Da er jeg all in i HEX
Da har jeg solgt alle mine andre aksjer og er all in i Hex....https://community.dnb.no/t5/Investeringsforum/Hexagon-Composites-Store-muligheter-i-hydrogen/td-p/3203
Redigert 21.01.2021 kl 08:08
Du må logge inn for å svare
kelle
07.11.2019 kl 22:22
8014
Hex har hatt noen rolige dager, konsolidert. med liten omsetning. Kursen har vandret mellom 33,25 og 34,15 Det har heller vært noen nyheter fra selskapet. I morgen er det fredag, .Ikke akkurat den beste dagen for oppgang, men NIKOLA har annonsert nyheter denne uken og da får vi håpe de holder hva de lover. Det er vel lite trolig at nyheter derfra vil berøre Hex direkte, men kan hjelpe på å gi kursen et lite puff oppover. Håper på en sluttkurs et godt stykke opp på 34 tallet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
Jeg har nå solgt meg ut av HEX...fikk en ok avkastning...er begynt med oppkjøp i IDEX...Lykke til med HEX aksjene...har fortsatt tro på HEX...og kommer nok tilbake...måtte bare ta en tur innom IDEX...
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
11.11.2019 kl 22:50
7663
Klarte ikke å etablere seg over 34 ved børsslutt på fredag. Men idag landet den godt stykke opp på 34 tallet. Etter en lengre periode rundt 33, kan vi nå kanskje håpe på et lite løft på en par kroner, i løpet av en ukes tid.
Nikola sviktet med Big News, som de lovte å levere forige uke. Men ser ikke bort i fra at det kan dukke noe i nærmeste framtid.
Nikola sviktet med Big News, som de lovte å levere forige uke. Men ser ikke bort i fra at det kan dukke noe i nærmeste framtid.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
royroy
12.11.2019 kl 08:43
7507
Ja.
Hvis det kommer oppdaterte kursmål så kan det ogsp hjelpe.
Finnes det noen steder med oversikt/hvor man kan se de respektive meglerhus’ kursmål på selskaper?
Hvis det kommer oppdaterte kursmål så kan det ogsp hjelpe.
Finnes det noen steder med oversikt/hvor man kan se de respektive meglerhus’ kursmål på selskaper?
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kroif
13.11.2019 kl 09:18
7370
Virker som det er lite salgsvilje på disse nivåene, jeg tror vi fortsetter videre opp de nærmeste dagene, men har tatt feil før..
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
14.11.2019 kl 12:32
7231
Tror nok du får rett denne gangen. Det finnes nesten ikke aksjer å få ta i, uten å gå opp i kurs. Kommer nok et løft på en par kroner i nærmeste fremtid.
Det er vel først fra neste år at de store inntektene ramler inn og kursen passerer forrige topp på vel 44
Hvor denne ligger neste år på denne tiden , er 1000 kroners spørsmålet..
Det er vel først fra neste år at de store inntektene ramler inn og kursen passerer forrige topp på vel 44
Hvor denne ligger neste år på denne tiden , er 1000 kroners spørsmålet..
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
19.11.2019 kl 09:31
7004
Her går det på skinner. Det har vært en fin reise fra 27. Solgte 50% i dag ,men her er det fortsatt mye mer å gå på. Har vært veldig liten omsetning, men det er nesten ikke aksjer å få tak , uten å gå opp i kurs. Håper nesten på en liten dipp nå.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
royroy
19.11.2019 kl 09:38
6997
Kan bli vanskelig å komme inn igjen nå hvis den fortsetter opp og bryter 40, med et sterkt Q4 i vente
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kroif
19.11.2019 kl 11:43
6926
Kan fort bikke 37 kr allerede idag, digg.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
19.11.2019 kl 12:04
6902
Ja, får håpe det. Tror nok den er godt over 40 før jul. Fikk kjøpt tilbake en del 40 øre billigere. Tenkte litt på Hydro for å bli med opp 1 krone eller to, men den er veldig treg.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
royroy
19.11.2019 kl 14:28
6813
18.11.2019
Investor Number of shares
MITSUI & CO LTD 45,833,321
FLAKK ROLLON AS 27,340,504
MP PENSJON PK 13,182,072
CLEARSTREAM BANKING S.A. 10,939,111
BRØDR. BØCKMANN AS 9,000,000
NØDINGEN AS 5,000,000
ODIN NORGE 4,981,421
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG GAMBA 3,669,963
LANNEBO SMÅBOLAG 3,265,978
SWEDBANK ROBUR SMABOLAGSFOND 2,740,000
HEXAGON COMPOSITES ASA 1,974,882
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG NORGE 1,946,365
SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 1,940,585
EIKA SPAR VPF 1,485,171
VERDIPAPIRFONDET NORDEA KAPITAL 1,388,265
FLAKK INVEST AS 1,300,000
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG AKTIV 1,257,612
OHMAN SWEDEN MICRO CAP 1,232,542
EIKA NORGE 1,159,820
STOREBRAND NORGE I VERDIPAPIRFOND
Total number owned by top 20 140,762,894
Total number of shares 183,290,648
04.11
Investor Number of shares
MITSUI & CO LTD 45,833,321
FLAKK ROLLON AS 27,340,504
MP PENSJON PK 13,182,072
CLEARSTREAM BANKING S.A. 10,647,520
BRØDR. BØCKMANN AS 9,000,000
NØDINGEN AS 5,000,000
ODIN NORGE 4,981,421
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG GAMBA 3,669,963
LANNEBO SMÅBOLAG 3,265,978
SWEDBANK ROBUR SMABOLAGSFOND 2,740,000
SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 2,075,619
HEXAGON COMPOSITES ASA 1,974,882
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG NORGE 1,796,365
EIKA SPAR VPF 1,485,171
VERDIPAPIRFONDET NORDEA KAPITAL 1,388,265
FLAKK INVEST AS 1,300,000
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG AKTIV 1,257,612
OHMAN SWEDEN MICRO CAP 1,232,542
EIKA NORGE 1,159,820
VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING 1,099,602
Total number owned by top 20 140,430,657
Investor Number of shares
MITSUI & CO LTD 45,833,321
FLAKK ROLLON AS 27,340,504
MP PENSJON PK 13,182,072
CLEARSTREAM BANKING S.A. 10,939,111
BRØDR. BØCKMANN AS 9,000,000
NØDINGEN AS 5,000,000
ODIN NORGE 4,981,421
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG GAMBA 3,669,963
LANNEBO SMÅBOLAG 3,265,978
SWEDBANK ROBUR SMABOLAGSFOND 2,740,000
HEXAGON COMPOSITES ASA 1,974,882
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG NORGE 1,946,365
SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 1,940,585
EIKA SPAR VPF 1,485,171
VERDIPAPIRFONDET NORDEA KAPITAL 1,388,265
FLAKK INVEST AS 1,300,000
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG AKTIV 1,257,612
OHMAN SWEDEN MICRO CAP 1,232,542
EIKA NORGE 1,159,820
STOREBRAND NORGE I VERDIPAPIRFOND
Total number owned by top 20 140,762,894
Total number of shares 183,290,648
04.11
Investor Number of shares
MITSUI & CO LTD 45,833,321
FLAKK ROLLON AS 27,340,504
MP PENSJON PK 13,182,072
CLEARSTREAM BANKING S.A. 10,647,520
BRØDR. BØCKMANN AS 9,000,000
NØDINGEN AS 5,000,000
ODIN NORGE 4,981,421
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG GAMBA 3,669,963
LANNEBO SMÅBOLAG 3,265,978
SWEDBANK ROBUR SMABOLAGSFOND 2,740,000
SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 2,075,619
HEXAGON COMPOSITES ASA 1,974,882
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG NORGE 1,796,365
EIKA SPAR VPF 1,485,171
VERDIPAPIRFONDET NORDEA KAPITAL 1,388,265
FLAKK INVEST AS 1,300,000
VERDIPAPIRFONDET ALFRED BERG AKTIV 1,257,612
OHMAN SWEDEN MICRO CAP 1,232,542
EIKA NORGE 1,159,820
VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING 1,099,602
Total number owned by top 20 140,430,657
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
19.11.2019 kl 16:33
6700
Dippen kom den. Men den ble langt kraftigere enn forventet. Hva det er som skjer er det ikke godt å få oversikt over.. Vi får se hva morgendagen bringer.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
royroy
19.11.2019 kl 17:10
6646
Ja det må man si. Og nei det er ikke godt å få oversikt over. Var det priset så hardt inn at HEX ville ha en stor rolle i Nikolas H2 oppbevaring?
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
19.11.2019 kl 22:53
6451
Ser ut for at det kan tikke oppover igjen i morgen. Får i alle fall kjøpt tilbake igjen langt billigere en jeg solgte i går. Håper det går raskt opp mot 36 tallet. Kan ikke se så mye negativt i twitringen fra USA, som vedrører HEX
Det er vel i hovedsak, buss, tungtransport, tog, skipsfart og forsvaret som kan gi HEX de største inntektene. Personbilen kommer også etter hvert.
Det er vel i hovedsak, buss, tungtransport, tog, skipsfart og forsvaret som kan gi HEX de største inntektene. Personbilen kommer også etter hvert.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
royroy
19.11.2019 kl 23:57
6393
Skulle gjerne vært ut i går og inn igjen i dag, men sånn ble det ikke. Jeg er long og brukte muligheten til å laste videre opp....
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
Nikola sin teknologi kan fort blir overført til personbiler. Fleiper med en venn av meg at Audi kommer med de nye batterier, som gir dobbel rekkevidde og 10 minutters lading, og at hele lageret på Audi E tron blir solgt til halv pris i slutten av året ( Han kjøpte den nylig). Nå er det kanskje mer alvor i den fleipen enn som så: får vi personbiler med 1000 km rekkevidde og kort ladetid, så vil det booste elbiler så enormt at hydrogenbiler ikke har en sjans.
Jeg har ment lenge at om verden ( ikke bare lille Norge) kjøper mange elbiler, så vil behovet oppstår for hydrogenbiler. Men når færre står i kø for å lade, og når man lader på halve tiden, hva skal man da med hydrogenbiler? Både HEX og NEL fikk en smell idag, og denne nyheten kan medføre at bilprodusenter, regjeringer og folk velger EL fremfor Hydrogen. Hydrogen vil selvsagt fortsatt være en teknologi med mange anvendelsesområder, men om Nikola virkelig sitter på revolusjonerende batteriteknologi så kan det forskyve endel balanser i transportsektoren osv.
Så nedgangen er muligens forårsaket av skuffelse over at det ikke ble noen store kontrakter nå, men også grunnleggende er dette noe som må undersøkes nærmere.
Nikola has developed the most energy dense, safe battery in the world and cycled it over 2,000 times. It would double the range of every electric vehicle and nearly double the range of every fuel cell. Making it available even to competitors. nikolamotor.com/
You're talking 600+ mile range in a model 3 Tesla. You're talking 50% less cost than Lithium Ion. You're talking mass adoption of zero emission vehicles. Could be worth hundreds of billions if owned by one company but we decided to share it with the competion for the greater good
Zero change of hydrogen fuel cell plans with Battery announcements. It equally helps hydrogen like it does BEV. It doubles the range of our hydrogen truck. NEL is a huge part of our growth. Trucking needs fast and light trucks - hydrogen has that advantage.
Selvom selskapet fremhever at det vil komme hydrogenbaserte løsninger tilgode, så er jeg uenig i « it EQUALLY helps hydrogen.....». Det er klart at håpet mange hadde om HEX som en naturlig del av hydrogensatsingen på bilindustrien ( særlig den tyske) kan glemme det. Det blir ikke noe satsing pp hydrogenbiler i personbilsegmentet etter dette. Timingen på dette er katastrofalt for NEL, men er også ille for HEX. Batterier som dette gagner ikke hydrogen ( selvom hydrogenteknologi fortsatt har potensialet). Men alt dreier seg om timing, og for et selskap som er priset høyt også i forhold til fremtidig inntjening, så synes jeg at fallet idag viser at mange investorer ikke skjønner rekkevidden av nyheten fra Nikola. At man dessuten gjør teknologien tilgjengelig for alle, gjør ting enda verre.
Også busser er nå utsatt: når du kan få en buss til å kjøre dobbelt så langt, med halvparten av vekta på batterier, hva skal du med hydrogen da?
Og så glemte jeg en liten detalj, nemlig at både turbiner brukt i produksjon av vindbasert strøm allerede idag er 3 ganger så effektive som ifjor. Teknologi for lagring av strøm er på trappene, og da er det også på forsynningssiden billig å produsere strøm, lade strøm, beholde strøm, og bruke strøm.....strøm blir større og større, men om hydrogen blir en vinner er jeg mindre overbevist om.
Jeg har ment lenge at om verden ( ikke bare lille Norge) kjøper mange elbiler, så vil behovet oppstår for hydrogenbiler. Men når færre står i kø for å lade, og når man lader på halve tiden, hva skal man da med hydrogenbiler? Både HEX og NEL fikk en smell idag, og denne nyheten kan medføre at bilprodusenter, regjeringer og folk velger EL fremfor Hydrogen. Hydrogen vil selvsagt fortsatt være en teknologi med mange anvendelsesområder, men om Nikola virkelig sitter på revolusjonerende batteriteknologi så kan det forskyve endel balanser i transportsektoren osv.
Så nedgangen er muligens forårsaket av skuffelse over at det ikke ble noen store kontrakter nå, men også grunnleggende er dette noe som må undersøkes nærmere.
Nikola has developed the most energy dense, safe battery in the world and cycled it over 2,000 times. It would double the range of every electric vehicle and nearly double the range of every fuel cell. Making it available even to competitors. nikolamotor.com/
You're talking 600+ mile range in a model 3 Tesla. You're talking 50% less cost than Lithium Ion. You're talking mass adoption of zero emission vehicles. Could be worth hundreds of billions if owned by one company but we decided to share it with the competion for the greater good
Zero change of hydrogen fuel cell plans with Battery announcements. It equally helps hydrogen like it does BEV. It doubles the range of our hydrogen truck. NEL is a huge part of our growth. Trucking needs fast and light trucks - hydrogen has that advantage.
Selvom selskapet fremhever at det vil komme hydrogenbaserte løsninger tilgode, så er jeg uenig i « it EQUALLY helps hydrogen.....». Det er klart at håpet mange hadde om HEX som en naturlig del av hydrogensatsingen på bilindustrien ( særlig den tyske) kan glemme det. Det blir ikke noe satsing pp hydrogenbiler i personbilsegmentet etter dette. Timingen på dette er katastrofalt for NEL, men er også ille for HEX. Batterier som dette gagner ikke hydrogen ( selvom hydrogenteknologi fortsatt har potensialet). Men alt dreier seg om timing, og for et selskap som er priset høyt også i forhold til fremtidig inntjening, så synes jeg at fallet idag viser at mange investorer ikke skjønner rekkevidden av nyheten fra Nikola. At man dessuten gjør teknologien tilgjengelig for alle, gjør ting enda verre.
Også busser er nå utsatt: når du kan få en buss til å kjøre dobbelt så langt, med halvparten av vekta på batterier, hva skal du med hydrogen da?
Og så glemte jeg en liten detalj, nemlig at både turbiner brukt i produksjon av vindbasert strøm allerede idag er 3 ganger så effektive som ifjor. Teknologi for lagring av strøm er på trappene, og da er det også på forsynningssiden billig å produsere strøm, lade strøm, beholde strøm, og bruke strøm.....strøm blir større og større, men om hydrogen blir en vinner er jeg mindre overbevist om.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
uopplyst
20.11.2019 kl 04:20
6369
Jeg er sterkt uenig i det du skriver. For det første nyhetene om et forbedret batteri hadde preg av show fremfor noe annet. Jeg finner ikke helt å kunne feste lit til all den uklare informasjon som kom om et produkt som ikke er ferdig, men som man har forventninger til.
Jeg er forbauset over fallet både i NEL og HEX. Men bilindustrien er fortsatt like aktuell for NEL og HEX, jf. uttalelser både fra Løkke og Nicolasjef. Vi har aldri før fått en så klar informasjon fra NEL og Nicola om at det er "business as usual" som gjelder. Det beroliger meg og gjør at jeg blir sittende med mine aksjer og kjøper fler dersom prisen mot formodning skulle gå ned.
Dessuten må man aldri glemme at HEX har andre ben å stå på.
Det skal bli spennende å se i dag, men jeg tror de fleste ser at nedgangen i går var grunnløs.
Jeg er forbauset over fallet både i NEL og HEX. Men bilindustrien er fortsatt like aktuell for NEL og HEX, jf. uttalelser både fra Løkke og Nicolasjef. Vi har aldri før fått en så klar informasjon fra NEL og Nicola om at det er "business as usual" som gjelder. Det beroliger meg og gjør at jeg blir sittende med mine aksjer og kjøper fler dersom prisen mot formodning skulle gå ned.
Dessuten må man aldri glemme at HEX har andre ben å stå på.
Det skal bli spennende å se i dag, men jeg tror de fleste ser at nedgangen i går var grunnløs.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
royroy
20.11.2019 kl 08:40
6310
Stoler du virkelig blindt på ‘business as usual’? Det høres ut som en rådgiver som har sagt at det aller viktigste nå er å roe ned folket og si det de vil høre. Det kan jo ikke være business as usual når stasjoner fortsatt er stengt og det settes stopp i nye ordre? Og dette skjedde altså ikke i går.
Nå har ikke jeg en stor post i NEL, jeg har tro på produktet, men jeg har ikke hatt troen troen/tillit til Løkke - jeg synes det er noe som skurrer med han. Og det har bare blitt forsterket etter slike utsagn og lite kommunikasjon.
Show-klovnen Trevor Milton gjelder i den grad det samme etter hvordan han holder på.
Så ‘aldri før fått en så klar informasjon fra Nikola og NEL sjef’...... det kan ikke jeg bruke til noe.
Hva ledelse gjelder så har hvertfall jeg mer tillit til ledelsen i HEX
Nå har ikke jeg en stor post i NEL, jeg har tro på produktet, men jeg har ikke hatt troen troen/tillit til Løkke - jeg synes det er noe som skurrer med han. Og det har bare blitt forsterket etter slike utsagn og lite kommunikasjon.
Show-klovnen Trevor Milton gjelder i den grad det samme etter hvordan han holder på.
Så ‘aldri før fått en så klar informasjon fra Nikola og NEL sjef’...... det kan ikke jeg bruke til noe.
Hva ledelse gjelder så har hvertfall jeg mer tillit til ledelsen i HEX
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
20.11.2019 kl 10:47
6236
DNB Markets: Hexagon-smell var ufortjent
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
20.11.2019 kl 11:10
6209
Det synes jeg også 😉. 4 prosent er mye etter å ha falt kraftig i går. Kan se ut som det snur nå.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
trigger1
20.11.2019 kl 11:32
6231
Gårsdagens Nikolamelding reiser i alle fall usikkerhet om hydrogensektorens utvikling fremover. Forutsatt at den annonserte batteriteknologien holder hva den lover vil dette ganske sikkert ha stor innvirkning på personbilsektoren. Men - det vil fortsatt være begrensinger på ladeadgang/-kapasitet flere steder. Da vil hydrogen fortsatt være en attraktiv energikilde. Innen tungtransport, tog og shipping kan jeg vanskelig se at annonseringen forrykker momentumet for hydrogen. Her blir fortsatt batteri alene utilstrekkelig. Så da blir det fortsatt nok å ta i for Hex. Kursmessig er aksjen svært så sensitiv for usikkerhet. Kan nok bli gode kjøpsanledninger i en tid fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
25.11.2019 kl 14:19
5859
Hva kan vi forvente av HEX denne uke ? NEL har tatt igjen mye av nedturen som kom for en ukes tid siden. Satser på at HEX legger på seg en par kroner i løpet av uka.
Det er fortsatt veldig lav omsetning og det svinger mye opp og ned. Får håpe på snarlige positive nyheter. Det var vel heller ikke noe negativt med meldingen som kom som skulle tilsi den kraftige korreksjonen. Bedre batterier er positivt for både el og hydrogen biler.
Det er fortsatt veldig lav omsetning og det svinger mye opp og ned. Får håpe på snarlige positive nyheter. Det var vel heller ikke noe negativt med meldingen som kom som skulle tilsi den kraftige korreksjonen. Bedre batterier er positivt for både el og hydrogen biler.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
oophus
25.11.2019 kl 14:25
5863
Når det gjelder tyngre FC kjøretøy, så tilsier bedre batterier mer vekt og volum for å få plass til 1 eller 2 tanker til med hydrogen.
Så ja, meldingen var som Nikola selv sier - utelukkende positiv for begge segmenter.
Så ja, meldingen var som Nikola selv sier - utelukkende positiv for begge segmenter.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
25.11.2019 kl 18:32
5786
Kraftig opptur på TradeGate i ettermiddag. Godt over 35 kroner akkurat nå.
Det kom jo melding i formiddag om en ordre på ca. 38.mill, men det ga ikke noe særlig reaksjon. Nå ser jeg det meldes om at hydrogen trailerene til NIKOLA har begyndt å rulle i transporten av øl. Holder denne oppgangen dagen ut, vil vi få en knall dag i morgen.
Det kom jo melding i formiddag om en ordre på ca. 38.mill, men det ga ikke noe særlig reaksjon. Nå ser jeg det meldes om at hydrogen trailerene til NIKOLA har begyndt å rulle i transporten av øl. Holder denne oppgangen dagen ut, vil vi få en knall dag i morgen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
25.11.2019 kl 22:07
5644
Det ble et lite tilbakefall mot slutten. Men en oppgang på 3,67% på TG, må en vel si er bra. Kan nok forvente kurser opp mot 35 i morgen. Blir nok noen spennende dager fremover nå.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
Breikjeften
26.11.2019 kl 08:39
5516
HEX/NEL er "bankers" på "gode utsikter/inntekter" for aksjonærene de neste åra!!!
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
26.11.2019 kl 15:28
5414
Vi var på et tidspunkt i går oppe på 35.56 kr per aksje på tradegate. Fra dagens topp på 34.50 er vi nå nede på 32.85. Noe spesielt som har skjedd eller er det algomotoren som bestemte seg for å peke nedover igjen slik at de store gutta kan fylle opp med mer aksjer på billigsalg?
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
royroy
26.11.2019 kl 16:09
5358
Er det ikke bare bots som styrer showet? Er lei, så venter bare på noen store nok nyheter hvor de ikke klarer å manipulere kursen
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
28.11.2019 kl 16:37
5148
Nesten 4 % ned i dag. Får håpe vi unngår nye kontrakter på ei stund nå så vi slipper mer nedgang. Parodisk utvikling. Er snart all in selv i Hex nå.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
28.11.2019 kl 22:07
5057
Tipper dette var et bunnområde og at det tikker opp igjen i morgen. TG pekte litt oppover etter stengetid OSE.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
Hammers
28.11.2019 kl 22:28
5063
https://www.tradingview.com/x/SO2KXgRs/
- En liten H/S har fått brudd, men stanset på svak horisontal støtte fra tidligere topp.
- Svak støtte litt lengre ned (stiplet).
- Hovedstøtte heltrukket v/30. H/S har ca potensiale dit ned.
- Vi får se!
Hilsen Hammers
- En liten H/S har fått brudd, men stanset på svak horisontal støtte fra tidligere topp.
- Svak støtte litt lengre ned (stiplet).
- Hovedstøtte heltrukket v/30. H/S har ca potensiale dit ned.
- Vi får se!
Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
Perpus
13.12.2019 kl 08:01
4716
Melding:
Granted NOK 37.6 million to deliver hydrogen to ferries and cruise ships in the Geirangerfjord
The Hellesylt Hydrogen Hub, a consortium of leading players in the hydrogen
field, including Hexagon, has been awarded NOK 37.6 million under the PILOT-E
funding scheme for the development of a hydrogen production facility that can
deliver hydrogen to ferries and cruise ships in the Geirangerfjord, as well as
to other mobility applications. The ambition is to achieve zero-emission
operations in the Geirangerfjord, one of two World Heritage Fjords in Norway, by
producing green hydrogen locally.
Granted NOK 37.6 million to deliver hydrogen to ferries and cruise ships in the Geirangerfjord
The Hellesylt Hydrogen Hub, a consortium of leading players in the hydrogen
field, including Hexagon, has been awarded NOK 37.6 million under the PILOT-E
funding scheme for the development of a hydrogen production facility that can
deliver hydrogen to ferries and cruise ships in the Geirangerfjord, as well as
to other mobility applications. The ambition is to achieve zero-emission
operations in the Geirangerfjord, one of two World Heritage Fjords in Norway, by
producing green hydrogen locally.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
13.12.2019 kl 08:45
4668
Spennende tider.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
13.12.2019 kl 22:46
4526
CHANGE +4,34% Kraftig opptur på TradeGate i kveld. Er det nå det vender opp igjen?
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
Noni
13.12.2019 kl 23:51
4484
Mulig det, ikke godt å si, har ikke kjennskap.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
uopplyst
14.12.2019 kl 12:55
5321
Mange av oss har vært tålmodige og noen av oss kanskje angrer kanskje på at vi ikke solgte på topp. For min er jeg helt trygg på denne aksjen. Produktet er enestående og det inngås stadig kontrakter, jf. børsmeldinger. Her ligger nok det en svært innbringende fremtid. Tyskerne er av samme oppfatning.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
Breikjeften
14.12.2019 kl 22:26
5177
"Gigantisk oppside" Nok 100,-/200,-/300,-pr.aksje ......eller mer, de neste 2-5 år!!!
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
kelle
14.12.2019 kl 23:20
5129
https://www.smp.no/nyheter/2019/12/13/Millionst%C3%B8tte-til-utvikling-og-produksjon-av-hydrogen-til-ferjer-og-cruiseskip-i-Geirangerfjorden-20607073.ece
Hex i samarbeid med Fiskerstrand Verft har vel tatt mål av seg med å komme med verdens første hydrogendrevne ferje og da passer det vel bra å begynne med ferjene på Geiranger fjorden.
Nå er det vel også et par andre Verft som også er med i dette kappløpet.
Fullskala produksjon og lagring av hydrogen på Hellesylt, må da være midt i blinken for Cruiseskipene og ferjene på Geirangerfjorden.
Hex i samarbeid med Fiskerstrand Verft har vel tatt mål av seg med å komme med verdens første hydrogendrevne ferje og da passer det vel bra å begynne med ferjene på Geiranger fjorden.
Nå er det vel også et par andre Verft som også er med i dette kappløpet.
Fullskala produksjon og lagring av hydrogen på Hellesylt, må da være midt i blinken for Cruiseskipene og ferjene på Geirangerfjorden.
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare
Breikjeften
15.12.2019 kl 17:57
4959
"Mange bein å stå på" smeller opp fremover på forventninger/potensiale og ikke minst "dette selskapet har inntjening"........
Redigert 21.01.2021 kl 03:56
Du må logge inn for å svare