Frp gir seg ikke - de vil ha bestemor på anbud!

Slettet bruker
03.09.2019 kl 11:26 269

https://www.nettavisen.no/nyheter/frp-vil-sette-bestemor-pa-anbud-ha-flere-velferdsprofitorer-og-star-bak-noen-pengesluk-av-prestisjeprosjekter/3423839047.html

Det morsomme er resultatet av spørreundersøkelsen under artikkelen der 12% sier de vil stemme rødt!! Selvsagt ingen seriøs gallup, men dog!!
Clubs
03.09.2019 kl 11:55 265

Det offentlige bruker mange milliarder på å kjøpe varer og tjenester fra private selskaper,så hvorfor er dette greit for sosialistene?
Private selskaper bygger og vedlikeholder infrastruktur,bedriver renhold, håndverkstjenester,transport,hoteller,data etc.etc.......,og
ingen kritiserer disse bransjene eller at en privat lastebileier har måkt veien mens vi sov....

Brukerne og de pårørende må avgjøre hvilket sykehjem de liker best.Om det er drevet av kommuner,organisasjoner eller private er titalt uinteressant.
Det offentlige må jobbe mer med anbudspapirene og kreve at de ansatte i eksterne selskaper skal kunne være organisert med alle rettigheter iht. tariffer og hovedavtaler.
Jeg vil kunne velge hvilket sykehjem i Norge mine påtørende eller jeg selv skal bo på.Dette fungerer greit med sykehusene hvor vi selv kan velge,så hvorfor ikke også på sykehjemmene?Kun Frp vil ha fritt valg av sykehjem.
Biggy
03.09.2019 kl 12:30 259

https://www.frp.no/tema/helse-og-eldreomsorg/eldreomsorg?gclid=CjwKCAjwnrjrBRAMEiwAXsCc4yHt4hFz7GfX9h1knJEq9m4M80eLa0v9aQHf6VgFR7SgQ8VxpO7JuhoCzzgQAvD_BwE

Dette er Frps sykehjemspolitikk.
Takke meg til å selv kunne velge!
Grå stær og andre operasjoner er
ute på anbud,så hvorfor ikke bestemors
behov for sykehjemplass?
Slettet bruker
03.09.2019 kl 12:55 254

Bestemor på anbud? Barna er på anbud! APe har da ikke noe imot det.
Ja, jeg vet at i et kollektivistisk samfunn så betyr barn null og nix, og er egentlig ikke noe annet enn en salderingspost, men i iveren etter å sverte alle andre så burde Sosialistene se seg selv tjent med å gjøre opp et regnskap som holder en viss etisk nivå. Ja, slik at det ikke blir for åpenbart at det ikke er annet enn Fake News Media.

Hele samfunnet er bygd på velferd. Hele samfunnet har profitører.
Redigert 03.09.2019 kl 12:57 Du må logge inn for å svare
Truly
03.09.2019 kl 15:22 235

Ali og Fatima er på anbud,for private driver asylmottak.
Hvorfor reagerer ikke sosialistene også på dette?
Det er fint å være på anbud,for da er det noen som ønsker
å tilby oss noe vi trenger,og staten skal betale for det.
Slettet bruker
03.09.2019 kl 17:56 226

Nei, selvsagt skal man straffes med en offentlig sykehjemsplass der de ansatte gjemmer seg for dem de skal stelle.
Nuka
03.09.2019 kl 18:04 222

De ansatte gjemmer seg for dem de skal stelle ???
ladaen7,30
03.09.2019 kl 22:18 202

Vet ikke hvem som er verst jeg, de som ønsker privatisering eller de som er imot privatisering men benytter seg av det i alle ledd.
Dobbeltmoralen er til å spy av.


https://finansavisen.no/nyheter/naeringsliv/2015/04/stoere-har-benyttet-privat-legevakt-privat-aldershjem-og-private-skoler-for-barna