FNB i Bergen aksepterer bompenger som trafikkregulerende tiltak

Fluelort
27.08.2019 kl 21:28 475

FNB i Bergen aksepterer bompenger som et trafikkregulerende tiltak, det fremkom i partilederutspørringen på NRK i kveld.

Snakk om vits... Mange velgere som har forhåndsstemt på FNB, kan nå føle seg lurt.

Mye av motstanden mot bompenger, handler om at veldig mange ikke aksepterer bompenger som et rent trafikkregulerende tiltak, som ikke har noe å gjøre med investeringer i nye veiprosjekter.

Det kom også frem at FNBs leder, Frode Myhol, støtter strandloven, en lov som skaper store problemer for folk i grissgrendte strøk langs kysten, som ønsker å bygge nær sjøen.

Videre erkjente Myrhol at han tidligere har stemt på Arbeiderpartiet (ja akkurat...) og Høyre.

Og av yrke er Myrhol forsikringsselger og tilhører med det en av Norges sleipeste yrkesgrupper, knepent slått av bilselgere og politikere... Veien fra forsikringsselger til politiker, er nok ikke så lang.
Redigert 27.08.2019 kl 21:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2019 kl 21:39 473

Å stemme på arbeiderpartiet og høyre vitner om ustabilitet og en som ikke vet hva man vil.
Slettet bruker
27.08.2019 kl 21:40 462

Jeg kan garantere deg, hvis jeg eide en støvsugerfabrikk ville jeg ansatt jørnar RØDT moxnes pga salgssjarm teknikk.
#bjørneskinn skatt selger

#forsikringsselgere får selge sitt. De er oppsagt før utbetaling.
Frank Svinatra sang, if u can sell it, u can make any NY party-boom
Bom festen var nyttig men som gretaguru gone. Sailing
Redigert 27.08.2019 kl 21:46 Du må logge inn for å svare
Fluelort
27.08.2019 kl 21:45 454

Bjørnar Moxnes har mange ideer til hvordan han kan suge penger ut av folk, det skal han ha, så det kan godt tenkes at han kan gjøre karriere som støvsugerselger, vel å merke for et ASVO-foretak, ikke en privat bedrift (måtte Rødt forby!).
Redigert 27.08.2019 kl 21:49 Du må logge inn for å svare
-sannheten-
27.08.2019 kl 21:58 446

Strandloven kan godt mykes opp i grisgrendte strøk.