Hegnar.no

Mulla3
01.09.2019 kl 23:16 1452

Hva skjer på Hegnar .no ??
Kommer det krav om betaling for å lese sidene hans??

Skal vedde på at det ikke kommer til å bli så lukrativt som han tror.
Frodon
01.09.2019 kl 23:22 1430

Når kom det et tips på disse sidene, som dere har tjent penger på? Det jeg trengte, var analyseverktøyet for tekniske analyser, men det er tatt bort 😢
LATO
01.09.2019 kl 23:29 1413

Masse + saker!
Uff uff.....
Matsern
01.09.2019 kl 23:43 1375

6.588kr per år. Litt av noen friske priser sammenlignet med andre medier
tuja
01.09.2019 kl 23:49 1368

Hva om man ikke abonnerer. Forsvinner muligheten for innlegg/diskusjoner på forumet også, eller blir det slik som i DN, der flere artikler er skjult for ikke abonnerende klienter? Hva tror dere?
OZZY
01.09.2019 kl 23:53 1356

virker som flere mediahus strammer til skruen nå om dagen for å få inn litt ekstra penger. forundrer meg ikke om diskusjonforumet kommer til å koste noen tusen for å være med. hvis det blir slik er det bai bai herfra.
Lærenem
02.09.2019 kl 00:44 1308

Skal bli interessant å se hvordan tv blir i morgen. Om det dukker opp automatisk på forsida kl 15.30 som før.

Flere enn meg som sliter med den nye siden?

Ja jeg må starte på nytt etter hver leste artikkel
Kommer helt klart til å kutte ut forumet hvis det skal koste penger

Noen flere som har problemer med Tickersøk?. Får feilmelding uansett hva jeg søker på selv om tickerne lar seg søke opp.
CERVELO
02.09.2019 kl 11:11 1009

Dette er begynnelsen på slutten for dette forumet, når det koster nesten 6000 i året vil vi miste flesteparten av brukerne. Det e ringen som gidder å bla igjennom Finansavisen/HO når nesten alt er bak betalingsmur - er også redd for antall + bare vil øke.

Blir selve forumet berørt da?

Fungerer ØN på tv hos andre? Får bare masse ekko og tull.

Edit: Der hoppet det visst i orden.
Redigert 02.09.2019 kl 15:35 Du må logge inn for å svare

Det finner du faktisk på forumsidene. Løft blikket mot menyen. Der er det et menyvalg: Teknisk analyse (mellom Debattforum og Kryptovaluta). Hvis du ikke ser det er dette lenken: https://finansavisen.no/forum/Teknisk_analyse

Adm.

Nei, forumet er fremdeles gratis.

Adm.
tuja
03.09.2019 kl 18:40 731

Takk for tilbakemelding. :)

Dette innlegget går til dagens utgave av FaTV (03.09.2019) og Hegnar som skal kommentere dagens hendelser på Oslo Børs

Tema er selskapet poLight som har gått som en kule den siste tiden og jeg ser og hører kommentarene til Hegnar

"det bitte lille selskapet nede i (pokker.. min tilføyelse) Vestfold et sted som driver med en eller annen form for teknologi .. minnekort (!).. whatever.."

For det første Hegnar, skal du kommentere et selskap, så krever det at du setter deg inn i hva et selskap prøver å få til .. minnekort ? Som kommentator, oppgaven krever faktisk forarbeid !
Det andre punktet er selve kursoppgangen og kanskje finne ut hva som kan være årsaken til dette.

Kortutgaven og bakgrunnen relatert til poLight er som følger

1. Selskapet gikk på børs i oktober 2018 på IPO kurs 50kr. Dagens oppgang endte på 27kr etter å ha vært helt nede i 7kr. for en kort tid tilbake.
2. Selskapet er i sluttfasen med å fullføre en ny revolusjonerende teknologi for kamera til mobiltelefoner, rask fokuseringstid og lavt strømforbruk. Dette er noe selskapet har jobbet med i 12 år inkludert tiden før børsnotering..

Hvorfor ikke innta en mer positiv holdning til norske selskaper og teknologi som prøver å få til nye løsninger og ikke ha denne syrlige innstillingen som jeg oppfatter du har..

Dette står til stryk Hegnar !
Redigert 03.09.2019 kl 20:25 Du må logge inn for å svare
Odi.1
03.09.2019 kl 20:42 670

Alt dette tulle greiene her med dette nye vil tvinge frem en Ny aktør som kan bruke mye av det gamle gode brukerne var vant til .
Surr hele greia her nå.
Dette som er det gamle ordtaket " Spare Seg til Fant "
stocken
08.09.2019 kl 19:52 456

Dette samrøret med Finansavisen og abonement på avisa for å kunne lese mesteparten av nyhetene på tidligere Hegnar online tror jeg ikke blir synderlig populært.Folk finner andre fora for å finner nyheter,dette blir for dumt