Mer om Greta

Sotah
27.08.2019 kl 17:39 1951

Vi må ha litt hver dag. Truet på livet i så ung alder, jeg måtte passere 50 før jeg oppnådde sånt. Og da var det bare her, det blir det liksom ikke noe dreis på.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/b5ooa3/39-aring-atalas-for-dodshot-mot-greta-thunberg
Fluefiskeren
01.09.2019 kl 11:27 446

Forbrenning av petroleum fra norske felt til utlandet regnes ikke med i Norges CO2 utslipp. Kun det som går med til produksjonen. Norge og nordmenn forbruker veldig mye energi, men heldigvis kommer det meste fra vannkraft slik at utslipp av CO2 pr. innbygger blir lavt.
Riot
01.09.2019 kl 11:34 440


Tyvärr är siffran hög per person, Norges riksdag försöker gång på gång lura sin egen befolkning.

https://forum.hegnar.no/thread/44312/view/836441/0

fabian2
01.09.2019 kl 14:47 425

CO 2 utslippet i atmosfæren ved skogbrannene i Sibir i år er beregnet til å utgjøre like mye hele Norge slipper ut på 44 år. Så hurra for elbilen ! Det monner virkelig :)
Slettet bruker
02.09.2019 kl 19:21 397

Justin B-iber
det er ikke nytt at (16) kan selges inn ting.

"litt" over rasket at sotahaha lå flat men han er jo nasap da. lol doll hanging on.

#groupie ap
Slettet bruker
03.09.2019 kl 03:11 393

I motsetning til dere svensker, lar ikke vi vikinger oss lure like lett som svensker, eller skal vi nå kalle dere for, "våre muslimske landeplagere"?
Redigert 03.09.2019 kl 03:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2019 kl 08:34 384

Greta Thunberg responds to Asperger's critics: 'It's a superpower'

https://www.theguardian.com/environment/2019/sep/02/greta-thunberg-responds-to-aspergers-critics-its-a-superpower
Slettet bruker
03.09.2019 kl 09:11 376

Ja, det skal være sikkert og visst, Jabbe!!!

For også ABB er beskrevet som MONOMAN - en slik ensretting og mangel på perspektiv - som gjør at det psykiatriske kasuset knytter seg til en sak (les: ÉN eneste sak) og kan gjennomføre det med all sin kraft (les: superstyrke). Det kan rett og slett bli livsfarlig når ingen andre hensyn får moderere i hodet på den psykisk syke! Tvil og skepsis er gode følgesvenner å ha med seg!

Normalt funksjonsdyktige mennesker balanserer sine holdninger mot FLERE hensyn, og vil derfor være i stand å veie inn andre hensyn enn bare det ene. Derfor har normale mennesker heller ikke den superstyrken som skal til for å drepe 77 mennesker - eller bli superhelt i noe som helst annet heller for den saks skyld. Heldigvis. Det er vel derfor psykiatriske diagnoser faller inn under sykdomsbegrepet.

Men slik er det med totalitære regimer også - ALT FOR SAKA - den som har 'tankegodset' utfører med superpower uten andre hensyn. Derfor er totalitære ideologier som glemmer å balansere mot andre hensyn så livsfarlige og har forårsaket så mye fryktelig opp gjennom historien.

Eller misforsto jeg deg, Jabbe, når jeg oppfattet det som du roste Gretas 'superpower' - eller mente du å advare?

Redigert 03.09.2019 kl 09:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2019 kl 10:15 368

Den globale oppvarmingen(?) fortsetter med "superpower" ifølge Greta, for hennes søkealgoritmer er programmert til å bli like monomane som hennes eget individuelle interessefelt:

1) Allerede på septembers tredje dag er det hvitt flere steder i landet. Bilister som har tenkt seg over fjelloverganger i Sør-Norge blir nå oppfordret til å legge om til vinterdekk, skriver NRK.

2) Svalbard har isen snart omfavnet øygruppens nordøstlige del. Etter en periode med sommer bruker isen vanligvis å være på sitt minste nå.

3) Over det seneste år har der været en is- og snetilvækst på Grønland. Det er Danmarks Meteorologiske Institut (DMI) der viser tilvæksten på 544 gigaton.

Redigert 03.09.2019 kl 10:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2019 kl 10:24 364

Tony Attwood, a world authority on Asperger’s, has said people diagnosed are “usually renowned for being direct, speaking their mind and being honest and determined and having a strong sense of social justice”.

https://www.tonyattwood.com.au/about-aspergers/what-is-aspergers
Slettet bruker
03.09.2019 kl 10:41 358

"Eller misforsto jeg deg, Jabbe, når jeg oppfattet det som du roste Gretas 'superpower' - eller mente du å advare?"

Du leste neppe artikkelen

Du burde føle deg truffet av hennes kommentar:

“When haters go after your looks and differences, it means they have nowhere left to go. And then you know you’re winning!” she wrote, using the hashtag #aspiepower."

I tillegg til å ugyldiggjøre hennes argumenter ved å stemple henne som et psykiatrisk kasus har du ved flere tilfeller angrepet hennes utseende og sjarm.

Redigert 03.09.2019 kl 10:49 Du må logge inn for å svare