Nel - Vekst på kort sikt

Krustjevskij
NEL 03.09.2019 kl 09:33 2630

Jeg tror jeg kan snakke for flere enn meg selv! Vi som har vært i NEL siden 2015 ser nå et kommende vulkanutbrudd som vi har ventet på. Mens emisjon og tanken om en langsiktig investering rådet i 2015-2016-2017 har NEL nå de siste to årene (2018-2019) vært i en transitt sone der produksjonslinje, oppskalering og satsing har tatt plass. Omsetningen av NEL aksjen har gått fra 2-3 millioner til 1-300 millioner det siste året! Nå fremover (som ventet) vil investeringene skape vekst. 2020-2021 og 2022 vil bli gullår hvor en hver tvil slettes permanent. Flere og flere skjønner at den tiden vil komme. Det er nå man må være i aksjen. Aksjen har blitt aktuell på kort og på lang sikt i en megatrend! NEL blir mer og mer en trygg havn for investeringer nå i disse tider med handelskonflikt og Donald Trump's twittermeldinger. Investorer kan ikke lengre investere et halvt år i noe annet for så å komme tilbake til NEL, Det er dette som begynner å skje nå fremover. Det er for nærme en realisering av Nikola&NEL hvor leveringer kjøres ut av NEL sine fasiliteter over blåmyra og blir installert i USA. Korea kommer som et skudd etter med stadig hyppigere kontrakter. Mega ordre derifra ventes!

Ingen emisjoner i sikte! -er ikke sikkert det trengs lengre.

Løkke tel!
Redigert 20.01.2021 kl 12:42 Du må logge inn for å svare
Sann
03.09.2019 kl 09:58 2500

Ja vi er i gang i igjen og de store investorene vet det. Flere meglerhus vil anbefale Nel nå og alle småsparerne som forlot skipet i august vil vende tilbake med det siste kursmålet i dag på kr 10. Bare å laste opp før meldingene tikker inn i kveld og resten av uken fra Nikola som lovet av Trevor Milton. Ser heller ikke bort fra flere avtaler på fyllestasjoner nå.
Rolfbruun
03.09.2019 kl 10:03 2443

Ja, dette kan jeg stille meg bak. Den eneste feilen jeg har gjort er å tenke i 2015 at tiden var inne. Jeg bommet med noen år ser jeg i retrospekt, men dog - jeg fikk da grisebillige aksjer som lar meg kose meg med 4 dobling når andre (fra dagens nivå) nærmer seg dobling - mot kursmål.

Gjennom de neste årene mot 2025 skal vi langt, langt avsted. Som Peter Pan engang sa: "WENDYYYY!!!!!!! I can see my house from here".
Go hard - go long
Krustjevskij
03.09.2019 kl 10:37 2282

Mulig du må bygge på huset litt mens du ennå kan se det. Det er noe med det! Det har gått tregere enn det skulle, men nå tror jeg vi har forlatt 6-tallet for godt og jeg tror det blir lite vits i å trade aksjen fremover. -kan måtte komme til å hoppe på toget to kroner senere. Den sure følelsen vil jeg helst slippe etter å ha ventet på det saftige rykket i 3-4 år.
Sann
03.09.2019 kl 10:42 2250

Meget bra kjøpsmulighet nå igjen på 7,20 tallet, fikk lastet opp litt mer på denne dippen. Nyheter kommer i kveld og dagene fremover så de som selger nå har vel misforstått litt eller ikke oppdatert på ting som skjer fremover. Sitt rolig og last opp er det som gjelder nå :)
Met1976
03.09.2019 kl 10:53 2175

Har hatt en liten post lenge men har ikke klart å dy meg fra å øke litt siste ukene, snittet opp fra 3,2 til 5 og fortsatt langt under kurs-og det stiger jevnt og trutt. Rart det er så stor selgervilje egentlig.
Krustjevskij
03.09.2019 kl 11:02 2119

Det er et par aksjonærer som får litt høydeskrekk når de har tjent noen kroner, -de er ikke vant til sånn lykke ;) Jeg var helt ute av aksjen ved Q2, men etter Q2 satt jeg kjøp på 6.50 pretrade og var helt gal etter å komme meg inn. Jeg kjøpte alt i åpningsminuttene. At den sank 2 % vitner jo om at folk ikke skjønte hvor bra ting lå an. Jeg er veldig veldig glad for at den ikke satt av gårde til 7.50 i åpningen. Nå når emisjon er utelukket, ordreboken er på over 500 mill med de mest seriøse aktørene, Nikola er rett om hjørne og politikken dreies i retning --> hydrogen! da er det bare å nyte togreisen
abroker
03.09.2019 kl 13:15 1860

Nå holder vi tommelene så det svir for at NEL kan holde seg på 7.ern?
Krustjevskij
04.09.2019 kl 09:25 1686

Ja, sånn er følelsen når man skal holde fast i et godstog på vei nordover hvor drivstoffet heter hydrogen.
Sann
04.09.2019 kl 09:35 1613

NEL ledelsen er i USA! Vil det bli global kontrakt for fyllestasjoner med utstyr levert fra NEL og 24/7/366 service fra Bosch?

Denne eller andre meldinger kan komme i morgen eller når som helst fremover. Da bykser kursen 1-2 kroner raskt og forbli høy fremover. Da er usikkerheten brutt i tidsaspektet og det hele tar av. Kursmålene til meglerhusene vil lett innfri og shorterne er borte for godt. Dette blir stort fremover!
Slettet bruker
04.09.2019 kl 15:38 1330

Bare litt om det økende marked for hydrogen. Nå skal det iblandes 20% hydrogen i gass distribusjonsnettet:
https://fuelcellsworks.com/news/hydrogen-levels-in-german-gas-distribution-system-to-be-raised-to-20-percent-for-the-first-time/