s0fasyter valget: DER i sofa SKAL "du" ligge (mitt gåtte råd)

Slettet bruker
DARFUR 26.08.2019 kl 17:03 1028

Sofa pute syt m/l
SomSofasyt har du levert:
og der skal du syte + klage, over ivrig null iver med krav bare islam kan konkurrere med.
Marxist skambot SHIA / Leninist B.logg skriveflom belære blære karriære lol.
>norge dritt festen verst usa downs
og klinke til fra pol "PÅTETTE" kommunistissistiske marxistmachoisten Pål som har blogg.
#marxistsytemaskinen
#oSV venezuela priser
#NULL iver MAX MIS nøye krav (masmas mer x96)
Poll "Steigan" Syt igjen m/l
#ørkenmarxististislamistisk TULL -iver Norge dritt Vesten verst Usa drowns
Slettet bruker
26.08.2019 kl 17:37 1022

Å lyrikken, pøesien og skjønn littera turen er stor hos HimWater i dag gett.
Slettet bruker
28.08.2019 kl 13:16 1000

Enig se. Denne var fin. Ja, mang en kar kan sitte å undre seg over hvem HimWater er på ekte. Er det fullstendig psykose på gang? Er det avansert koding? Avansert koding i fylla som kun HanVann selv forstår? Hvem vet! Følg med!
Sotah
28.08.2019 kl 13:33 994

Ingen som er så begeistra for meg er helt i vater. Jeg får litt sånn Ellingfornemmelse av fyren. Men det er sikkert godt ment når han stalker meg sånn.
Slettet bruker
28.08.2019 kl 13:55 986

Jeg er sofavelger i den forstand at jeg ikke følger valgsendingene i det hele tatt. Min stemme ble levert lenge før sutrende og moraliserende sosialister startet valgsendingene sine.
Sutrende og sytende velgere deriomot, skal en ikke kjimse av. De er nerven og sjela i ethvert demokrati. De er selve grunne til at politikere i det hele tatt finnes.
Slettet bruker
28.08.2019 kl 21:15 958

x96 kommunist+islamkrav spesialist sutrere har krav og mas mas mas x96 med juxenikk. Du finner ikke mer FAKE enn kommunist taquyaa96 blitz juxe nikkere. SoS
#burgerbønn+sofasyt x96 er alternativet

bare mas og krav fra sofaislam x96 Blitz (takkja juxx96)
+ blink fra Skambod shia PÅL BLOGG POTT
Redigert 28.08.2019 kl 21:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2019 kl 21:28 956

Lyrikken!...pøesien!..førmidabelt segettse.
Slettet bruker
30.08.2019 kl 01:25 917

Å dette er blant døm beste trådene på hele internett gett.
Slettet bruker
30.08.2019 kl 04:41 907

Det er i sofaen det virkelig skjer. Derfra har man tilgang til hele verden via fjern kontroll og Inter nett. Kort vei til all verdens snacks og gode drikker har man også.

Den logiske evolusjons prosessen videre er å inn rede sove rommet som en hotell suite med stor skjerm, mini bar, espresso maskin, hjemme brent apparat, mm.

Tips til Storkællsytere: tapetsere taket med 50 tommere, så kan du ligge rett ut i protest med full til gang til alle syte bloggene, Steigan, resett, twitter feeden til Trump+HO, SAMTIDIG som du drikker øl spiser popcorn og får en blåse jobb.

#FullEvolusjonertSengesyter
Slettet bruker
30.08.2019 kl 07:40 898

Vi vil ha skatte fri burger lønn!!

Null problem å finansiere med burger bækka båns. Mye mer hold i det enn i CO2 kvoter og andre luft slott.

https://www.zerohedge.com/news/2019-08-28/burger-backed-bonds-companies-scramble-securitize-everything

#JaTilBurgerLønn!!

#FlatskjermstilskuddNÅ!!
Slettet bruker
30.08.2019 kl 07:49 895

#matburger
#opphøldstellatelse?
#hvafårjegigjen?
Slettet bruker
30.08.2019 kl 07:53 892

#JegLiggerRettUtiProtest!

#FjernkontrollenMinFårDuAldri!
Slettet bruker
30.08.2019 kl 07:55 889

#BurgerBÆkkaBurgerlønn

#MarkedetTarRegninga

#GenialtEllerHva?
Slettet bruker
30.08.2019 kl 07:59 890

Klar tale!
Det er værre å forstå dems
OPINIONPublished 20 hours ago
Tammy Bruce | The Washington Times: Trump haters consumed with rage, spew unhinged rhetoric
Slettet bruker
30.08.2019 kl 07:59 890

#PakkDetInnIfondSelvJonasIkkeSkjønnerBæraAv

#BurgerLønnOpsjoner

#StartSeddelpressenNå!
Slettet bruker
30.08.2019 kl 08:01 889

Sånn skal det vær. Si det som det ær.
Retorikken skal være sammenhinged.
#sammentatt debatt
Slettet bruker
30.08.2019 kl 08:10 885

Takk. Jeg sier det som det Ær, på vegne av oss alle. En slags talsmann kan du si. Til det beste for kollektivet, naturligvis.

Vi må tenke på de svakerestilte. Hvordan skal de kunne evolusjonere seg sjÆl uten burger lønn og flatskjerms tilskudd?

#StorkÆllSengesyteriForAlle

#StayInBed

#GodtForKlimaet

#JordenKokerKjølDenNå

#BurgerLønnNå!!
Slettet bruker
30.08.2019 kl 08:16 883

#SengeSyteriForKlimaet

#BrølOmDuVilMenLukkVinduetFørst

#TaHensynTilNaboen

#AllahSkalMed

#FredagsbønniSenga

#BønneropMedLåkkaVindu

#ÉnForÉnOgAlleHvÆrForSei
Slettet bruker
30.08.2019 kl 08:19 880

#ÆsjNåÆrrePånIgjenMåPåJobbForÅskaffeMerSkattePenger

#ÅverÅUT!!
Redigert 30.08.2019 kl 08:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.08.2019 kl 08:26 877

PS:

Bønner i senga er en menneskerett, alle typer, og alle ukedager. Foreløpig ikke nedfelt i FNs liste over menneskerettigheter. Tragisk nok!!

PSll:

#SotahSkalMedHanÅ

#GratisInternettOgHoNÅ!!

PSlll:

Hvor ble det av Dirken? Soner han eller har de kutta kabelen?

PS lV:

#NåMÅjegSkaffeMerCashTilStaten

#ÆrreMuliHvaErVitsenLissom?

#SkattErGreitMenIkkeUtenBurgerlønniBånn!!



Redigert 30.08.2019 kl 08:34 Du må logge inn for å svare
Hr.Suhr
30.08.2019 kl 16:25 861

"DER i sofa SKAL "du" ligge (mitt gåtte råd)
og der skal du syte + klage, over ivrige null!
iver med krav bare islam kan konkurrere med
>norge dritt - festen verst"...whatt?

Hva prøver Hanvann å si her egentlig?
..forsøkte å tolke selv, men har aldri forstått de ny-intellektuelle
uttrykksformene og måtte bare melde pass.
Skjønner iallfall at dette enten er høyverdig ny-prosa,
eller en form for info til innvidde.
Kunne tenkt meg en Q her faktisk.
(noen som forresten vet hva de drev på med inne på Bare Prat før DS-en slo til?)
Slettet bruker
30.08.2019 kl 16:33 855

Tror han mente knull og ikke null.
Slettet bruker
02.12.2019 kl 02:25 649

«Hva prøver Hanvann å si her egentlig?»

La meg forsøke å dekode/tolke budskapet for deg:

"DER i sofa SKAL "du" ligge (mitt gåtte råd)»

Her henviser HanVann til oss sofavelgere (les: stemmenektere), som irriterer han grenseløst fordi én stemme mindre til favorittpartiet FrP øker sannsynligheten for at AP, som irriterer HanVann ENNÅ MER grenseløst enn sofavelgere, vinner valget. Med «gåtte råd» mener han «gode råd» men bruker her typisk HanVannsk ordspilleri (han er en mester i ordspilleri, og du bør derfor lese innleggene grundig. «gåtte» kan tolkes som et godt råd som har «gått», eller blitt «gitt» tidligere. Eventuelt at det gode rådet har gått hus forbi (det gode rådet som gikk hus forbi var da å reise seg fra sofaen og stemme FrP).

«og der skal du syte + klage»

Her har vi igjen et angrep på oss sofavelgere som syter og klager men nekter å delta i den demokratiske prosess som vi ser på som et teater (i beste fall). Vi skal altså ligge i sofaen og syte og klage.

«over ivrige null!
iver»

Her har vi et angrep på forumbruker Oliver hvor «O» byttes ut med «0», «Oliver» blir da til «0liver», eller »Nulliver». Ved å dele ordet «Nulliver» får vi «Null iver». Legg da merke til det geniale ordspillet «over ivrige null!
iver» som hentyder til at «null iver, egentlig er det motsatte, altså «overivrig». «!» etter «null» og ny linje før «iver» gir setningen dobbel betydning.

«med krav bare islam kan konkurrere med»

Her tar HanVann oss sofavelgere/Oliver og islam i én og samme setning. Sofavelgerne som syter men ikke gjør noe med saken (les: stemmer FrP), og islam som krever stadig større plass i det norske samfunnet på bekostning av norske verdier og tradisjoner. Her sier HanVann at vi syter og klager og bitcher like mye som islamistene.

«>»

Her viser HanVann til hva denne sytingen handler om.

«norge dritt - festen verst"»

Her vises det til HanVanns tidligere motto «Norge dritt, Vesten verst», som han mener er både Oliver’s og islamistenes synspunkt på Norge og Vesten. Oliver fordi han skriver om mye som er feil i vestlige land, og islamistene fordi de hater vesten.

«...whatt?»

Her vises det til ordspillet «festen verst» som erstattet «vesten verst», altså «Hæ? Hva var det jeg skrev her nå egentlig? At festen er verst? (festen er jo ikke verst).

Jeg håper du fant denne dekodingen nyttig og at du lærte noe av den, og husk:

Å vite, er å vite at du ikke vet noe. Jeg vet ingenting, derfor vet jeg.

Edit: ytterligere dekoding. Rene Q tråden snart.
Redigert 02.12.2019 kl 03:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 02:48 640

Tidens tann har rent mel helt ut med badevannet, men fortiden med feil bolle i ovnen er over. Alt må bakes om til fordel Trygve Slagsmål Vedum SP+52PP
Ny topp tur allerede +20PP2019
ri mens erna har fått raja på fanget
stem Trygve SV SP eller vær så slem å hold deg hjemme
Redigert 02.12.2019 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 02:59 639

SP+52PP diskusjonen skal vi ta på en egen og mer egnet tråd, når A den B ballongen punkterer og du igjen må bære forumvekten på dine skuldre.
Slettet bruker
02.12.2019 kl 03:32 628

Har bedt om å få bli Pære til den tid. Vann kokt bort i pølsegryta er bortkastet damp.
Opp som damp, daler forhåpentlig ned igjen som HanPære bobler. Når B den Alkongen C adcidiserer.
Slettet bruker
02.12.2019 kl 03:56 624

Hvorfor ikke heller «H» eller «V» med egne dekodere?
Slettet bruker
02.12.2019 kl 04:12 618

Hvorfor ikke heller «H» eller «V» med egne dekodere?

Vår egen Trump i Trygve, med NavWay First, og vår egen Q i V, med 777 dekoder.

Jeg må ha meg egen YouTube kanal og hjemmeside.
Redigert 02.12.2019 kl 04:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 08:02 588

Hva betyr burger lønn se?
Slettet bruker
02.12.2019 kl 08:43 578

«burger lønn» er HanVannsk for «borgerlønn», en velferdsordning HanVann er sterk motstander av. HanVann er tilhenger av mer tradisjonelle velferdsordninger som trygd, sykepenger, offentlige tullestillinger, samt statlige tilskudd til privateide bedrifter og trossamfunn. HanVann inntar derfor en mer republikansk forsvarsposisjon når temaet bringes på bane, typisk «money for nothing» (eller burgers om du vil), «more free shit» «, eller lignende, utsagn som brukes om velferdsordninger over there.

At jeg, som selverklært klassisk liberalist, argumenterer for borgerlønn som den eneste logiske veien ut av sosialist-suppa, er noe som provoserer HanVann enormt.
Slettet bruker
02.12.2019 kl 15:15 552

Alt dette er vel og bra, men hvorfor lar HanVann seg provosere så fælt?
Slettet bruker
02.12.2019 kl 18:06 531

Så fælt å se, professor i provokasjon dirken DEN pirken i alle mine såre følelser dette er for alvorlig til å le men jeg blir svett av å bli tatt seriøst ned når ignorefilteret skulle renset luften fra mine utslipp og klypet IGJEN din fine nese. Saltvann er som pepper uten alt. Jeg er ikke provosert men problemet. HanVann har bare ett særlig bidrag og det å å følge vannlovens regel nummer En: å renne ned er meningen med vannet ellers hadde ingen elver runnet og alle vann hadde rent over av regnvann. Det sier seg selv. Da er utrent vann en livsnødvendighet herfra Mjøsa til Mars og får e.t. liv ellers blir det kunstig overklokt. Så glem at jeg er provosert jeg bare renner forumet ned med trening på overvorsvemmelse og andre elve problemer som kommer med tempraturen som bare nedfallsvann flest kan slippe løs. Uten elver som renner blir det tungtvann og mannefall. Ingen bevegelse etterpå. Ho down, festen vekke, us
Tilbake til forumsaken for trådens såre følelser druknet i min kjøttfarse av en trådstart før min nye opp tur over 20%SP allerede med Trygve.
Jeg er ikke lenger provosert men smiler 20% nærsmilet og svarer med nye tanker fra mine stemmer inni meg som skal rekruttere nye stemmer der det teller. Som altså nå har landet hos Trygve SV +52% målet og som fersk og grønn heier jeg nå på folketrygve og lar sylvi ligge seriøst nede bakbundet og med skjerp knyttet starmt rundt munnen. Jeg er på skli men vil begynne forsiktig med kjøttets rot, bonden som mater kua kan produsere nok mat med skikkelig lønn til at burgern etter kua blir gratis og alle kan sove på en love gratis hvis de flytter på landet slik var det i Ville Vesten når vi var fri, cowboy var livsstil og rundt bålet var det indrefilet fra matfatet de bare kastet lasso på så var saken barenice. Slik begynte den fine drømmen om borgerlønn i nyeville vesten festen før marxpiste ideer dro tanken ut av sin naturlige form og inn i grenseløst øde prosjekter som gjør en burgerlønn til et dødrødt prosjekt.

B.lønn er vel og bra men reiser noen spørsmål ved realismen i misunnelsen det svekker.
Skal pølsa Chorizo den ekte B få slik lønn også? Greit nok at alle får men den er drøy. Jeg forstår at det er billigere enn å ha pølsa ute i åpent kontorlandskap men
nein
#Ich bin ein hamburger
count me in med burgerlønn til alle mann på landet som redder norge fra å gro igjen med sau og stabukker som spiser buskvekster som vokser igjen landet.
Stem TSVSPOPP ikke være sopp i din sofa lenger.
Uten ku ingen burger fra landet, sp skal opp.
Trygve den Blide S. Vedum har lønn på landet som øverste sak og de med dyr som holder buskveksten nede og leverer kjøtt til burgeren skal vi sette skikkelig pris på igjen.
Da er vi vel langt på vei enig om borgerlønn på landet og ikke i
Greit kompromiss?
slik at folkeburgerlønnsfondet ikke blir oppspist for tett på vegetarianere.
steder med hettegensere og brann i biler. eksempel ochslo lullaby dubai beergen lillesand elns. Det er som å kaste penger ut i ørkenen. Svi papir rett i dass sandheissen opp i flammer.

Jeg synes tankene dine er fine.
https://www.vox.com/policy-and-politics/2019/7/26/8909436/rutger-bregman-utopia-for-realists-ubi-open-borders
The case for a universal basic income, open borders, and a 15-hour workweek
the power and purpose of utopian thinking.

Universal basic income. A 15-hour workweek. Open borders. These ideas may strike you as wild, fantastical, maybe even utopian. But that’s exactly the point.
..
we’re all just pretending to work and sending emails and writing unnecessary reports, and the robots are doing all the real, valuable work
The two economists [from this study] have shown that there are actually four times as many bullshit jobs in the private sector as in the public sector. We so often hear the story about the government being wasteful.
So, I think that in any utopian society, it’s only logical that the size of government increases.

I just want to make one other point. After the election of Trump and after Brexit, you had all these discussions: Is this about economics or is it about culture? But I think that opposition just gets it wrong. It’s really about how you frame things. One of the things that I try to do in the book is to use right-wing language to defend progressive ideals.
One example is poverty. Often, when people talk about poverty, they say we need to help them — that it’s a terrible to live in poverty. In the book, I try to use more right-wing entrepreneurial language and say “poverty is just expensive. We can’t afford it.” It’s a different kind of language. You could do the same thing with patriotism.
It’s just a different way of trying to help people change their views. I experiment quite a bit with this because I’m really interested in not only convincing people are already on my side, but instead convincing people who are more centrist or even right wing. It can be politically more effective to use a different kind of language to make the same point.

Open Borders
200 years from now, borders and the way we treat animals will rank among our biggest crimes.
Redigert 02.12.2019 kl 18:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 19:18 521

Takk til .777 og HimWater for bra forklaring av burgerlønn se.
Slettet bruker
02.12.2019 kl 21:02 504

Vi har vel alle våre knapper som provoserer enormt hvis noen trykker på dem. Selv noe så uskyldig som å erklære at man er personlig kristen kan være provoserende for andre. For å sitere en stor fritenker, som best jeg kan etter husken, så må vi derfor bruke internettet til det det var tiltenkt, nemlig å levere flest mulige harde og målrettede ballespark.
Redigert 02.12.2019 kl 21:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 21:09 497

Litt sårt å bli sparket i den gamle ballen etter sylvi er det men jeg er blitt glad i trygve som løfter landet opp og avgiftene ned og velger å smile sammen med Trygve S.V. på denne oppturen jeg har ventet på og hoppet på i tide før 52% målet er nådd
Slettet bruker
02.12.2019 kl 21:22 492

Selv det å starte en positivt ladet tråd om vår høyt elskede og ærede verdensfader, USAs president, og verdens mektigste mann, Donald J. Trump, kan være provoserende for enkelte.

Senest i dag provoserte jeg noen her med en tråd til ettertanke, jeg skjønner ikke hvorfor, men jeg skjønner at jeg traff blink så det sang.

Personlig blir jeg provosert av falske, sleipe, og slue sosialister som skyver «de svakerestilte» foran seg for å rettferdiggjøre sin egen misunnelse og ønske om ytterligere rettigheter til andres verdiskapning.
Slettet bruker
02.12.2019 kl 22:26 479

«Personlige» kristne er faen meg roten til ALT ondt som pt rir vesten som en mare. En dekadent individualistisk SoMe new age amoralsk liksom-religion der Gud er hva du føler for i øyeblikket. Disse idiotene, som selvsagt aldri har åpnet bibelen, ber kun til seg selv og sitt eget ego. De tilber seg selv, men har likevel baller nok til å moralisere over andre. Er det én ting som er sikkert, så er det at de havner rett i helvete på dommens dag. Og godt er det.
Redigert 02.12.2019 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 07:32 442

Nei uff da, kom jeg borti knappen din?

Ja der ser du, uansett hvor forsiktig man trår på internettet så er det nærmest umulig å unngå å tråkke noen på tærne. Det blir jo en umenneskelig byrde å bære, å måtte liste seg sånn rundt på eggeskall i redsel for å komme til å krenke noen andres følelser, nei da er det kanskje bedre å si som Rand sa: «Shrug», riste byrden av seg, si føkk it, og bare gønne på?
Slettet bruker
03.12.2019 kl 09:31 421

Dette er det lengste og dypeste innlegget som noengang er skrevet av HanVann. Ny verdensrekord. Og det på denne lille tråden. Rett og slett Fantastisk!