Trump har invadert og ødelagt en havn på Bahamas

Slettet bruker
04.09.2019 kl 17:55 579

Kilde: Havfruen


Quote
Etter at Kinas/[DS] dypvanns ubåthavn på Bahamas nå er ødelagt av SealTeam mens Dorian herjet, sender Trump flere beskjeder til [DS] som har latt Kina kjøpe amerikanske havner langs begge kystlinjer:

Donald J. Trump Verifisert konto @realDonaldTrump
13 timer siden
The U.S. may be getting a little bit lucky with respect to Hurricane Dorian, but please don’t let down your guard. As it heads up the coast, lots of very bad and unpredictable things can happen! On the other hand, the Bahamas have been devastated. We are sending crews to help!

Dette er ikke en klønete tidsfordriv melding fra POTUS, men en klar beskjed til [DS]!
unquote

https://finansavisen.no/forum/thread/41006/view/0/0?page=5
Redigert 04.09.2019 kl 20:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 17:57 577

selvfølgelig jukset du i ts
*gjesp*
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:10 576

Hva skal man kalle det om USA sender elitesoldater til et annet land og saboterer havnene deres? Kanskje invasjon ikke er det rette men det ville selvsagt vært en grov krenkelse av Bahamas, om det hadde vært sant, noe det naturligvis ikke er.
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:11 575

Det er helt unødvendig å gjenta mine poster (som inngår i en sammenheng), Jabbe!

I likhet med deg, så leser ALLE mine Q-tråder. Og de som også hører på videoene, vet hva dette handler om! Mens du bare driter deg ut!

Kanskje det er [DS] og Kina som har forbrutt seg mot og krenket Bahamas??? Hør på videoene og ikke trekk ting ut av sammenheng!
Redigert 04.09.2019 kl 18:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:13 571

Nå har jeg ikke mulighet til å svare deg inne på galehuset. Så du kan jo forklare her hvorfor du tror USA har sendt soldater for å sabotere en havn på den fredelige nasjonen Bahamas. At de gjør det mens landet kjemper mot sin kanskje verste orkan gjennom tidene, og således ikke har mulighet til å forsvare seg, gjør det hele ekstra ondskapsfullt, om det hadde vært sant.
Redigert 04.09.2019 kl 18:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:15 567

Jeg slapp RETT inn i dette galehusmatiastråd og svarer deg som fortjent: Havfruen tror ikke den fredelige nasjonen Bahamas blabla osv fra jabba da.

#----------------eod jabbagulltråd-----------------------!
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:16 563

Jeg kan love deg, fnue, at jeg brukte ca tre sekunder på å lese kokotråden din om dette q-tøvet før jeg forstod at det var galskap fra ende til annen. Så du tar feil når du brøler at "alle" leser galskapen.
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:20 558

Innlegget er slettet
"Jeg forholder meg til dine påstander inntil du linker til en seriøs nyhetskilde."

Ikke hold pusten mens du venter...
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:26 553

Innlegget er slettet
Hvorfor iallverden slettet administrator det forrige innlegget mitt mens Havfruens galskap får stå?

Det jeg skrev i det innlegget var at jeg ikke ville åpne Youtube videoene som Havfruen linker til men vil i stedet forholde meg til hennes påstander inntil hun poster link til en seriøs kilde.
Redigert 04.09.2019 kl 18:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:29 549

jabba. jeg synes du skal ta deg sammen. Jeg forsvarer din rett til ikke, men min anbefaling er. Ta deg sammen. Vi er ikke så lettlurte at denne tråden holder.
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:32 546

Er dette skryt fra Bekte oppfattelsen? i jabba-skolen lol
A - den nye
Jeg kan love deg, fnue, at jeg brukte ca tre sekunder på å lese kokotråden din om dette q-tøvet før jeg forstod at det var galskap fra ende til annen.
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:32 545

Du synes jeg skal ta meg sammen? Vil det si at du tror på historien om at Trump har sendt Navyseals for å ødelegge en havn på Bahamas i ly av orkanen Dorian?
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:35 545

Jeg tror 91% på Trump og Havfruen/9% hallo.. hehe,,stort sett ikke A nye B ekte jabba da. tråd overskrift.
A - den nye
I dag kl 16:36 18
Det er et faktum at Trump mangler elementære kunnskaper
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:38 541

Agendaen din er bare å distrahere fra at Havfruen fremsetter påstander som burde kvalifisere til galehuset.
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:40 538

Sannelig godt gjort å poste et innlegg på en tråd som dette som blir slettet av Admin!!!

Som jeg har forklart til det kjedsommelige, så er Q-tråden en løpende rapportering om Q og POTUS.
Det er IKKE en debatt, og det er IKKE min eller andres synsing. Synse får de som følger med på det stoffet gjøre selv.

Jabbe henger ut Q som en konspirasjonsteori. Det nytter ikke å informere Jabbe om hvem Q er, for Jabbe leser kun MSM løgnmedia:

Isn’t it funny how the liberal mainstream media loves to throw around the term “conspiracy theorist” at any conservative who tells raw truth and asks lots of good questions about the biggest stories in the news?

What’s so absurd about the mainstream media using that term “conspiracy theorist” is these are the same exact same people who have spent the last 2 1/2 years talking nonstop about a “Trump Russian Collusion Conspiracy” that never existed. So, who’s the real “conspiracy theorists?”

At the same time, this same liberal mainstream media ignored the biggest scandal in US political history- the spying on Donald Trump both before and after the 2016 election. They didn’t notice a single problem with a FISA warrant issued to spy on a presidential campaign, using dirt provided by proven liars and foreign agents, and paid for by Hillary and the DNC. So, who are the real “conspiracy theorists?”

https://www.thegatewaypundit.com/2019/09/wayne-allyn-root-whos-the-conspiracy-theorist-now/
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:41 535

din tråd ER galefjøset.
jeg tar den ikke seriøst men silo mitt ord: møkkarådt
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:50 529

el sagt på en annen måte
"Havfruen fremsetter påstander som burde kvalifisere til galehuset."

så mener jeg Hf er blant de som bidrar med mer enn one-liners og alt det andre tullet jeg liker.
Påstander er så sin sak å diskutere, men dirken jabba og jessus ekteA må jeg si ærlig er gjengivere fra sOs der alt blit misoppfattet trillrundt i arneB stil for BILLIGE poeng, typisk sotaP lat debatt teknikk.
Hf utreder balanserer veier osv, ikke 100 % guru men frekkheten at sOs kverulantmaskiner skal gjengi trillrundt...den bør de ta på meg heller.
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:10 519

Jeg er ikke interessert i å diskutere resten av fjaset ditt på denne topicen. Jeg er kun interessert i å diskutere topicens tema, som er din påstand om at Trump sendte soldater til den fredelige nasjonen Bahamas for å sabotere en havn. Mange vil si at det er en krigshandling. Støtter du en slik krigshandling?
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:10 518

Jabbe: "Det jeg skrev i det innlegget var at jeg ikke ville åpne Youtube videoene som Havfruen linker til..."

Du mener kanskje jeg skal referere 1 - 2 timer videostoff hver dag for at DU skal få poenger JEG uansett IKKE vil debattere med deg?
Hvis du hadde giddet å se dem, så ville du sett at alt der tar utgangspunkt i nyheter, twitter og Q-poster. Ingen sitter og fantaserer fritt!

Problemet med venstresiden i dag er at dere avviser sannhet og fakta, og har erstattet det med deres helt egen "personal truth".
Vi konservative som tror på en suveren og selvstyrt nasjonalstat holder oss fremdeles til realiteter og fakta. Det er et godt utgangspunkt.

Denne saken handler om at Kina har kjøpt opp havner (som om de fx skulle ha kjøpt opp Oslo Havn Filipstad) og så bygger de dypvannshavn på sin eiendom (hva brukes dypvannshavner til tor du, kanskje ubåtbaser og missilutskytingsbaser elns) i strid med den lille øystatens lover - og rett utenfor USAs fastland. En ulovlig marinebase, finansiert av [DS] korrupte penger. Er det ulovlig å ta den ut, tror du? Hvilken lov skal ramme ødeleggelsen av slike installasjoner, tenker du, eller skal de bare tas ut i like stor hemmelighet som de ble bygget?

Redigert 04.09.2019 kl 19:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:20 509

...for du tror, helt ærlig, på dette?
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:23 507

Jeg tror ikke på dabbajuks2do fake igjen givelse.

Trump har invadert og ødelagt en havn på Bahamas
jabbadabbato
I dag kl 17:55
Redigert 04.09.2019 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:25 505

Jeg vet utmerket godt at Kina har kjøpt mange havner i verden. Jeg er overhodet ikke interessert i å diskutere det. Start en egen topic om dette om du vil. Det jeg vil diskutere på denne topicen er din påstand om at Trump sendte elite soldater til Bahamas for å sabotere en havn. Hva blir det neste? Skal Trump bruke militærmakt på å ødelegge kinesisk eide havner rundt i verden? Jeg håper du skjønner at det vil føre til 3 verdens krig.

https://thediplomat.com/2019/05/chinas-global-port-play/
Redigert 04.09.2019 kl 19:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:32 496

Jabbe: "Jeg håper du skjønner at det vil føre til 3 verdens krig."
Derfor lager Jabbe en flashy overskrift om det? - for å fremprovosere WW3...

Dette er ikke noe jeg TROR på eller ikke, det handler om INTEL som enten er korrekt eller ikke.

Jeg tror faktisk at faren for WW3 er MYE STØRRE med slike baser som omringer USA enn uten slike baser.

Dette handler om å få folk til å våkne for hva de naivt støtter opp om i globalismen.
Men jeg er ikke så dum at jeg lager fete overskrifter om det slik Jabbe gjør!
Redigert 04.09.2019 kl 19:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:33 498

abbadabbato
I dag"Hva blir det neste? Skal Trump bruke militærmakt på å ødelegge kinesisk eide havner rundt i verden? Jeg håper du skjønner at det vil føre til 3 verdens krig. "

Du kan ikke generalisere havner slik. Ikke alle kinesisk eide havner rundt i verden blir ødelagt. Du må ta deg sammen og lære deg å nyansere ikke generalisere alle kinesisk kjøpte havner under samme kam. Svaret er NEI. Trump skal ikke DET. HAn har andre, mer nyanserte planer. Follow TWEETS.
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:37 497

Nå er temaet her din påstand om en spesifikk krigshandling som skal ha funnet sted i ly av orkanen Dorian. Jeg, og alle andre, vet selvfølgelig at dette ikke er sant. Topicen ble kun startet for å illustrere hvor langt ute på viddene du har havnet., Du er ikke lenger istand til å tenke rasjonelt eller fornuftig. Løgner og falske påstander er en del av din hverdag.
Topicen er hervedt avsluttet og som et ekstra stikk til deg så blokkerer jeg den, kun fordi du blokker andre fra dine topicer.
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:37 496

Dette er en jabba skapt debatt tråd.
Det skjønte jeg med en gang jeg så
#den lovende overskriften
og tenkte
#lykke til
jeg må hive meg på. seriøst. lol
for en tråd.
----------------eod------------------

xtraforestilling kjør debatt:
"pesifikk krigshandling som skal ha funnet sted i ly av orkanen Dorian"
Redigert 04.09.2019 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:38 495

"INTEL"? Har du tilgang til slikt, altså? :) Disse "basene"...er egentlig bare kommersielle havner, er det ikke? De gale har fått for seg at kineserne lager "baser" ut av dem. Og hvordan går det med folk som begår sabotasje mot inbilte "baser" i "ly" av en orkan?

Ser du ikke hvor sinnssykt dette er?
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:40 493

I motsetning til Obama, så overlater Trump til generalene å styre militære operasjoner, likeledes til DOJ å styre rettspraksisen!

Det er ikke meningen at noe av det skal ligge under presidenten. Og Obama var vel mildt sagt en katastrofe for begge disse feltene.
Slettet bruker
04.09.2019 kl 19:58 477

Her avslutter Havfruen med å kaste generalene under bussen. Ganske trumpetistisk den ansvarsfraskrivelsen. Det er slik feige rotter opererer. Nå er denne hemmelige operasjonen på Bahamas altså generalenes verk. LOL

Først dikter hun opp en falsk militæroperasjon og når hun etterhvert skjønner at denne hypotetiske miltæroperasjonen ikke vil se bra ut for Trump så dikter hun opp en historie som vil fraskrive Trump ansvaret for den fralske operasjonen.

kokokoko

Slettet bruker
04.09.2019 kl 20:08 468

Tråden døde uten at vi ble noe klokere på hva fnue babler om. Synes ts bør gi ham muligheten til å forklare seg. :) Men da ender jeg vel umiddelbart opp som "hengelåst" igjen her. Good grief.