Eyeonid - Stor sannolikhet för god kursutveckling framöver

MrCharles
EOID 09.04.2018 kl 12:42 2664

Ny videoblogg. Stor sannolikhet för fin kursutveckling framöver. Se senaste videoblogg från VD.

https://youtu.be/Egu1Lk7DqOg

Målsättningar och aktiviteter för helåret 2018:

• Stänga 25 st kundavtal
• Ha avtal med kunder i 10 olika länder
• Driftsätta någon av våra produkter/tjänster på minst tre kontinenter
• Finnas representerade med kontor och personal i minst 3 länder
• Nå en underliggande lönsamhet från fjärde kvartalet
Redigert 19.01.2021 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Serboss
09.04.2018 kl 13:45 2645

Enig. jeg er med i Eoid.
PerUlv83
09.04.2018 kl 17:24 2620

så enig,så enig. Skal de klare å stenge disse avtalene i år så må de jo komme som perler på en snor snart. VD Daniel var veldig optimistisk og klar i tale så tror ikke han hadde gått så hardt ut hvis han ikke var rimelig sikker på å draq i land flerparten av disse avtalene. Jeg gevinssikret litt på slutten av fjoråret ,men etter å ha sett denne videologgen så lastet jeg opp 26K aksjer umiddelbart før helgen og er nå tilbake til ca. 65K aksjer. Er fornøyd med det og har selvsagt troen på at 2018 blir bra. Min største post for tiden.
PerUlv83
09.04.2018 kl 17:24 2620

så enig,så enig. Skal de klare å stenge disse avtalene i år så må de jo komme som perler på en snor snart. VD Daniel var veldig optimistisk og klar i tale så tror ikke han hadde gått så hardt ut hvis han ikke var rimelig sikker på å draq i land flerparten av disse avtalene. Jeg gevinssikret litt på slutten av fjoråret ,men etter å ha sett denne videologgen så lastet jeg opp 26K aksjer umiddelbart før helgen og er nå tilbake til ca. 65K aksjer. Er fornøyd med det og har selvsagt troen på at 2018 blir bra. Min største post for tiden.
PerUlv83
09.04.2018 kl 17:25 2620

så enig,så enig. Skal de klare å stenge disse avtalene i år så må de jo komme som perler på en snor snart. VD Daniel var veldig optimistisk og klar i tale så tror ikke han hadde gått så hardt ut hvis han ikke var rimelig sikker på å draq i land flerparten av disse avtalene. Jeg gevinssikret litt på slutten av fjoråret ,men etter å ha sett denne videologgen så lastet jeg opp 26K aksjer umiddelbart før helgen og er nå tilbake til ca. 65K aksjer. Er fornøyd med det og har selvsagt troen på at 2018 blir bra. Min største post for tiden.
PerUlv83
09.04.2018 kl 17:37 2618

så enig,så enig. Skal de klare å stenge disse avtalene i år så må de jo komme som perler på en snor snart. VD Daniel var veldig optimistisk og klar i tale så tror ikke han hadde gått så hardt ut hvis han ikke var rimelig sikker på å draq i land flerparten av disse avtalene. Jeg gevinssikret litt på slutten av fjoråret ,men etter å ha sett denne videologgen så lastet jeg opp 26K aksjer umiddelbart før helgen og er nå tilbake til ca. 65K aksjer. Er fornøyd med det og har selvsagt troen på at 2018 blir bra. Min største post for tiden.
PerUlv83
09.04.2018 kl 17:39 2614

sorry for mange innlegg.... klikket litt for pcèn her.
Charlie800
11.04.2018 kl 07:33 2539

Jag instämmer. Vi har en exceptionell tid framför oss om VD´s utlåtande skall infrias och företagets mål skall uppnås. Inväntar med spänning. Min inställning är att detta är ett av de absolut mest spännande företag på Svenska börsen i dagsläget. Jag fortsätter att posta nyheter här på Hegnar.

Företaget har en fruktansvärd skalbarhet, ligger helt rätt i tiden, och har tagit in nödvändig finansiering. Kunderna verkar skrika efter deras tjänster. Drömläge.
Redigert 11.04.2018 kl 07:39 Du må logge inn for å svare