Mette-Marit kan da aldri fikse en dronningrolle?!

Slettet bruker
31.08.2019 kl 15:48 504

Hennes forsøk på konfirmasjonstale var en sammenhengende katastrofe;
- en ting er sipping og ukontrollert fremførelse
- verre er at hun åpenbart har insistert på å skrive talen selv, og det preget denne suppa av hulking og banaliteter

Heldigvis dro Harald en stødig og lun sak som rangerer høyt ifht ordinære talekrav
Og Haakon trådte til og reddet situasjonen hver gang Mette-Marit kom i nær-sammenbruddmodus, selv om også han tydeligvis har måttet bli med på Mette-Marits barnslige tullprat.

Nei, håper Harald lever til han blir hundre, slik at ikke Haakon må bruke sine beste år på rette opp flausene rundt Mette-Marit.
Og når Harald ånder ut, kjører vi republikk.
En plass må grensen gå.
Redigert 31.08.2019 kl 15:48 Du må logge inn for å svare
HP17
31.08.2019 kl 18:47 443

Mette Marit har jo gjort historiens største klatring på sosiale rangstigen, fra bunn til topp på få år. Men hennes talegaver henger ikke helt med.
Slettet bruker
31.08.2019 kl 18:21 451

Skulle det itte vært intelligenstest på dronningjobber?
Sonja er jo storkæll og itte noe dophue
Slettet bruker
31.08.2019 kl 17:30 465

Nå har ikke jeg sett et sekund av denne konfirmasjonen. (Hvem gidder egentlig å se på slikt møl?) Men ut i fra hva jeg leser her vil jeg tro MM vil bli hyllet i avisene pga denne sutringen sin, for det er jo sååååååå fantastisk å være sårbar i disse dager.

Gud bedre.
Noni
31.08.2019 kl 16:51 483

Mette-Marit skal være tause Birgitte, som Sonja er det idag.
Noni
31.08.2019 kl 16:44 487

Tullprat at Kongen og Dronningen fikk munntørrhet, det handler om
at de ikke hadde gjort leksa si. For å si det ordet må du ta fart og ikke snuble og ikke være så sikker på seg selv, for alle kan gjøre feil.
Redigert 31.08.2019 kl 16:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.08.2019 kl 16:29 490

Jeg synes kronprinsparet hold en nydelig sam-tale (ordspill ikke helt tilsiktet). Det virker veldig riktig at MM fikk tillate seg å være rørt mamma i dag, og jeg synes hun sa mye fint og godt - slik foreldre flest gjør til sin konfirmant.

Kongens tale var helt eminent - en majestet verdig - og en kjærlig bestefar verdig!

Verken kongen eller dronningen klarte å uttale 'høyesterettsjustitiarius' (kronprinsen uttalte ordet derfor overtydelig og reddet familiens ære), men gamle mennesker får ofte litt munntørrhet får vi huske, så da er det kanskje ikke så lett å få tungen til å gli i et sånt ord. La oss spare dem for mediale spekulasjoner om ustabil psyke slik Trump får gjennomgå når han er tørr i munnen! ;-)))

Et gørrkjedelig pliktløp av en lunsj - det blir forhåpentlig hyggeligere på Skaugum i kveld med de nærmeste! ;-)

PS. Det var litt ufint å plassere ÅkerGrande til bords med Marius når det ble servert vin. Man frykter jo grabbing av unggutter i festlig lag fra den kanten.
Redigert 31.08.2019 kl 16:30 Du må logge inn for å svare