Forventninger til Q 2 30.08.2019

Slettet bruker
IOX 26.08.2019 kl 13:26 2455

Det nærmer seg Q2 rapport fra IOX. Jeg håper på avklaringer og eller signaler om når vi kan forvente at det skal skje ting. Da tenker jeg på borekampanje, samarbeidspartner SLS å avklaringer, Altair forpliktelse/ utsettelse ! Jeg tror ikke på konkrete meldinger før uti nov/des 19!
Det er lov å håpe at ledelsen har kontroll på de viktigste områder i selskapet nå. Det er mine tanker foran Q2 å høsten 19.
hauka
26.08.2019 kl 19:58 2322

Ny frist på Altair går vel ut i dag, men mulig forrige melding kunne tolkes slik at de prøvde å få enda en frist.. Når det gjelder borrekampanjen så ble det vel guidet i q1 at de var i konstruktive samtaler med SLS, men det hadde ennå ikke kommet frem til en endelig fremdriftsplan..Igjen er det åpent for tolkning.. Er de enig om øvrige vilkår og det bare er datoer som gjenstår ? Eneste positive som kan kommer her er en konkret avtale.. Bruk av gamle fraser som postive/konstruktive samtaler/forhandlinger holder ikke...
drillpro
27.08.2019 kl 08:34 2089

Får vi ett lite "forventningsrally" mot Q2 tro?
abroker
27.08.2019 kl 09:56 1954

Tja....den som har lever får vel se???
Slettet bruker
28.08.2019 kl 17:49 1684

Det ser ut som om det er noen som forventer litt positive nyheter. Vikingen blant annet å et par til 😄 Positiv tendens selv om det er veldig lav omsetning. Så eersom det kommer litt positivt å som avklarer noe, ja da kan det vel bli litt fart. Men stor fart får vi den dagen at lån,borekampanje å betingelser /samarbeid med SLS å myndighetskrav, er positivt avklart å start på neste utviklingsfase starter🙏🏻😃
Havsula
28.08.2019 kl 18:13 1637

Forventninger til rapport, nei. Større sannsynlighet for kursendring ned enn opp, men har noen lodd likevel.
Slettet bruker
29.08.2019 kl 09:16 1409

Ja her var det dødt. Ser ut til at man kun venter standardsvaret til IOX, Positive og konstruktive forhandlinger. Hvor mange år skal man bruke?
Tigerberget
29.08.2019 kl 09:56 1326

Dere som tror den skal ned mot kursmålet til Teodor. (1kr)

Håper dere at dere selv får rett i morgen, eller håper dere at dere tar feil og oss andre tjener på et kursløft?

Bare lurer på hvilke type mennesker som skriver her.
Vikingen
29.08.2019 kl 10:10 1290

Tigerberget - jeg tror alle helst vil have at deres valg er det rigtige og det er der ikke noget galt i.
Du kunne jo evt. selv svare på dit spørgsmål - vil du helst selv tjene penge eller vil du heller have at naboen gør det?

Jeg har pt. ingen aktier i IOX og skal heller ikke have det - så jeg håber bestemt at den kommer til at stige til fordel for aktionærerne - men det bliver ikke pga det der kommer i morgen - blot min mening.