Finansavisen.no tekniske problemer med artikklene?

er det flere som har problemer med å lese artiklene på web`n idag?

jeg får kun trykke meg inn på markedet og forum....
Odi.1
04.09.2019 kl 12:05 595

Virker her , det som er gratis , vel å merke :)

Får ikke åpnet linker i Firefox, men de virker i Chrome.

Nå må det tas tak å få ordnet problemene, kun forum som fungerer:(

herregud,-du har rett....chrome`n fungerer det fint.........

så talentløst,-først "nordnet"-oppdateringen,og nå dette.....
MrBurns
04.09.2019 kl 12:22 560

Chrome funker ikke for meg. Er abonnent, men artiklene ser ikke til å være klikkbare...

Chrome funker ikke hos meg heller, det er akkurat som å være på en pdf side
SomSa
04.09.2019 kl 12:30 530

Linkene virker ikke uansett hvilken browser bruker man. Det har også vært problemer med hegnar TV, Nordnet tjenesten eller "shittnet" er ubrukelig. Hegnar bør skaffe en annen leverandør, jeg bruke oslobørs.no nå.

Fungerer i 2 browsere her, chrome og edge. Men ikke i firefox, opera og internet explorer.

Tv fungerer ikke som det skal nei. Hvis tv startes litt uti sendingen, så kan man slide seg tilbake til begynnelsen, men bare bildet starter på nytt der nå, mens den forrige lyden fortsetter sånn at det da blir 2 lydspor oppå hverandre. Ble helt ubrukelig.

De får sikkert fikset det, men burde kanskje testet det mer ut før de publiserte den nye siden.

Man kan lure på om Hegnar har nok folk på jobb..
SomSa
04.09.2019 kl 13:36 454

Det fungerer heller ikke med Vivaldi. Vivaldi er en norsk webleser og etter min mening raskere og bedre enn Chrome. Jeg sluttet å bruke Chrome pga stadig anklager om datamisbruk.
Noni
04.09.2019 kl 14:00 424

Fikk problemer med å sende svar på en nettside.
SomSa
04.09.2019 kl 15:03 377

Det virker heller ikke med Internet Explorer 11 nå.

Slik jeg har forstått det, er Vivaldi egentlig en Chrome nettleser, bare at det kosmetiske og navnet er litt forskjellig.