renner kronene inn ser jeg. Hvorfor solgte du ikke PHO på onsdag og gikk all in på 30-tallet i NANO i stedet. Så du ikke dette komme kanskje? Trodde du visste alt jeg. Dette burde du som investor ha skjønt. NANO er latterlig lavt priset, må ikke være rakettforsker for å skjønne det. Selv fikk jeg fatt i litt på 38,90 og det er jo ikke så galt? PHO har omsatt for hele 720.000 i dag og er ned 1,52 %. Det er ingen tvil om at PHO skal under 29 igjen og muligens allerede i dag? Det tipper jeg. hva synes du forresten om en irriterende kar som meg skriver slikt om PHO? Er det litt irriterende at en som meg som ikke eier en eneste aksje i PHO skriver negativt om PHO? Om du synes det så skjønner du sikkert hva vi som sitter i NANO mener om deg? Men fortsett å lyve og skrive dritt om NANO du så skal jeg se om ikke jeg kan fortsette å advare andre mot å gå inn i luftslottet PHO. Kanskje 10 ganger daglig. Eller vil du røyke en fredspipe og si at jeg holder meg unna PHO og du unna NANO så lenge ingen av oss har aksjer i de selskapene. Blir så mye hyggeligere og så slipper vi begge å være så jævlig usaklige! God helg ønsker jeg deg i alle fall. Og lykke til i PHO.
YNWA250505
06.04.2018 kl 14:50 3241

Focuss for ditt eget beste, slutt nå. Om NANO trykker opp la oss si 30mill aksjer til la oss si kr 100 for å ikke overdrive. Da blir selskapet tilført 300mill i frisk kapital vettu. Det er ikke en emisjon for å holde hodet over vann, det er for å ta Betalutin til markedet. Når Betalutin kommer på markedet tror du da kursen vil synke eller eksplodere oppover? Forresten når jeg tenker etter, vil jeg ikke ha et svar fra deg på dette. Magemusklene mine tåler ikke mer. God helg og god bedring. Jo forresten svar på dette: Hva hadde du valgt av dette: PHO har 30mill aksjer og kursen er på kr 50, eller NANO med 120mill aksjer altså 4 ganger så mange som PHO til en kurs på kr 300,-. Jeg tror du svarer PHO faktisk, men jeg håper jeg tar feil. Sånn nå er det god helg og god bedring. Stikker og trener litt og er ferdig med deg for en stund. NANO 56,30, PHO 29,10 og synkende.
focuss
06.04.2018 kl 16:45 3184

Skal jeg slutte å skrive på min egen tråd? Det er du som helt umotivert kommer inn på denne tråden å er frekk og da pleier jeg å svare.
Jeg skal vel også kanskje kjøpe Nano aksjer en gang, men ikke før de har fått ny CEO. Det første han kommer til å gjøre er å gå detaljert gjennom planene å få opp noe han kan ta ansvar for. Først da kommer realistiske planer på bordet. Nå er det vel ettertrykkelig bevist at jeg har hatt rett hele tiden. Costa har vært en ulykke for selskapet og nå måtte de faktisk ta grep for å stoppe galskapen.
Slettet bruker
06.04.2018 kl 20:46 3090

Her var det litt amper stemning! Men seriøst, YNWA, hva mener du egentlig med spørsmålet på slutten? Hva man ville valgt av hhv. PHO priset til 1,5 milliarder eller NANO priset til 36 milliarder. Til den prisen hadde ikke jeg kjøpt i noen av dem akkurat nå, men hvis jeg ble tvunget hadde jeg selvklart heller kjøpt til 2 1/2 gange overpris enn til 12 ganger overpris i forhold til dagens kurs - egentlig uansett hvilke aksjer det var snakk om.
Men det var kanskje mer ment som en utskjelling enn et seriøst innlegg?
Redigert 06.04.2018 kl 20:46 Du må logge inn for å svare