Oceanteam - enda en kontrakt forlengelse

Er det noen som fortsatt mener OTS ikke har en god investering case?

Kom gjerne med innspill. Takk

Kursen har stabilisert seg rundt 30 øre. Der omkring var det vel obligasjonene ble omgjort til aksjer. Det er nok grunnen til den ubevegelige kursen. Kursen kan fyke til himmels om uten varsel når tidligere obli eiere sier at nok er nok. Veldig nær nå.

Takk. Fikk du med deg at det vil bli tegningsretter (0,25) eller ikke? Ble dette godkjent?

Det var nok en langt høyere kurs enn det jeg oppga i mitt innlegg over. 5, 8 millioner dollar i obligasjoner ga ca. 88,4 millioner aksjer. kursen var over 40 øre.

Kursen er satt opp til 0,5. Men deles i 2 (0,25 x23=5,75/aksje) + 0,25 tegningsrett/aksje (mulig ordning)
Groven64
28.08.2019 kl 18:36 2706

Tror halvårsrapporten nå på fredag 30.08 blir helt OK. Men tror nok at det halvåret som vi er inne i nå blir betydelig bedre. Bedre rater på båtene og flere oppdrag i solutin-delen. Også fornuftig å gå ut Joint Venture prosjektet(40%) med Diavaz tidligere i år.
Groven64
29.08.2019 kl 15:43 2607

Har en følelse på at kursen vil stige endel når halvårsrapporten kommer i morgen! 😀
Groven64
29.08.2019 kl 17:09 2557

Og det tette samarbeidet med Royal HCI/KCI vil også ha stor betydning fremover med tanke på all Wind Farm utbyggingen som vil bli i årene som kommer og som vil medføre økt aktivitet i solution-delen i Oceanteam!

GS kommer snart. Har dere stemt?
Groven64
30.08.2019 kl 11:13 2384

Dette kan bli hyggelig fremover! Innen året har nok kursen doblet og muligens enda mer også! 👍😀

Endelig har ventet et helt år på dette
blygen
30.08.2019 kl 14:18 2252

Ser meget bra ut....starter og tjene noen småkroner allerede :)

Aksje er verdt 0,5 kroner ca. Fort dere å laste opp ;) God helg

Jeg ønsker gjerne litt innspill fra ulike aktører som har investert i OTS: Vil det lønne seg om å godkjenne kommende GS eller ikke? (Etter min mening: Ja)
Kom gjerne med innspill kjære aksjonær og eiere ;)

Ja alle punktene bør stemmes ja til. En emisjon og en spleis er nødvendig. Det er fremdeles ett tøft marked, men ledelsen har gjort mye rett. Aksjekursen kommer til å synke i tiden fremover, men jeg er optimistisk.
Groven64
01.09.2019 kl 20:40 1905

Veldig vanskelig å spå utfallet ved både emi/spleis, men på kort sikt vil nok kursen ligge der den er nå. Eller kanskje falle litt. Men kommer det flere hyggelige meldinger om flere kontrakter innen kort tid, så vil den nok ta av. Men også den pågående etterforskingen i selskapet bør også snart ta slutt! Den også har en betydning for kanskje større aktører/investorer vil gå inn med kapital!

I tillegg får vi tegningsrett/aksje. Nye eller gamle aksjer? Hvordan går man videre for å sikre seg tegningsrett? (Har aldri brukt dette før))

Hva er potensialet i dette papiret på kort sikt? De avkreftet jo ytterligere kapital behov

Godt spørsmål: Mulig negativt i kort sikt om de ikke klarer å få flere kontrakter. Men siste rapporten var positivt så, jeg har tro på at OTS-aksje vil løftes opp i 2020.
Groven64
08.09.2019 kl 17:28 1463

https://min.e24.no/a/awpgGM

Dette kan medføre bra med kontrakter fremover de neste årene! 😀
Tror nok OTS vil være en bra investering. Er nok ihvertfall en doblingskandidat når det gjelder kursen!
Redigert 08.09.2019 kl 17:33 Du må logge inn for å svare
blygen
16.09.2019 kl 09:50 864

Ots holder pres. Ots er og forblir en joker i porteføljen:)

) Laster opp! 250 000 k

Mye positive nyheter om vindkraft. Men denne aksjen er i dvale

Den er 2x0,25 mtp tegningsrett. Å laste opp nå kan være gunstig og gi deg mulighet til å tjene en god del penger fra 2020!
Se rapporten fra GS så vil du få svar.

Takk. Skal ta å se på det

Oceanteam Solutions har vel ordreboka full på
kabelstrekking offshore vindkraft.