WRL - Wentworth Resources Limited : Corporate Update

Kingen
WRL 16.11.2017 kl 08:04 16060

Wentworth Resources Limited : Corporate Update

08:00


------
| |
------
PRESS RELEASE

16 November 2017

WENTWORTH RESOURCES LIMITED
(Wentworth or the Company)

Corporate update

Wentworth, the Oslo Stock Exchange (OSE: WRL) and AIM (AIM: WRL) listed
independent, East Africa-focused oil&gas company, announces that it is
undertaking a restructuring process to better align its corporate and
management structures with its shareholders and asset base in Africa, to
increase management efficiencies and reduce certain costs.

As a first step in this process, the Company is relocating its head office and
executive management team to London from Calgary, Canada bringing them closer
to shareholders and to the Companys core operating assets in Tanzania and
Mozambique. Due to personal reasons, Managing Director Geoff Bury, is unable
to relocate to London and will therefore be leaving the Company when a
suitable replacement has been found. The Company has commissioned an
executive search agent and is currently reviewing candidates for the role of
Chief Executive Officer, although Geoff will remain in his current role for a
period of time to allow a smooth transition of responsibilities.

In line with the head office relocation and given that the Company has few
Canadian registered shareholders and very limited operational connection to
Canada, the Directors are exploring the possibility of re-domiciling the
Company from Canada to a European country in order to better service its
shareholder base, reduce costs as well as corporate complexity. The Company
will consult and update shareholders, when appropriate, as to the progress on
the corporate reformation process.

Geoff Bury, Managing Director, said:

I take great pride in the significant achievements since joining Wentworth in
2010, most of all positioning the Company to be a major gas producer in East
Africa and securing a potentially world class appraisal asset in Mozambique
that is capable of delivering significant upside to our shareholders in the
near term. I strongly believe in the quality assets that Wentworth has and
the growth these assets can achieve.

Bob McBean, Executive Chairman, said:

Firstly, I would like to thank Geoff for his significant contribution to the
business. When we established Wentworth through the reverse takeover of
Artumas, there were substantial changes required to rationalise the asset
base, significantly reduce G&A, and manage the Company through legacy issues,
which would not have been possible without Geoffs clear management and
direction. Under Geoffs management we have transitioned the Company to where
we are now: establishing a growth platform business both in terms of
production and cash flow and with upside from our potentially world class
exploration and appraisal asset in Mozambique.

As we enter this process of improving alignment of our corporate structure
with our shareholder and asset base, the business is in excellent shape to
take advantage of the opportunity to deliver the next phase of growth, both
in Tanzania and Mozambique, and potentially beyond these jurisdictions and I
look forward to working with a new CEO to achieve this.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
joergen
16.11.2017 kl 15:11 10252

Spekulasjoner
Bury var Managing Director og nå søker de etter CEO - hva er forskjellen?
Bury er regnskapsmann. I et så lite selskap ønsker man kanskje en med mer faglig tyngde på toppen. Hvis så, hva ville bli Burys oppgave? CFO?
Det kan være rent familiære grunner..
Undersøkelser fra mindre gruveselskaper for en del år siden viste at aktiv markedsføring fra toppledelsen betydde mye for kursen. McBean er talentløs på det feltet.
Jeg regner med at styremedlemmene Barton og Kelly, som begge bor i Kanada, støtter planen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2017 kl 18:01 10059

Dagens melding var en gladmelding til alle aksjonærer. Selv er jeg blant dem som tror at selskapet etterhvert vil bli solgt, og ser på meldingen som en forberedelse til noe mer. WRL er nå i ferd med å nå sin "peak value" i det relativt korte bildet med 5 produserende brønner i Mnazi Bay som etterhvert vil levere det de klarer, samt Tembo som en mulig kjempebonus. Får de en god farm-out avtale for Tembo så betyr det at noen, forhåpentligvis "Big Oil", ser hvilke verdier WRL potensielt sitter på. Det åpner i så fall for en mulighet for at også aksjemarkedet vil kunne revurdere sitt syn på verdiene i selskapet.

Jeg er faktisk mer avslappet enn noen gang. Det er tydelig at det skjer noe, og en ny CEO er ikke nødvendigvis negativt. Noen ganger kan et friskt pust på toppen gjøre underverker på aksjekursen. Bury har gjort en god jobb, men er en litt innadvent regnskaps-type så mitt håp er at han erstattes av en mer utadvent selger-type. WRL kan ha behov for noen som tenker nytt vedr. markedsføring av selskapet, og tiden er den rette med raskt økende inntekter og en spennende mulig boring på Tembo.

Angående aksjekursen så er den fremdeles helt typisk for en illikvid aksje. Det er alltid noen som MÅ selge akkurat i dag, selv om det mangler kjøpere. Vi får håpe at dette endrer seg når WRL flytter til London og kommer tettere på markedet der. Vi ser at UK-baserte Malcy's blogg har fått øynene opp og følger WRL tett, og når han har "sett lyset" så er sannsynligheten stor for at flere etterhvert vil kunne se det samme. Norske småaksjonærer har fremdeles en forkjærlighet for APCL, IOX og QEC når de ser på energimygger, men kanskje det også vil kunne endre seg i framtiden?
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Kingen
16.11.2017 kl 20:55 9911

Veldig bra skrevet Josik,

Tror derimot du tar feil i at norske småaksjonærer fremdeles har en forkjærlighet for APCL, IOX og QEC (og PEN). Ikke all verden med omsetning i disse for tiden bortsett fra QEC som heller ikke er på topp.

Når det derimot gjelder din spådom ca ved årets start om at vi kunne glemme nevnte mygger da 2017 ville bli WRL sitt år, så ser vi at WRL foreløpig er minst dårlig av disse.
Mens flere av disse myggene har hatt et katastrofalt år, så blir jeg ikke sjokkert om WRL ender året i pluss med triggere nevnt behørig tidligere.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
joergen
16.11.2017 kl 21:07 9885

Fra Katherine til en aksjonær (med tillatelse)
We have all of our large and institutional shareholders based in London so we will be closer to them. We can also visit Oslo more regularly from London than Calgary. Given the shareholder base is predominately here and we have a more established and relevant peer group, and it makes travel to East Africa easier, we decided London would be the best base.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
altin
17.11.2017 kl 08:17 9639

Canada har en av verdens høyeste selskapsskatt (36,1%). vil tro at dette også er en av årsakene til flytting.

WRL har ca 5,5 kr aksjen i fremførbart underskudd, så vil bli noen år ekstra uten skatt i UK. :)
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
17.11.2017 kl 08:38 9621

Hva er sekskapsskatten i UK?

Om en stor olje/gass produsent kjøper WRL vil det vel bety at de tilnærmet umiddelbart kan ta gevinst av fremførbart underskudd?
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
17.11.2017 kl 08:38 9616

Hva er sekskapsskatten i UK?

Om en stor olje/gass produsent kjøper WRL vil det vel bety at de tilnærmet umiddelbart kan ta gevinst av fremførbart underskudd?
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
bjay
17.11.2017 kl 08:51 9580

Det er ett nytt steg i "pynting" av selskapet. Jeg sa det for 1 år siden, og står forsatt for det. Jeg tror ikke WRL lever i samme form når 2019 er ferdig. Med en ok deal på Tembo, så kommer nok den berømte domino effekten.

Med en seriøs partner på Tembo, og med M&P som partner på MB, så blir WRL lagt enda mer merke til. Det vil være meget rart om ingen snuser på den cashflowen MB snart vil generere for WRL i mange år fremover. Når det kommer så langt at det er aktører der ute som ønsker seriøse forhandlinger med større aksjonærer. Da vil de nok sørge for at kursen står en del høyere enn i dag. Får WRL leve lenger enn jeg tror, så vil det uansett bli utbytte med tid og stunder. Det vil i seg selv presse kursen opp. Jeg forholder meg rolig, men må si jeg er ganske spent på Tembo dealen/famr out.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
40something
17.11.2017 kl 09:06 9569

Ja vel, og hvorfor solgte ikke disse nå på morningen igår da prisen var høyere? Det er noe rart med wrl aksjonærer.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
OzSurfer
17.11.2017 kl 11:10 9415

Ser ut til at det er to relativt store handler 14/11 som er registrert forsinket på AIM, 2 x 258 000

Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2017 kl 12:19 7408

Det er virkelig rart å se hvor ivrige noen er til å selge aksjer nå som selskapet vitterlig tjener penger? Hva er det er som driver de? Er det frykt og/eller håp. Håp om at aksjen skal bli billigere eller frykt for at tilstanden rundt selskapet i Tanzania (Afrika-rabatten) skal bli verre.

Skulle veldig likt å kunne vært i hodet på noen av disse bare for å lært mer om menneskesinnet. Hvorfor gikk de i det hele tatt inn i aksjemarkedet?
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
bjay
17.11.2017 kl 12:22 7407

UBS solgte 251k 14.11 og 7k 15.11 . Dvs 258k solgt på OSE. Neppe tilfeldig.

Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
bjay
17.11.2017 kl 12:27 7420

Det trenger ikke være så komplisert :)

Det kan være ett fond som endrer strategi
Det kan være investorer som mener de får igjen mer andre steder, både kortsiktig og langsiktig
Det finnes investorer som trenger penger til andre prosjekter ref Issa
Det finnes investorer som er grinete og forbannet på ledelsen, ref Eric Fore
Det finnes noen som kjøper og selger aksjer kortsiktig, trading uavhengig av det fundamentale i selskapet

Listen er lang.....
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2017 kl 12:34 7399

bjay

Joda for all del. Men alt virker ikke like rasjonelt spør du meg.

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Kingen
17.11.2017 kl 12:52 7385

Ingen tvil om at UBS ødla den sannsynlige oppgangen ved Q3 med nedsalget sitt (aksjer tydligvis kjøpt litt billigere på AIM). Tror kursen nå hadde ligget godt over 3 kr hvis ikke UBS hadde utført dette stuntet, med gode tall og gode utsikter.

Mange småaksjonærer blir bekymret når slikt skjer, og hiver seg med på nedsalg og er avventende nå for at slikt skjer igjen selv med strålende utsikter. Omsetningen er enda for liten til å ta i mot slike nedsalg.

Når det er sagt så betyr det lite på sikt, selv om det er frustrerende. Selskapet har svært lyse utsikter, og nyheter fremover er med stor sannsynlighet positive.
Tembo er på ingen måte bakt inn i dagens kurs, og uansett hva som blir meldt her så kan det ikke bli negativt.
Mnazi bay er kun en beskjeden andel bakt inn i kursen, og med stadig og hyppig leveranseøkning, så kan ikke markedet overse dette særlig lenge.

Må stadig må gjenta til det kjedelige om tålmodighet selv om mange er lei. Nyhetene står i kø fremover med oppstart på Kinyerezi 2 i Desember, Dangote i Januar, Tembo-farm out når som helst.

Mye uforutsigbart skal skje for at dette skal gå galt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2017 kl 14:30 7267

Jadajada

Idag skulle jeg bare kule`n, trene litt og følge med på aksjekursutviklingen. Nå er jeg midlertidig ferdig med treninga og sitter med nasen foran skjermen. Nasen er klemt inntil skjermen. Så får vi en handel nå snart kommer jeg til å skvette slik at jeg ramler av stolen.

Husk at man får ikke mer moro en hva man selv lager.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
icebear
17.11.2017 kl 17:18 7132

Jeg regner med at Bury har fått sparken. Fint å pakke det inn i flytting. Trist at Roe får fortsette. Om noen har en annen mening anbefaler jeg dere å sjekke kursutviklingen de siste 3 årene. Fy f hvor lett disse menneskene får lett slippe unna.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
JahMason
17.11.2017 kl 17:32 7109

Jeg regner med at Bury ikke blir med på lasset pga personlige grunner og at en avtale på Tembo er mer eller mindre i boks. Regner med kanskje to partnere inn siden selskapet velgerne flytte til London. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at de flytter nå fordi det skjer ting. Veldig fornøyd med innsatsen til Bury og deler ikke samme syn. Nå blir det spennende å se hvor langt opp kursen ender før et oppkjøp av hele selskapet evt finner sted. Gleder meg til 2018 — Vi kommer til å bli rike hele gjengen :)
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2017 kl 18:48 7078

Skal men klage på ledelsen må man i det minste forklare hvorfor.

Jeg er overbevist om at det handler "Afrikarabatten" og at denne i seg selv er nok til at mange velger å holde seg unna. Her snakker vi fortsatt stor risiko med tanke på betalinger. Det har også vært en rekke forsinkelser, nå Dangote. Sist men ikke minst har vi sikkerhetssituasjonen i Mosambik.

Det tar jo aldri slutt slik at mange rett og slett ikke en gang gidder å følge selskapet.

Tror jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2017 kl 19:38 7039

Jeg er enig med Josik og andre som mener at dette snart får sin ende uansett. I løpet av 2018 er selskapet solgt og ferdig med det.

Jeg/vi får bare tåle kjedelige dager på børs inntil da om man ikke eier andre aksjer. Jeg for min del har bestemt meg for å stå løpet ut nå.

Man skal heller ikke glemme at børser er på ath og at mange med dette venter på korreksjon.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2017 kl 20:17 7002

Jeg har forstått at FinnCap opprettholder i dag kursmål på 55 Pence mens Pareto fortsatt ikke har endret sitt kursmål på kr 4,-. Det kan se ut fra omsetningen i London at FinnCap ikke betyr så mye i dag mens Pareto er «linket» opp mot Oslo Børs.

Så hadde jeg vært Katrine hadde jeg satt meg på skulderen til Thomas Aarrestad i Pareto og frittet han ut om hvorfor han ikke endrer standpunkt i dag og hever kursmålet. Pareto hadde iallfall i årene jeg brukte selskapet, en enorm gjennomslagskraft innen olje, gass og oljeservice. De var på den tiden regnet som et av verdens beste meglerhus innen sektoren.

I motsetning til Brumlemann og mange andre på HO, tror jeg at Pareto er det beste utgangspunktet for å øke oppmerksomheten mot selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2017 kl 23:30 6881

Jo mer jeg tenker på det, jo mer slår det meg at "Vi flytter til London for å spare penger" er ren BS. Ingen flytter hovedkvarteret sitt fra provinsbyen Calgary til London's forretningsmiljø for å "spare penger". Riktignok halveres distansen fra selskapets HQ til Dar es Salaam, men det kan ikke være forklaringen. Å legge ned kontoret i Calgary og samtidig miste daglig leder er i utgangangstpunktet relativt dramatisk, og vil normalt nærmest lamme en bedrift i en periode. De øvrige ansatte vil spørre "Hva skjer med meg?", produktiviteten synker mot null og samtlige ansatte blir mer opptatt av sin egen framtid enn av bedriften de jobber i.

Dette har en kostnad. Det er mulig at noen ansatte blir med på lasset for en periode, men min erfaring fra tilsvarende prosesser er at de fleste reiser motvillig og de vil hjem igjen så fort det lar seg gjøre. Og ikke minst så vil de ha kompensasjon for flyttingen og den personlige belastningen den medfører. Få ektefeller gir opp sin egen jobb og karriere for bli med sin ektefelle og sitte arbeidsledig i et annet land. Så det blir ev. kun den ene ektefellen som flytter med bedriften.

Mest sannsynlig er det få eller ingen som blir med til London.

Flyttingen er et styrevedtak basert på vurderinger som overhode ikke har noe å gjøre med å spare penger på driften. Hadde det vært så mye billigere å flytte til London så hadde de gjort det da de levde av emisjoner, og ikke nå når de tar inn en middels emisjon i rene salgsinntekter på et par måneder. Så hvorfor nå når inntektene aldri har vært høyere?

Er det lov å spekulere litt?

;-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Willyboy
18.11.2017 kl 00:51 6850

Må si eg blir litt forvirret egentlig hva tenker du egentlig nå josik? Det skjer veldig mye somvi ikke vet men det vil det alltid være men hva trur du nå som skjer egentlig? God fredag og god helg:)
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2017 kl 01:27 6837

vel skal ikke spekulere alr for mye - men det kan være så enkelt at selskapet har årlig ca 33 mill i administrative kostnader og styret kanskje gjør dette grepet - ikke bare for å redusere staben men også for å komme nærmere virksomheten og markedet. Og kanskje det er en god grunn til å få en person som kan være bedre selger til å få forhandlet frem en farm out avtale - enn en "bokfører" som sitter på rumpa i Calgary
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2017 kl 01:33 6880

Det skjer "uvanlige ting" Willyboy, og forklaringen på hvorfor det skjer henger ikke på greip. Så hva er det som EGENTLIG skjer?

- Det startet vel med at Pertamina kjøpte opp Maurel & Prom.
- WRL tar inn Peel Hunt som enda en ny "Joint Broker".
- Bury hadde en uvanlig seanse på hotell "The Thief" på Aker Brygge.
- WRL som aldri har hatt særlig fokus på aksjonærene begynner plutselig å sende ut regelmessige meldinger om innbetalinger.
- Inntektene når All Time High.
- WRL leverer sin første kvartalsrapport i pluss.
- Tembo inneholder potensielt uvanlig mye olje / gass.
- Det er angivelig uvanlig høy interesse fra Medium / Big Oil for farm-in på Tembo.
- WRL flytter plutselig og uventet hele butikken til London.
- MD Geoff Bury som aldri har vært spesielt interessert i å selge butikken er nå på vei ut.

Og her sitter vi og skal akseptere at alt er ved det normale? Det har skjedd mer rundt WRL på relativt kort tid enn det har skjedd i hele perioden etter at McBean tok over Artumas, og "alt er ved det normale"?

Jeg sitter ikke med mer informasjon enn andre, men den informasjonen jeg sitter på er om ikke annet av personlig art og har sin opprinnelse i personlige samtaler med styreformann McBean. Og i mitt hode begynner brikkene plutselig å falle på plass.

:-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2017 kl 01:40 6836

Brumle;
- WRL har tatt inn over $4.7m, tilsvarende nesten NOK 40m hittil i Q4, og inntektene vil øke videre i de kommende månedene.
- Hva er det de vil spare penger på?
- Og i så fall hvorfor nå, og ikke tidligere når de levde på emisjoner?
- Hvorfor er det viktig å komme "nærmere markedet" nå, når det ikke har vært det tidligere?


Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2017 kl 02:32 6824

Josik
Jeg tror det er et strategisk grep for å få rett mann på rett plass. Calgary er forøvrig ikke noe billig liten by med sine 1 mill innbyggere.
Hva er forskjellen i å få en farm out avtale - kontra å ikke få noen. Ganske store verdier står på spill - i hvert fall hvis WRL ikke klarer å få i satt i gang boring
Min personlige oppfatning og kritikk overfor ledelsen i WRL har vært at de ikke har vært proaktive. (jfr flere ting - bl. a at de ikke tok grep i forbindelse med forkjøpsrettigheter) Derfor er det en fordel å fjerne en "fossil" leder og få inn mer dynamiske folk.
Så vidt jeg forstår, kan WRL ikke sparke denne Geoff, og derfor kan det være et praktisk og strategisk grep for å få en mer foroverlent ledelse. Mange inkludert deg klager over andre tilsvarende selskap - med langt mindre substans og potensiell lønnsomhet, men med mer dynamisk ledelse allikevel slår aksjekursen til WRL ned i støvlene.
Men for alt hva jeg vet, kan denne omstruktureringen være at det ligger et oppkjøp på trappene - hvis det er det du sikter til. I så fall driver selskapet med dobbel kommunikasjon i og med at Katrine etter sigende følger på flyttelasset.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
alph
18.11.2017 kl 10:49 6702

Et planlagt salg av butikken, tolker jeg at josik vil frem til..
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
kveithau
18.11.2017 kl 16:11 6525

Er veldig usikker på om jeg ønsker et salg nå, akkurat når verdiene begynner å materialisere seg.Det er nå å fremover
de virkelige store verdiene vil komme til overflaten. Nå, når gassleveranser øker og betalinger tikker inn.
Å selge nå for småpenger var ikke planen min med å gå inn.Ser man historisk på budpremier vil vi ha store problemer med å få 6 kr aksjen!
Et bud skal selvsagt aksepteres av oss aksjonærer, hjva er vi villig til å selge for?
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
alph
18.11.2017 kl 16:17 6558

McBean kontrollerer jo rundt 5% alene, og burde vel gi en garanti for at selskapet ikke blir "gitt" bort.

Før avklaring med Tembo ser jeg det helt usannsynlig at noen tilbyr f.eks 10 kroner uansett.

Må ihvertfall over 10 kroner før jeg hadde fått puls.

Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2017 kl 16:30 6519

enig med deg, kvithaug,
men det kan jo være et strategisk kinderegg: 1. få forretningsadresse i London som fremstøt for å listes på LSE og dermed få flere aksjonærer som derved vil gi selskapet aksjeverdier som avspeiler fundamentale verdier, 2. få ny dynamisk ledelse nærmere marked og operasjon, 3. trimme stab og spare kostnader(høres veldig mye ut med 33 mill kr i årlige adm. utgifter)

Skulle ikke forundre meg om flytteprosessen er godt på vei og skjer i nærmeste fremtid.
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2017 kl 17:09 6500

McBean har i årevis ønsket å få fram de underliggende verdiene i WRL for deretter å selge. Men 2 tørre brønner og stadige forsinkelser har utsatt det hele. Tembo var ikke tørr, den inneholder potensielt mer gass/olje enn noen av de tidligere prospektene som har blitt boret, WRL er operatør, og tiden begynner å bli moden slik jeg ser det.
Forretningsadresse i London, en trimmet organisasjon, flytting over til hovedbørsen i London, en "big oil" som partner på Tembo, og WRL begynner plutselig å likne på noe attraktivt.

;-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2017 kl 17:15 6593

kveithaug;

Det er én ting du kan være 100% sikker på og det er at WRL ikke vil bli solgt før ETTER at verdiene matrialiserer seg. Det er kun snakk om få måneder fram i tid før leveransene er på 100% av hva gassbrønnene i Mnazi Bay klarer å produsere, inntektene er maksimale og drillen graver seg ned i Tembo's mulige sorte gull.

:-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare