...dette Q-vanviddet...

Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:03 267

Kan noen forklare meg hva tøvet går ut på? Jeg ser fnues evige gnål om dette her, men det gir null mening. Hvordan oppstår den slags vanvittige ideer? Det lukter jo Alex Jones av dette. Men hvis noen voksne her inne kan hjelpe meg litt på vei, så hadde jeg satt pris på det.
Slettet bruker
04.09.2019 kl 18:08 264

Ingen her kan hjelpe deg til å fatte noe om det.
Du må leve uten hjelp.
Du kan trøste deg sammen med jabbada. Hvis det hjelper. Prøv det.
Sammen skjønner dere ingenting selv uten dirken som aldri oppfattet nothing, Det er på en måte beste hjelp jeg kan foreslå for dere.
selvuhjelp som ikke hjelper-en nystart for ekteB
Slettet bruker
05.09.2019 kl 12:37 241

Hva får fnue ut av å spre galskapen sin? Han må da forstå at ingen tar slikt seriøst. Man blir kun bekymret for helsa til folk som svever rundt på slike rosa skyer.
Slettet bruker
05.09.2019 kl 12:44 238

Havfruens Q-tråder er de aller mest leste her på HO.
:-)
Deal With it !

Og det er en ære å få lov å poste på hennes Q-tråder.
:-)
Glemte å legge til at jeg ikke kan lese hva du skriver. Kun headingen på tråden:-)
Redigert 05.09.2019 kl 12:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.09.2019 kl 12:50 237

Du er en av de som svever rundt på den rosa skyen sammen med ham, altså.
siko1
05.09.2019 kl 13:28 225

Det er noe pussig ved bektes ( og forsåvidt jabbes) grinete oppgulp vedr. Havfruens Q-tråd(er)

Bekte sa forleden til Pappsatan at : "Hvorfor kan du ikke bare la være å lese mine innlegg om du ikke liker dem?"

Kanskje det eneste fornuftige som er kommet fra bekte etter han nyinntreden her.

Men resonnementet gjelder kanskje ikke han selv?
Slettet bruker
05.09.2019 kl 13:36 218

Jeg skal gi deg rett i den kommentaren, sik. Galskap fascinerer meg. Men det beste er vel å la ham få holde på for seg selv.
Dispute
05.09.2019 kl 13:45 214

Blokkering fungerer greit,men akkurat denne tråden fikk jeg med meg.......
Havfruens skriverier om Q er interessant nok,men det er så mye info om Trump og amerikansk politikk norsk media bevisst ikke gir oss at
dette kunne kommuniseres lettere med åpne kilder og linker det er lettere å forholde seg til.
Det ville kommunisere og forklare sakene lettere og med det avslørt norsk medias åpenbare agenda og manipulasjoner mye bedre for flere.

Som et tilskudd til foxnews.com og andre kilder er Q-skriveriene greie nok........,men kryptiske og vanskelige å forholde seg til.