NEL har gitt ut tilbud for kr 10 milliarder i år 2017

Slettet bruker
NEL 09.04.2018 kl 17:46 22186

CEO mr.Løkke i NEL ASA har bekreftet at de sendte ut tilbud for kr 10 milliarder i år 2017. Noe av dette bør tikke inn nå. Her er noe fakta om det som er på gang:

1) Er det noen som har en link vedr Korea anbud avgjøres nå 18 april?
2) Fristen for det siste California tilbudsfristen var 30.mars?
3) Fredericia i DK. 100 millioners kontrakten som NEL har flagget at de har finger inne i. vet at ny frist var Q1-18... Er det noe nytt der?
4) Er det noe nytt om FE (First Element) tildelingene som er på sterk overtid?
5) H2V avtalen. Min kr 450 mill, og maks ca kr 3 milliarder. Med godkjent finans så er den oppe og går med et nytt børsløft
6) Vi venter på kontrakter fra Japan
7) Vi venter på kontrakter fra Sør Korea
8) Vi venter på gigakontrakt fra Yara Pilbara, Australia.
9) Shell har bedt Nel om å gi tilbud på 100 nye hydrogen stasjoner i California
10) Proton sine prosjekter, de skal fortsatt levere endel større PEM anlegg til Kina
11) Vi venter flere kontrakter fra Uno-X i Norge
12) Vi venter kontrakter fra 3 kløveret Hyon
13) Shell har forespurt NEL om de kan få prisene - ned hvis de bestiller 100 stk nye hydrogenstasjoner i USA?
14) Nikola med 28 nye gigastasjoner er i luften fra Nikola til NEL. Sluttforhandles denne uken. Kan bli en gigakontrakt på kr 5 milliarder i første omgang.

Det er mye på gang.
Jeg vet at NEL ASA har levert tilbud til alle. Det beste er om dere legger ut linker - så vi har 100% fakta til hva som er status på tilbud som kan landes.
På forhånd tusen takk.
Redigert 21.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.05.2018 kl 00:23 4350

Dagen idag torsdag 3.mai og fredag 4.mai blir meget spennende å følge med på. Nel kan starte himmelferden. Det er 11 triggere ute. Hver og en trigger kan løfte Nel oppover. Nikola løfter mest.
The broker og Elvoquest bringer frem fakta,og de er sannsynligvis begge store aksjonærer i Nel,med gode kunnskaper om selskapet leser jeg utfra deres tråder.
Redigert 20.01.2021 kl 21:17 Du må logge inn for å svare