Slettet bruker
29.08.2019 kl 10:13 537

Du a? Regner med du er en av disse fjortisene som streiker for klima?
En stund tell du får sertifikat og den slags greier.
Da erre greit å spelle med voksne folks verdier og arbesplasser, som betaler for kaffelattedøgeniktene.
Sotah
29.08.2019 kl 10:15 538

Takker for komplimentet. Men er eldre enn som så.
Slettet bruker
29.08.2019 kl 10:16 537

Du erra itte eldre enn a Greta?!
Slettet bruker
29.08.2019 kl 10:50 518

Sotah er nok "litt oppi åra" så han ser på seg selv som tvilsom.
Sotah
29.08.2019 kl 11:13 510

Ytterst tvilsom. Men så får jeg endel tyn på forumet også.
Slettet bruker
29.08.2019 kl 11:30 502

Storkæll å få tyn gett.

Nå: stanse bilen midt i et lyskryss og ta lunsjen min der du. Tenker det blir tyn av det se.
Slettet bruker
29.08.2019 kl 11:32 500

Alders-skam. De over 60 har ikke livets rett i FN Agenda21 der en liten korrupt elite styrer verden for skattebetalernes penger.

Stemmeretten kommer til å bli fratatt de over 60 om ikke så alt for mange år, og verden tvinges til å beundre og hylle slike som Greta, uten kompetanse, og uten erfaring i livet. Hun er fremtiden, og hun er den som vil gå på rød løper for å motta alt fra Nobels fredspris til å tale i de mest prestisjefylte forsamlinger. Den lille eliten som styrer verden vil ikke ha folk med kunnskap og innsikt, for de vil ikke avsløres. Verdensherredømme handler om penger og makt, ikke om noe annet. Arbeidsmaur med noe mellom øra, skal de ikke ha noe av!

De unge har allerede underkastet seg og er ferdigprogrammerte. De over 60 er en gjenstridig gruppe. Snart putter de noe i influensavaksinen som de over 60 bes ta hvert år. Nå har den irriterende presidenten i Brazil gått ut og sagt at regnskogen i Amazonas bare utgjør 6% av verdens skogmasse og slett ikke er "jordas lunger", og at skogbrannene der i år er bagatellmessige i forhold til tidligere år. Han flirer av EUs tilbud om hjelp (du trodde vel ikke hans hån av Macron's frue var uten bakteppe?).

Tenk litt på det selv - kanskje er det summen av balkongplanter som dine egne og små kratt fordelt over hele jorda som utgjør jordens lunger!
Redigert 29.08.2019 kl 11:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.08.2019 kl 12:59 480

Jeg presiserer at mitt svar var til overskriften til Sotah; og jeg tar selvsagt sterkt avstand fra artikkelens innhold som jeg fikk lest først nå. Det er litt bedritent av Sotah at du til stadighet lurer folk inn i feil diskusjon med misvisende overskrifter.

Alderen til denne psykisk syke mannen (60) har ingen relevans - jeg minner om at Breivik bare var 32 - det er syke folk som opptrer slik, og det er en skam for vårt samfunn å dømme folk som ikke er tilregnelige.

Det er en skam for venstresiden at dere politiserer de sykeste menneskene i vårt samfunn for å slå politisk mynt på deres forstokkete psykiske angrep på styre og stell. Tenker dere aldri over at slikt faktisk ikke har noe med verken uoppdragenhet, trusler eller politiske synspunkter å gjøre, men er knyttet til psykiatri???
Redigert 29.08.2019 kl 13:03 Du må logge inn for å svare
kokkohill
29.08.2019 kl 13:03 479

.
Redigert 29.08.2019 kl 13:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.08.2019 kl 13:25 469

Hehehe. Leste artikkelen og jeg synes da han virker som en gjennomsnitts nordlending;-)
Redigert 29.08.2019 kl 13:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.08.2019 kl 14:20 457

Politisering av psykiatri kasus tar en farlig polariserende vei i vårt samfunn:

Under en skole­debatt i Oslo innledet AUF-debattant og bystyre­kandidat for Ap, Fawzi Warzame, med å trekke en kobling mellom moské­angrepet i Bærum og regjerings­partiene Høyre og Frp. Unge Høyre reagerer.
https://www.document.no/2019/08/29/auf-debattant-koblet-moskeangrep-i-baerum-til-hoyre-og-frp/

Nei AP og AUF, vi i demokratiet Norge VIL IKKE bli som Midt-Østen der klan kriger mot klan! Stopp politisering av psykisk syke handlinger!
Slettet bruker
30.08.2019 kl 12:16 403

Stemmer det!!

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2019/08/30/195606356/kvinne-65-domt-for-hatefull-ytring-pa-facebook

Jeg skjemmes over min generasjon som er så rasistisk!!
Redigert 30.08.2019 kl 12:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.08.2019 kl 13:07 390

Hvem da? Etnisk norske rasister eller alle etnisiteter fra din generasjon som er så rasistiske?
Slettet bruker
30.08.2019 kl 13:42 381

Slikt har faktisk en diagnose; det kalles 'tidlig-demens'. I dag kaller myndighetene det for "rasisme" og politistaten får det pådømt.

Slik løser myndighetene krisen i psykiatri og helsevesen som er så nedlagt og utarmet at de ikke lenger klarer å ta seg av egen befolkning. Det er stor skam for Norge at frontallappdemens (med raseriutbrudd og frafall av hemninger) kriminaliseres. Selv demente som er innlagt på sykehjem, og som ikke lenger evner å benytte sosiale medier, lider under omsorgssvikt fordi pleierne i dag er av det krenkbare slaget som nekter å skifte tilgrisete bleier på folk som kan komme til å si noe krenkende (les: rasistisk) til dem - ofte som "takk" for mangelfull, klønete og språkløs pleie! Våre gamle lider stor overlast i dag, og de er ingen prioritet for elitepolitikerne selv om de snakker eldreomsorg på inn- og utpust i valgkampen.

Hadde elitepolitikerne villet gjøre noe for de eldre, så hadde de sørget for at gamle besvikne mennesker ikke ble straffet for ukloke reaksjoner mange av dem ikke lenger er i stand til å styre. En frisk hjernescan bør være obligatorisk som bevismateriale hvis en gammel krok skal kunne dømmes for "rasisme".
Redigert 30.08.2019 kl 14:31 Du må logge inn for å svare