NANO -Overdrevet frykt + Det blir ingen flere forsinkelser

donkeykong
NANO 25.08.2019 kl 13:46 13172

NANO til 25,- 1,5 år unna regulatory filing. MCap på 1,4 mrd. hvorav 400 millioner er cash.

Det er nå en frykt for at NANO pga. en utsettelse på to til seks måneder må gjennom et fullt fase 3-studie for å få godkjennelse. Denne problemstillingen ble i stort omfang først omtalt etter forrige DNB-analyse (24.05.19) hvor Ling skrev:
"In our view, it is essential that no further delays occur in the trial as Nordic Nanovector needs to file before competitor Bayer achieves full approval based on its ongoing confirmatory study with copansilib in refractory follicular lymphoma patients. In a scenario where copansilib achieves full regulatory approval in the US before Nordic Nanovector files with copansilib, there is a risk that it would need a phase III trial before regulatory approval can be granted."

Den gang ble dette grundig debattert på forumer og konsensus var at NANO har behagelig med tid før Bayer vil bli ferdig med sitt confirmatory studie. Dersom NANO mot formodning skulle få nok en forsinkelse samtidig som Bayer gjør ting raskere enn forventet vil uansett NANO kunne søke om AA for en snevrere populasjon.
Jf. også Renoldi nå:
"Dersom Bayer skulle få en full godkjenning finnes det i likevel en mulighet for Nordic Nanovector til å få produktet sitt på markedet. Nano kan søke om godkjenning for en smalere anvendelse enn det Bayer har søkt om, for eksempel for pasienter som har hatt tilbakefall, og få godkjent for denne spesifikasjonen. Hvis selskapet får det og får produktet på markedet den veien, vil effekten være omtrent den samme som dersom de søkte med en generell spesifikasjon, sier Renoldi."

Med andre ord er frykten for dette scenarioet ekstremt overdrevet og representerer en god kjøpanledning. Det bør legges merke til at DNB v/Ling i sin oppdaterte NANO-analyse (23.08.19) ikke nevner Bayer og Copanlisib med ett eneste ord! Noe merkelig all den tid forsinkelsen han "fryktet" i forrige analyse slo til, men Ling har nok fått kunnskapen til å innse at dette ikke er et problem. Det har nok også nyansatte Dr. Lars Nieba som kommer fra nettopp Bayer.

Det har vært mange forsinkelser i NANO de siste år, men dette er nok den siste. Denne guidingen er basert på tilgjengelige datapunkter fra den foreløpige rekrutteringen og ikke "best guess" jf. Bravo:
"So now that we have enough data, enough data points with enough sites for enough time, we think that we’re in a much better position to try to have a very much more definitive guidance. And we believe that is the right approach to, again, be very open with the market and communicated, given the current recruitment rate, we anticipate recruitment now to finalize in the second half of 2020, instead of the first half, as we communicated up until now."

Så kan man videre anta at rekrutteringshastigheten vil øke utover i studien - det blir ingen flere forsinkelser.

Betalutin har en enestående klinisk profil. Den vil komme på markedet. Og den vil selge i bøtter og spann som singel agent i 3. linje.
Redigert 21.01.2021 kl 05:56 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
26.08.2019 kl 18:00 4528

Dnb «barberte» kursmålet med 22 %.

Det gir en oppside, priset på det analytikeren tørr å regne på av suksessrate pr i dag, på 3,5 gangen på sluttkurs 24,12 NOK.

Er det lett å se fornuften i at en analytiker mener at aksjen kan gå over 3 gangen mens man samtidig fremhever at det bør settes en emisjon? Hva slags utvanning og forutsetninger legges til grunn da?

Jeg tror nok at også Mr Ling skjønner at det går mot en partneravtale, og at det er grunnen til at han ser aksjen i 85 kroner innen 12 måneder.
Kappa3278
26.08.2019 kl 18:02 4521

Ja, det tror jeg så absolutt.
Forsinkelser og behov for kapital har aldri vært noe positivt trigger og er det ikke nå heller.
Det eneste som kan redde nano fra en total kurs massakre er en partner avtale.
Aksjen har jo falt voldsomt de tre siste dagene og det på meget høyt volum..
Tviler sterkt på at fallet er over.
TeeJay
26.08.2019 kl 19:37 4383

Gratulerer!

Hadde jeg vært likvid nok hadde jeg gjort akkurat d samme.
Men litt smårusk blir det innimellom her, og det hjelper fælt på lang sikt
focuss
26.08.2019 kl 19:40 4384

Etter å ha kjøpt litt Nano aksjer i dag fikk jeg lyst til å se Webcast fra Q2 om igjen. Gjorde det og opplevde ikke annet enn irritasjon. For noen nisser. Virker ikke som de idet hele tatt forsøker å lage en meningsfull presentasjon. Har lyst til å kalle dem en gjeng med amatører når det gjelder å kommunisere med investorer. Rett og slett ekkelt å se på.
Kappa3278
26.08.2019 kl 19:53 4345

Da er det med andre ord bare å glede seg til disse amatørene skal presentere selskapet for potensielle investorer i september.
Å kalle dem amatører er en understatement
Panis
26.08.2019 kl 19:56 4343

Enig focuss,
Samme oppfatningen jeg fikk når jeg så den. De virker ikke positive til sitt eget produkt, og det er må de jo være for å få investorene med seg. Jeg satt igjen med en oppfatning at de har gode resultater, men skal ikke delta på ASH i desember i år. Og det blir 2-6 mnd forsinket i forhold til tidligere guiding. Så da er det ikke rart kursen blir sent rett ned...
frontal
26.08.2019 kl 20:15 4305

Problemet nå kan være at enda flere større investorer kan finne på å selge seg ut. Da blir ikke kursen på tyve tallet for å si det sånn.

Jeg forsynet meg et par tusen aksjer på 24 tallet idag men har masse krutt igjen dersom det skulle bli overraskelser....
Redigert 26.08.2019 kl 20:16 Du må logge inn for å svare
focuss
26.08.2019 kl 20:16 4309

Stort sett repetisjon av gammelt stoff. De bør jo skjønne at når de skal treffe investorer noen minutter fire ganger i året så må de da klare å forestille seg hva investorer er opptatt av å spisse presentasjonen i forhold til det. Det er rett å slett til å få vondt i magen av og får inntrykk av at de bare stiller å lirer av seg noe fjas av plikt. Ikke for at de forsøker å oppnå noe. Bravo kan ryke å reise for min del. Overbetalte tullinger. Sorry. Blir bare så oppgitt av at de ikke tar de som betaler lønna si på alvor. Nano har vel aldri hatt et menneske med erfaring fra aksjemarkedet på lønningslista og resultatet blir overtydelig.
focuss
26.08.2019 kl 20:20 4299

Frontal
Kjøpte et par tusen jeg og og etter å ha sett gjengen på nytt føler jeg det er mer enn nok. En kombinasjon av arroganse og ignoranse til å bli dårlig av.
SomSa
26.08.2019 kl 20:39 4445

Dette kalles for panikk lytting, først man lytter og etterpå kjøper. Man skytter ikke først og deretter undersøker hva er skudd på!
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
26.08.2019 kl 20:41 4441

«Alle» elsket Ole Enger og mente han var helt overlegen og flott ambassadør overfor investorene.

Han styrte REC-skuta fra kurs 200 kroner og ned til noen tiøringer.

Hjelper ikke å være god til å prate hvis du ikke kan skape...
Bravo har en vanvittig innsikt og kontroll, men han smører ikke på i breiale lag.
investinor
26.08.2019 kl 20:50 4424

så negativ, men kjøper deg inn? hva er årsaken?
focuss
26.08.2019 kl 20:50 4416

Somsa
Jeg kjøpte på grunn av produktet, ikke på grunn av ledelsen. Det må vel være grenser for hvor mye de folka klarer å ødelegge av verdier. Jeg har tror på Betalutin og jeg har tro på Archer. Jeg har også tro på at lillotumab kan bringe mye rart dit de skal. Får håpe alt dette medfører at Bayer eller andre kjøper hele pakka.
focuss
26.08.2019 kl 20:56 4398

Får bare holde ut frem til R&D møtet i September å se om de klarer å lage en presentasjon med mening til den dagen.
focuss
26.08.2019 kl 21:10 4360

Sidelinjen skrev

"Bravo har en vanvittig innsikt og kontroll"

Har han? Hvordan vet du det? Einarsson mente Costa hadde stålkontroll. Det la jeg heller aldri merke til. Presentasjonen på Q2 har så langt kostet aksjonærene nesten en halv milliard. Kostbar fyr å slippe løs på aksjonærene.
Fra Sidelinjen
26.08.2019 kl 21:25 4311

Umulig å argumentere mot kursfallet, markedet har jo bestemt hva de tolker ut av Q2.

Men skyldes det Bravo, eller den klønete formulerte Marco og ikke minst TDN-artikkelen?

Bravo sa på Radforsk desember 2018 at mDor da hadde falt til 9 mnd, og forklarte grundig hvorfor dette var tilfelle (1 stk pasients avvik). Markedet sendte aksjen ned fra 88 til 45 på mDor-tallet.

I samme podkast sier Bravo at ved neste rapportering vil mDor med all sannsynlighet stige til 13,5 eller 15. Dette var nesten ni måneder før man fikk fakta.

Markedet evner altså ikke å forstå hvor enkelt median måles og hva som påvirker det, men Bravo visste med sterk treffsikkerhet nå at dette kan han som selskapets CEO.

Med det er vi tilbake til hele kjernen til hvorfor jeg velger å bøtte på med NANO nå: Er det markedet som bestandig har rett, eller kan det hende at Bravo skjønner (heldigvis!) langt mer enn investorene?

For meg viser dette at Bravo vet hva man skal forvente fra pågående studier. Investorens evne til å vite hvordan man skal verdsette det er jeg langt mer tvilende til, men utnytter til det fulle det jeg mener er feilaktig atferd blant investorene.

(Med forbehold om de som opererer med tradinghorisont og TA. Aksjen har vært i fallende trend, så teknisk har mye talt for salg. Men er man aksjonær for å få med seg kommersialisering og bør evne å se forbi svingningene, så mener jeg de har gjort / gjør feil ved å kaste kortene når dataene styrkes, ikke svekkes. Vi får se om 12 - 18 måneder om vurderingene mine er feil. Jeg tror vi ser en partnerdeal meldt senest innen utgangen av Q1 2020, trolig før)
Panis
26.08.2019 kl 21:28 4299

Nettopp, de må lære hvordan aksjemarkedet fungerer FØR disse Q-rapporteringene, som stort sett er tekniske medisinske data som vanlige folk skjønner nada av...
focuss
26.08.2019 kl 22:05 4217

Jeg mener Copanlisib fikk AA basert på 104 pasienter (Arrester meg hvis det er feil). Bravo bruker en del energi på å få frem hvor mange pasienter vi har fra Lymrit-01 og mener det er ikke mange som har så mange pasienter (74) og med alle de 74 pasientene er det veldig konsistente gode data . Efficacy er flott og QoL er uovertruffen. Ved interim avlesning så har vi sannsynligvis slike gode konsistente data fra totalt 140 pasienter ved å å inkludere pasientene fra Lymrit 0-1.

FDA gjør et stort nummer av at de nå er mer villige til å slippe gode kandidater til markedet tidligere enn før. Jeg mener Bravo gjør pasientene en bjørnetjeneste ved å ikke søke AA når vi har data fra interim avlesning og jeg mener FDA gjør pasintene en bjørnetjeneste ved å ikke innvilge AA når vi har konsistente data fra 140 pasienter. Bare tull å snakke om statistisk usikkerhet ved så mange pasienter.
focuss
26.08.2019 kl 22:13 4189

Har aldri sett Nano har beregnet p verdier for resultatene sine. Det er dumt da det er det som viser om dataene er signifikante og at sannsynligheten for at dataene ikke skyldes statistisk unøyaktighet er tilstrekkelig lav. Kravet er normalt at sannsynligheten for at dataene er gode nok skal være mer en 95%,dvs p<0,05. Skal jeg gjette så vil de kunne vise at dataene er gode nok med p langt mindre enn 0,05.
focuss
26.08.2019 kl 22:17 4177

Det kreves riktignok at vi har en fremover lent ambisiøs ledelse.
Slettet bruker
26.08.2019 kl 22:19 4167

Hvor lenge har de cash igjen før Emmis?
focuss
26.08.2019 kl 22:36 4128

De har cash til 4 kvartaler men må jo hente penger lang tidligere. Kan jo ikke kjøre kassa tom med store kliniske studier på gang.
Slettet bruker
27.08.2019 kl 10:09 3840

Enig med focuss kl 2205, særlig når bivirkningsprofilen er så god - da kan vi forvente den fleksibiliteten vi ser FDA snakker mye om og har vist andre. NANO står for tur.

Ikke helt enig med sidelinjen kl2125 i at markedet post-ASH i fjor sendte kursen ned fra 88 til 45 kun på mDOR. Den falt såpass mye fordi markedet hadde steget for mye i forkant på forventninger og bedre resultater + at børsmarkedet generelt falt. Denne gangen har vi mye av den motsatte situasjon og dermed en overreaksjon ned.

TimesMACD iferd med å krysse bull .
Slettet bruker
27.08.2019 kl 11:48 3705

Du skal aldri kjøpe biotech aksjer basert på produktet. Det har ingen ting å si så lenge ingen pasienter dør som en direkte følge av produktet. Det er førstemann til mølla og helst en ledelse som ikke er høye på østrogen.

Så lenge ledelsen fortsetter å dytte nedpå soya-bønner og røde linser så er det ingen begrensninger på hvor mye de kan ødelegge for seg selv og andre.
focuss
27.08.2019 kl 11:50 3698

Dette quiet period idiotiet deres, hva skal det være godt for? Ser ikke annen betydning enn at de gjør livet lett for shorterne.
focuss
27.08.2019 kl 11:51 3691

Nanovektor
Det er derfor jeg kjøpte så lite og har allerede kvittet meg med halvparten.
Frantzen
27.08.2019 kl 13:20 3562

jeg har fulgt med på forumet siden 2016 . Jeg må si at jeg er imponert over kunnskapen som flere har om betalutin , søknader ++. Siden Januar 2017 har flere godt opplyste skribenter ment at stor kursoppgang og nye opplysninger komme når som helst eller innen noen måneder , slik har tiden gått . Få eller ingen har spådd denne kursutviklingen, jeg vil påstå ingen her på forumet har stor nok oversikt over hele bildet i NANO , spesielt pasientinnrulling. Jeg fikk solgt meg ut med 50 % i start av året . og en god del etter siste kvartalsrapp. Har liten tro på kurs over 30 de neste 10 månedene
jb10000
27.08.2019 kl 13:28 3530

Nano skal måske bare ansætte lidt flere på kontoret???

Med de lønninger så undrer folk sig over at folk fra Bayer skifter LOOOOOOOOOOOOOOOL

NANO har klart de højeste lønninger i branchen. En presseansvarlig der klipper 2 mill. hjem.

Hun har haft 3 timers arbejde på 1 år
en CFO der vel er lønnet med 3 millioner. Han har intet ansvar. Der er ingen indtægter der skal bogføres.

Ja man forstår virkelig ikke at folk skifter til lille NANO hahaha

even25
27.08.2019 kl 13:52 3467

Norsk biotek holder i alle fall stø kurs. Snart tre år med nær kontinuerlig nedgang kan kanskje forklares med at vi nå ser baksiden av Algeta-medaljen. Oppblåste verdier etter hvert eneste vellykkede museforsøk i ren Algeta-eufori er erstattet med en brutal realitetsorientering. Den mye omtalte "oppløpssiden" er for de fleste selskap atskillige år og emisjoner unna.

Fra Ath er Nano-kursen redusert til rundt 20 prosent
I Trvx fra 32 til 5
PCIB hadde en opptur til nærmere 60, nå 24
BRGBIO var vel oppe i vel 50, i dag 17.
PHO har holdt seg godt. Så godt at kursen er på samme nivå som for 10 år siden. Faktisk gikk den vel til 50, hvis jeg ikke tar helt feil, rett etter at den ble notert for 19 år siden.

Det kan godt være at kursene nå er så edruelige at de er verdt å vurdere, gitt at man har sans for det litt risikoperverse. Med falltakten her kan man få inntrykk av at selv forsøksmusene forlater skuta, men så ille er det vel ikke. Synd for Norge, synd for Radforsk og Oslo Cancer Cluster, og ikke minst pasientene at glansen har falmet og medisin og kommersiell drift virker like langt unna som før.
Men jeg jubler om jeg tar feil.

Forum forum
27.08.2019 kl 13:54 3465

For min del har dere (baiserne :-) ) nok snadder å gå på her, slik at dere slipper disse usakelige bombene dere driver med.
Dere minner meg om en gjeng guttunger på senteret som skal toppe hverandre i å komme med kule historier.

Selskapet har en konkurransedyktig avlønning for de fleste posisjoner, still heller spm med opsjoner og PSUer.

Det er non kjedelig å diskutere mer, men gode negative saker om Nano kan være:

1. Forsinkelser
2. R&D kostnadskrav
3. DLBCL med mindre enn ventet effekt som krever kombinasjonsstudier for å lykkes i markedet
4. Andre kombinasjoner/utviklingsbehov selskapet ser nødvendig - Bravo trakk jo frem ambisjonene om å være mer enn Betalutin...(det er dyrt det)
5. Bravo anser å søke partnerskap som umodent
6. Emisjon basert på funding av punkt 1-4, men som Tone sier ikke er påtenkt en gang. Ikke diskutert
7. Effekten av punkt 5 og 6 der en emisjon drøyer til stadig større frustrasjon for aksjonærer

Nå finnes det noen mottrekk til dette, men i det korte bilde er det lite å glede seg over tror jeg.
Det er lite som kommer som påvirker selskapet vesentlig uten at markedet vil se på kostnaden (R&D dag, Utvidelse av DLBCL studiet 212 studiet etc).
jb10000
27.08.2019 kl 14:00 3570

Kig i USA

Find gerne et fase 2 selskab der har så sindsyg en vurdering som de Norske
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Forum forum
27.08.2019 kl 14:05 3558

Det er vel ikke mer enn et år siden Novartis kjøpte et som gikk ut av fase 2 for 18,5 mrd.
Dette basert på samme teknologiplattform som nano, men for andre indikasjoner/kreftformer.

De kjøpte også AAA for 33 mrd, men disse med flere produkter og noen med sluttført fase 3.
Trainspotter
27.08.2019 kl 14:12 3544

Jb10000000,
"HAN" har intet ansvar?? CFO - "hun" i NANOs tilfelle - skal ha ansvaret for all planlegging, strategibyggingen og utførelsen av selskapets funding, og skal derfor være ansvarsmessig og lønnsmessig et selskaps klare nummer 2 etter CEO. Det er iallefall vanlig i normale selskaper rundt i verden (og NANO skryter av å være så internasjonale). Kvaliteten på selskapets funding er helt avgjørende for dets eksistens. Mangel på fingerspisskontroll over fundingen kan velte et selskap overende på få dager selv i en liten perfekt storm.

Siden NANOs CFO tydligvis aksepterer 2,5mill kr i lønn kan hun umulig være kvalifisert til å ha funding-ansvar. Oppegående selskaper som NANO ville i det hele tatt ikke ha våget å ansette eller ha ansatt en CFO fullkvalifisert til å ha ansvaret for fundingen for en slik årslønn.

Og siden hun umulig kan ha ansvaret for fundingen, hvem er det da som har dette ansvaret i NANO?
Forum forum
27.08.2019 kl 14:19 3530

Glorifisert regnskapsdame?
Slettet bruker
27.08.2019 kl 14:56 3460

Jaja, stakkars marked som aldri har skjønt at det
- aldri har vært forsinkelser, at
- det aldri vil bli det, og at
- det mest intelligente man kan gjøre i et farmaselskap (som historisk har 14% sjanse til å lykkes) er å sitte passivt på nedover til 80% av kapitalen er tapt
- hvorpå markedet aldri heller har skjønt at god børsskikk er å erklære dem som advarte for idioter og baissere

Hva skal man med markedet egentlig, når de som besitter uendelig børskunnskap og visdom kan bestemme både i 2016, 2017, 2018 og 2019 at nå er 4000+ rett rundt hjørnet?
Og de som ikke er enige melder man selvsagt til admin.

Nei, markedet er dumme saker, dere.
Forum forum
27.08.2019 kl 15:14 3420

Ikke glem at du har 40-55 som intervall for 2019 og 40 ved årsslutt som kursmål.
Håper du får rett.

Du kjøpte jo selv på 34, så tapet er vel til å kjenne på vil jeg tro!
focuss
27.08.2019 kl 15:15 3414

Folk i finansbransjen er ikke særlig avanserte i sin analyse med den situasjonen som er nå. Det de ser er at kursen er 22ish , de trenger å hente penger. Da skal kursen videre ned. Derfor bør Bravo ha en veldig god plan når han drøyer emisjonen. Gode planer fra Nano ledelsen er vi vel ikke bortskjemte med.
Slettet bruker
27.08.2019 kl 15:35 3368

Ff,
i tråd med min filosofi om å gjøre det beste ut av alle poster til enhver tid, har jeg både kjøpt og solgt flere ganger i NANO siden min post sist ble omtalt for halvannen uke siden. Jeg solgte meg ut på nytt i går. Men NANO begynner å bli såpass volatil nå at jeg følger den hele tiden. Kan godt hende jeg er inne igjen før det stenger idag, vi får se USA og andre makrosignaler først. Det er jo hele tiden en vurdering om markedet syns det er nok fall for en stund og tar en ny opptur på noen kroner.
Men jeg tror det begynner å spøke for kursmål 40 ved årsslutt. Likevel, jeg har ikke reanalysert aksjen til verken noe verre eller bedre enn det foreløpig - bort sett fra å senke trendrommet til 30-45. Som altså heller ikke holder lenger. Stort sett tror jeg derfor det er mest fornuftig å vurdere utsiktene opp mot framdriftsbildet. Nå har selskapet altså innrømmet forsinkelsene jeg har snakket om i 3/4 år, dog ikke helt ennå. Jeg passer derfor på alle evt. tradeposter med tanke på rask reaksjon om verre ting skal dukke opp. NANO er i denne ventefasen uansett en "leke", det er mange andre aksjer som kan slå til før NANO.

Trainspotter
27.08.2019 kl 15:41 3355

Men er det i det hele tatt Bravos ansvar å ha en god plan ang. drøying av emisjoner eller ei? Han har jo tusen andre ting å tenke på. Det ansvaret skulle ha ligget hos Tone.

En CFO spør ikke CEO om lov til å foreta viktige handlinger innen sitt ansvarsområde. Selfølgelig debatteres alt grundig og kontinuerlig, men en CEO kan til syvende og sist aldri bestemme hverken tidspunkt eller omfang av en CFOs handling, f.eks. en fund raise. Går likevel CEO imot CFO, er den rette utveien at en av dem bare forlater skuta grunnet policy-uoverensstemmelser, ikke noe annet. Styret kan eventuelt bestemme at kanskje begge bør gå, men da er det andre ting i tillegg ute og går. Jeg tipper at Tone har ønsket å gjøre mange ting i disse årene som hun aldri har "fått gjennomslag for" og derfor bare har måttet legge bort, mot sin egen overbevisning. Hun er ingen CFO.

M.a.o gode planer får vi aldri fra en ledelse som ikke selv er god.
focuss
27.08.2019 kl 15:57 3329

I denne sammenheng så mener jeg med god plan at Bravo planlegger å slippe fantastiske nyheter slik at kursen stiger. Dersom han ikke har noe å komme med så vil situasjonen rent finansielt bli verre som tiden går.
focuss
27.08.2019 kl 16:04 3303

Bravo skryter av at Nano har slikt et fantastisk management team. Da undres jeg hvordan kursutviklingen ville vært med et dårlig management team.
SomSa
27.08.2019 kl 16:08 3290

Hør på radium episode 89, Einarsson snakker om Nano, utsettelsen, pengebehov, partneravtale....

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-89.
Kappa3278
27.08.2019 kl 16:43 3220

Både selskapet, ledelsen og styret er en stor vits
JMan19
27.08.2019 kl 16:44 3218

Som vanlig tryner du på live-traden din. Må innrømme at du har stor underholdningsverdi...
Fjellgutten
27.08.2019 kl 17:48 3135

Takk for lenke SomSa. Jeg vet ikke om jeg ble så mye klokere. Einarsson heller vel mer i retning av partneravtale enn emisjon.
Men med dagens kurs og reell fare for ytterligere nedgang fremover, er vel forhandlingskortet svakere enn ved en kurs på feks 60 kr ?
Mao at avtalen ikke blir så god som en kanskje håpet på for noen måneder siden. Altså en reell svekkelse av selskapet de siste måneder uansett hva en velger av alternativ. Eller tar jeg feil ?
SomSa
27.08.2019 kl 18:30 3076

Big pharma bryr seg ikke om aksjekursen, dersom de er interessert i produktet vil de slå til. Konkurrerende produktet Aliqopa (copanlisib) fra bayer har dårligere effekt enn Betalutin og samtidig gi så store bivirkninger at behandlingen enten må utsettes underveis eller avbrytes. Big pharma har en god mulighet til å ødelegge for sin konkurrent Bayer og de vet hva skjer.

Jeg har heller ikke noe problemer dersom Nano innkaller til ekstra generalforsamling og trykker 40-50 mil nye aksjer på 18-19 og henter 720 mil - 950 mil. Sannsynligheten for at selskapet blir kjøpt opp etter fase 2 resultatet er mye større. Et bud på 1,7 mrd $ (mye lavere enn Algeta) gir ca. 145-155 kroner per aksje etter denne utvanningsemisjonen. Da i 2016 begynte Nano å stige reduserte jeg min behold etter hvert og tok gevinst. Nå kan jeg begynne å øke igjen. Uansett sover jeg godt dersom Betalutin virker og for min del er det bare fantastisk dersom aksjen faller mye mer. Jeg har en plan!

Slettet bruker
27.08.2019 kl 19:55 2987

Hehe, jeg forstår du har full oversikt på mine inn- og utganger? :-)
NANO var fin hele forrige uke mht. forutsigbare daytrades, som ble ganske lønnsomme utover uken, det var opp i 2-3 kroner oppnåbar volatilitet til dagen.
Det er det som er interessant for tradere, men det er fremdels vanskelig - om ikke umulig - å forstå for folk som sitter passivt med nedover en fallende trend.
Og i stedet er best på å hate dem som kan dette gamet :-)

Forum forum
27.08.2019 kl 22:08 2878

Somsa...

Hørt, men ga meg lite.

Litt for ofte synes jeg det er lite han vet om noe, når han tipper er det ofte feil. Han kan ikke regne median, til tross for at dette er et viktig måleparameter i alle de selskap han representerer i radforsk sin portefølje.

Det han skal ha for er at han formidler direkte fra lederne som stiller i programmet. Slik sett sikrer han at informasjonen og spørsmålene fra små aksjonærer når frem til disse, Det er en enorm verdi, og det skal de virkelig ha for. Hans tolkninger av fakta virker noe mer uklar som sagt.