Ikke la dere lure

Lille
ELE 06.04.2018 kl 09:39 3768

I går ble det kjøpt 3 mill aksjer på kr 5, mens markedskursen var ca 4,6kr. Auplata kjøpte disse. ABO sitter som rådgivere og de trekker sine trancher i dag på 4,7.
Franskmennene har til hensikt å kjøpe seg opp, de kommer helt sikkert til å krysse dem slik de gjorde med kjøpet i går. Nå sitter de og plukker aksjer til lav kurs.
Ikke la dere lure. Auplata hadde aldri kjøpt Sæter sine aksjer i går, hvis de kan kjøpe ABO sine i dag. Så de leker med aksjen for å plukke til en lav kurs.
De hadde aldri fått kjøpt 3 mill aksjer i markedet for kr 5. Bare husk hva som skjedde da de kjøpte 1 mill aksjer sist. Da gikk kursen til 5,7-6 kr.
Auplata og BO er søren meg dyktige.
Redigert 19.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
trump_vinner
06.04.2018 kl 14:13 3661

Lille, har du økt eller solgt i det siste?

Jeg har redusert litt på 5.20 og økt kraftig under 4.7.
Det er vanskelig å trade ELE for tiden, tror jeg må bare holde på aksjene nå.

Tror også at bud kan komme på hele selskapet.
Redigert 06.04.2018 kl 15:05 Du må logge inn for å svare
Lille
06.04.2018 kl 15:35 3610

Du bør holde på aksjen dine. De luringene handler gjennom flere meglerhus og plutselig flagger dem. Bare vent markedet kommer til å få sjokk. Plutselig eier de 20-30 prosent eller mer. Jeg sitter på en stor post og vil ikke selge før de går i produksjon. Det virker som Auplata er all in i ELE til 5 kr snitt ca. Snart er det ikke aksjer å kjøpe. Hvis noen skal ha en stor blokk må det betales ekstra. Bare se hva som skjedde i går.
Redigert 06.04.2018 kl 18:01 Du må logge inn for å svare
Lille
06.04.2018 kl 17:05 3560

Auplata og ABO har tilsammen over 30% av ELE sine aksjer(tatt og trukket fra aksjene de skylder). Da er alle aksjer/warrants tatt med, men de kan ha kjøpt/solgt igår eller idag. Auplata og ABO virker samkjørte.
Dette har de prestert til under kr 5 i kurs. Jeg finner det lite sannsynlig at de har solgt som andre her spekulerer i. De kan ha dratt kursen ned for så å kjøpe opp blokker. Hvordan de har klart dette kunststykke er helt utrolig. Snart vil markedet være tom for aksjer. Bare tenk dere hva som vil skje hvis tokenen blir vellykket!! Eller AMI kommer i produksjon. Hold på aksjen deres. ABO og Auplata selger ikke de støvsuger markedet til en billig penge.
Hvis det kommer en cobalt assetback, da vil Iron sannsynneligvis komme først. Se Harmonychain sine nettsider og legg merker til hvem som er involvert i begge selskap.
Redigert 06.04.2018 kl 17:47 Du må logge inn for å svare
rischioso
06.04.2018 kl 20:43 3458

Lilløe,

interessant vinkling.

For hvis Auplata ønsker å øke så vil det bli enkelt gjennom BO og neste økning av betydning er 33,4% hvor de får negativt flertall og bestemmelsesrett - pr nå har de med sine 14,06% kun innsynsrett så det kan bli betydelige endringer om de ønsker mer - spennende..;)
Redigert 06.04.2018 kl 20:44 Du må logge inn for å svare
Lille
06.04.2018 kl 21:01 3436

Jeg er helt sikker på at de øker og de handler gjennom Carnegie innenlands og MLI så hvis de dukker opp som kjøpere så er det Auplata eller BO. Hvorfor skulle BO gå med på å betale 4,7 kr på de 5 siste tranchene? Til 25 mill og warrants til 5,5.Pluss Auplata byr Sæter over 40 øre for 2 millioner aksjer. De kjøpte faktisk 3mill på kr 5. De har søren meg fått ELE på billigsalg. Uansett så er det bra for de kommer til å kjøre kursen til himmels når de har kjøpt nok. De har midler til dette. Da gjelder det å være inne før WP, AMI og tokenen er i orden. Det er egentlig bra at Sæter har solgt seg ned for han solgte seg betydelig ned hvergang vi nærmet oss 6 kr slik at motstanden la seg der.
Jeg tror Auplata kommer til å kjøre sin gull token etter hvert.
Redigert 06.04.2018 kl 21:12 Du må logge inn for å svare
trump_vinner
07.04.2018 kl 08:42 3312

Tittelen forteller ganske mye, Lille. Mange blir lurt.
Ingen tvil om at vil være gunstig å sitte i ELE fremover.

Auplata kjøper og vil fortsette med det. Harmonychain bekrefter at de har the real thing.
Mange trigger i vente!

Jeg synes personlig at det er ok at traderen/investor Sæther har blitt fintet ut.
Lille
07.04.2018 kl 11:02 3229

Problemet er at han fort kan ha kjøpt seg opp igjen da den fikk en dupp. Personlige håper jeg at det er Auplata som kjøpte i går. Det ble solgt en stor post ca 600 000 aksjer til kr 4,8. Folk får litt panikk når de Hører BO, men denne gangen har de gått med på å betale en langt høyere kurs. De har helt sikkert en plan for dette. De er rådgivere for Auplata.BO sine aksjer kommer ikke ut i markedet denne gangen.
Redigert 07.04.2018 kl 11:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.04.2018 kl 17:13 2842

Når skal dette tulleselskapet produsere noe eller trykke opp noe med verdi?