Hallo, Hvor blir det av toleransen ?

brahman
31.08.2019 kl 11:45 483


Hvorfor kan man ikke ha toleranse for andres måter å hilse på ?

Hand på brystet, istedetfor et handtrykk. Bør være greit nok, og en verdig hilsemåte.

Men noen vil ikke (tilsynelatende...) engang ha en debatt om det.


"Jeg ønsker for pokker ingen håndhilsedebatt. Det er en ikke-sak", skriver statsviter Heidi V. Pedersen i en kronikk i NRK.no.

Allikevel er det kanskje få, eller ingen, som har brukt flere ord, en lang remse av ord (og floskler), enn henne, i "debatten" om dette.

Slettet bruker
31.08.2019 kl 13:11 467

Kanskje hun er ferdig konkludert på våre alles vegne?
Slettet bruker
31.08.2019 kl 13:51 457

Ja, det er veldig viktig for Frp og høyreekstreme å diskutere bagateller som f.eks. hvordan man hilser på hverandre, men unngå for all del å diskutere hat, rasisme og diskriminering mot minoriteter!!
Redigert 31.08.2019 kl 13:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2019 kl 15:55 394

DU kan hilse tilbake med indeX96 finger´n
vi tolererer det.
Da må du tålerere retur hilsen ETT spark bak til ørkenbrahmani (maxkrav sytemisnøye ørkenmaskin som seff har lagt sin elsk på bunn shia skam blinken Norge dritt vesten vÆrst usa drown.
#stigen UT
Slettet bruker
02.09.2019 kl 16:08 390

"Forever offended, never offensive" er innstillingen hos den jevne muslim. At politikerne og venstreraddisene stadig fyller på med ammo til offermentaliteten hjelper ikke heller.
Slettet bruker
02.09.2019 kl 16:25 382

Jeg tenker tolerant, at ørkenbrahmani ikke har hatt det så svett som shia SKAM stigen UT blink orakel kommunisten fra Mmarxistiddeen da de infiltrerte og jugde, før tiden nå nmed programmerte ratata lekser innlimt på teknolgisk 5G automatikk.
Kravene sitter løst.
Misnøyen blir øst
TAKKJA for NULL iver for vesten dritt norge drown usa.

#Gumle Måsegg--

Ørkenbrahmani gumler måsegg, nazionasa joianal kommunismen er islamistens gele som binder de løst sammen.
#ikke.tygg på DEN
Redigert 02.09.2019 kl 16:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2019 kl 17:00 377

En utstrakt hånd er en invitasjon til hjelp og samarbeid.
Å avslå en slik håndhilsen og utstrakt hånd er et avslag både til samarbeid og hjelp.
Ja, da kan disse til helvete ha seg hjem. Værre er det ikke.

https://www.youtube.com/watch?v=k0tdFRjWWXI&t=10s

Så tag emot en uträckt hand
och gå med mej mot samma strand
Där du och jag knöt ett vänskapsband
Här är mitt hem och här mitt land

Og gjett hva? Jo, denne dritten har hverken et hjem eller et land her!
Og dette får noen og enhver ta inn over seg og slutte med dette infernalske maset.
MUSLIMER HAR HVERKEN ET HJEM ELLER LAND HER I NORGE !
Redigert 02.09.2019 kl 17:23 Du må logge inn for å svare