Oppdatering fra Archer-1 og DLBCL innen året er omme!
Ligger en ny video fra Bravo på Nordic Nanovector sine hjemmesider under company presentation.
Gleder meg veldig til kliniske oppdateringer fra DLBCL og Archer-1.
http://www.nordicnanovector.com
Se under company presentation, eller prøv denne:
https://www.dropbox.com/sh/pn1094mvibcjjaq/AABp1v5JB50fltBcX40oDIrNa?dl=0&preview=190830_NN.mov
Dagens melding fra selskapet:
Nordic Nanovector to participate in three upcoming investor conferences in the US
Oslo, Norway, 4 September 2019
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that its CEO, Eduardo Bravo, will participate and present at the following upcoming investor conferences during September:
Citi 14th Annual Biotech Conference in Boston on 4-5 September
BioCentury 26th Annual NewsMakers in the Biotech Industry 2019 in New York on 6 September
HC Wainwright & Co. 21st Global Investment Conference in New York on 9-10 September
The company presentation will be available on the 5 September on the investors and media page.
Bravo er ute for å presentere selskapet for investorer as we speak..Presentasjonen kommer i morgen 5 September.
Gleder meg veldig til kliniske oppdateringer fra DLBCL og Archer-1.
http://www.nordicnanovector.com
Se under company presentation, eller prøv denne:
https://www.dropbox.com/sh/pn1094mvibcjjaq/AABp1v5JB50fltBcX40oDIrNa?dl=0&preview=190830_NN.mov
Dagens melding fra selskapet:
Nordic Nanovector to participate in three upcoming investor conferences in the US
Oslo, Norway, 4 September 2019
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that its CEO, Eduardo Bravo, will participate and present at the following upcoming investor conferences during September:
Citi 14th Annual Biotech Conference in Boston on 4-5 September
BioCentury 26th Annual NewsMakers in the Biotech Industry 2019 in New York on 6 September
HC Wainwright & Co. 21st Global Investment Conference in New York on 9-10 September
The company presentation will be available on the 5 September on the investors and media page.
Bravo er ute for å presentere selskapet for investorer as we speak..Presentasjonen kommer i morgen 5 September.
Redigert 21.01.2021 kl 08:10
Du må logge inn for å svare
focuss
18.09.2019 kl 09:50
3916
Med å ta i betraktning at Copanlisib fikk AA så synes jeg ikke det er noe urimelig om Betalutin får AA etter gode data ved interimavlesning. De vil også ha data fra langt flere enn PCIB har ved deres interimavlesning om en del år. Uansett, om så viktige ting som dette burde det ikke være særlig vanskelig med en klarere kommunikasjon. Men nå er det jo slik at det analytikerne sliter mest med er selskapets kommunikasjon med markedet. Det til tross for at de har en høyt gasjert kommunikasjons direktør på lønningslista.
Redigert 21.01.2021 kl 07:03
Scoopfinder
18.09.2019 kl 09:39
3964
Det er ingenting å avkrefte. Interimavlesninger er helt vanlige. Det uvanlige er å søke/få markedstillatelse basert på interimablesning, slik f.eks PCIB ligger an til å få
focuss
18.09.2019 kl 09:25
4009
Har hun avkreftet utsagnet eller er det deres tolkning dere bygger på?
TeeJay
18.09.2019 kl 09:00
4077
Det er ikke det hun mener. Trolig er hun feilsitert, eller bare litt klumsete formulert.
Hun viser bare til at interim vil avdekke om de fortsetter å produsere gode nok data til å få godkjenning i 21/22
Hun viser bare til at interim vil avdekke om de fortsetter å produsere gode nok data til å få godkjenning i 21/22
Scoopfinder
18.09.2019 kl 08:58
4089
Ingenting nytt med dette. Foreløpig avlesning er selvsagt for å se om resultater er gode nok til å få markedsføringstillatelse i 21/22. Hvis ikke har vi problemer.
Det betyr ikke markedsføringstillatelse etter foreløpig avlesning.
Det betyr ikke markedsføringstillatelse etter foreløpig avlesning.
focuss
18.09.2019 kl 08:50
4128
Her bekrefter finanssjefen det jeg spekulerte i for et par dager siden. Dersom hun siteres riktig så kan markedsførings tillatelse komme etter interim avlesning 1H-20.Det bør de i så fall børsmelde.
"– Vi skal ha en foreløpig avlesning i første halvår i 2020, og da får vi se om dataene er gode nok til å få en markedsføringstillatelse. Det neste året blir veldig viktig for oss, sier hun."
"– Vi skal ha en foreløpig avlesning i første halvår i 2020, og da får vi se om dataene er gode nok til å få en markedsføringstillatelse. Det neste året blir veldig viktig for oss, sier hun."
_atlas_
17.09.2019 kl 13:57
4445
Jag är enig Sydney! Jag önskar att alla tjänar pengar i aktiemarknaden. Men folk som inte kan bete sig och förstör hela forumet får gärna höra att dem gjorde bort sig idag. Men höll man i sina aktier när det rasade och samtidigt fyllde på så ligger man relativt bra till idag med dagens kurs :) Jag själv har en långsiktig del (den största) och en trading del.
Sydney
17.09.2019 kl 13:48
4483
Man bør ikke H skadefryd for andre i aksjemarkedet. Det kan lett være en selv som tar feil neste gang.dessuten er det like rimelig å kjøpe seg inn å som for en måned siden. Man har ikke tatt særlig risk selv om man gikk glipp av nyhetene.
_atlas_
17.09.2019 kl 12:50
4568
Kagge jag tänkte precis fråga detsamma :) jag hade önskat mig en uppdatering på hans short från igår kl. 16.15.
Kagge
17.09.2019 kl 12:44
4597
Skal gi deg ut dagen, gjerne hele uken NanoVektor, for å snu dette - enn så lenge 1-0 til Jimmi
Foresten - noen som har sett NanoVektor i dag?
Foresten - noen som har sett NanoVektor i dag?
_atlas_
17.09.2019 kl 09:42
4831
focuss skrev Penger på gata.
Tråkigt för dem som gick short kl. 16.15 igår :)
focuss
17.09.2019 kl 09:06
5058
Penger på gata.
focuss
17.09.2019 kl 08:48
5141
32 mndr for CR pasienter er kanon.
focuss
17.09.2019 kl 08:47
5156
Poenget er jo at Betalutin re-vitaliserer CD-20 Rituximab. Det er gull verdt. Det vi har sett i mus, ser vi nå i mennesker. Dette er ikke ledelsens fortjeneste. Æren skal til Roy og Bruland.
dr. Stockman
17.09.2019 kl 08:37
5200
"Jimmi med sine bizarre spådommer og overdrevne fantasimål. Han har null peiling hva gjelder Nordic Nanovector ASA.
I morgen vil aksjen rase. Alle med litt vett i skallen forstår dette. At det i det hele tatt finnes noen der ute som tror og håper at kursen vil gå opp i morgen er fullstendig uforståelig. Er man short så ok, da blir det en lukrativ uke. Men det å mene at kursen skal opp i morgen er ren og skjær galskap."
Setter man negativt fortegn foran denne spådommen fra NanoVekter så får han sikkert veldig rett. Her blir det store bevegelser, Så får vi håpe at vi som har sittet stille i båten fordi vi ikke ville være ute av aksjen den dagen Archer-bomba sprenges får belønning i form av at vi kan vinke litt til dem som står igjen på perrongen. Men jeg tror nok focuss får litt rett her. Ironisk nok kunne vi nok like gjerne sittet på utsiden, for selv når slike bomber smeller så er det mange nok som ikke skjønner hva det betyr til at åpningskursen vil være lav nok til å gi en rimelig inngang for etternølerne. Men er man fortsatt en etternøler så kan jeg love at det blir stadig dyrere å kaste seg på toget. Nå er det ingen grunn lengre til å være beskjeden på NANOs vegne. Har alltid ment at Archer-1 vil sette alt annet i skyggen ganske enkelt fordi jeg ikke har trodd at stråling vil kunne ha så veldig forskjellig effekt på menneskeceller og museceller.
I morgen vil aksjen rase. Alle med litt vett i skallen forstår dette. At det i det hele tatt finnes noen der ute som tror og håper at kursen vil gå opp i morgen er fullstendig uforståelig. Er man short så ok, da blir det en lukrativ uke. Men det å mene at kursen skal opp i morgen er ren og skjær galskap."
Setter man negativt fortegn foran denne spådommen fra NanoVekter så får han sikkert veldig rett. Her blir det store bevegelser, Så får vi håpe at vi som har sittet stille i båten fordi vi ikke ville være ute av aksjen den dagen Archer-bomba sprenges får belønning i form av at vi kan vinke litt til dem som står igjen på perrongen. Men jeg tror nok focuss får litt rett her. Ironisk nok kunne vi nok like gjerne sittet på utsiden, for selv når slike bomber smeller så er det mange nok som ikke skjønner hva det betyr til at åpningskursen vil være lav nok til å gi en rimelig inngang for etternølerne. Men er man fortsatt en etternøler så kan jeg love at det blir stadig dyrere å kaste seg på toget. Nå er det ingen grunn lengre til å være beskjeden på NANOs vegne. Har alltid ment at Archer-1 vil sette alt annet i skyggen ganske enkelt fordi jeg ikke har trodd at stråling vil kunne ha så veldig forskjellig effekt på menneskeceller og museceller.
TeeJay
17.09.2019 kl 08:18
5290
Her er det mye snadder:
32 mnd dor på CR
13,6 mnd mdor er bra
100% orr i Archer på laveste dose(Archer data er bonus idag!)
overlegne data i leukemi, og markerer en voldsom mulighet
Humalutin vil bli en vinner i Dlbcl
lead212 representerer en voldsom mulighet i tiden som kommer
Len dere tilbake, nyt dagen
Men hva som skjer med kursen skal man ikke forskuttere
32 mnd dor på CR
13,6 mnd mdor er bra
100% orr i Archer på laveste dose(Archer data er bonus idag!)
overlegne data i leukemi, og markerer en voldsom mulighet
Humalutin vil bli en vinner i Dlbcl
lead212 representerer en voldsom mulighet i tiden som kommer
Len dere tilbake, nyt dagen
Men hva som skjer med kursen skal man ikke forskuttere
TeeJay
17.09.2019 kl 08:18
5290
Jammen vi er jo de dummeste aksjonærene på Oslo børs
focuss
17.09.2019 kl 08:08
5363
Nano til himmels i dag. Archer er det vi har trodd det var.
Fra Sidelinjen
17.09.2019 kl 07:01
5534
Enig med deg Kagge, utfallet er mildt sagt usikkert nå før det «smeller».
Jeg har dog i minne at Bravo var klar på at denne dagen var et sterkt ønske fra hans side fordi markedet ikke ser ut til å forstå potensialet og verdsette det «riktig». Dette sa han november 2018, så det har ingenting med dette årets kursutvikling å gjøre, men mer 2018 og sammelignet med M&A i bransjen. Man så flere transaksjoner i range 1.5 til 2.0 BN USD, uten at NANO ble justert for det. Disse var ikke nødvendigvis kommet lengre i løypa klinisk.
Så får vi snart se om Bravo har klart å sette opp en agenda som får analytikere, biotec fond og private investorer til å øke forståelsen av underprising og potensial. Jeg har positive forventninger til det som skal skje i dag basert på behovet Bravo så / ser for en slik event. Budskapet bør være spisset og klart!
Snart tid for børsmelding 👍💪
Jeg har dog i minne at Bravo var klar på at denne dagen var et sterkt ønske fra hans side fordi markedet ikke ser ut til å forstå potensialet og verdsette det «riktig». Dette sa han november 2018, så det har ingenting med dette årets kursutvikling å gjøre, men mer 2018 og sammelignet med M&A i bransjen. Man så flere transaksjoner i range 1.5 til 2.0 BN USD, uten at NANO ble justert for det. Disse var ikke nødvendigvis kommet lengre i løypa klinisk.
Så får vi snart se om Bravo har klart å sette opp en agenda som får analytikere, biotec fond og private investorer til å øke forståelsen av underprising og potensial. Jeg har positive forventninger til det som skal skje i dag basert på behovet Bravo så / ser for en slik event. Budskapet bør være spisset og klart!
Snart tid for børsmelding 👍💪
Kagge
16.09.2019 kl 23:58
5661
Sterke spådommer både den ene eller andre veien her i dag! Jeg sitter langt fra fasiten, men tror noen som spår større bevegelse kan få rett - så får vi se hvem som må spise sine ord i morgen! Eller riktigere, hvem må ut å ro etter den beste unnskyldingen for å ha tatt feil??
NanoVektor eller Jimmi? Ned eller opp?
Tipper begge er minst like spente som alle oss andre - vi som synes det er spennende nok, selv uten å legge hode på blokka til de grader😃
NanoVektor eller Jimmi? Ned eller opp?
Tipper begge er minst like spente som alle oss andre - vi som synes det er spennende nok, selv uten å legge hode på blokka til de grader😃
Kappa3278
16.09.2019 kl 21:46
5815
16:49:19 31,499 1 682 BATF
16:49:19 31,637 2 399
16:49:19 31,637 2 399
Bullinvestor
16.09.2019 kl 19:14
6015
Markedet avsluttet dagen med kurs 30,86 nesten ATL i dag manglet bare noen øre, det vil si de har null forventninger til morradagen. Det som er spennende eller ikke det er om markedet får rett igjen:-)
TeeJay
16.09.2019 kl 16:26
6225
Det er riktig at det kreves minst to, med mindre noe utlisensieres eller selges.
Det er derimot ikke riktig, at det trenger å bety lavere aksjekurs enn idag.
Den som lever får se.
Vi får ta det opp igjen senere 😊
Det er derimot ikke riktig, at det trenger å bety lavere aksjekurs enn idag.
Den som lever får se.
Vi får ta det opp igjen senere 😊
Bullinvestor
16.09.2019 kl 15:26
6339
NanoVekter
Jeg har aldri kjøpt aksjer i Nano ved emisjoner, disse aksjene har jeg fått mye mye billigere i markedet.
Jeg har aldri kjøpt aksjer i Nano ved emisjoner, disse aksjene har jeg fått mye mye billigere i markedet.
Dersom du vil ha billige aksjer så kan du jo trøste deg med at det vil kreve minst 2 emisjoner til før søknaden evt blir godkjent.
TeeJay
16.09.2019 kl 15:12
6372
Slapp’a og BadeVekter suser ivei med sitt sedvanlige vrøvl når de kan.
Gjeeeesp..
Utover det kan det være spennende tider i vente.
Kan aksjen falle igjen:
Javisst.. spiller det noen rolle ?
Kn den begynne å gå skikkelig:
Javisst... vil det spille noen rolle? .. det forandrer alt. Da blir det straks stille fra badeendene her inne.
Historien gjentar seg.
Hold fast på hatten, og hold ut litt til.
Jeg skulle gjerne hatt en dupp ned på tidlig 20, men det tror jeg dessverre ikke vi får.
Gjør vi det skal det lastes opp en del k til.
Idag var det olje som var tingen
Gjeeeesp..
Utover det kan det være spennende tider i vente.
Kan aksjen falle igjen:
Javisst.. spiller det noen rolle ?
Kn den begynne å gå skikkelig:
Javisst... vil det spille noen rolle? .. det forandrer alt. Da blir det straks stille fra badeendene her inne.
Historien gjentar seg.
Hold fast på hatten, og hold ut litt til.
Jeg skulle gjerne hatt en dupp ned på tidlig 20, men det tror jeg dessverre ikke vi får.
Gjør vi det skal det lastes opp en del k til.
Idag var det olje som var tingen
Han har jo valgt å ignorere meg.
Bare synd at det ikke finnes en tilsvarende knapp inne i nettbanken hans.
Bare synd at det ikke finnes en tilsvarende knapp inne i nettbanken hans.
Kappa3278
16.09.2019 kl 14:15
6489
Blir nok overrasket jimmi når han våkner fra sin Tornerose søvn i dag...
Bullinvestor
16.09.2019 kl 14:13
6499
Jeg trodde faktisk på den siste presentasjonen at kursen skulle vende, jeg tok kraftig feil og kursen dundra ned til 22.. om trenden har snudd det gjenstår å se. Jeg er nå posisjonert slik at om vi på nytt skal dundre ned ja så er det heilt ok.. Vi har sikkert enda god tid eller:- |
Det berømte toget det skulle jo gått for over 3 år siden..
For å få en aksje grisebillig og samtidig holde ut til produktet er ferdig, så er det en ting som gjelder TTT, samtidig er det dumt å gå All in fordi kursen blir som regel mye billigere..
Det berømte toget det skulle jo gått for over 3 år siden..
For å få en aksje grisebillig og samtidig holde ut til produktet er ferdig, så er det en ting som gjelder TTT, samtidig er det dumt å gå All in fordi kursen blir som regel mye billigere..
Jimmi med sine bizarre spådommer og overdrevne fantasimål. Han har null peiling hva gjelder Nordic Nanovector ASA.
I morgen vil aksjen rase. Alle med litt vett i skallen forstår dette. At det i det hele tatt finnes noen der ute som tror og håper at kursen vil gå opp i morgen er fullstendig uforståelig. Er man short så ok, da blir det en lukrativ uke. Men det å mene at kursen skal opp i morgen er ren og skjær galskap.
I morgen vil aksjen rase. Alle med litt vett i skallen forstår dette. At det i det hele tatt finnes noen der ute som tror og håper at kursen vil gå opp i morgen er fullstendig uforståelig. Er man short så ok, da blir det en lukrativ uke. Men det å mene at kursen skal opp i morgen er ren og skjær galskap.
dr. Stockman
16.09.2019 kl 12:48
6517
Som regel har jo kursen falt etter presentasjoner, og det har vært smart å selge på forhånd. Har vel en følelse av at det kommer til å bli motsatt denne gangen. Kursen reflekterer vel heller ikke at det har bygget seg opp de helt store forventninger på forhånd, så det skal ikke så mye til for å overraske positivt.
Kappa3278
16.09.2019 kl 12:36
6551
Skal jo komme melding i dag eller senest i morgen, ref jimmi...
Da er det bare å vente med lengsel og smerte.
Disse nano fanatikerne klager på at enkelte av medlemmene her på HO baisser nano for å få kursen ned, men den bragden har ledelsen i nano stått for uten hjelp fra skribentene her på HO.
Ned nesten seks prosent så langt..
Da er det bare å vente med lengsel og smerte.
Disse nano fanatikerne klager på at enkelte av medlemmene her på HO baisser nano for å få kursen ned, men den bragden har ledelsen i nano stått for uten hjelp fra skribentene her på HO.
Ned nesten seks prosent så langt..
frontal
16.09.2019 kl 12:17
3407
Blir ikke overrasket om vi havner under 30 før dagen er omme. Folk gevinstsikrer for de vet at presentasjonen imorgen blir alt annet enn investorvennlig?
Ser at du svarer på mitt innlegg NV. Det er ikke vits i da jeg har blokkert deg. Orker ikke lese noe av det tullet ditt! Punktum
I dag det blå himmel folkens:)
Edit: en litt disig morgen, men det lover fint. Det sprekker nok opp i løpet av dagen. Hvem selger sine aksjer dagen før selskapet skal vise seg frem for markedet?!?
Hold!
Jo mer du sier at aksjen skal opp så mer faller den. Er det egentlig ironi det du kommer med så beklager jeg at jeg ikke har forstått dette før nå.
Edit: en litt disig morgen, men det lover fint. Det sprekker nok opp i løpet av dagen. Hvem selger sine aksjer dagen før selskapet skal vise seg frem for markedet?!?
Hold!
Jo mer du sier at aksjen skal opp så mer faller den. Er det egentlig ironi det du kommer med så beklager jeg at jeg ikke har forstått dette før nå.
De har så klart ikke penger til å fullføre løpet og vil trenge minst to emisjoner før et produkt kan selges til markedet. En emisjon som holder liv i selskapet til de får sendt søknaden. Så trenger de en emisjon for å holde liv i selskapet mens søknaden behandles noe folk har en tendens til å glemme.
En søknad kan ta opptil to og et halvt år å behandle.
En søknad kan ta opptil to og et halvt år å behandle.
De har fortsatt 400 mill. Partneravtale verdt milliarder kan komme som lyn fra klar himmel nå.
Er enig med deg focuss at det har vært mye tull. Derfor er kursen der den er i dag. Jeg har tillit til dagens ledelse og tror derfor vi nå har tidenes kjøpsanledning foran oss. Slutt å dvele om det som har vært og se fremover! Det handler om å se det ikke andre ser focuss. Det du skriver hele tiden er vi alle klar over, men det betyr ikke at det vil fortsette sånn. Nå er Costa byttet ut med Bravo og han vil gjenskape tillit i markedet igjen.
God natt!
Er enig med deg focuss at det har vært mye tull. Derfor er kursen der den er i dag. Jeg har tillit til dagens ledelse og tror derfor vi nå har tidenes kjøpsanledning foran oss. Slutt å dvele om det som har vært og se fremover! Det handler om å se det ikke andre ser focuss. Det du skriver hele tiden er vi alle klar over, men det betyr ikke at det vil fortsette sånn. Nå er Costa byttet ut med Bravo og han vil gjenskape tillit i markedet igjen.
God natt!
focuss
16.09.2019 kl 11:28
3529
FF
Å lære om bly i kombinasjon med lillotumab er sikkert spennende. CD-37 kan bringe mange gode passasjerer. Problemet nå er først og fremst at selskapet mangler penger selv til sitt hovedprodukt. Å starte ett langt nytt løp med denne ledelsen er jeg ikke så sikker på om markedet gidder. Det kan godt være at de legger opp til et møte som markedet vil se som et langt gjesp. De forstår antagelig ikke hva markedet vil ha. Markedet vil se hvordan de skal få igjen pengene sine og ikke være tilskuere til et seminar.
Å lære om bly i kombinasjon med lillotumab er sikkert spennende. CD-37 kan bringe mange gode passasjerer. Problemet nå er først og fremst at selskapet mangler penger selv til sitt hovedprodukt. Å starte ett langt nytt løp med denne ledelsen er jeg ikke så sikker på om markedet gidder. Det kan godt være at de legger opp til et møte som markedet vil se som et langt gjesp. De forstår antagelig ikke hva markedet vil ha. Markedet vil se hvordan de skal få igjen pengene sine og ikke være tilskuere til et seminar.
focuss
16.09.2019 kl 11:20
3544
Jimmi
Årsaken til det er jo at markedet er frustrert over ledelsen og dårlig ledelse er ikke bra for et emisjons selskap. Siden børsnotering så har de gjort for mye dumt.
Innsidesalg rett etter 114 emisjonen, påstå at eierne ikke kan regne, klovneopptreden i Lugano 17, vi bryr oss ikke om kursen, forsinkelse til tross for at de hevder on track, CEO i styret til konkurrent, dårlig strategivalg og mer til. Markedet er rett og slett fed up. På toppen så har vi en ledelse som oppfører seg som om de var i BP. Slik er det ikke. De har stort ansvar for manges sparepenger. De skjønner rett og slett ikke det.
Årsaken til det er jo at markedet er frustrert over ledelsen og dårlig ledelse er ikke bra for et emisjons selskap. Siden børsnotering så har de gjort for mye dumt.
Innsidesalg rett etter 114 emisjonen, påstå at eierne ikke kan regne, klovneopptreden i Lugano 17, vi bryr oss ikke om kursen, forsinkelse til tross for at de hevder on track, CEO i styret til konkurrent, dårlig strategivalg og mer til. Markedet er rett og slett fed up. På toppen så har vi en ledelse som oppfører seg som om de var i BP. Slik er det ikke. De har stort ansvar for manges sparepenger. De skjønner rett og slett ikke det.
Forum forum
16.09.2019 kl 11:16
3553
Focuss.
Jeg sier ingenting om forventninger til kurs, kun at jeg ikke forstår hvordan interimavlesningen kan endre prosessen når det kommer sent. Resonnementet går på at de to dosene fremstår som gode nok, men om noen fremhever seg så mye at den andre ser bortkastet ut virker lite trolig da man ikke har fått rapportert økt skade med 20/100 blant annet.
Jeg har ingen tro på at selskapet får AA på lymrit eller interim, men de kan få BTD som gir de tilgang til å sende inn deler av BLA søknad før de er ferdige med PARADIGME.
I morgen dreier seg vel mer om å lære om bly i kombinasjon med betalutin.
Jeg sier ingenting om forventninger til kurs, kun at jeg ikke forstår hvordan interimavlesningen kan endre prosessen når det kommer sent. Resonnementet går på at de to dosene fremstår som gode nok, men om noen fremhever seg så mye at den andre ser bortkastet ut virker lite trolig da man ikke har fått rapportert økt skade med 20/100 blant annet.
Jeg har ingen tro på at selskapet får AA på lymrit eller interim, men de kan få BTD som gir de tilgang til å sende inn deler av BLA søknad før de er ferdige med PARADIGME.
I morgen dreier seg vel mer om å lære om bly i kombinasjon med betalutin.
focuss
16.09.2019 kl 11:09
3575
Er det nå slik at markedet forventer AA når paradigme er ferdig? Ved gode resultater så synes jeg de burde fått AA ved interim avlesning. De vil da ha så mye data at all tvil burde være borte. Synes det ville rime mer med hvordan FDA har vært høye og mørke i det siste.
focuss
16.09.2019 kl 11:05
3581
FF
Jeg tviler på at økning i mDor til 15 vil gjøre markedet særlig mer kjøps villige. Jeg tror frykten for nivå på emisjon trumper det. Bedring i mDOR ville hatt sterkere virkning om det kom etter emisjon.
Jeg tviler på at økning i mDor til 15 vil gjøre markedet særlig mer kjøps villige. Jeg tror frykten for nivå på emisjon trumper det. Bedring i mDOR ville hatt sterkere virkning om det kom etter emisjon.
Nordic Nanovector har fast-track fra FDA så de har dialog fortløpende.
At selskapet er priset likt som ved børsnotering 2015 på dette stadiet er galskap! De som ikke se denne muligheten nå må være blind! Kjøpte 1000 aksjer for 31,80,- i påvente av morgendagen. Kan fort dra seg opp på førtitallet etter morgendagens presentasjon...
Veldig lite endringer på topp 50 listen btw...
At selskapet er priset likt som ved børsnotering 2015 på dette stadiet er galskap! De som ikke se denne muligheten nå må være blind! Kjøpte 1000 aksjer for 31,80,- i påvente av morgendagen. Kan fort dra seg opp på førtitallet etter morgendagens presentasjon...
Veldig lite endringer på topp 50 listen btw...
Forum forum
16.09.2019 kl 10:50
3620
Denne interim avlesningen er et lite spørsmålstegn for meg også da den eneste hensikten virker å være om de ser så overlegen effekt av en dose fremfor den andre. Det store spørsmålstegnet er jo at det er så sent i studien at det egentlig ikke gjør noen forskjell. 30 pasienter virker veldig mye å kutte så sent i prosessen. Kanskje jeg tar feil. Tror uansett ikke det er noe som står på agendaen i morgen.
Skal jeg kjøre et resonnement vil det være at siden mDOR øker igjen vil effekten av de to være ca lik, om ikke 20/100 er litt bedre. 15/40 har jo vist seg god, så da er vel spørsmålet hvor mye bedre kan 20/100 være?
En dag igjen til litt påfyll...
Skal jeg kjøre et resonnement vil det være at siden mDOR øker igjen vil effekten av de to være ca lik, om ikke 20/100 er litt bedre. 15/40 har jo vist seg god, så da er vel spørsmålet hvor mye bedre kan 20/100 være?
En dag igjen til litt påfyll...
focuss
16.09.2019 kl 10:41
3645
Er litt spent på om de har noe å si om hva som interim avlesning i Paradigme kan føre til. Dersom det gir mulighet for å kutte ca 30 pasienter så ville det vært veldig godt nytt. Hva er vitsen med å gå videre med begge dersom de er svært like eller om den ene er mye bedre enn den andre? For tro de har en dialog med FDA om dette.
Roboten er snart tom for 50 poster, gikk over til 15 nå. Smeller opp når som helst nå.
frontal
16.09.2019 kl 10:15
3684
Vi får sikkert en melding fra Jimmi at han har solgt seg ut da han så at markedet skal overreagere...... :-)
Nå er vi altså inne i det Jimmy kaller en spennende uke.
Ser ikke hva NV skriver. Føler meg ganske sikker på at det er kritikk og kun baissing av NN.
Nordic Nanovector blir stort, det er jeg sikker på. Å kjøpe NANO nå, føles som når jeg kjøpte Salmar for 20 kroner.
Hold!
Nordic Nanovector blir stort, det er jeg sikker på. Å kjøpe NANO nå, føles som når jeg kjøpte Salmar for 20 kroner.
Hold!