Nedturen er først lige begyndt.

Slettet bruker
FIVEPG 30.08.2019 kl 16:05 1372

Spillene ser ikke ud til at blive taget positivt imod og kursen spejler jo bare virkeligheden.

Kurs 0.4 kalder.. Anbefaler salg.
Redigert 20.01.2021 kl 11:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.08.2019 kl 16:19 1358

Det som CEO Henrik Nielsen sagde var fuldstændigt ligegyldigt som vi allerede vidste.. Jeg kan ikke se venderingen før godt ind i 2020.. Omkring April til september næste år ser vi den vending. Med andre ord kursen kan og skal gå meget længere ned hvis du spørg mig.
Slettet bruker
30.08.2019 kl 16:23 1352

Det positive er at de er kommet af med de udvikler i UK..

USA og Tyskland er bare der hvor man ser væksten.. Sådan er bare kulturen i de lande.
Slettet bruker
30.08.2019 kl 19:11 1313

Du skriver bare piss! Spillet er blitt bra mottatt! Soon appstore!
https://www.pocketgamer.com/articles/080966/dawn-of-the-dragons-ascension-swoops-onto-the-app-store-and-google-play-next-month/
Slettet bruker
30.08.2019 kl 19:20 1308

Se anmeldelserne på Kartridge. Folk er meget negative på det nye spil og det klart bekymrende.. Men det er selvfølgelig bedre ned Kings Of Soccer men der skal derimod heller ikke meget til at være.
Slettet bruker
30.08.2019 kl 20:39 1287

Jeg har læst anmeldelserne derinde og jeg kan godt læse, at der har været en del udfordringer og det er der også skrevet om inde i forummet på 5th planet games.
Spiludviklerne arbejder intensivt med at få løst udfordringerne løbende.
Jeg følger med inde på Kartridge dagligt og kan se, at bedømmelsen på spillet er steget en del siden lanceringen, så det virker lovende.
Dog har jeg ikke selv hentet og afprøvet spillet, men det vil jeg gøre snarest.
Synes at du bliver ved med at råbe ulven kommer og at du skriver det samme igen og igen Roland med kurs 0,5 - 0,4 og at det først sker i 2020 osv osv.
Det kan sagtens ske og det kan også sagtens ske, at den aldrig kommer ned i det kursleje igen - det er ikke til at sige, hvad der sker resten af det her år kursmæssigt.
Jeg tror efterhånden, at dem der følger med i 5th planet games trådende har fundet ud af, at du er bearish ift kursen det næste stykke tid, da du som sagt opretter tråde næsten dagligt, hvor du bliver ved med at gentage dig selv.
Du kommer med nogle gode indlæg af og til, men der er flest af de ligegyldige, som dette her...
Slettet bruker
30.08.2019 kl 20:48 1282

Har meget forstand på gaming og psykologisk små aktier.. Der er helt klart nogle trader der vil kører den længere ned fordi der er kommet så mange private ind her på det sidste og skriver den er på vej imod himlen.. Men ultra kortsigtet vil traderne lege med de private og jeg vil fx gerne heller købe til 0.4 end 0.8.. Så advarer bare de private at det bliver en legestue det næste halve år.

Jeg er positiv på aktien om 1 til 2 år.. Klart! Men som sagt vil jeg heller købe til 0.4 end 0.8 og det vil de private også.
Slettet bruker
30.08.2019 kl 20:54 1274

Det er ikke utænkeligt - vi får se.
Ja selvfølgelig vil de det.
Hvis den falder ned til 0.4 skal der tankes en del op for mit vedkommende.
Slettet bruker
30.08.2019 kl 21:24 1259

Også for mit vedkommende. Men så længe de har et lån over hovedet vil marked være ligeglad med fremtiden.

Kan personligt godt lide 5thPlanetGames og Dawn2 men der er for mange bugs og sure fans stadig efter lanceringen.. Desværre.
Slettet bruker
31.08.2019 kl 10:31 1176

Spillet for meget dårlige anmeldelser.. Har læst dem og det er ikke bugs fejl eller noget andet der kan rettes men derimod spillet generalt.. De kan ikke lide historien, gameplay osv. De kan bare ikke lide spillet. Trist men endnu et dårlig spil fra 5thPlanetGames.. De eneste 2 der kan rede selskabet er Doodle Jump og Tintin måske.