kelle
07.11.2019 kl 22:22 1099

Hex har hatt noen rolige dager, konsolidert. med liten omsetning. Kursen har vandret mellom 33,25 og 34,15 Det har heller vært noen nyheter fra selskapet. I morgen er det fredag, .Ikke akkurat den beste dagen for oppgang, men NIKOLA har annonsert nyheter denne uken og da får vi håpe de holder hva de lover. Det er vel lite trolig at nyheter derfra vil berøre Hex direkte, men kan hjelpe på å gi kursen et lite puff oppover. Håper på en sluttkurs et godt stykke opp på 34 tallet.

Jeg har nå solgt meg ut av HEX...fikk en ok avkastning...er begynt med oppkjøp i IDEX...Lykke til med HEX aksjene...har fortsatt tro på HEX...og kommer nok tilbake...måtte bare ta en tur innom IDEX...
kelle
11.11.2019 kl 22:50 708

Klarte ikke å etablere seg over 34 ved børsslutt på fredag. Men idag landet den godt stykke opp på 34 tallet. Etter en lengre periode rundt 33, kan vi nå kanskje håpe på et lite løft på en par kroner, i løpet av en ukes tid.
Nikola sviktet med Big News, som de lovte å levere forige uke. Men ser ikke bort i fra at det kan dukke noe i nærmeste framtid.
royroy
12.11.2019 kl 08:43 552

Ja.
Hvis det kommer oppdaterte kursmål så kan det ogsp hjelpe.
Finnes det noen steder med oversikt/hvor man kan se de respektive meglerhus’ kursmål på selskaper?
kroif
13.11.2019 kl 09:18 404

Virker som det er lite salgsvilje på disse nivåene, jeg tror vi fortsetter videre opp de nærmeste dagene, men har tatt feil før..
kelle
14.11.2019 kl 12:32 223

Tror nok du får rett denne gangen. Det finnes nesten ikke aksjer å få ta i, uten å gå opp i kurs. Kommer nok et løft på en par kroner i nærmeste fremtid.
Det er vel først fra neste år at de store inntektene ramler inn og kursen passerer forrige topp på vel 44
Hvor denne ligger neste år på denne tiden , er 1000 kroners spørsmålet..