Parkerer du litt unna,eller tett inntil andre biler?

Truly
02.09.2019 kl 07:38 481

Jeg parkerer mine biler litt unna andre biler der det er god plass,og selvsagt aldri like ved inngangen til butikker hvor handlevogner lett skader bilen.
Det å gå noen meter ekstra går veldig greit, og ingen dører fra andre biler som slår inni bilen gjør det mer enn verdt det.

Det er derfor påfallende at noen kliner seg helt inntil biler som står parkert for seg selv på en parkeringsplass med god plass.
Vi er noen som gjerne står parkert for oss selv,så respekter det!

Jeg pleier også å sette bilen et godt stykke unna døra og gjerne for seg selv.
Og det er helt utrolig ofte at det da blir parkert noe helt inntil ja.
Men det er sjelden det blir noe skader.
Det har bare skjedd meg fire ganger: En gang på hver side av bilene i løpet av de første ukene jeg har eid ny bil de to siste gangene jeg kjøpte helt ny bil. Skikkelige bulker sikkert gjort med vilje.
Clubs
03.09.2019 kl 10:02 342

Selvsagt går jeg heller noen meter ekstra og parkerer bilen litt fir seg selv.Gidder ikke trengselen nærmest mulig døra.
Når du ser at det er mange ledige plasser og vi som står parkert med en ledig plass mellom oss,så press deg ikke inn
og parker helt inntil bilene.
Tusenlappene går fort når småbulker og riper skal repareres,så derfor unngår vi å parkere trangt.

...solgte bilen.

Null problem,ingen bulker,ingen bomstasjoner-INGEN skal lengre le av hvilken bil jeg kjører!

;))
Skall
15.09.2019 kl 12:52 216

Parkerer selvsagt litt unna kaoset og trengselen.Hva er så ille med å gå noen meter?
Selv utenfor treningssenteret presser bilene seg sammen nærmest mulig døra.......
Hvorfor parkerer noen helt inntil biler som står for seg selv med mange ledige plasser rundt?
Redigert 15.09.2019 kl 12:53 Du må logge inn for å svare
Matsern
15.09.2019 kl 12:57 209

Har du fin bil, vil mange prøve å ødelegge den, så fort muligheten byr seg. Parker langt unna folk med billige biler.
Redigert 15.09.2019 kl 13:00 Du må logge inn for å svare