Årets nyttårsrakett starter muligens sitt eventyr i morgen

I morgen kommer halvårsrapporten, og nå kommer forhåpentligvis en god veibeskrivelse for de gode valgene ledelsen har tatt.

Ting har tatt tid, men det er derfor resultatet til slutt kommer til å bli så bra.

Heng dere på eller spring etter toget, for i morgen startet raketten sin stigning mot himmelen.

Som skrevet tidligere, dette er en risikoaksje, men dersom selskapet lykkes, så er det store summer å hente.

Selv satser jeg på utbyttet fra IOX innen 5-10 år.

Krysser fingrene for en herlig rapport i morgen😊
pasoc
31.08.2019 kl 18:16 2773

Det beste aksjeeierne kan gjøre er å kjøpe et kontor i Colombia for å leie ut til IOX, da kan dere få penger.
NEI DET STEMMER DET ER KUN GAMLEGUTTA SOM STYRER SHOWET HER OG DE SITTER IKKE I FENGSEL SOM RØD OG VIL HELLER ALDRI GJØRE DET!
DE VIL NOK IKKE LEIE ANDRE LOKALER ENN DET DE SELV EIER!

Fremdeles noen som tviler på at selskapet tappes gradvis ?
Redigert 31.08.2019 kl 18:18 Du må logge inn for å svare
Vikingen
31.08.2019 kl 22:17 2615

Faktummet er at du har skrevet der samme igen og igen - og der bliver ikke mere rigtig af at gentage sig selv om og om igen.
Kan du ikke fortælle os hvorfor og hvordan det bliver et faktum?

Faktum betyder - tager fra ordbogen!!!!!
Forhold eller oplysning der er eller fremstilles som ubestrideligt sand eller rigtig.
Slip
01.09.2019 kl 03:22 2520

det skrives "fakta faen" Ikke et "faktum". Det er stor forskjell.
Ransen
01.09.2019 kl 09:09 2441

Vi får se. Alle med litt bransjekunnskap/erfaring vet hvilke prosesser som må gjennomføres. For interoil har deler av dette tatt forholdsvis kort tid.
Vikingen
01.09.2019 kl 12:43 2273

Nu er det Ransen indlæg jeg kommentere 😊 så vidt jeg kan se skriver han faktum..... og det er intet i det indlæg det er et faktum - kun forhåbninger og ønsketænkning.

” Tar de livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, så tar du lykken ifra ham med det samme”. Fra Vildanden av Henrik Ibsen.

IOX-menigheten lever på en livsløgn, dessverre. Ta nå ikke livsløgnen fra dem. Det fører til at så mye edder og galle flommer ut over chatten.

Fortsatt god helg, folkens :-)
BTGM
01.09.2019 kl 18:51 2059

Du har helt rett.. Jeg eier 0.1% av ett olje-selskap i Colombia/Argentina. Sjansen for att det går
til helvete er stor. Men skulle det gå motsatt vei, ja da eier jeg fortsatt 0.1% av selskapet... (jada, jada, emisjoner...etc)
Ha en finfin søndag videre.
Redigert 01.09.2019 kl 18:57 Du må logge inn for å svare

Liker den siste setningen i intervjuet.. I slutten av Q3 som er i slutten av denne måneden. Da kommer de første hydrokarbonene fra Argentina:

BNamericas: What was your experience entering the Argentine market from scratch? Did you encounter any significant roadblocks?

Carbone: While Interoil is a newcomer to the Argentine market, this is not the case for the current directors and management team, who have extensive expertise and a successful track record doing business there. We’re already taking the necessary steps to reactivate production in the Mata Magallanes Oeste field, where we expect to stream the first barrel of oil by the end of the third quarter.

Lurer litt på det hastverket en eller annen fikk på slutten i dag..?
Er du litt tålmodig går det jo ann og hente en del aksjer av den 4900 roboten, som jeg vet mange gjør.. inkludert meg selv
qestador
07.09.2019 kl 00:15 1549

https://stockcharts.com/freecharts/pnf.php?c=$WTIC,P&listNum=

Det ser sterkere ut for at vi skal opp . Det må være fordi etterspørselen er tilsvarende større og presser på selv om klimafilosofene tror at oljen er ut :-))

Klimahysteriet !
Redigert 07.09.2019 kl 00:23 Du må logge inn for å svare
qestador
07.09.2019 kl 00:18 1547

Spørs om vi merker oljestrømmen fra Argentina den 10 nå.?

Får nok melding om oppstart i Argentina. I slutten av denne måneden.
qestador
08.09.2019 kl 16:26 1050

Så fikk vi et av børsens sterkeste kjøpesignaler i Brent. Ja folk skal ha olje og tankene skal fylles i disse dager.
Ransen
09.09.2019 kl 06:31 784

Hyggelig lesning, og helt i tråd med det som enkelte allerede har fått vite.
Tror vi får et solid løft denne høsten hvor aksjen etablerer seg på rundt 8 kroner før den starter sin videre ferd mot kr 16,8, som jo vår største aksjonær hadde som et minimum i Andes Energia.
omvo
09.09.2019 kl 07:28 729

Noen med tilgang som kan lime inn hele intervjuet? Får ikke med meg slutten.

Det er larmende stilhed - det bliver spændende at se hvad den næste melding fra IOX bliver.
Den har potentiale til at eksplodere begge veje.

Hva er det du mener nå? Stillhet. Kan du fortelle meg om ha de skal fortelle om når det ikke er noe å fortelle. Det er vel ingen selskaper som melder om noe hele tiden? Vil de vite om kaffen på kontoret deres er god. Lurer på om de drikker Colombiansk kaffe der eller om de importerer den fra Afrika? Skal de melde at de er i samtaler med obl.eierne, skal de melde at de snakker med SLS. Er det ikke bedre at de melder noe når noe er konkret. Og en annen ting, jeg fatter ikke at du bruker tiden din her inne på IOX dagen lang når du ikke har noen som helst interesse i selskapet? Eller er du bare her inne for å fortelle oss om hva var det jeg sa? Den dagen de melder om gode avtaler (om de gjør det) så enten forsvinner du eller så skriver du at du er glad du kjøpte 1 million aksjer på 2-tallet.

Jeg håber du kom af med dine frustrationer 😊
Tænker du mest af alt tager udgangspunkt i dig selv med det indlæg - sikke da en negativ vinkel.