QEC emisjoner

Slettet bruker
QEC 07.04.2018 kl 11:48 4314

Jeg trodde at QEC kjørte tre emisjoner ifjor?

En i februar og en i september, henholdsvis 5 og 5,70. Begge på 30mill+ aksjer.
Men når ble den tredje kjørt? Anyone?

Redigert 21.01.2021 kl 08:54 Du må logge inn for å svare
rukmini
07.04.2018 kl 12:33 4248

Snakk om hakk i plata..

Jeg skulle ønske at man snart innså at skriverier her inne ikke påvirker kursen i noen grad, slik at man slapp alle disse uttallige repetisjonene i en eller annen retning fra en håndfull skribenter...

Vil man trade, følg med på markedet og handle deretter. Ikke fyll forumet her med urelevant eller gammel informasjon, eller veldig ofte ren synsing. Det vil ikke utgjøre noen forskjell, men kun skape irritasjon for de mange av oss som er innom i ny og ne i håp om at det faktisk en gang i blant er noe relevant eller interessant informasjon å lese.
Slettet bruker
07.04.2018 kl 13:05 4196

Fant ut av det

Det var en rep emi i januar 2017 på 3 mill aksjer
Redigert 07.04.2018 kl 13:06 Du må logge inn for å svare
addyfred
07.04.2018 kl 13:50 4135

Rukmini (jeg støtter ingen bare så det er sagt), man må som investor nesten tåle at det påpekes fakta på både det gode og onde. Ser ikke at bonzo baisser nevneverdig, han forteller bare om historien over emisjoner i selskapet.

Liker man ikke høre det, eller kanskje ikke har sjekket opp selv, er kanskje ikke investeringer noe man burde bedrive?

Det er ikke et angrep på deg rekmini, jeg beklager om du ble skadelidende akkurat nå! Dog, noe jeg har bemerket meg, er at man på HO ikke liker når det objektivt snakkes om saker og ting som kanskje ikke er av den positive art. Så dette blir mer en generell oppfordring enn en oppfordring til deg personlig :)

Poenget er at det er fort gjort å føle at innleggene har en undertone når man i utgangspunktet er positiv selv! Jeg er selv positiv til Questerre, men en viktig sak for meg er å forholde seg objektiv. Se for eksempel på hva de som skrev om de negative tingene ved NANO fikk i trynet! Personangrep! Og hvor gikk NANO? Dette er dog ingen sammenligning i utvikling, men i oppførsel blant skribenter.
Redigert 07.04.2018 kl 13:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2018 kl 14:39 4081

Hvis man går enda litt lenger tilbake, så ble det kjørt en ordinær emisjon + repemi på høsten 2016.

Så hvis man baserer seg på historikken så er ikke spørsmålet OM det kommer emisjon i 2018, derimot NÅR.

Noen som vil spekulere i hvilket kurs en eventuell emi ville bli kjørt på i disse dager, og hvilke konsekvenser ville det fått? Ville forventningene til reg hindre massiv dumping?
Karl Ewa
07.04.2018 kl 14:48 4071

Bonzo. Du driter deg loddrett ut. Vi har alle skjønt at du har misforstått dette. Gnålet ditt her inne hver gang du har solgt deg ut påvirker ingen, eller kursen. Du er bare en uberegnelig tusseladd med for få midler og enda mindre vett.
StalkingStock
07.04.2018 kl 15:18 4042

Blir du ikke flau over dine egne forsøk på å påvirke kursen ? Og hvor utrolig dumt ville det ikke vært å ha en ny emi før reguleringene?
Slettet bruker
07.04.2018 kl 15:25 4029

Eng med han over her som påpeker at folk på HO ikke tåler at enkelte ting diskuteres, uansett hvor objektivt det er.

Og jeg synes det er pussig. Som investor er det jo minst like viktig å ta inn over seg negative synspunkter og risikomomenter. Men her så er det omtrent som at folk vil være lykkelig uvitende og er glade og fornøyde med å stikke hodet i sanda.

Med andre ord så ønsker de ikke å bedrive informert investering med veiing av risk/reward, men heller bare velge noe på nesten måfå og ta det med i aftenbønnen. Og selvfølgelig er enhver negativ kursbevegelse en enorm overraskelse og bare pga manipulasjon, folk som "ikke har skjønt det" og lureri.

Merkelig gjeng.
Slettet bruker
07.04.2018 kl 15:35 4012

Hvorvidt det ville være dumt å kjøre en emisjon nå har jeg ikke noen formening om. Vet at det er signalisert at det ikke er behov for ytterligere kapital enda, men husker tilbake til forrige emisjon i september som kom som julekvelden på kjerringa blant forumets skribenter.
Vi må være realistiske og ta hensyn til historikken.
StalkingStock
07.04.2018 kl 15:47 3989

Du vil spekulere i om det kommer en ny emi også vil du ikke ta stilling til om de ville være dumt? Du lagde jo denne håpløse tråden for en grunn? Bare for og baise? Spre litt frykt?
Emi nå vil koste vanvittig mye flere aksjer, en om de venter en måned eller 2 og har 2 siffret beløp per aksje ? Makes no sence.
Og bare så det er sagt så eier jeg ikke aksjer i qec, men har en interesse for quebec utfallet.
rukmini
07.04.2018 kl 18:36 3856

Hei addyfred.

Jeg føler meg verken angrepet eller særlig skadelidende, og det er for meg en selvfølge at man skal tåle både negative og positive fakta og informasjoner. Det hjelper en til å ta mest mulig veloverveide beslutninger, noe som bør være ett gode for alle som ønsker å tjene penger på børs.

Men nøkkelordet her er fakta, og der finner jeg det underlig at du rykker ut til forsvar akkurat i denne tråden. Det hjelper med litt kontekst når man skal diskutere/forsvare noen, og du trenger ikke søke mye på historikk før du ser at det stort sett så langt har vært mangelvare på fakta i trådstarters innlegg, men kun synsing uten noen form for analyse eller relevant bakgrunnsinformasjon. I den konteksten er det også lett å lese trådstarters intensjon og undertone. Forøvrig kunne han lett ha funnet informasjon om antall emisjoner under selskapsnyheter på hegnar uten å måtte ha laget en helt egen post om det.

Jeg mener heller ikke å angripe deg, og er helt enig i at man skal tåle (og være takknemlig for) all type informasjon. Jeg er bare lei av alle trådene med faktaløs synsing eller vagt skjulte forsøk på å påvirke noe i en eller annen retning. Noe jeg enda har til gode å se at har noen effekt.

Og jeg håper at man ikke bare kan men også bør drive med investeringer selv om man etterlyser ett litt mer dybdeinnhold her på forumet enn det man kan finne i den første timen av the boiler room:)
Slettet bruker
07.04.2018 kl 18:47 3836

Jeg har ikke litt tro på emisjon nå. Men om der kommer en knallgod analyse og et pump i kurs, ja da må man være litt på vakt. Men emisjon nå uten videre har jeg ikke tro på. Se etter «analyse» med kurspump.
Slettet bruker
22.05.2018 kl 21:16 3319

Begynner å bli farlig lenge siden kvekken hentet frisk kapital.
Jeg undres hva som kommer først....emisjon eller reguleringer?
Time will show!
Slettet bruker
22.05.2018 kl 21:27 3292

"Hysj vi vil ikke høre"

- Klassisk HO investor
Redigert 22.05.2018 kl 21:28 Du må logge inn for å svare
Geezer
22.05.2018 kl 21:47 3213

Hva skal QEC med påfyll av cash nå? De har nok kapital på bok til å betale for årets boreprogram, i tillegg ser det ut til at de oppnår inntekter på ca $40 mill i løpet av året.
Karl Ewa
22.05.2018 kl 22:00 3175

Og prisene stiger. Bonzo. Har du tungt for det, vi er drittlei deg og denne evindelige rakkrigen din når du er på kjøpern. .Du prøver igjen å jukse din møll.
Slettet bruker
22.05.2018 kl 22:10 3150

QEC - Questerre Emission Corporation