IOX - Oljeleveranse fra Argentina i Q3

Slettet bruker
IOX 02.09.2019 kl 07:44 45339

Liker den siste setningen i intervjuet.. I slutten av Q3 som er i slutten av denne måneden. Da kommer de første hydrokarbonene fra Argentina:

BNamericas: What was your experience entering the Argentine market from scratch? Did you encounter any significant roadblocks?

Carbone: While Interoil is a newcomer to the Argentine market, this is not the case for the current directors and management team, who have extensive expertise and a successful track record doing business there. We’re already taking the necessary steps to reactivate production in the Mata Magallanes Oeste field, where we expect to stream the first barrel of oil by the end of the third quarter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2019 kl 15:42 5161

Det rare er at det er blitt kjent at infrastrukturen med rørsystemer er i ferd med å komme på plass, men at selskapet allikevel aldri nevner «gas plant».
Hva skjedde, og hva skjer?
Det er viktigere og mer kritisk med bondet, men slik mangel om oppdatering vedr. «gas plant» er ikke tillitsskapende.
...For alt vi vet kan det jo være en helt naturlig forklaring - men, som de ikke begriper at de må forklare investors om.

Edit: Nå har de første dråpene i Argentina blitt tatt opp, så noe utvikling er det tross alt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Ulrik1
18.10.2019 kl 17:01 5058

Spør igjen, er du lønnet av Iox Ransen? Jeg har i to år nå hørt på gladgutter som skulle ha aksjen opp i alt fra 15 til 40 kroner. De eneste som har hatt rett mens pengene har blitt tappet fra selskapet er kritikerne. Vi var under 2 kroner i dag på mikrovolum. Jeg har vært skeptisk helt siden boreutstyret måtte skiftes ut og indianerne var på krigsstien. Trodde vi hadde en positiv fremdrift før utstyret røk, men da kom unnskyldning etter unnskyldning og problem etter problem. Jeg tror rett og slett ikke Iox ønsker lønnsom drift, men at agendaen er å lure penger ut av selskapet gjennom tvilsomme kjøp og svindel. Fremdeles sitter menigheten og lovpriser ledelsen, eneste grunnen til at jeg og sikkert flere med meg sitter enda er at det smerter dypt å ta tapet med å gå ut nå. Om jeg får pengene mine igjen? Vel jeg tipper av og til litt Lotto og tror vel mer på gevinst der. Og for å gjøre det klart, jeg har noen aksjer og de var 1.000.000 mer verdt i Juli i fjor. Jeg kan ikke laste andre enn meg selv for at jeg ikke gikk ut da, men jeg laster selskapet for deres inkompetanse og dårlige drift.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Ransen
18.10.2019 kl 17:46 5000

Du får gjerne ha den tro. Styret består tross alt blant annet av en norsk advokat man som aksjonær kan ta kontakt med om ting er mistenkelig.
Tenker at denne personen ikke er tvunget til denne posisjonen, men er det virkelig som konspirasjonsteoretikerne antyder så er vel hennes karriere rasert.
Som tidligere antydet så vil nok styret med Carbone i spissen hale i land både avtalen med bonds og komme i gang med boringen i Colombia
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Ulrik1
18.10.2019 kl 18:08 4956

Da slår jeg fast at vi ikke vet om Ransen er lønnet av Iox. Vi vet at Mimi Berdal har over 10 styreverv i forskjellige firma, om hun som styremedlem står økonomisk ansvarlig om ting går gale i Iox vet jeg ikke. Regner med at hun som advokat har lagt inn klausul om økonomisk fritak ved eventuell konkurs. Vi vet ikke om hun har oversikt over den daglige driften, noe hun mest sannsynlig ikke har. Regner med at hun leser de papirer som blir lagt frem på styremøter og når jeg ser informasjonsstrømmen til aksjonærene så tror jeg vel ikke det er en særlig fet bunke med papir styremedlemmene mottar på møtene. Vi vet også at kritikerne så langt har hatt rett med hensyn til Iox sin fremgang og vi vet at forståsegpåerne og deres tilhengerskare så langt har bommet på sine kursspådommer. Vi vet også at ting går sent i Iox, veldig sent. Så får vi se da, om vi kritiske med penger i Iox blir lønnet tross vår skepsis, da vil selvfølgelig forståsegpåerne gnikke seg i hendene og si, hva sa vi. Men vet dere hva, om Iox kurs eksploderer så skal jeg le hele veien til banken og drite i om jeg har tatt feil, men som sagt dette er Lotto.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Ulrik1
18.10.2019 kl 18:50 4905

18 Juli skrev Iox følgende i forbindelse med utstedelse av nye aksjer. Siste linjen betyr vel enkelt og greit at vi kan forvente oss utvanning etter utvanning om ikke vi spytter i kapital når de kommer på tiggerferd. Dette er gammelt nytt, men sier jo litt om hvor vi er når det gjelder selskapets evner til å skape noe drivverdig. Rent forbruk av frisk kapital er ikke synonymt med å tjene penger;

At the date of this Prospectus, the Group does not have sufficient working capital for
its present requirements for the next 12 months or for the foreseeable future.

Volatility of share price
The price of the Company’s Shares may experience substantial volatility.
Limited liquidity
The Shares of Interoil could experience limited liquidity in the secondary market,
which may adversely affect the price of the Shares.
Shareholders not participating in future offerings may be diluted.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2019 kl 20:27 4812

Jeg skal ikke hovere om det går til dundas. Jeg håper ikke folk taper mye penger her, men som sagt er det mange grunner til at jeg forlot selskapet i 2014.
Aksjonæropprøret var bra, men tiden etterpå viste jo at styret hadde all makt uansett og har styrt det akkurat dit de ønsket. Jeg tipper at utvanningen som var tenkt den gang var til de store gutta som skulle være med på LLA47. Når dette gikk føyken så ble taktikken forandret til heller misbruke selskpet enda mer.
"Informasjonsflyten" er det verste jeg har opplevd noengang. Jeg hadde store summer i pluss, men solgte ikke av den enkle grunn at jeg skulle være med på langsiktighet i LLA47 . Men bortforklaringene ble verre og verre og de konstruktive løsninger angående dette ville de absolutt ikke lytte til. Fikk ikke engang svar på dette. Vi var da flere som skjønte tegningen gradvis mer og mer.
Skjønte jo etterhvert at det kom jeg aldri til å ta del i og siden har jeg ikke vært innom. De juksemeldingene som kommer for å skape litt "optimisme" er vellregisert og kalkulert. Nå trenger de ikke det mer for bondsforfall nærmer seg med stormskritt og da får de styre det akkurat dit de vil uansett. Jeg har gjort gode penger i andre selskaper og tiden som IOX aksjonær har lært meg til at en ikke stoler på noe. Det er for enkelt å svindle på OSE og det gjør at jeg investerer i svært få selskaper. Er ikke innom i aksjen før jeg har lest lenge og grundig før jeg tar et valg, samt at jeg bruker meget kritiske øyne på alt jeg leser gjennom og er konservativ i mine anslag. I iox var det sprikende forklaringer når en sendte e-post og leste meldinger og rapporter. Det er trist at noen mennesker er så griske og kyniske at de bruker småsparerne som dasspapir, det er rett og slett horribelt. Jeg håper de råtner et visst sted og møter seg selv i døren. Anser meg som ferdig med selskapet og har forsøkt si fra. Får aksjeeierne en mulighet til å bli med på LLA47, så er det ikke utenkelig at jeg går inn igjen, men det skal svært mye til for å overbevise meg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2019 kl 22:33 4701

Liker folk som begrunner posisjonen, også når de holder seg borte.
Men den litt konspiratoriske og bitre tonen svekker argumentasjonen. Fordi: Vi vet lite om hva som faktisk skjer, og faktisk lite om hvorfor ting skjedde.
At informasjonen er elendig er vi derfor enige om. At det alene er en grunn til å holde seg helt borte, synes jeg også er legitimt.
Hvem som tjener og hvem som taper, vil vise seg til slutt.
PS. Mistenkeliggjøring av Ransen og andre er det like greit å slutte med med en gang. Alle har vi mer eller mindre obskure agendaer på fora. Også du, pasoc, antar jeg. (?)
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2019 kl 22:50 4669

Og ja jeg er sikker på at banden har nyttige idioter her inne som skriver for dem. Hvorfor er det ingen av dere som engang har kommentert trekløveret fra Marine subsea ? Er dere dumme eller har dere ikke fått det med dere enda ? De blikkene og smilene jeg observerte da jeg var på "møtet" er ikke til å ta feil av. En kjenner djevelen på ganglaget. Det er det jeg gidder si om dritten. Paretodritten var regissør! Men jeg skjønte det litt for sent også jeg, men ganske lenge før andre. Vi var flere som hadde god innsikt i firmaet og med alle opplysningene vi fant frem, var det ikke til å ta feil av. Jeg har kommet med mange eksempler, men ser ikke ut som folk husker tingene, det er kun det siste som skjer en snakker om. Case closed fra min side.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
18.10.2019 kl 23:05 4647

Flott. Stikk
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2019 kl 23:26 4620

Kan det bli flere ? Nei, for denne gang var de dyktige. Synd jeg ikke tok screenshot av 3 kløveret og ders flotte bilder, ville vært fint å ha det her, bare en av de ble tatt og hevnen ble mye verre enn det han ene ble straffet for.

https://e24.no/naeringsliv/i/qnlK11/rettssak-mot-tidligere-oljesjef-starter-mandag


Husker dere Gian-Angelo, Thomas Fjell og Sandøy som alle var i Marine subsea , som plutselig dukket opp i Interoil igjen ? Som sagt krefter i Pareto styrte dette, det såg jeg selv.

https://www.marketscreener.com/business-leaders/Gian-Angelo-Perrucci-06J2KD-E/biography/

Kos dere med lesingen om dere husker så langt tilbake, fremdeles er 2 + 2 = 4

Mårten Rød Marine Subsea AS
Kristen Stein Jakobsen Marine Subsea AS
Thomas Jonathan Nyegaard Fjell Marine Subsea AS
Giuseppe Repetto Marine Subsea AS
Giorgio Ercole Francesco Reggio Fratrådt Marine Subsea AS

Demrer det for noen flere nå ?

"Bakgrunnen for at Petrominerales gikk til rettslige skritt var at selskapet ikke ble tildelt aksjer i emisjonen til tross for at de tegnet seg for et betinget beløp på 50,1 prosent av selskapets aksjer. De tilbød 16 kroner, 3,50 kroner over emisjonskursen på 12,50. Styret i Interoil forkastet imidlertid tilbudet og valgte å tildele majoriteten av aksjene til hovedaksjonærene Mårten Rød, Gian Angelo Perrucci og Kristen Jakobsen. Petrominerales ville dermed blir kraftig utvannet. Muligheten for å få gjennomslag på generalforsamlingen for en granskning ville også forsvinne."

https://finansavisen.no/nyheter/energi/2010/08/mer-dramatikk-i-interoil
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2019 kl 23:56 4591

YNWA250505 skrev Flott. Stikk
Her får du oppskriften som er brukt i Interoil også. Derfor er det vanskelig å få informasjon hos de selskaper de har "bestilt" tjenester av :

- 160 mill i Panama-fakturaer
I tiltalen fremgår det at Rød skal ha besørget og/eller medvirket til at Marine Subsea og datterselskapene betalte fakturaer på til sammen 159,7 millioner kroner fra de Panama-registrerte selskapene Glens Commercial Corporation og Altic Shipping Inc.

Økokrim mener selskapene er reelt eid og kontrollert av tidligere styremedlem i Marine Subsea, Gian Angelo Perrucci (70), som er siktet i samme sak.

https://www.dn.no/skal-ha-fatt-83-mill-for-tapping/1-1-2017484

Seismikk selskapet som IOX hyret ?

Jeg ler i dag av de fremforhandlede "billige" kontraktene for å transportere tønner ut av Colombia, da rør ikke lot seg gjøre på grunn av indianerne.
Hvor mange fat forsvant under den transporten ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2019 kl 00:04 4575

Hehe 20 dager ble til noen måneder som ble til bare 5 år :) 14 millioner USD ble til 22-23 mill USD. (kun 80 millioner feil i allerede dyrt anslag).

"LLA-47 - svar på 3D- seismikk innen 27/05 q1"
teabag
IOX
07.05.2014 kl 22:14
1064
3D- seismikken er ferdig og skal offentliggjøres innen 20 dager om alt går/har gått etter planen. Henter inn fra referanse:

"Interoil will continue investments in LLA-47 in accordance with its investment commitments
Analysis of existing 2D seismic indicates 5 leads with net prospective resource potential of 14.3
(P50) MMbbl
However the quality of the 2D seismic is not sufficient to initiate drilling activities
Large part of the block to be covered by 3D seismic during 2013 and ready for processing in 1Q14
Estimated cost of USD 14 mill, of which USD 6 mill will be paid during 2013"

Altså kostnadene er unnagjort og det gjenstår å se hva 3D- seismikken sier om hvor mye av de potensielle 14,3 MMbbl som finnes. I Q3- presentasjonen ytret Fjell et ønske om å få til 50% farm-out etter at seismikken er ferdig. Blir spennende om dem holder seg til dette ønsket eller om de prøver å ta mer selv. Eller har det blitt sagt noe om dette?

Tror dere utfallet i disse resultatene er avgjørende hva hvor mye Interoil orker å satse for å få forlengelse i Peru? Mitt inntrykk er at de må kjempe hardt der nede for å vinne tillit til å kunne drive i 10-30 år til. "Samme" hvor gode royalties de tilbyr.

Hadde vært deilig med en melding om noen store og deilige oljefelt nå etter mye støy fra Peru som har tatt all oppmerksomhet fra det som er mest spennendes for Interoil.
Redigert 07.05.2014 kl 22:15
Arkivert
Dette er en arkivert tråd!
Old school Omvendt rekkefølge
Til bunnen
geirma
08.05.2014 kl 10:24
650
Blir de ferdige med prossesering av all seismikken i slutten av mai da? Står her at data vil være klar TIL prosessering i Q1. Eg skjønner at seismikk er nettopp ferdig.

Det er vel mye jobb som kanskje vil gå utover sommeren? Mulig vi får noen drypp fra tolking etterhvert i mai-juni-juli etter hvert som de finner intressante ting..?

Les tråden og le :)

https://finansavisen.no/forum/archive/thread/2229994/view
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2019 kl 00:18 4555

Beklager jeg har gjort dårlig arbeid selv. først i dag fant jeg mer ut om lisensen som forvant i Afrika !!! Haha ingen samrøre og iox er drevet "redelig" i dag.

Siden du nevner det: Ser at Marine Subsea eier noe som heter "Interoil Angola" i Angola.
Var det der Interoil E & P's verdier i Angola forsvant sporløst?

Se
http://www.marinesubsea.com/

https://finansavisen.no/forum/archive/thread/1942022/view
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
19.10.2019 kl 09:30 4425

Du skriver case closed og så skriver du mer en noensinne? Stikk sa jeg. Vi driter i fortiden da den er ubetydelig. La nå IOX være nå da. Du må ha tapt en del på din dumskap. Mistet du mannen din også?
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2019 kl 10:49 4354

Du som fikk meg til å poste litt mer info til folket. Jeg vil at folket skal lese seg opp på det de evt. kjøper eller selger. Svindelselskaper har det alt for lett på OSE og får holde på nærmest uendelig. Du leser selvsagt ikke noe "rart" i de tingene jeg har dratt frem. Et enkelt spm. Pleier du planlagge ting så blir det 50 % dyrere ?3 D seismikk til 14 MUSD ble til 22-23 Musd. 2 D seismikken var god nok til borring. Hvem bruker over 100 millioner i et selskap som er presset og har lisensforpliktelser ? Dere har ikke sett en dritt av dette enda selv om det sies resultatene er lovende. Resultatene skulle komme meget fort og tok 5 år. Og dere vet INGENTING om selskapet som foretok dette. Nok et stråselskap i god Marine Subsea/Interoil ånd. Om du holder kjeft og bare svarer på disse enkle spm. kan det hende jeg ikke poster mer, men slik som deg får meg til å bli mer forbannet og få frem enda mer. Du som ikke bryr seg om at andre kan havne i uføre på misledende informasjon. Aksjekursen ville vært over 10 kroner nå om selskapet hadde handlet for aksjonærenes beste hele tiden. Jeg antar at 200 millioner er skuslet vekk med vilje her. Og dere ville hatt stor oljeflow på LLA47 allerede om de ville ha det opp fort.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2019 kl 10:49 4350

På grunn av dobbeltpost tar jeg med denne og :
Fjell og Sandøy fikk gigalønn og himmelmange opsjoner. Det var god lønn for kort tid, men da skulle stafettpinnen videre for ikke vekke mistanke.

De sitter vel hjemme med hver sin gassplant og rister av latter!
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2019 kl 11:01 4321

YNWA

Du fryder deg over at noen har tapt penger i IOX, du er faen meg fuckings motbydelig. Håper faen meg du selv taper alt du har og går i når du selv er slik mot andre
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Ransen
19.10.2019 kl 11:43 4278

Det er de som selger som taper. De som holder på aksjene, kan snart høste inn 7-9 kroner per stk. Det er vel ingen som har snitt over dette.
Og en ting til. La Fjell og Sandøy ligge. Disse herrene hadde ingenting å bidra med og har heller ikke lykkes i ettertid. Det er NYE Interoil som nå gjelder.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2019 kl 12:05 4237

Skrev ikke du «case closed» i går. Og så fortsetter du akkurat likt. Rart.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
renai
19.10.2019 kl 14:43 4103

thief

God oversigt:
Da Canacol kom inn med penge til bankgaranti, gik den sidste opturen igang .

Usikkerhed, denne gang er større, end noen gang.
Hvad sker der med Bonden denne gang??

Hvorfor er der ikke blevet sat igang boreprosjekt på LLA 47.
Hvorfor forsvant partner Canacol, som fuglen flyver.
Hvorfor er boreprogram ikke sat igang, over de sidste 2 år, hvor der har været pengar i IOX kasse (Banklån at trekke på).

Hvorfor kommer der ikke info, fra styret.
Hvad skjer der med kursen i Iox, frem til jul.

Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Ransen
19.10.2019 kl 15:36 4043

Ang. gasplant som flere gnåler om her inne:
In parallel Interoil continues working to meet the requirements for an upgrade of the environmental license for the fields, which would allow installation of the gas treatment facilities and further improve production and export capacity from the fields. Until plans are approved, the processing equipment will remain stacked in the US.

Renai:
Bonds-The bond loan matures in January 2020 and the company does not now hold the required liquidity to repay it. The company is in advanced discussion with the bondholders on several alternatives. Unfortunately, no final decision or agreement has been reached at this stage. The Board of Directors is confident that a sound solution will be reached.

Boring på LLA-47 - Etter Vikingobrønnen ble det nødvendig med ytterligere forståelse av grunnforholdene.n reprosessering av eksisterende 3D seismikk ble igangsatt. Forsinkelser oppsto da SLS kontraktør Petroland omprioriterte riggene i denne perioden. Då skal de være klare til boring i tørrsesongen ved årsskiftet.

Canacol - ønsket å kun satse på gass. De måtte gjøre oppkjøp av nye gassfelt samtidig som det var lovnader ovenfor aksjonærene at det ikke skulle gjøres emi.

Boreprogram inngår i punktene ovenfor.

Selskapet informerer når det er noe å informere om utover kvartalrapportene.

Kursen frem til jul - tipper at kursen vil i perioden 1/12-19 til 29/2-20 ligge på rundt 8 kroner.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
19.10.2019 kl 16:07 4013

Skal IOX nå 8 kroner i den nevnte periode, kreves sannsynligvis en spleis på 1-20. Vil tro mange blir lange i maska når løsingen på bonds kommer.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Ransen
19.10.2019 kl 17:17 3951

Nja, de som er inne blir neppe lange i maska.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
19.10.2019 kl 20:23 3832

benredikk er du hjerneskadet? Jeg fryder meg overhodet ikke at noen taper penger verken her eller der. De jeg svarer er folk som kun er inne og skriver piss og dritt om IOX dagen lang. Er møkk lei dere alle sammen. Du og andre ønsker at alle her inne skal tape penger i IOX fordi dere selv gjorde det. Det er jo verste sort av mennesker som er her inne å baisser og ønsker at alt hår til helvete. Få dere et liv og glem selskap dere ikke er int i. Jeg angriper kun dere som spyr ut piss døgnet rundt. F off
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.10.2019 kl 00:10 3664

Logget meg in her på den fucking tråden for å si til alle en ting!
Ransen kongen
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Ransen
20.10.2019 kl 06:54 3593

Merk EN ting. De som opptrer negativt ved å skrive store innlegg, har en agenda. De skal tjene penger.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
gunnarius
20.10.2019 kl 09:16 3500

Ransen, hentet fra ditt innlegg lenger oppe på tråden:

"Det er de som selger som taper. De som holder på aksjene, kan snart høste inn 7-9 kroner per stk."

Ransen fremstår som med "galskap i fri dressur". Hvordan kan du vite dette - 7-9 kroner per stik.? Det er så uansvarlig at det ikke finnes ord.

Ber forumdeltakerene og aksjonærene tenke selv. Ransen med sin neseguse eufori i aksjen fremstår som en samlet villfarelse. Og som muligens drar med seg en interesse for aksjen som er tuftet på helt feil grunnlag.

Nå er aksjekursen så lav at om obl. eierne ser for seg konverteringsscenarioet, så vil aksjekurs trolig ligge langt ned mot NOK 1 eller lavere. Man skal være ytterst forsiktig med å tilrå noe som helst, Men min mening er den samme: Alt over aksjekurs NOK 2 er en nådegave - gitt IOXs samlede ståsted og muligheter.

Som tidligere nevnt: Det finne da kjøpere til >NOK 2, så jeg skjønner ikke problemet.

Vi får se Ransen, hvem av oss to som treffer planke her!



Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
piff
20.10.2019 kl 10:03 3445

Helt enig her med Gunnarius.

-Har leste tråden og mye skittkasting og amper stemning noe som tilskriver seg utviklingen i selskapet. Håper de med som har lest seg opp i selskapet og har sett tegninga hvordan det styret komuniserer med markede har forstått ståa..
Problemet nå er at volumet i handelene er så lave at for de som skal ut kan by på problemer uten og senke kursen med 10-30 %.
En hver aksjonær for ta sine egene valg ,Fra mitt ståsted ser det ikke bra ut for iox framover (kursmessig) Tiden nå løper fort fram til gjeldsinnfrielse, eller retteresagt en avtale med lånegiverene. Pr i dag ligger all makt hos obligasjonseierene.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
20.10.2019 kl 10:10 3436

Akkurat som om det betyr noe om du eller Ransen treffer planken her???? Vi som sitter klarer oss nok uansett. Det er vel ingen som har pantsatt alt de eier for å handle IOX aksjer? Det kan gå til helvete, men det kan også gå til himmels. Fra kr 1,60 til kr 10 var en fin reise sist. Og det var uten en eneste brønn på LLa47. Om de begynner å bore der og finner olje så fremstår kursen i dag som en vits og det samme vil dere baissere gjøre. Men jeg tipper den dagen boret står i bakken så og oljen spruter så har dere alle kjøpt dere inn på laveste kurs. Går det til helvete så er det trist for oss som sitter, men livskvaliteten blir ikke dårligere pga det. Viktigere at Liverpool vinner PL en at IOX går til kr 10 for min del. Kun timer unna til Solskjær og Scum skal bli ydmyket. YNWA
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
20.10.2019 kl 10:13 3429

piff om vi tar fra ditt ståsted. Om IOX skulle få til en ny og god avtale med obl.eierne hva anser du som en ok kurs da?
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
piff
20.10.2019 kl 13:01 3304

for og si det rett ut. Tilitten til ledelsen i iox skraper bunnsjiktet. Dette i seg selv er vanskelig og gjenopprettes ,neppe med dagens styre. En avtale med lånegiverene
kan være så mangt. konventering av gjeld helt eller delvis , sammen med emisjon. I beste fall forlengelse av lånet til høyere renter.
IIOX må begynne og levere varene som de har gaidet. I det still har jeg en stygg mistanke at det foreligger uenighet og spill internt blande de størte eierene/lånegiverene. Er noen som sitter på begge sider av bordet. Ser i bortifra at selskapet blir kuppet, gjennom total utvanning eller blir slått konkurs .

Har ingen kursmål på iox dessverre her er det himmel eller helv…. Men det skal ikke fornektes den negative trend nettop på gr.av overnevnte.
Legger til det er lenge siden jeg forlot Iox.

Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.10.2019 kl 13:10 3290

Hva faen har vi økokrim for ? Jo, det stemmer de har ikke midler til å etterforske slik bandittoppførsel som det selskapet har foretatt seg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25 Du må logge inn for å svare