9/4-2018 - Hva vil dagen bringe?
Etter en mildt sagt turbulent uke, så ser det ut til å roe seg litt ned i dag.
Mange av oss hadde nok håpet på en saftig melding angående NIKOLA kontrakten i dag. Det er nok en mulighet for en slik kontrakt ila uken, men man trenger jo litt tid for å bli enige om en så stor kontrakt. Regner med at det først skal lages en utførlig beskrivelse for deretter å kalkuleres.
Ser ut til at det store salgspresset fra forrige uke har avtatt.
Mange av oss hadde nok håpet på en saftig melding angående NIKOLA kontrakten i dag. Det er nok en mulighet for en slik kontrakt ila uken, men man trenger jo litt tid for å bli enige om en så stor kontrakt. Regner med at det først skal lages en utførlig beskrivelse for deretter å kalkuleres.
Ser ut til at det store salgspresset fra forrige uke har avtatt.
Redigert 20.01.2021 kl 10:57
Du må logge inn for å svare
Stubben
09.04.2018 kl 09:27
3750
Vanskelig å forutsi hva som kommer ut av NEL til slutt. Håper på en godmelding som trigger kursen over 3,50
Registrerer at CLEARSTREAM BANKING S.A.stadig øker sin aksjebeholdning. Siste uke kjøpte de ytterligere 1 233 402 aksjer.
De gutta vet hva de holder på med
De gutta vet hva de holder på med
AksjoNEL
09.04.2018 kl 09:44
3673
Vet de? Såvidt jeg kan se handler de på vegne av sine kunder i utenlandske markeder, ala ‘Investeringskonto Zero’.
Du har kanskje mer info siden du vet at de gutta vet hva de driver med?
Du har kanskje mer info siden du vet at de gutta vet hva de driver med?
Tenker at Clearstream har en god del analytikere og rådgivere som vet hva de driver med. Du skal ikke se bort i fra at de anbefaler Nel til sine kunder. Tyskerne er jo positive til Nel.
Ellers er det jo generelt umulig å vite hva andre vet, men "kvalifisert" gjetning må da være lov;)
Ellers er det jo generelt umulig å vite hva andre vet, men "kvalifisert" gjetning må da være lov;)
Aksjonel..hvis du ikke vet hvor gode de proffe gutta i Clearstream er til å skape svært gode avkastninger, så bør du lese deg opp. De gutta er vinnere i aksjemarkedet og de kjøper mere av Nel hver uke. De gutta har vunnet priser for sine vellykkede investeringer. Følg de - og bli rik.
Nel klatrer og stiger +2%. Herlig ? Rt 2.68?
Redigert 09.04.2018 kl 10:47
Du må logge inn for å svare
Opp +2.21% om omsetning på kr 5 mill er helt ok.
Det er tydeligvis stor motstand på rundt 2,70. Hadde vi bare skutt gjennom den, så...
Kom igjen nå!!
Jeg klarer ikke dette alene, hehe
Jeg klarer ikke dette alene, hehe
Tenker at der er vel optimistisk å tro at man får den under 2,70 i morgen...
Støtter den Jonas. Nel rører seg oppover nå.
Lucky
09.04.2018 kl 16:12
2919
En siste innspurt, så kanskje vi bryter 2,70. Jeg er no fullastet, så da må andre ta over. The broker du må kjøpe litt til ☺..
Jonas, tror du får rett. Vanskelig å få kjøpe noe under 2,70 i morgen
Jonas, tror du får rett. Vanskelig å få kjøpe noe under 2,70 i morgen