Finansavisen.no


Som mange sikkert har sett er Hegnar.no historie. Nå er det Finansavisen.no som gjelder.
Les mer om det her: https://finansavisen.no/nyheter/2019/08/30/6949060/finansavisen-hegnar.no-finansavisen.no

Forumet blir ikke berørt.

Mange har savnet teknisk analyse etter at Netfonds ble borte. Det finner du på forumet, i menyen over, mellom Debattforum og Kryptovaluta. For de som ikke ser det, er dette direktelenken: https://finansavisen.no/nyheter/2019/08/30/6949060/finansavisen-hegnar.no-finansavisen.no

Har du feedback på de nye nettsidene er vi takknemlige for ærlige tilbakemeldinger her.

Adm.
Redigert 20.01.2021 kl 17:26 Du må logge inn for å svare
Norviking
09.09.2019 kl 20:30 5534

Finansavisen.no laster så tregt og hakkete at man får vente-stress
Ingen andre nettsider oppfører seg slik hos meg.
Til tider er det store blanke felt på skjermen og det virker som alt henger i sirup til tider .
Må reloade nettsidene til tider for å laste innhold.
og ja .. Jeg betaler for avisa og er ikke noen free-rider
Man bør vel forvente bedre ?
vagabonder
09.09.2019 kl 20:44 5493

1: Jeg er ny abonnent så jeg skal ha tilgagng til arkivet iflg: https://finansavisen.no/arkiv
Jeg kan ikke se kan jeg kan søke via min side, jeg kan kun finne de gamle e-avisene.
2: Ved søk via Menyen finnes ikke alle sidene som kommer opp som søkeresultat. Når man trykker på linken kommer bare opp at siden ikke finnes. feks.
https://finansavisen.no/news/4178/242/Fløy-jorden-rundt-for-å-løpe
3: Ved live-steaming idag så stoppet sendingen flere ganger opp og det fortsetter ikke automatisk. Man på relaste med F5, og se reklamen igjen og så hoppe manuelt fram til der sendingen stoppet.
suspekt
09.09.2019 kl 21:49 5428

hvorfor kommer det opp suspekt når jeg skriver på forumet?
Noni
09.09.2019 kl 23:19 5366

Hvem vet, noen som misunner deg he?
Computum
12.08.2020 kl 12:57 4747

Menyen oppe til høyre i innleggsboksen virker ikke. ("blokker bruker", "rapporter innhold" osv) Bare hos meg, eller er det en feil på siden?
Computum
24.11.2020 kl 10:58 4252

Hvorfor "nedlater" ikke admin seg til å svare på brukernes meldinger?
Det har vært påpekt tidligere, men jeg gjør det igjen: Hvorfor er denne siden så utrolig treg. Ingen annen nettside jeg bruker på min PC er i nærheten. Er det reklamen? Eller er det noe annet? Ser jo også at det blir stadig færre brukere på forumet.
donolini
25.11.2020 kl 18:23 4161

forumet er skikkelig tregt til å bare være noen tekstlinjer. dette er slurvete arbeid fra systemansvarlig.
pengex
24.12.2020 kl 23:16 3868

Jeg kjører en 4gb moto snap 625 and.8.1 versjon .Har sikkert ikke mye med saken å gjøre men når jeg lager innlegg og skifter mellom div. sider på nett fryser Hegnar/forum og jeg gir bare opp hele greia. Hva kommer det av ?
Har forøvrig bestilt noe bedre mobilt utstyr fordi nordnet sine sider er like trege
Redigert 24.12.2020 kl 23:22 Du må logge inn for å svare
Muggost
08.01.2021 kl 09:54 3459

Teknisk kvalitet på forumet: Terningkast 3.

Jeg opplever at forumet blir tregere og tregere for hver uke som går. Oftere og oftere blir jeg avvist med en blank side der det står "(null)". Er mengden innlegg blitt for stor for FA sine servere? Dette må jo være et av landets mest populære brukerforum og jeg synes vi fortjener noe bedre enn dette. Hvertfall de som betaler for abonnement på avisen, det er jo ikke akkurat en lavkost-avis :)

Kjære Admin, du som er i redaksjonen!
La ditt nick komme til syne.
La din vilje skje på serverrommet
som på forumet.
Gi oss i dag vårt daglige fix.
Forlat oss våre spydige innlegg,
som vi og forlater våre med-debattanter.
Led oss ikke inn i frustrasjon,
men frels oss fra et middelmådig teknisk system.
For forumet er ditt,
og makten til å gjøre noe med det er din.
Amen.
Hardly
08.01.2021 kl 10:56 3389

Nå er forumet blitt så tregt at jeg ikke gidder mer. Har mer fornuftige ting å drive med enn å sitte og vente.
Odi.1
13.01.2022 kl 13:47 2537

Har det tørna for deg ?
Hvorfor henger dere meg ut på denne ?

1. Hvor er innlegget jeg svarte på der?
2. Hvorfor har du bare klippet ut litt av mitt innlegg og lagt ut i en ADMIN tråd? ( som er flere måneder/år gammelt )
3. Hvor er resten av tråden ( som ikke er er min ) ( helt greit om du ikke forstår humoren i det innlegget )
Redigert 13.01.2022 kl 14:04 Du må logge inn for å svare
Hammers
20.01.2022 kl 23:12 2400

Det verste med forumet er ikke at det er tregt (jeg opplever ikke det), men at det er lagt opp til at brukerne kan lage så mange nicks som man gidder å administrere. Oppskriften er enkel, men jeg skal ikke røpe den her og nå.

Følgene er;
- Man kan selv diskutere med f.eks 5-10 ulike nicks. Samtidig er det den samme personen som sitter i motsatt ende!!! Utrolig, men SANT!
- Brukere kan f.eks opprette ulike nicks for ulike sektorer/aksjer uten å bli koblet sammen av leserne.
- Nickene kan danne egne diskusjonsgrupper i ulike aksjer. På den måten påvirker 1 person kursen i ønsket retning.
- ETT nick inviterer til et spørsmål/problemstilling. Et annet kan brodere ut. Dvs; Den ene styrer kursen i "tynne papirer".

- ETT nick kan over lengre tid slenge usaklig dritt om en aksje. Slenge ut FAKE NEWS.
- Får man et saklig motspørsmål (f.eks om kilde, annet) trekker man seg ut. Da overtar andre nicks med andre fiktive problemstillinger.

- De ulike nickene kan også gå til felles angrep på skribenter som virker ubehagelige på deres egne investeringer.
- Dette inkluderer å rapportere uønskede skribenter. Tenk; 1 "bakmann" kan få 10 eller 50 nicks til å klage på samme skribent.

Med slike forutsetninger er forumet DØNN USERIØST!
Et forum som er skapt for kursmanipulasjon, ulike hersketeknikker og drittslenging for å tie andre ihjel.

Det eneste som gjelder for å få et seriøst forum er å knytte person + personnummer med BANK ID til det nicket man bruker.
Dette inkluderer selvsagt også den enklere VIPPS (som er tilknyttet personnummer).
Da slipper man trolig all den dritten som i dag foregår her inne.
1 mann = 1 nick. BASTA!

Hammers Hilser!

PS; Dette er et forum der INGEN kan stole på troverdigheten til NOEN som helst.
Heller ikke MEG - for jeg har 2 ulike brukere. Likevel; jeg bruker kun det ene. Det andre er kun for "bevisets skyld".
PINLIG ENKELT å skaffe seg flere brukere, men de som driver forumet later ikke til å skjønne mye av virkeligheten rundt seg selv!

Personlig mener jeg at forumet bør settes i søkelyset av kontrollerende organer.
Det er MYE PENGER involvert og enkelte kan lett utnytte det!
Redigert 27.01.2022 kl 01:05 Du må logge inn for å svare
kvirrevi
24.02.2022 kl 13:11 2060

Har ett innlegg om to skribenter som skriver og skriver på DNO trådene. Disse har nick Stevepick XL og prewia, de skriver begge utallige helt korte innlegg som sprer usikkerhet til trolig hundrevis eller tusenvis av aksjonærer.

Jeg spør, er det dette forumet er ment for og er det fritt frem å holde på slik år etter år? Etter min vurdering bidrar slike skribenter til å ødelegge forumet og redusere interessen for å gå inn på tråden, og det mistenker jeg også er intensjonen deres.

For særlig Stevepick XL kan en se at dette har foregått over flere år.
Redigert 24.02.2022 kl 13:13 Du må logge inn for å svare
Computum
29.04.2022 kl 10:46 1804

"Dette må jo være et av landets mest populære brukerforum"

Det VAR engang. Men nå er det blitt stusselige greier. Admin er ikke tilgjengelig. Folk som har en agenda kan uforstyrret trette ut andre skribenter, slik at man ser seg om etter andre forum. Og, tiltross for at det er stadig mindre bruk blir forumet tregere og tregere.
*JBJB
29.04.2022 kl 11:59 1749

Hei Haugen:))

Og...søknad er herved levert pr. forum...ZnageZz...

Kompetanse:
- Særdeles analytisk
- Frihetstenkende/sannhetssøkende
- Ærlig og selvstendig
- Plettfri vandel/Utvidet politiattest kan medfølge

Referanse: Forumdeltakere Hegnar forum:))

https://karriere.finansavisen.no/jobb-opplysninger/1541/finansavisen-soker-moderatorer/?fbclid=IwAR3z9mTxhk-
gFj2Y0iptNQit6bVM3eFUwDoSLfXYgxd6RwyL4sc2bkyEVb8

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 29.04.2022 kl 13:47 Du må logge inn for å svare
Naustberget
27.06.2023 kl 09:42 548

Hei, hvorfor hopper delsidene tilbake til 1 når det er 8 sider,
har restartet tlf og lett etter løsninger , men !
har vart i noen dager nå
Redigert 27.06.2023 kl 10:53 Du må logge inn for å svare