Hvem byr på NEL først?

Slettet bruker
NEL 06.04.2018 kl 11:30 15534

Jeg må jo si at vi går spennende tider i møte, og alle investorer og spekulanter bør lese dette om Nikola sine nye businessområder:
NIKOLA EXPANDS TO ENERGY
Nikola Corporation, parent company of Nikola Motor Company and Nikola Powersports, is excited to announce a third subsidiary in Nikola Energy Company. Nikola Energy serves businesses and residents of Utah and specializes in off-grid battery solutions, solar arrays and hydrogen production systems. Designed to help companies achieve zero emissions, Nikola Energy acquired Alternative Power Systems, Inc. in 2017 to bring its customers state of the art on- and off-grid energy systems. Alternative Power Systems has over 30 years experience designing and installing commercial and residential energy systems.

Hvem byr på NEL først? Nikola, Shell, Eqinor/Statoil, Esso, eller et annet oljeselskap som trenger NEL sin kunnskap og ledende teknologi til å ta det kraftige hydrogenmarkedet som kommer nå. Nel sin patent Rotolyzeren kan bli en gigant indrefileet i NEL. NEL blir en gamechanger.
Det er åpenbart billigere for Nikola og kjøpe hele NEL, enn å bestille varer fra NEL. Når Mr.Miton og hele Nikola sin ledelse nå i er hos NEL, så kan det hende at oppkjøpsplaner kan blir luftet rundt møtebordet? Jeg finner det litt underlig at USA besøket fra Nikola skal være hos NEL fra i dag og hele neste uke for å konfigurere 28 nye giga stasjoner til Nikola.
Denne ikke børsmeldte men kommende kontrakten på 28 stasjoner kan ha en verdi på kr 3-7 milliarder for NEL, som jeg forventer at børsmeldes i neste uke. Dette vil løfte kursen betydelig opp.
Selv om Nikola så langt ikke har vært kjent for å være raske med beslutninger. Men nå er Nikola på overtid så de trenger plass på båndet til NEL. Så lusker H2V i kulissene, og hvis de hoster opp cash, så er det "business as usual" med H2V, da vil de ha plass på båndet til NEL. Så idag er en kraftig drakamp i kulissene om plass på båndet.
NEL deltar på den franske hydrogenmessen i helgen og de avlegger garantert et besøk hos H2V, som vet nå at Nikola ligger et hestehode foran H2V. Hvis ledelsen får med en godkjent H2V finanspakke hjem, så er det full fyr i NEl på mandag. Jeg kjøpte mere i dag, da jeg tror et NEL "letter noe voldsomt" i neste uke. Gruffet har lagt seg, og NEL kan starte reisen opp i skyene. Lykke til tradere og investors.

PS: Jeg sjekket mine sluttsedler for min NEL trading i desember 17. Det var 1 mnd jeg ga full gass. Jeg kjøpte og solgte NEL aksjer for kr 8.5 mill på i mnd og tok en hyggelig gevinst ved å gå ut og inn, men jeg gikk inn igjen litt tungt på litt fallende kurs, men i ettertid litt høy kurs. Vi kom jo opp til kr 3.70,- i des 17, så det var moro. Håper på mere moro nå i neste uke, for denne uken var blodig. Trøsten er at jeg måtte kjøpe mere av NEL på lave kurser. Så håper jeg og dere på en fin reise rett opp.


Legg også merke til at ledelsen i NEL velger ikke å børsmelde at de nylig har åpnet en ny NEL hydrogenstasjon i Connecticut.
God helg :-)
Redigert 20.01.2021 kl 23:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2018 kl 13:04 7587

Det stemmer Elvoquest. Kontrakten til Nel fra Nikola kan bli på astronomiske nkr 3-7 milliarder. Gjett om Nel kursen vil ta av?
Slettet bruker
08.04.2018 kl 13:30 7536

Fake News er du kongen av The broker ? Rich kommer ihvertfall med fakta ?
maltoei
08.04.2018 kl 13:35 7523

Det er nesten ikke til å tro, du av alle kritiserer Rich for hans innlegg . Det er vel ingen tvil om at hans innlegg er langt bedre begrunnet og interessant enn den evindelige haussingen du bedriver her inne. Du har ennå tilgode å treffe på disse utrolige spådommene dine.
Slettet bruker
13.04.2018 kl 10:54 7201

David Brandt er på Nel fabrikken i Herning. Hvem er det?
mrheds
13.04.2018 kl 11:04 7170

Sikker på at det ikke er David Brent?
Furuen
13.04.2018 kl 11:16 7116

Han er i alle fall aktiv på twitter når det gjelder innlegg om hydrogen.
Slettet bruker
13.04.2018 kl 11:33 7054

Yrs. Unnskyld Brent ja. Hvem et det?
Wanker
13.04.2018 kl 14:09 6897

Har du en tweet fra vedkommende selv, ikke bare retweets? Jeg ser ikke noe spennende her, kanskje fordi jeg ikke har twitter selv.

Det finnes ihvertfall to David Brandt som påstår å like blant annet hydrogen-relaterte innlegg:
David Brandt @DavidBr59545413 og David Brandt @DavidBr55903960 Bare twitter-handlet i seg selv skriker BOT.

Dette vil sikkert baisserne elske - "NEL-fantastene er så desperate at de setter en bot til å promotere hydrogen!"
Er ikke på Twitter selv, men kunne vært interessant om noen kunne kjøre en bot-check på "ham". https://mashable.com/2017/11/02/botcheck-california-students-twitter-fake-accounts-bots/#TnIaXNYJPOqB
Redigert 13.04.2018 kl 14:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.04.2018 kl 14:42 6831

Hydrogenguru på besøk hos Nel i DK. Kommer det et bud på hele Nel, eller??
Foggy
13.04.2018 kl 16:04 3806

Bare bud på halve NEL, tror jeg.
Slettet bruker
13.04.2018 kl 16:12 3790

Ingen mulighet for bud på et uferdig oppstartselskap, absolutt ingen mulighet.
Ecotricity
13.04.2018 kl 16:28 3744

Broker - nå er det på tide med et kne i bakken til det kommer en melding. I all vennlighet. :)
europa
13.04.2018 kl 20:30 3608

Kjør på broker. Ikke lenge til du får rett i dine spådommer.?
europa
13.04.2018 kl 20:31 3607

Kjør på broker. Ikke lenge til du får rett i dine spådommer.?