- Snakk om noen hundrelapper, sier Støre at DNB har fortalt

brahman
28.08.2019 kl 17:32 710

ham, når han bestemmer seg for å selge ut investeringer i konsern som tjener penger på privat omsorg og velferdstjenester.

- Det er veldig lite penger.

"Samtidig som partiet hans går til valg mot privat profitt i velferden, har Ap-lederen selv penger i fond som investerer i private velferdskonsern. Toilv dager før valget selger han seg ut." (- NRK)

Redigert 28.08.2019 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2019 kl 17:38 708

Like sikkert som amen i kirka starter svertekampanjen mot Støre noen uker foran hvert valg!! Dette er selvsagt en bagatell og en ikke sak, men ingen sak er for liten for skade Støre ser det ut til!!
Blir de aldri lei denne simple kampanjejournalistikken!!

Og for sikkerhets skyld; jeg stemme ikke AP!!
Redigert 28.08.2019 kl 17:43 Du må logge inn for å svare
ladaen7,30
28.08.2019 kl 17:44 706

Sikkert nok en bagatell men dobbeltmoralen er jo ganske så fremskreden da. "Hater" det private helsevesen samtidig som at de er storforbrukere av det selv og tjener penger på investeringer i det samme.
Hvem er det egentlig som hører på disse klovnene?
Slettet bruker
28.08.2019 kl 17:53 700

Som jeg har blitt fortalt en rekke ganger: Se på hva folk gjør, -ikke hva de sier. Det er der sannheten ligger.
Slettet bruker
28.08.2019 kl 22:34 669

Bom penge protest resultatet

Bare en tyggis sier AP siden
-likevel en tyggis som truer livet for grønne karriærer (eller jorden) om du ikke stemmer MDG AP RØDT sp SV V NkP AkP RødFront FI elns
Redigert 28.08.2019 kl 22:36 Du må logge inn for å svare
ArneB 5.0
28.08.2019 kl 22:38 666

Er det ingen av kritikerne som har pengene sine i fond? Er kunnskapen så lav rundt dette instrumentet som enkelte kommentarfelt indikerer? NRK har brukt fire journalister på denne saken. Det er en imponerende mangel på kunnskap om fond blant disse journalistene.
Slettet bruker
28.08.2019 kl 22:41 666

Jonas og arneBrutalAP kan belære om fond med avkastning på profittjakt.
Folket her lurer på når pengene i oljefond og nav kommer til norge, lol.
Slettet bruker
29.08.2019 kl 11:08 639

Til Stortingsvalget i 2021 kan man være sikker på at Støre påny fremstår som uvitende og overrasket over at hans investeringer er i konflikt med arbeiderpartiets politikk og hans egne utsagn om hvor fæle de blå-blå er på ulike politikkområder. Er han bare sløv, slurvete eller er dette et utslag av sosialistiske standarder? Hva som gjelder for andre (samfunnet) gjelder ikke for meg (privat)
Redigert 29.08.2019 kl 11:08 Du må logge inn for å svare
Spill
29.08.2019 kl 11:36 636

Gjør som jeg sier,men ikke som jeg selv gjør, er Støres leveregel.
Ikke bare investerer han i selskap som brukte midlertidig ansatte,men han er selv kunde/pasient på privat legesenter.
Faren hans bodde på privat sykehjem og barna på private skoler.

I den grad noen tar Støre på alvor er det påfallende hvordan han selv hever seg over de formaninger han forfekter som Aps adm.dir.
Slettet bruker
29.08.2019 kl 11:54 629

Når du er Ap-leder, og har blitt fersket en rekke ganger tidligere med alskens urene trav,
da er det sprøtt å ha vært så nonsjalant med hva han investerer i. Og så attpåtil
prøve å bagatellisere det med noen hundrelapper. Noe som neppe er sant. Kanskje
det er hundretusener vi snakker om ? Det er vel fond for mange titalls millioner ?
Dette var totalt fall gjennom isen.
Hvor er nøyaktighet, overvåkenhet, forsikre seg om rutiner og dømmekraft ?
Londonmannen
29.08.2019 kl 12:19 613

ArneB
Tok det deg så lang tid å oppdage hvilken mangel på kunnskap NRK journalister har? Du kunne jo bare ha lest kritikken som er rettet mot FRP og at partiet ikke har evnet å få Mullaha Krekar ut av landet eller at bompengandelen har økt i den tiden FRP har vært med i regjeringen. Man skulle jo tro at NRK journalister skjønner såpass at er parti med 16% oppslutning ved siste stortingsvalg og som del av en koalisjonsregjering, som var en mindretallsregjering inntil 2018, ikke ikke kan diktere regjerings politkk eller få gjennomslag for hele sitt partiprogram. Men det skjønner de altså ikke. Ikke tro at NRK journalister er likemoppegående sommdeg Arne, for jeg antar at du skjønner dette med mindretallsregjeringer og at Stortingsflertallet bestemmer i et demokrati. Eller?
Slettet bruker
29.08.2019 kl 12:30 608

Dette må vel være det motsatte av korrupsjon. At man aktivt arbeider for å gjøre vilkårene dårligere for selskaper man er investert i.
Slettet bruker
29.08.2019 kl 12:54 597

Nå vet jo vi hvordan Judas arbeider da. Det vil si null.
Hvis han jobber så blir det i alle fall aldri noe av det han jobber med så dette er ikke omvendt korrupsjon.
Slettet bruker
29.08.2019 kl 18:40 578

Er egentlig det norske folk klar over hvor "startkapitalen" til Støres formue kommer fra? Ja dem fleste vet vel at pengene kommer fra hans bestefar,men hvordan fikk han disse pengene??? Det er bare å google "jøtul luftwaffe". En kan ikke noe for hva ens foreldre/besteforeldre har fått pengene fra,men da "lukker en døren pent og rolig,ikke står og slår med den" slik Støre gjør. Så som skrevet "gjør som jeg sier,men ikke som jeg gjør" er hans leveregel. Det fantastiske med at han er leder er jo at AP aldrig vil komme til makt,dem må bytte ut både leder og nestleder.
Nuka
29.08.2019 kl 20:54 559

Nu var det visst bare 84 kroner av Støres formue som var invistert i privat omsorg.
Slettet bruker
29.08.2019 kl 21:18 553

AP har trykket på hjelp-knappen og hentet ut skjelett fra skapet. Gro Harlem Pepsi Brundtland synes Støre (hennes tidligere veskebærer), har fått unødvendig pes. "Dette er overhodet ikke noe å bry seg om" Sier skapkapitalisten Gro og holder med gullboy Støre

Så overraskende

Det hele blir komisk, Gro som ser 30 år eldre ut enn 2 år yngre dronning Sonja. Det blir som at Erna skulle hentet frem Kåre Willoch som våpendrager for Høyre i en kinkig sak...

Redigert 29.08.2019 kl 21:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.08.2019 kl 11:12 519

Nå var det ikke den siste investeringen hans jeg tenker på,men som jeg skrev "startkapitalen til formuen hans",altså pengene han arvet.
Betonghue
30.08.2019 kl 13:29 499

Kapital-Jonas får livreddende førstehjelp av Kapital-Gro. Snakk om å skyte seg i pedalen med Kanon ! APE-velgere har det tungt nå .....