Snik islamisering finnes ikke sier Erna

vicktor
02.09.2019 kl 18:42 682

Snik islamisering finnes ikke i vårt samfunn sier Erna, det er feil Erna.
Når vi nå må innrette oss etter hva muslimer synes er riktig og gi glipp på våre tradisjoner.
Da er det å islamisere vårt samfunn.
Når f.eks muslimske jenter ikke kan ha gymnastikk eller bade i basseng med gutter, da er det en islamisering av vårt samfunn.
Når folk må avbryte sitt arbeide, for å be til sin gud. Så er også det, en islamisering av vårt samfunn.


kokkohill
02.09.2019 kl 19:12 678

Det blir gjort i full offentlighet og med forsett
Fjordgubben
02.09.2019 kl 19:26 676

Et sted jeg jobbet var det en god del muslimer ansatt.

Disse ønsket å ha ferie på de dagene de hadde muslimske helligdager, dvs de ville ikke ta det ut som ferie, men at dette skulle være helligdager på samme måte som at nordmenn hadde helligdager som jul, påske etc.

Når de ble forklart hvorfor det ikke gikk resulterte dette bare i at alle muslimer var sykemeldt på de dagene det var muslimske høytider. Dette blir også akseptert fullt ut av PK’erne så heller ikke dette er snikislamisering, men fullt ut akseptert av «de kristne».
Slettet bruker
02.09.2019 kl 20:17 664

Selvfølgelig har vi mange eksempler på snikislamisering i Norge.
Vi har også f.eks. eksempler på terror overfor norsketniske skolebarn.
NWO har drevet med, og driver med en masse på disse områdene.
I realiteten er f.eks. Skui-saken en snikislamiseringssak. Erna gambler
uforsiktig igjen.

TS, du burde rette trådtittelen til Snikislamisering i ett ord.
Redigert 02.09.2019 kl 20:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2019 kl 21:30 651

Å snakke om snikislamisering i 2019 er det teiteste jeg har hørt på lenge. Jeg er fullstendig enig med Erna. Ingen driver med snikislamisering. Her foregår full islamisering i 100 anført av Erna og politiet som fyker rundt i moskeér og ønsker God Eid samtidig som de skal straffe etniske norske for å mene feil og ikke hylle muslimer.
børst
02.09.2019 kl 21:37 646

Snikislamisering skjer hele tiden der konsentrasjonen av muslimer når et visst nivå. Se bare på Gardermoen, der er det nå bønnerom. Og det blir stadig flere uskrevne regler for hva som er 'skikk og bruk', f. eks hva man kan ha med seg i matpakken. I klasser der det er mange muslimer vil jeg tro det er få som tar med seg ost og skinke. Enkelte kantiner har også lagt om menyen, slik at de ikke serverer f. eks. skinestek og bacon.

Og denne 'handlingsplan mot muslimhat' er vel ikke noe annet en åpen islamisering, der all negativ omtale av islam og muslimer i teorien kan kriminaliseres. Dette er begynnelsen på et DDR-samfunn.
Redigert 02.09.2019 kl 21:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2019 kl 21:56 641

FRP behøver retorisk hjelp!

Noe så dumt som å bruke ordet 'snikislamisering' når hun kunne brukt ordet 'islamisering', alternativt 'åpenlys islamisering'.

Jeg er gått trett av FRP som stadig provoserer fordi de bruker drittord der de kunne snakket rasjonelt og seriøst. Da hadde det vært mye vanskeligere å hetse tilbake. Man får tvinge motparten til å komme med seriøse argumenter (hvis det finnes) fremfor å innby til å bli overøst av usaklige karakteristikker. Jeg stemmer ikke FRP før både Siv og Sylvi har korrigert sine dumme uttrykksmåter; til tross for at argumentene deres er svært gode, tiltrekker de hat mot partiet.

Det er klart Norge ikke skal ta imot båtflyktninger - de skal tas imot og gis asyl i det første landet de kommer til - SLIK ER LOVEN - og det har ingenting med moral å gjøre. Det er sjokkerende UMORALSK av norske lovgivere og myndighetspersoner å forsvare LOVBRUDD og oppfordre til pengestøtte til organisasjoner som driver menneskesmugling.

Det sies at disse menneskene er flyktninger fra Libya. NEI, det er feil. Libya er transittland for migranter fra Afrika; de kommer ikke fra Libya!
Oskar2
02.09.2019 kl 23:22 621

Konklusjonen er vel at Erna er tatt i løgn!
Slettet bruker
03.09.2019 kl 00:01 611

Jeg er enig med Havfruen. Vi kunne gått lenger enn å snakke om åpenlys islamisering, til forslagen islamisering.
Agenda21-pliktislamisering.
Er det virkelig bønnerom på Gardermoen nå ?
Ocean Viking burda tas i arrest, for de kriminelle handlingene med å undergrave Norge skipet deltar i.
Slettet bruker
03.09.2019 kl 09:07 586

Når muslimer omtaler nordmenn som vantro er det snikislamisering
Sotah
03.09.2019 kl 09:53 574

Bønnerom og håndhilsen...vi leiter med lupe etter konflikter for tida. Det skal vi ha. Terroranslag blir en bagatell i forhold. Heia Norge.
Slettet bruker
03.09.2019 kl 09:55 571

Vet du hva? Jeg tror du lyver så det renner her.
Slettet bruker
03.09.2019 kl 10:06 568

Har du opplevd at muslimer har omtalt deg som "vantro"? Er du kristen, så har i så fall muslimen som har kalt deg for det dumma seg veldig ut. Koranen sier at kristne, jøder og muslimer ikke er "vantro".
Zorin
03.09.2019 kl 10:30 556

Jesp. Ikke verdt å bruke tida på. Gammalt brunt oppgulp fra et parti på randen av krise. De er jo ikke vant til å være under 10% stakkars.