Politikerdebatten på NRK i går.

Slettet bruker
03.09.2019 kl 10:34 303

Jeg la merke til at Hajja Tajjik stilte til debatt i Mariusgenser. Var dette for og liksom framstå som veldig norsk og spiselig? Jeg husker alle negative kommentarene som kom da David Toska i sin tid stilte i lusekofte. Da var det mye snakk om i media om at dette ble gjort bevisst for at han skulle virke mer spiselig for folket og de i rettsapparatet. Nå som Hajja Tajjik gjør det samme blir det ikke nevnt med et ord i pressen. Hvorfor ikke?

Tipper det hadde blitt skrevet 5 millioner spaltemeter hvis Siv Jensen hadde stilt til debatt i burka for å si det slik.

Og med det samme jeg er inne på debatten. Hvem var den motbydelige pakkisen av en Ap-mann som ble helt desperat og svart i blikket da Sylvi Listhaug satte han skikkelig på plass? Maken til dust skal man lete lenge etter.
Zorin
03.09.2019 kl 14:59 289

Så nå er det kritikkverdig at Hajja Tajik går med norske klær også? Noe hun forøvrig alltid har gjort meg bekjent. FrP'ere begynner å bli ganske så smålige nå. For ikke å snakke om desperate!
Slettet bruker
03.09.2019 kl 15:07 286

Det kritikkverdige går ikke på om hun bruker mariusgenser eller ikke. Det som er spørsmålet er om hvor pressen er nå kontra der de var når David Toska gjorde tilsvarende?
Fluefiskeren
03.09.2019 kl 19:13 266

Alt er galt. Hadde hun stilt med hijab hadde dette blitt kritisert. Og hvorfor i all verdens land og rike skulle vi ha imot at hun hadde Mariusgenser? Synes hun kledde den.

Kan ikke huske at lusekofta til Toska vekket oppsikt. Det er jo også litt forskjell på å være politiker kontra hjernen for et stort ran hvor en politimann ble drept mens han satt i bilen.

Gå tilbake to steg og start på nytt.
Slettet bruker
03.09.2019 kl 19:15 264

Pappen mener nok at hun burde vært straffet uansett hvilke klær hun bruker. I hans verden er det straffbart å være muslim.
Slettet bruker
03.09.2019 kl 19:20 261

Var Hadja Tadjik med på Nokas ranet, eller andre tilsvarende kriminelle handlinger som Toska, siden du drar en slik sammenligning?

Dette er et godt eksempel på damned if you do and damned if you dont.
Redigert 03.09.2019 kl 19:22 Du må logge inn for å svare
siko1
03.09.2019 kl 20:29 245

Neida, Zorin her er en frepper som slettes ikke syns hennes antrekk var upassende. Du får da ikke bli så desperat at du tror alle freppere tenker likt - vi er som folk flest, med forskjellige meninger om det meste.

Imidlertid bør man vel heller lytte til hva hun sa, det er verre en påkledningen, nemlig at Frp's arbeid for å få ned bomavgiften for folk flest kun har som mål å få bedre velgertall.
Nå er det vel slik at man må anta samtlige partier har gode velgertall som et ønske ut i fra deres forskjellige standpunkter.
Frp har lykkes å kutte bomavgiftene med noen milliarder. Dette kommer bilistene til gode, Hadia. Da blir det sekundært om det skulle gi Frp et løft, noe jeg tviler på.

Frp har vært for blinde vedr. bompengebelastningen for folk flest, det innser de noe sent, ikke minst etter bompengepartiets inntreden på arenaen.

NTP har gått over stokk og stein. Der har det sviktet tverrpolitisk. Er det ikke lov å forsøke å rette opp feil?
Eller er det eneste riktige å dilte etter MDG som AP tilsynelatende gjør?
Redigert 03.09.2019 kl 20:43 Du må logge inn for å svare
kokkohill
03.09.2019 kl 20:39 241

Nå ble ikke bompengepartiet invitert neste debatt bør AP og Hadja stå på gangen
Slettet bruker
03.09.2019 kl 21:02 235

Hva mener du her?