BO og topp 20

Lille
ELE 10.04.2018 kl 09:35 10643

BO har ikke solgt sine aksjer og Sæter driver og plukker litt tilbake.
BO har en plan med sine virker det sånn.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Lille
07.05.2018 kl 20:56 4864

https://e24.no/boers-og-finans/digital-valuta/element-aapner-for-flere-kryptovalutaer-men-vet-ikke-naar/24328214

Hvordan sammenligner du Element med andre børsnoterte selskaper med luftige kryptoplaner?
ELE er det eneste seriøse selskapet!!!!
Det er ikke rart BO er villig til å gi en milliard i finansiering.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Lille
13.05.2018 kl 23:10 4538

Hvem tror dere solgte ned ca 1,3 millioner aksjer ca da kursen var over kr 5? Silvercoin ikke NOM. Silvercoin har vel helt sikkert økt igjen på fredag da den lå rundt 4,5.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Tresvika
19.05.2018 kl 10:25 4284

Kan ikke skrive på gammelt forum, så skriver her. Ser det spekuleres over en lav sko hva som vi skje med kursen framover ifbm denne JV og EGF.
Vil den gruses(mest sannsynlig ved første øyekast) eller skal den opp?
Svaret er vel ubenektelig, det er hva ABO er mest tjent med.
Så, hva er de mest tjent med? Hvordan har de løst dette tidligere? Spiller kursnivået noen rolle for de i det hele tatt?
Er de mest tjent med mange aksjer til lav kurs når aksjene går i trykk ved konvertering av transjer, eller er de mest tjent med færre aksjer til høyere kurs? Hadde de i det hele tatt inngått låneavtale på NOK 1 mrd om de ikke sitter på mer info enn det vi vanlige aksjonærer gjør?
Jeg aner ikke, hva tror folket?

De er i alle fall 100% avhengig av omsetning og volatilitet i kursen for ikke å brenne inne med haugevis av aksjer etter at de har fått de, da de skal dumpe de i markedet om de følger tidligere strategi. Det vet vi.
Går kursen sørover og/eller omsetningen tørker ut vil de ikke klare å tjene penger, da det ikke vil være kjøpere til aksjene til en kurs de tjener på. Og det er snakk om store mengder aksjer. Si at de første 2 transjene konverteres på et snitt på 4,50. Det gir ca 22,2 mill nye aksjer. Er snittet 6 gir det ca 16,6 mill aksjer. (2 transjer=100 mill NOK) Utvanningen blir altså mindre jo høyere konverteringskursen er.
Jeg er 100% sikker på at kursen, dersom EGF går igjennom, vil være ganske så volatil, fordi det må den være. Det er jo en del triggere i vente som vil gi kursen løft nordover og skape volatilitet.
Men jeg er veldig usikker på hvilke nivåer den vil være på. Kursen kan gå til 2-3, den kan gå til 7-8.
Jeg mener de siste nyhetene de-risker aksjen på laaaaaaang sikt, men kortsiktig og mellomlang sikt vet a fåglarna.
Blir spennende å følge med videre, og hva som skjer med aksjonen på det gamle forumet ???

Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare