Du veit det snart er valg...

Sotah
26.08.2019 kl 09:07 835

-Når prisen på bompenger skal gå både opp og ned
-Når økt trafikk skal gi bedre klima
-Når Lysende Sol skal ta penger fra somaliere
-Når tante Erna får Tuppen og Lillemor til å bli bestevenner igjen


Dere har vel noen forslag dere også?
Slettet bruker
26.08.2019 kl 09:13 831

Grunnen til at hun spesifikt skal ta penger fra somaliere er på grunn av:

"Første statistikk
Det er første gang SSB utarbeider statistikk over mottatt sosialhjelp basert på innvandrernes hjemland."

Slik har ikke vært "lov" lenge i Norge. Derav fikk den velkjente AP floskelen "innvandring og migrasjon er kulturelt, sosialt og økonomisk berikende" stå uimotsagt og uforandret. Den siste floskelen om økonomi forsvant kun når selv AP skjønte at deres new-speak ikke fungerer i møte med virkeligheten, noe forsåvidt svært lite raddis-politikk gjør.
Slettet bruker
26.08.2019 kl 09:14 829

- Når Judas Gal Røre snakker piss på både ut og innpust og hodet nikker som om han var en marionett.
Betonghue
26.08.2019 kl 09:34 820

- når alle gummiryggene samles på våre halv-kommunistiske TV-kanaler og lirer av seg innøvde fraser for riktig å understreke at hue og rævva forlengst har byttet plass !
- og når skal den første, helvetes imam få plass i rekka ?
Sotah
26.08.2019 kl 09:51 805

Grunnen til at hun tar det opp er at det snart er valg, leftis. Har du tenkt å la deg lure trill rundt igjen?
Slettet bruker
26.08.2019 kl 10:33 790

Hvilke partier lar du deg lure trill rundt av Sotah? På TV i går ble det opplyst kommunene ikke kunne vente seg noen drahjelp av Tåkefyrsten, så de ble nok nødt til å dra dette selv.
Slettet bruker
26.08.2019 kl 11:42 769

Hvorfor skal man la seg lure av at et parti som har dette omtrent som sin identitet bruker det i en valgkamp?

De som lar seg lure er folk som faktisk kjøper budskapet til AP når de sendte ut han der sjeeempestrenge innvandreralibiet som kunne fortelle oss alle at AP var de strengeste, og alt FRP foreslo for lenge siden rundt temaet, og som AP har adoptert (etter å ha ropt rasisme når forslagene først kom), helt sånn egentlig var AP-forslag til å begynne med.

Da var det godt at lokallagene deres i Trondheim, Bergen etc. samtidig vedtok at de vil ha "streng" fjernet fra floskelen om "streng og rettferdig innvandringspolitikk". Dette kom jo også fra den reelle makten i AP, fjortisene i AUF.
Redigert 26.08.2019 kl 11:44 Du må logge inn for å svare
Sotah
26.08.2019 kl 11:46 766

Personlig er jeg såpass muggen på dei grøne og det de driver med at det ikke er mulig å stemme som jeg pleier. Så det står mellom to mikropartier denne gangen. Å ikke stemme er uaktuelt.
Slettet bruker
26.08.2019 kl 11:53 758

Markedet må være modent for et miljøparti på høyresiden mener jeg. Tingen med MDG er at de er vannmeloner, og miljø er egentlig for viktig til at vi kan la 19 åringer som gnir på krystallkuler forme politikken mens de sitter og synger kum-bay-ya my lord i en okkupert bolig, hvor de har søkt tilflukt fra foreldrene på vestkanten i protest.
Redigert 26.08.2019 kl 11:54 Du må logge inn for å svare
Sotah
26.08.2019 kl 11:56 756

Det ville jeg tro også, leftis. Men de er jo stort sett klimaskeptikere hele hurven ute på høyrekanten. Nesten uvisst av hvilken grunn.
Slettet bruker
26.08.2019 kl 12:43 748

Ingen er skeptisk til at det finnes klima.
polemiker
26.08.2019 kl 12:47 744

Alle politikere kan ta seg store friheter til å love gull og grønne skoger som de vet store velgermasser liker. Ingen av dem får rent flertall alikevel, så de kan skylde på sine samarbeidspartnere når de ikke gjennomfører noe av dette etter valget.

Nå er jaggu AP plutselig FOR å forlenge Nordlandsbanen til Tromsø også. Har sikkert ikke noe med at AP mister sitt hegemoni over landsdelen til SP nå.

Tror man bør se bort fra alle konkrete forslag og heller se i hvilken retning de vil påvirke i de ulike kommunene. De som elsker bompenger bør stemme på de Rød-grønne og de som ikke er like glade i dette bør stemme på noen av de borgelige. Kommunene har også stor innflytelse på hvordan nabolaget ditt vil bli seende ut om noen år, så de partiene som ivrer etter å bosette ennå mer muslim trash, vil trolig få konsekvenser for prisnivået på boliger i området ditt og redusere kvaliteten på de lokale skolene. Må vel påregne en økning av sykkeltyverier, bilbranner og etterhvert et rikholdig lokalt utvalg av narkotika.

Utviklingen går utrolig mye raskere enn folk er klar over. I Oslo skjer det litt raskere enn andre steder, men man kan få en god indikasjon på hvordan det går med å sammenligne bilder fra barnetoget fra de ulike bydelene fra 20 år tilbake med årets. En bydel i Oslo har vel utmerket seg på det området. Det var ikke mange brune, mørkudede eller barnehijabs i barnetoget fra Mortensrud for 20 år siden, sjekk nå.
Sotah
28.08.2019 kl 20:29 690

Når millionene til Støre står i fokus.
Slettet bruker
28.08.2019 kl 20:37 689

Vi vet valget er over når Frp regjerer og sotah feirer seire fortløpende fra AP sofaen.
Voffor skifte ut noe som har gitt deg konstant feiring i verdens beste Frp land?
Sotah
31.08.2019 kl 23:27 614

Når Lysende Sol blir skikkelig Facebook-hard i klypa mot folk som koser seg på båttur. Lik og del. Eller lett omskrevet, del likene.
Slettet bruker
01.09.2019 kl 00:00 605

Hvordan ble du så godtroende Sotah? Mulig at det ligger til feighet i genene?
Slettet bruker
01.09.2019 kl 00:46 596

Du kan suge ballene til din kapitalist på Riis, som er så senil at han glemmer å flagge på 1. mai. Spis de fake klima newsa laaaangt ned magen.
Sotah
02.09.2019 kl 06:22 551

Når Siv Jensen har funnet snikislamisering igjen.
https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/vQbPVX/dette-er-snikislamisering
Sotah
02.09.2019 kl 06:48 548

Det kan sikkert hende at du er kjempetøff, Flour. Mye tøffere enn meg. Men hvis du går på valgskrønene til FrP enda en gang så er det ikke jeg som er godtroende av oss.
Slettet bruker
02.09.2019 kl 09:49 534

Hva synes du Sotah, om at noen muslimer ikke vil håndhilse i et tillitsbasert samfunn der håndhilsing er korrekt hilsemetode? Synes du det er greit?
Sotah
02.09.2019 kl 09:57 532

Jeg er for et hilsepoliti. Først må vi ha en hilselov. Så må vi sette enorme ressurser inn på å overvåke hilsesituasjoner der de måtte oppstå. Og diplomater, forretningsfolk og turister som ikke skjønner alvoret må bures inne.
Redigert 02.09.2019 kl 09:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2019 kl 10:01 530

Edit: *promp*

Ikke vits å spørre Sotah om noe gett.
Redigert 02.09.2019 kl 10:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2019 kl 10:04 528

Det er farlige holdninger du er med å spre, Sotah.
Og nei, vi skal selvfølgelig ikke ha noe påbud eller hilsepoliti. Det er nok regler. Men vi kan jo prøve å tillegge oss litt sunnere holdninger enn aksept for håndhils-nekt.

Vi aksepterer jo ikke Hitler-hilsen. Men religionen min forbyr sterkt at jeg hilser på annet vis enn med Hitler-hilsen. Så det må du akseptere.

Nå: saluttere alle jeg treffer med Hitler-hilsen uten at noen får bli sure.
Sotah
02.09.2019 kl 11:57 516

Jeg kjenner et fjollete valgkamputspill når jeg ser det. Tøv av Jensen, suppe på ryktet om en spiker. Nå skal de være skikkelig harde i klypa i en hel uke. Du så det først her.
Sotah
02.09.2019 kl 13:50 509

Snikfordumming, kaller Dagens Næringsliv det. Og de andre følger opp. Et panikkartet slag i løse lufta, sier jeg.
https://www.tv2.no/mening-og-analyse/10819591/
Redigert 02.09.2019 kl 13:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2019 kl 19:02 500

Hei folkens:))

Og...du vet det nærmer seg valg når Zoten peprer Frepperne med nikker retorikk - ispedd litt Zyklon B, Max, Nordfront, Utøy ofrene og Sian i en salig blanding, da sover Zotistene godt om natten i sin znillistiske Disneyland verden og kan slikker rygger big time - orkesteret kan fortsette å spille en tid til, men det skjelver litt på de høye oktavene når realitetene kommer nærmere og nærmere - varslerne skal tas og bringes til taushet med alle midler og sensurens mørke lurer i kulissene etter hvert som varslerne får spot on...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 02.09.2019 kl 19:03 Du må logge inn for å svare