Kenta trår til i klimadebatten

Sotah
30.08.2019 kl 18:43 469

-La meg være klinkende klar her: Politikere som går inn for å spre mer panikk, hysteri, redsel, angst og uro i sin egen befolkning, bør arresteres og settes under rettspsykiatrisk observasjon – for dette er en fullstendig sinnssyk atferd av såkalte "ledere".
Det finnes faktisk lover mot å spre panikk i befolkningen, og politikere har som oppgave å mane til ro, verdighet, fornuft, og forsikre folk om at de har kontroll.
(K.A på Facebook)

Okay. Kenta sitter nærmest på heltid og sprer panikk, hysteri, redsel, angst og uro i sin egen befolkning. Selvinnsikt finnes ikke hos den selvutnevnte, overpompøse Løsningen.
kokkohill
30.08.2019 kl 18:54 461

Hvem er Kenta ?

Er Soten hacket 😳😳
Sotah
30.08.2019 kl 19:10 456

Spør Havfruen.
polemiker
30.08.2019 kl 19:23 451

Kent Andersen, formoder jeg. Fornuftig fyr!
Slettet bruker
30.08.2019 kl 19:26 449

Sotah skrev Spør Havfruen.
Kent Andersen heter han - et skikkelig mannfolk med sunne vurderinger og mot til å fremme dem. Sotah er sjalu og unnlater aldri å påpeke at Kent (eller Kenta som Sotah feminiserer navnet til) er "pompøs", sågar "overpompøs" - men det er bare en innvortes ond omskrivning av den naturlige utstråling av maskulinitet og makt et mannfolk som Kent utstråler. Havfruen i vakker feminin klokskap går god for denne beskrivelsen! ;-)
polemiker
30.08.2019 kl 19:28 446

Kan ikke huske å ha sett at hundretusenvis av unger går ut gauler i protest som følge av hans folkeopplysning om innvandere og islam. De burde kanskje ha gjort det, men da hadde de blitt arrestert og kastet ut av skolene. Når det gavner lærernes agenda, skriver de vel ikke engang fravær tipper jeg.
Sotah
30.08.2019 kl 20:35 432

Nei, han har bare ikke fått det til. Men det står ikke på forsøkene. Sjekk SoMe, han er ivrig nok.
Slettet bruker
30.08.2019 kl 20:56 422

Ok jeg vil gjerne sjekke Sotas Meninger (SoMe)
Sikkert mye stygt fra SotaP der om Kent A..
Sotah
30.08.2019 kl 21:53 412

Du har jo mine samlede verker ramma inn på veggen, Vann. Leit der, du finner ikke så mye mer av meg på nettet enn du har fra før.
Slettet bruker
30.08.2019 kl 21:55 411

du er bare på HO. Da finner jeg SOta MEninger om Kent A her?
Kan du opp summere dine stygge meninger om Kent A sotah så jeg slipper å lete?
ladaen7,30
30.08.2019 kl 23:00 401

Kenta sitter nærmest på heltid og sprer panikk, hysteri, redsel, angst og uro i sin egen befolkning




Det samme som politikerne gjør i klimadebatten altså? Skremmer ungene med at verden går under og at Ola Dunk har styringen på utviklingen, men norske politikere har jo noen forferdelig svulstige oppfatninger om alt mikrolandet kan gjøre. Landet som har verdens største flåte med El-biler i forhold til størrelsen, har den reneste kraften i verden, vel helt til de solgte renheten til høystbydende for å tjene noen slanter. Nå er jo plutselig ikke vindkraften ren engang ute å kjøpe opprinnelsesgarantier.

USA bryr seg vel fint lite om miljøet bortsett fra kanskje California.

Kina som åpner kullkraftverk fortløpende.

Brasil som brenner ned skogen like raskt som at milliardene renner inn for å bevare den.

India der elvene er så forurenset at man nærmest kan gå tørrskodd over.

Osv osv......

Og i dette laget så skulle altså mikrolandet gjøre en forskjell :-)) Må nesten le....
Redigert 31.08.2019 kl 01:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.08.2019 kl 23:12 398

Sotah AP ISLAM SLAPP MEN F0RNØID med jabbejibben.
AP ISLAM SOS KARRIÆRE sotah=islam lønner seg for opplæringskarriære guru16 "followers" venstresiden kan leve av når olje og alt legges ned og AP staten hanker inn bom penger og av gifter rundt hvÆr sving du tar, og snart svinger RØDT AP SV MDG ISLAM skattepisken.
Hoer på skattekrava fra HADGI TADIKK: MER OG MAX er krava fra Hadji og seff: Jonas har valgt DEN samme karrieren. lol follow the monet..jonas SKAL stenge barnehagene som ble valgt av så mange. Jonas solgte seg ut i tide og slipper tapet (innside AP trading not)
Redigert 30.08.2019 kl 23:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.08.2019 kl 00:56 380

sota kos no more?
kenta hatten av?