Gruppevoldtekten i Tr.heim - seff afghanere

Slettet bruker
30.08.2019 kl 06:51 347

https://www.document.no/2019/08/29/fire-menn-siktet-for-a-ha-gruppevoldtatt-kvinne-politiet-nekter-a-opplyse-om-nasjonalitet/

Rita Ottervik har ikke hørt om det. Hun var nemlig hjemme med egenmelding og lå rett ut med en 4pack Pepsi-Max, cheesedoodles og repriser av Home and Away på tv. Afghan-ludviksen har tilbudt seg å ta de fire med på hyttetur for å lage matburgere til de.
Sotah
30.08.2019 kl 07:43 337

Det er lenge siden vi hadde en skikkelig godbit på bordet nå. Følger du saken videre, leftis? Hvis det viser seg at saken blir henlagt eller ender med frikjennelse så er det fint om vi blir oppdatert. I mellomtida tar vi løpefart og er fly forbanna igjen. Det kan jo hende at det har skjedd og at de er afghanere.
Slettet bruker
30.08.2019 kl 08:24 328

Hvorfor er du sarkastisk her, Sotah? Du synes vel at det er viktig å opplyse om nasjonaliter og så fordømme og straffe alle fra samme nasjonalitet etterpå? Det er en helt vanlig og sunn reaksjon som vi bør støtte opp om. Jeg har lært av venstrevridde folk i Norge at man skal ta hele grupper under ett og fordømme dem, sllk som venstrevridde gjør med FRP’ere og Trump-supportere.
Redigert 30.08.2019 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Sotah
30.08.2019 kl 08:55 318

Hvis det skal ha vært en gruppevoldtekt der noen som skal være afghanere skal ha blitt siktet i saken så er det litt tidlig å gjøre klar konteineren for å skipe ut alt som er av muslimer. Vi bør vente og se om det blir klarlagt hva som faktisk har skjedd, mener nå jeg. Men jeg er jo så rar.
Slettet bruker
30.08.2019 kl 10:52 290

Men, Sotah, du har jo lært oss leifer at arvesynd og kollektivt ansvar som befolkningsgruppe er korrekt, ref. reparations til slaver og dagens generasjoners ansvar for slavehandelen, så hvorfor skal ikke dette gjelde for alle?