GRETA ANKOMMER USA - HYKLERNE JUBER

aklm
29.08.2019 kl 07:25 328

Når man ser dette MSM sirkuset isenesatt av noen reklamefolk, skjønner man at verden vil bedras. Hun kommer med ultimatum til Trump, tygg på den. Her burde barnevernet vært koblet inn for lenge siden. Hvis hun må ta fly hjem, hva blir da vinklingen til media? At hun vil lære flyverne hvordan man flyr miljøvennlig? Dette blir for dumt.
Redigert 29.08.2019 kl 08:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.08.2019 kl 08:07 317

Går ikke denne drittungen på skolen?

Er det lov å skulke uke etter uke da?
Slettet bruker
29.08.2019 kl 09:48 305

Nå som jentungen har vært på havet i 14 dager har hun kanskje oppdaget at verden er litt større enn Stockholm city og kan kanskje derfor danne seg et bilde av at det som forurenser i Stockholm som er like stor som et flatpakket fluefittehår i global målestokk og betyr like lite i den store sammenheng. Men hun (les foreldrene hennes) nekter vel å se denne siden av saken, for da bortfaller pengestrømmen.
Slettet bruker
29.08.2019 kl 17:19 279

Og vi hørte den virale talen til den svenske 16-åringen Greta Thunberg: «Jeg vil at dere skal føle frykten jeg føler på hver dag», sa hun til verdenslederne i Davos.

Noen snakker om «klimaangst», andre om «økoangst», en depresjon, sorg – eller bare om øyeblikket de fikk en dyp erkjennelse av naturens undergang. Hva er det som får noen av oss til å rammes så hardt?

Døde dyr

– Jeg ble både redd, lei meg og deprimert – og sint – på samme tid, sier Greta Thunberg.

Det er en kald fredag i mars. Den 16-årige klimaaktivisten har satt seg på Mynttorget i Stockholm, for sin ukentlige skolestreik – et opprør som nylig inspirerte til en internasjonal masseaksjon blant barn og unge.

Greta Thunberg var selv bare 11 år den gangen det ble for mye.
– Det var bilder av ekstremvær, og stormer og isbreer som smelter, og isbjørner som ikke har noe sted å bo. Hav fulle av plast, og alt sånn, sier Thunberg.

Så ille ble det, har hun tidligere fortalt avisen Financial Times, at hun sluttet å spise, sluttet å snakke, sluttet på skolen (her skurrer det, hun skulket jo skolen da hun var 16?) og gikk ned ti kilo.

– Jeg var urolig for hvordan fremtiden skulle bli, sier hun.

Hennes foreldre visste å utnytte denne situasjonen, og førte henne på den veien hun nå er. Ja de penger ja de penger!
Redigert 29.08.2019 kl 17:22 Du må logge inn for å svare
Spill
29.08.2019 kl 17:29 273

Det er bare trist når snusfornuftige barn dras inn i problemer som voksne bør holde seg for gode til å trekke barn inn i.
Politisk korrekthet blokkerer som kjent kritisk sans og sunn fornuft,så denne jippoen drives fremover med jenta som
gissel.
Nikkerne jubler og klør hverandre på ryggene.