PHO-Simply Wall street forventer årlig vekst på 95%

focuss
PHO 07.04.2018 kl 11:59 9723

Simply Wall Street forventer fantomvekst i årene fremover. Årlig vekst på 95% og overskudd allerede i år. De trekker frem det ekstraordinære ved at Photocure ikke har gjeld som skal betjenes. En utbytte maskin som OSE aldri har sett før står i startgropen. De mener diskontert cash flow per i dag ligger rundt 90 kr. Jeg mener aksjekurs himmelhøyt over det er realistisk. Når inntjeningen kommer vil markedet prise basert på P/E. Med en årlig vekst på 95% så vil P/E bli liggende skyhigh. Etterspørselen etter aksjen vil stige formidabelt og med kun et lavt antall aksjer på tilbudssiden ( kun 21 mill aksjer i selskapet) vil kursveksten bli brutal.

https://simplywall.st/stocks/no/pharmaceuticals-biotech/ob-pho/photocure-shares/news/breakeven-on-the-horizon-for-photocure-asa-obpho/
Redigert 21.01.2021 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
07.04.2018 kl 13:25 8479

Jeg tror/håper også at Photocure går med overskudd i år, bare basert på turb markedet. Refusjon og nå gjentatt behandling per pasient får nok en stor innvirkning på salget.

Spørsmålet i Photocure er jo om de bare greier å selge noe, eller veldig mye.

Men det er jo i surveillance markedet at cysview kommer til sin rett, og hvor "gullkua" er:)
Redigert 21.01.2021 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
gruk
07.04.2018 kl 13:54 8449

Starten på oppturen - herfra går det oppover - leeenge!!
Redigert 21.01.2021 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2018 kl 15:55 8397

Et lavt antall aksjer, og derav en stor del på topplisten som ikke er i spill på dette kursnivået , som kan gi bratt stigning når salget tar seg opp.
Redigert 21.01.2021 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
focuss
07.04.2018 kl 16:47 8365

Photocure. Sensasjon
Gå inn på siden og søk Cysview




http://www.aua2018.org/

MP54-13 - Blue light in combination with Heaminolevulinate (Cysview&[reg]) Leads to Bladder Cancer Cell Death in an in vitro Model
Sunday, May 20
7:00 AM - 9:00 AM
Location: MCC WEST, 2005



Presentation Authors: Justin T. Matulay*, Alanna B. Williams, Mark V. Silva, James M. McKiernan, Michael M. Shen, New York, NY

Introduction: Blue light cystoscopy with hexaminolavulinate (HAL, Cysview®) improves detection of bladder cancer over white light cystoscopy alone, and has been FDA-approved for this purpose. Photodynamic therapy (PDT) is used as a treatment for various malignancies, but aside from some small phase I trials, has not been utilized in treatment of bladder cancer. The purpose of this study was to measure the cell death effect of HAL/Blue light on patient-derived bladder cancer organoids.



Methods: Fresh bladder cancer specimens were collected as part of an IRB approved protocol (AAAN8850) and grown as 3D bladder cancer organoids per lab protocol. Organoids were treated with saline 100uM, HAL 10uM, HAL 100uM, camptothecin 10uM, or camptothecin 100uM, then incubated for 4 hours. One group of HAL treated organoids at each drug concentration was exposed to blue light while the groups remained in the incubator. The blue light source was calibrated to deliver a peak wavelength of 410nm at an energy of 1J/cm2. Cell viability was assessed using the Promega CellTiter-Glo® luminescent cell viability assay at 18 hours and caspase-3 activity was assessed on histologic specimens at 6, 12, and 18 hours.


Results: Bladder cancer organoid cell viability was significantly reduced by 95% and 97% for HAL+Blue Light treated organoids at drug concentrations of 10uM and 100uM, respectively. HAL treatment alone reduced cell viability by 19% and 21% for concentrations of 10uM and 100uM, respectively. P-value < 0.0001 for all comparison groups (figure). Histologic staining for caspase-3 was sparse and did not show significant difference between saline controls, HAL alone, or HAL+Blue Light treated organoids but was increased in the camptothecin treated group.



Conclusions: The combination of HAL and Blue Light drastically reduces cell survival in patient-derived bladder cancer organoids. These results suggest that beyond the diagnostic utility of Blue Light Cystoscopy with HAL there is a potential for therapeutic benefit. Further investigation into the apoptotic pathway is warranted based on IHC staining results.
Redigert 21.01.2021 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
focuss
07.04.2018 kl 17:36 8334

Det har mye for seg å se hva man driver med når man gjør noe, ikke minst når man driver og opererer inne i blæra på folk. Dette sørger PHO for at skjer fremover og gir et vanvittig økonomisk potensial.

Men.

Når BLC/Cysview ikke bare kan bidra med å slå på lyset men også ha en kurerende effekt: Ja hvor havner potensialet da??? Vi snakker om USA sin fjerde mest kostbare kreftform. Det har blitt erfart tidligere at det tar lengre tid til tilbakefall for pasienter som har blitt behandlet med BLC Cysview. Nå er effekten faktisk bekreftet i studier og det er ikke bare at det er effekt. Effekten er voldsom. Så må flere kliniske studier gjennomføres, men her ligger svaret oppe i dagen.


Redigert 21.01.2021 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
focuss
08.04.2018 kl 10:33 8123

BLC/Cysview har allerede blitt brukt på tusenvis av pasienter i USA og Europa, men har nå etter Fase 3 studiet sitt gjort det endelige gjennombruddet som åpner opp for langt større marked, som sikrer refusjon i USA og legger forholdene til rette for ekstraordinær vekst.

BLC/Cysview identifiserer hvor i blæren kreftcellene befinner seg slik at legene kan fjerne de på en effektiv måte og med langt sikrere resultat enn hva de får til med alternative behandlinger.


Min forståelse nå er at gjennom disse tusenvis av behandlingene har Photocure erfart positive virkninger som ikke kan forklares bare ved bedre resultat av inngrepene, men trenger andre forklaringer. Det er derfor reist en teori om at BLC/Cysview ikke bare er ett redskap til å fjerne kreftcellene, men også "skremme" kreftcellene fra å prøve seg på nytt. Grunnen til at denne hypotesen har oppstått er at man har opplevet lengre tid til tilbakefall i de tilfellene BLC Cysview har vært benyttet.

Dette har ført til at Photocure har startet målrettede studier for å undersøke denne effekten. Fantastiske oppdagelser fra disse forsøkene blir presentert på AUA18 i mai.

Hva disse resultatene vil medføre kommersielt blir spennende å følge med på. I første omgang vil det gjøre det lettere å vinne store markedsandeler i TURBT og Surveillance markedet som årlig er på ca 15 milliarder kroner. Det vil også være et argument for å øke prisen på Cysview. En økning fra 1000 usd per dose til 1500 usd/dose vil øke Photocures USA marked fra 15 milliarder kroner til 22,5 milliarder kroner.

Så hva kan videre skje. Kan BLC/Cysview sees som egen terapeutisk metode i en del tilfeller? Da snakker vi prising på ca 10000 usd/mnd ekstra overlevelse, mDOR. Ti måneder ekstra overlevelse gir da en pris på 100000 usd/dose. Veldig mange liv går tapt for blærekreft i løpet av et år.

Nå er det ikke dette som i første omgang skal drive Photocure aksjen, men mitt kursmål på 1000-2000 kr/aksje må på senere tidspunkt potensielt justeres opp dramatisk.
Redigert 21.01.2021 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
08.04.2018 kl 12:31 8052

Bare å pantsette hus, hytte, selge bilen og ta opp lån. Kjøp 100k aksjer. Fortjeneste mellom 1-2 milliarder. Mvh, Focuss. Hva blir verdien på selskapet om kursen er kr 2000 Focuss? Mener du virkelig at det er sannsynlig?
Redigert 21.01.2021 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
focuss
08.04.2018 kl 13:01 8033

YNWA
Dersom man tror at BLC Cysview vil ta en markedsandel i USA på 20% så mener jeg at selskapets verdi vil ligge mellom 20 og 40 milliarder. Dette tilsvarer P/E mellom 10 og 20.
Er 20 % markedsandel optimistisk? Jeg mener ikke det, jeg mener det er konservativt. Dette fordi det betyr at 80% av leger og pasienter går for en annen metode som gir 21% sannsynlighet for at kreft oversees mens 40 % av de med svært aggresiv blærekreft oversees.

Legger til at Einarsson mener sykehus som ikke bruker BLC Cysview risikerer å bli saksøkt. Nå er ikke jeg enig i alt som kommer fra Einarsson, men akkurat dette er jeg enig med ham i.
Redigert 21.01.2021 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2018 kl 14:00 7985

Hvorfor skulle ikke de få 40 prosent marked som de har i Europa....

Hvorfor skal de ikke få 100 prosent med flexiskop og kun lokal bedøvelse.....
Redigert 21.01.2021 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
bravi
08.04.2018 kl 14:07 7975

Før kursmål 1000-2000 kan bli et tema må kursen iallefall komme seg opp en god del. Pr. nå er den fremdeles under 30 til tross for alt det positive.

Spørsmålet nå er om det lønner seg å kjøpe aksjen før Q1 presentasjon ì slutten av mai eller om man skal vente med å kjøpe til rett etter Q1. Vanligvis er Q presentasjonene skuffende etterfulgt av et betydelig kursfall.
Redigert 21.01.2021 kl 04:39 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
08.04.2018 kl 14:07 8194

Det er ikke urealistisk å få 20-30 % markedsandel i usa.

Det ser bare urealistisk ut når det blir så store summer :)
focuss
08.04.2018 kl 14:22 8179

BB
Der traff du spikeren på hodet.
Slettet bruker
08.04.2018 kl 14:27 8163


Bravi

Ja, men den er hvertfall ikke lenger på 23-27.
Redigert 08.04.2018 kl 14:28 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
08.04.2018 kl 14:48 8144

Godt poeng Bente, tallene blir rett og slett vanskelig å ta innover seg.

Antall prosedyrer (USA):
- TURBT: 320 000
-Surveillance 1 200 000 (anslaget er 1,2 til 1,4 mill).

Totalt 1,5 mill. prosedyrer à kr. 9000,-

1% markedsandel= 135 mill.
10% markedsandel= 1,35 mrd.
20%= 2,7 mrd.
100%= 13,5 mrd.

Blærekreft er den dyreste kreftforment per pasients livstid pga stor tilbakefallsprosent.

Det er dette Photocure har en løsning på.
BenteBazooka
08.04.2018 kl 14:55 8136

Vanskelig spørsmål, bravi

Det er jo ikke lett å trade mange aksjer i en så lite likvid aksje da.

Men spørsmålet koker vel ned til: tror du refusjonen har en effekt på salget?

Tror man det så er det bare å sitte, om du ikke tror det, så er det kanskje lurt å selge før q1, og kjøpe tilbake etterpå
focuss
08.04.2018 kl 15:02 8125

Snøffelens kjepphest når det gjelder Photocure er at det vil være grunnlag for å øke prisen. PHO sitt nye fokus som går på å dokumentere at BLC Cysview i tillegg har en terapeutisk effekt vil bli et viktig innspill i pris på behandlingen da produktet også øker tiden til tilbakefall og reduserer derved de totale behandlingskostnadene antagelig betydelig.
focuss
08.04.2018 kl 15:08 8116

For egen del tviler jeg ikke på at refusjon vil påvirke salget positivt, men forventer ikke at vi ser full effekt umiddelbart. Effekten vil komme gradvis. Sykehusene vil trenge noe tid for å reagere. Alle reagerer ikke på umiddelbart fra jan 1.
BenteBazooka
08.04.2018 kl 15:31 8083

For å sette det litt i perspektiv da: I Q1-17 så solgte Photocure 1,276 doser cysview i USA. Dersom de har solgt 2500 doser dette kvartalet nå, så har de økt salget med 100%. Selv tror jeg vi kommer over 3000 doser nå, men det blir selvsagt bare gjetting.

Med refusjon så vil vi også se økt hastighet på utplassering av skop.
Redigert 08.04.2018 kl 15:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2018 kl 16:34 8020

Bente, du treffer veldig bra med kommentaren om at det bare virker urealistisk fordi det er så store summer.
Mange av dere er sikkert godt kjent med det, men dette fenomenet er godt dokumentert innen atferdsøkonomien og kalles: anchoring effect. Begrepet beskriver den psykologiske tendensen til å ta utgangspunkt i et mentalt ankertall, når man skal gjøre estimater. Når man kjøper bolig fungerer prisantydningen som et slikt anker osv.
Fenomenet tilhører gruppen av heuristikker, dvs. mentale short-cuts som gjør det mulig å foreta vurderinger med mindre bruk av kognitive ressurser. Fra et evolusjonsmessig perspektiv har dette vært lurt, fordi man da raskt og enkelt kan gjøre vurderinger som ellers ville tatt lang tid og krevd mer tenkning.

Denne videoen kom opp i min Facebookfeed for et par uker siden, og beskriver godt (og litt amerikansk) fenomenet på et par minutter. Se den, den som gidder.

https://www.facebook.com/whyareweallsostupid/videos/180141799380323/

Jeg tror dette er hovedforklaringen på PHO kursen i dag, og også en del av forklaringen på hvorfor f.eks. Edison kom opp med det kursmål, som de gjorde.
Focuss, jeg sitter ofte for meg selv og himler litt med øynene over din entusiasme og optimisme, men du fortjener likevel stor respekt for at du nettopp ikke lar deg påvirke nevneverdig av anchoring effect.
focuss
08.04.2018 kl 17:31 7975

Mye interresant her nå.

Ingen synes det er urimelig å forvente at BLC Cysview skal ta 20 % av markedet men ingen synes det virker troverdig at de skal selge for 3000 mill. I året.
Redigert 08.04.2018 kl 17:34 Du må logge inn for å svare
focuss
08.04.2018 kl 18:01 7940

Godtfred
Du har nettopp lært meg hvorfor jeg ikke la inn den markedsandelen jeg egentlig tror på som er 50%. Problemet med det er at da øker jeg kursmålet til 5000 som jo virker fryktelig høyt. Synes det var ille nok med 2000:-)
JosefK
08.04.2018 kl 18:09 7924

Når hverdagen, busserull, svett gulost og Kjetil hestdal synker inn er det ingen fare for kursmål.
gruk
08.04.2018 kl 20:13 7839

Her svever det mange betraktninger som veksler mellom himmel og helvete - hva er realistisk ?
bravi
08.04.2018 kl 20:19 7828

Ja det er akkurat det med hvedagen, kurser på flere tusen er ikke hverdagskost i Photocure, ingen tror på det før de ser det.

Hva er mest sannsynlige showstoppere for at det ikke blir særlig med salg? Jeg vet ikke men noe vil det være, det er det alltid. Hvis Pho skulle slå til å bli en suksess vil selskapet bli kjøpt opp lenge før kursen blir 1000 kr.
gruk
08.04.2018 kl 20:31 7809

bravi skrev Innlegget er slettet
Med et så stort potentiale er litt merkelig at ikke flere analytikere følger selskapet - de er jo laget for å finne slike kandidater
Redigert 08.04.2018 kl 20:38 Du må logge inn for å svare
focuss
08.04.2018 kl 20:40 7796

Når man vurderer om et klinisk studie er statistisk signifikant så kreves det normalt at det er mindre enn 5% sannsynlighet for at konklusjonen er feil og at konklusjonen ikke skyldes tilfeldigheter. Dette uttrykkes : p<0,5. Når det gjelder BLC/Cysview sine kliniske studier så er p<0,0001 som betyr at konklusjonen er så overbevisende at ingen kan argumentere mot det. Det finnes ikke mulighet for at konklusjonen er feil. Med andre ord 20% av kreftceller vil forbli uoppdaget dersom BLC Cysview ikke brukes. For den farligste blærekreften, CIS, vil 40% av kreften forbli uoppdaget. Det betyr at ingen informert pasient vil velge en behandling som ikke baserer seg på bruk av BLC Cysview. Heller ikke et seriøst sykehus eller urolog vil la være å bruke BLC Cysview. Gjør de det så risikerer de å bli saksøkt av 20 til 40 % av pasientene. Disse overbevisende resultatene førte ikke bare til FDA godkjennelse, men også til Priority Review som betyr at FDA godkjenner så fort som mulig.
Redigert 08.04.2018 kl 20:43 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
08.04.2018 kl 20:52 7779

Det var mange analytikere som fulgte selskapet før. Det var også store norske investorer på eiersiden i selskapet før. Alle har forduftet og mistet troen på selskapet noe som ikke er det minste rart. Regner med de fleste trekker på skuldrene over refusjon og surveillancemarkedet. Hestdal har absolutt ingen tillit i markedet og det har alle fiaskoene sørget for. Det er et under at han fortsatt sitter som yppersteprest.

Hexvix / Cysview er utvilsomt et godt produkt, men spørsmålet er om Hestdal er så udugelig at han heller ikke klarer å få kommersiell suksess. Eller er suksessen sannsynlig til tross for Kjetil Hestdal?
focuss
08.04.2018 kl 20:58 7769

MM
Som skrevet tidligere så ser det ut som Photocure gjør alt riktig i forhold til kommersialiseringen nå. Jeremy Bahr vet hvordan dette skal gjøres.
Medisinmannen
08.04.2018 kl 21:02 7754

Jeg kan ikke forstå annet enn at det må gå bra. Refusjon har alt å si og den er, slik jeg ser det, meget bra. Det er helt avgjørende. Ledelsen har god kontroll på prestasjonene til de som har direkte kundekontakt og de vet hvor mange enheter hver representant klarer å levere i løpet av ett år. De har en klar strategi og et svært godt og kostandseffektivt produkt.

Hva kan gå galt da?
focuss
08.04.2018 kl 21:15 7744

Hva sier Simply Wall Street? Jo "Flawless balance sheet with exceptional growth potential." Feilfri balanse og eksepsjonell vekst potensial.

Photocure er neppe det mest populære selskapet hos norske meglerhus. Det er klart det har vert mange år uten det store gjennombruddet. Videre så har aldri Potocure drysset millioner over meglerhus for å gjennomføre emisjoner. De har skaffet pengene på egen hånd. Historien kan vi bare glemme. Fase 3 studiet endrer alt.
Slettet bruker
08.04.2018 kl 21:19 7735

Focuss, jeg tror det er fint hvis du ikke øker kursmålet ditt. Skulle anonymiteten glippe, ville du jo blitt tauet inn på dagen;)
For min del velger jeg å tenke litt mer som Bravi, at det er alltid noe som kan gå galt. Noe er det alltid.
Men så er det jo heller ikke så farlig med disse hårete kursmål. For meg holder det egentlig at jeg finner det sannsynlig at Photocure slår hovedindekset på Oslo Børs.
En annen god ting med Pho er at de både er på et punkt i det regulatoriske forløpet, og samtidig er et såpass overskuelig case at det faktisk er mulig å forstå hva de driver med.
Redigert 08.04.2018 kl 21:20 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
08.04.2018 kl 21:29 7713

Vi har jo kommet dithen etter flere nedturer, at det nå er "show me the money" som gjelder. Men når/om Photocure gjør det, så kommer vel analytikere og investorer på banen.

Det snakkes en del om refusjonen til Cysview, men noe som er vel så viktig er jo at NBI( Photocures største konkurrent) ikke fikk refusjon i høst. Om ikke klinikkene var overbevist at resultatene til cysview, når utgjør nok en refusjon tungen på vektskålen:)


Litt om refusjonen til Cysview:
¨CMS determined that blue light cystoscopy represents an additional elective but distinguishable service as compared to white light cystoscopy that, in some cases, may allow greater detection of bladder tumors in beneficiaries relative to white light cystoscopy alone. Given the additional equipment, supplies, operating room time, and other resources required to perform blue light cystoscopy in addition to white light cystoscopy, for 2018, CMS created a new HCPCS Level II C-code to describe blue light cystoscopy and to allow for a complexity adjustment to APC 5374 (Level 4 Urology and Related Services) for certain code combinations in APC 5373 (Level 3 Urology and Related Services). ¨

https://www.aapc.com/blog/40450-2018-payment-policy-for-blue-light-cystoscopy/
Redigert 08.04.2018 kl 21:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2018 kl 08:11 7489

Historikk
Endring siste måned 6.45%
Endring i fjor -35.00%
Endring siste tolv måneder -15.86%
Endring siden nyttår 8.79%
Høyeste i år 30.50
Laveste i år 24.00
Høyeste siden 29/05-2000 152.00
Laveste siden 29/05-2000 17.80
Endring fra topp -80.46%

Ikke mye å skryte av ...........pho har holdt koken siden 2000 så tid vet du hva er ))))))
Slettet bruker
09.04.2018 kl 09:12 7429


Rank Investor Andel 09.04.2018 +/-
1 HIGH SEAS AS 10.30% 2 220 000 +10 000

High øker igjen
Slettet bruker
12.04.2018 kl 10:37 7129

Fra 1, januar har refusjonsretten hatt sin virkning. Kvartalspresentasjonen i mai bør bli starten på dette forventede sirkuset. Seriøse, større investorer er klar over dette og sitter på sine aksjer. Handelen er nå begrenset til studentposter.
Det må være grunn til å tro at en god del velinformerte små og mellomstore investorer avventer inngang til tett på presentasjonen. Dette kan forventes å gi en økning til ca 40 innen presentasjonen. Det er derfra man har grunn til å håpe på en rask dobling.
I motsetning til tidligere skuffende presentasjoner med påfølgende kursfall, er det nå refusjonsretten og styrets økte prioritering av markedsføring som er nytt. Kan PHO-kursen tenkes å nå 1000 innen overskuelig fremtid. Naturligvis kan den det. Det vil ikke være noen sensasjon at et vellykket pharmaselskap prises til 21 mrd.
heilo888
12.04.2018 kl 11:40 7076

Har hatt den tvilsomme fornøyelsen og vært inn og ut av PHO siden 1999 (unotert) da aksjekursen var over kr 150.

Med selskapets historikk og med nåværende ledelse med Hestdal i spissen synes det fortsatt fortsatt langt frem til kurs over kr. 150. Ledelsen synes å ha manglende ambisjoner, og er fornøyd med tingenes tilstand slik som de har vært og er. Dette illustreres godt med en samtale jeg hadde med Hestdal angående det bedrøvelige salget av Hexvik i Europa gjennom Ipsen. Han svarte da bare at de fikk jo bra med penger inn gjennom Ipsen`s salg!
Ellers er salget i surveillance markedet vært katastrofalt dårlig i Europa, og det er å håpe at dette ikke indikerer hvordan dette salget vil bli i USA.

Jeg er inne i PHO, men tror det i beste fall det vil ta en god del tid før salget i USA vil øke til det nivået enkelte her på HO prediker. Man bør ikke ha forhåpninger om noe særlig vekst i salget i 2018, men utover fra 2019 bør salget ta seg opp.

Ellers bør styret i PHO så snart som mulig foreta "en Costa", og fjerne Hestdal, tilsvarende det Nano gjorde.
Redigert 12.04.2018 kl 12:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.04.2018 kl 13:15 6918

Jeg har et spørsmål om det med guiding:
Står et firma fritt til å guide så ambisiøst som de vil, eller er det et regelverk å forholde seg til? Det er mulig jeg fremstår litt dum og grønn på det regnskapstekniske her, men jeg oppfatter at det er forskjell på målsetting og guiding, hvor førstnevnte gjerne kan være hårete ambisiøs, mens sistnevnte må være mer nøktern og dokumenterbar. Jeg har også tidligere sett når andre firmaer har økt guidingen sin, at de da ofte angir et slingringsmonn.
For Pho mener jeg at målsetningen for salgsavdelingen i USA osv. må være ambisiøs (det er den som kommer til uttrykk på side 10 i Q4-rapporten), men jeg kan ikke forstå at guidingen som gis til aksjonærene kunne vært så mye høyere, når det ennå ikke finnes tall å belegge det med.
Eller?
Computum
14.04.2018 kl 00:16 6784

Kan dere ikke slutte med disse 4-siffrede kursmålene? Det er bare ønskedrømmer og vil aldri skje. Edison hadde tidligere kursmål på 70. Nå er dette redusert til 40 (41?). Om Edisons tar frem sitt tidligere kursmål på 70 så representerer det mer enn en dobbling fra dagens kurs. Det ville være mer enn nok å drømme om foreløpig.
Slettet bruker
14.04.2018 kl 09:09 6704

Uansett om 4-sifret er urealistisk eller ikke, så blir det i alle fall trettende og repeterende diskusjoner både av å hevde at det kommer til å skje, og at det er umulig.
Å investere i Photocure har på en måte blitt aksjeverdenens svar på å gå med hvite tennissokker. Det er bare noe man ikke gjør, og hvis noen likevel gjør det så blir det himlet med øynene hos de kule. En kurs på 70 kan nås alene på endrede psykologiske holdninger til aksjen.