Ati -Mail fra ledelsen

StalkingStock
ATI 12.04.2018 kl 22:24 3796

Hello Kjetil,

Thank you once again for your e-mail and interest. As Maria is busy with the year end statements, I have prepared the follow up on your e-mail.

The group of about 330 municipalities (there are about 1,134 municipalities in Quebec) are requesting additional measures from governments, which primarily include suggestions to the Quebec government to protect municipal water sources. The group it should be mentioned is composed of mostly rural municipalities with various concerns, and some of which have no hydrocarbon potential. Their suggestions touch a much broader issue as it questions various economic activities as well as drilling and fracking for oil and gas, specifically in relation to municipal water sources and to water in general.

It needs to be stated that water sources and bodies of water are now protected by the Quebec government’s new and recent environmental policies. As for drilling and fracking, the Energy Policy is recognised as one of the most protective in the world. The Energy Policy laws and regulations, we are told, may come into effect shortly and should certainly bring comfort to those who support additional measures.

To date, Altai has received no notice from a municipality situated on an Altai licence. The Town of Becancour, it should be remembered is not situated on an Altai licence.

Altai shares the concern of all Quebec municipalities and their citizens concerning the protection of water sources. Altai is and always has been supportive of meaningful measures for the protection of water sources and bodies of water.

I trust that this answers your querries. If you require more information, please let us know.




Kjenner jeg gleder meg noe veldig nå :D
Lykke til alle sammen!
Redigert 20.01.2021 kl 18:44 Du må logge inn for å svare
Reeinvest
12.04.2018 kl 23:09 3755

Kanskje han setter pris på at du ikke deler kilde/ kontakt info. Jeg hadde ihvertfall hatt problemer med å plutselig svare hundrevis av Mail fra hegnar forum brukere. Fint om du og på nye forumet redigerer bort navn og kontakt. Så kan det hende man fortsetter å få svar fra bransje skikkelser. Bare et vennelig tips
StalkingStock
13.04.2018 kl 07:11 3648

good morgen Reeinvest!
jau det hadde vell kanskje vært lurt å ikke ta med:)
men jeg oppfordrer alle til og sende mail til ati hvis dere har noen gode spørmål til de. jeg sendte bare noen spørmål til info@altairesources.com
jeg ble egentlig ganske fornøyd med svaret, det viser bare at det siste støyet rund Becancour har ingenting og si for ati eller qec:)
Reeinvest
13.04.2018 kl 14:44 3554

Jeg har hatt god korrespondanse med vedkommende, men når det er flere tusen brukere på gamle forum som nå spør om alt fra været til hva dollaren ligger på så tviler jeg på at vi fortsetter å få god info flyt fra R. Synd at du og Tuja ikke bare kan ta bort kontakt info og navn, og heller skriver mail fra Altai, eller fra selskap i bransjen. Jeg tror fremdeles ikke han setter pris på at dette blir delt helt åpent med kontakt info, så det hadde nok vært greit å endre nå i det minste selv om han sikkert har fått en del post som følge. Jeg forsøker ikke å leke moralpoliti, men vil opprettholde informasjonsflyten fra bransjen.
StalkingStock
31.07.2018 kl 22:33 3046

Hei igjen alle sammen!
Vet ikke hvor oppdatert alle er på ati så tenkte jeg skulle dele noe fra q2 rapporten.
Alt ledelsen har sagt at de forventer at områdene deres vil være lønnsomme selv om det blir fracking forbud, jeg ble med skuta ned men ska faenme bli med opp igjen :)
Bilde er delt på min twitter og kan leses der:)

https://mobile.twitter.com/StalkingStock/status/1024391302627123205
diktonius
01.08.2018 kl 15:24 2915

Hej!
Bra att du lagt upp det på twitter, är lite "Ati-tomt" där nu.
Jag läste också det där, fast här:
https://www.sedar.com/DisplayCompanyDocuments.do?lang=EN&issuerNo=00001899
på MD&A - English.
Vi sitter i samma skuta, är tyvärr också under ytan, men den ska upp!

Mvh
Redigert 01.08.2018 kl 15:30 Du må logge inn for å svare
StalkingStock
01.08.2018 kl 20:54 2847

mhm en kan også skrive til ati så legger de mailen din til en liste som mottar q rapportene ;)
diktonius
20.08.2018 kl 13:25 2506

Tack!
Det ska jag göra.
mvh
StalkingStock
20.08.2018 kl 15:44 2434

Blir spennende når ati igjen skal kommentere reguleringene i q2 rapport så sier de selv at de vil kunne utnytte store gass kommer som ikke krever fracking :)