Bare å låne og sende regningene til bilistene ?

brahman
30.08.2019 kl 20:26 423

VG:

"Bom-regningen til bilistene vil øke fra 95 milliarder kroner nå, til 222 milliarder kroner i 2029, ifølge Nasjonal Transportplan."


"....45 store veiprosjekter over hele landet, som er planlagt med oppstart innen 2029. Samlet låneopptak - som bilistene skal dekke - er anslått til 127 milliarder kroner i beregningen."

-sannheten-
30.08.2019 kl 20:41 418

222 mrd. kr. er penger landets sparekasse har tjent, bare de siste dagene.
Cash ut de 95, og de kommende 127 med en gang. Så bedres landets
konkurranseevne samtidig. Og fordyrende administrasjonskostnader
forsvinner. En vinn vinn operasjon.
I akkurat Oslo kan de få lov å ha litt trengselsskatt, hvis det er absolutt
nødvendig.
Redigert 30.08.2019 kl 20:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.08.2019 kl 22:27 406

SKam bod shia kommunister og Blitz x96 juxe og jugemaskiner komplett fake

kan snakke om KRAV og FORBUD ikke økonomi. Men pga demokrati og annet tull er de experter. lol
#blitz kambodsja protesterer
#KAST "stein" BOLLER
-sannheten-
30.08.2019 kl 23:59 393

Noen har nok veldig god greie på økonomi, selv om de er gjentagne
større og større tyveriofre. Og større og større fordringshavere.
Slettet bruker
31.08.2019 kl 06:28 377

Bompengegjelden tilsvarer nesten ett forsvarsbudsjett
Bompengefinansierte prosjekter har 58 milliarder i gjeld, som gir rundt 1,14 milliarder kroner i renter i året. Mesteparten av dette skal etter planen dekkes av bilistene.

Bompengeselskapene tok i fjor inn 11 milliarder kroner i inntekter fra bilistene, sammenlignet med 8 milliarder da Erna Solberg (H) tok over regjeringsmakten i 2013.

https://e24.no/bil/statens-vegvesen/bompengegjelden-tilsvarer-nesten-ett-forsvarsbudsjett/24633620
Slettet bruker
31.08.2019 kl 06:32 376


Rådet til å sette seg opp i sadelen, så tok andre å pantsatte hesten.

Fra jesuitt-eden "Hensikten helliggjør middelet". Under forlydende å få fart på veiutbyggingen og styrke kollektivtransporten i byene, har bompenginnkrevingen økt fra år til år. Det har gitt bompengeopprør landet rundt.
Slettet bruker
31.08.2019 kl 15:40 341

Hordafast. Her er og en galskap som står for tur. Veinettet på begge sider av den tenkte broen er bygget for hest og kjerre for 200 år siden.
https://www.nrk.no/hordaland/samferdselsministeren-avviser-motstanden-mot-hordfast-1.14383037 Om hvem som står bak. https://ferde.no/om-oss/

Politikere etablere Bompengeselskaper som blir oppkjøpt av fylker alt finansiert med offentlige midler (Vi betaler.) Som attåt næring sitter de samme politikere med millionlønninger stipend og studiereiser til Australia og USA. Og vi betaler av skatt og avgift + bomming. Ufattelig hva man finner seg i
I 2012 ble selskapets navn endret til BT Signaal AS.
I september 2017 ble selskapet kjøpt av fylkene Sogn og Fjordane, Hordaland, Rogaland, Aust-Agder og Vest-Agder og ble samtidig fusjonert med det regionale bompengeselskapet Sørvest Bomvegselskap AS.
Fra 01.01.2018 skiftet selskapet navn til Ferde AS.
22 eksisterende selskap og prosjekt er overført til det regionale selskapet. Alle nye bompengeprosjekt i regionen blir nå lagt til Ferde.
Se liste over innfusjonerte selskaper i Ferde AS
https://ferde.no/om-oss/innfusjonerte-selskaper-i-ferde-as/
Bybanen og bompenger-selskaper er belånt og gjeld-satt forbi alle smertegrenser, så kommer FRP Hagen og sier at oljefondet skal inn-dekke og betale hele "forbrytelsen"?

Slettet bruker
31.08.2019 kl 16:00 335

Fascismen i norsk økonomi blir stadig større, og spesielt i kommune-økonomien.