Lan Marie Berg kan bli byrådsleder i Oslo!
Lisse
05.09.2019 kl 14:17
772
https://resett.no/2019/09/05/oslos-neste-byradsleder-er-sannsynligvis-lan-marie-berg/
https://www.nettavisen.no/nyheter/mot-politisk-jordskjelv-i-oslo-mdg-strre-enn-arbeiderpartiet/3423840255.html
MDG er nå såvidt over 20% og Ap har 17,9% på en måling for Dagsavisen.
Oslos nye byrådsleder vil bli Lan Marie Berg om MDG blir størst ved valget.
https://www.nettavisen.no/nyheter/mot-politisk-jordskjelv-i-oslo-mdg-strre-enn-arbeiderpartiet/3423840255.html
MDG er nå såvidt over 20% og Ap har 17,9% på en måling for Dagsavisen.
Oslos nye byrådsleder vil bli Lan Marie Berg om MDG blir størst ved valget.
Redigert 05.09.2019 kl 14:18
Du må logge inn for å svare
Endelig noe som kan ligne en sannhet fra bloggen til Lurås!!
Har du plutselig begynt å lese Resett nå? Trodde alt der var "ikke troverdig kilde" jeg?
Beviser at Oslos velgere ikke vet hva de stemmer på, samtlige som stemmer MDG er på bærtur.
Så det er velgernes feil, mener du?!
Oslo Børs som de "folkevalgte" innen bank og finans. Alle dem som har millioner tilgjengelig for å kjøpe seg en Tesla eller 3 -4, vil jo stemme på dette stakkarslig fjolset. De er da halemaken selv, med motsatt fortegn. Norges hovedstad selve Pestbyllen på nasjonens sjel.
Fluefiskeren
05.09.2019 kl 15:39
725
Fem dager før kommunevalget går det mot et politisk jordskjelv i hovedstaden. I Nettavisen og Amedias ferske partibarometer for Oslo, er Miljøpartiet de Grønne (MDG) større enn Arbeiderpartiet.
I målingen, som er gjennomført av Sentio Research, får MDG en oppslutning på hele 20,3 prosent, og passerer for første gang 20-tallet på en måling for Oslo.
I målingen, som er gjennomført av Sentio Research, får MDG en oppslutning på hele 20,3 prosent, og passerer for første gang 20-tallet på en måling for Oslo.
MarkusP
05.09.2019 kl 17:20
705
Oslofolk har erfart i fire år nå hva venstresiden byr på,og nå vil de ha mye mer enn den politiske
forretten de har kost seg med de fire siste årene.
Det blir færre p-plasser,dyrere bomring,flere trær blir hugget og selvsagt større underskudd,flere
berikere og andre trivselsfaktorer.
Aner vi at mange nå vil våkne og flytte ut av Oslo?
forretten de har kost seg med de fire siste årene.
Det blir færre p-plasser,dyrere bomring,flere trær blir hugget og selvsagt større underskudd,flere
berikere og andre trivselsfaktorer.
Aner vi at mange nå vil våkne og flytte ut av Oslo?
ladaen7,30
05.09.2019 kl 17:52
702
Fem dager før kommunevalget går det mot et politisk jordskjelv i hovedstaden. I Nettavisen og Amedias ferske partibarometer for Oslo, er Miljøpartiet de Grønne (MDG) større enn Arbeiderpartiet.
Og hva skulle forskjellen bli? De sitter jo sammen i dag også og det virker som at det er MDG som styrer det meste i Oslo.
Og hva skulle forskjellen bli? De sitter jo sammen i dag også og det virker som at det er MDG som styrer det meste i Oslo.
De er nok ikke like tøffe i trynet den dagen oljetanken skal graves opp, det blir forbudt å kjøre diesel eller bensinbåt, det blir ulovlig å bruke peis og vedovn og alt av grilling være seg kull eller gass blir ulovlig. Da kan de sitte der å grine på nesa og angre på at de skulle være så jævla medgangssupportere og kule og stemme MDG.
Fluefiskeren
05.09.2019 kl 17:57
699
Trær blir hogget. Du tenker antakelig på Olav 5. gate. Jeg likte det dårlig, men de går på valg med å love
100 000 nye trær i byen. Jeg kan vanskelig se for meg at de hater trær.
100 000 nye trær i byen. Jeg kan vanskelig se for meg at de hater trær.
ladaen7,30
05.09.2019 kl 18:04
694
Det ser jo ut for at kampanjen de gjennomførte ved å bruke en million kroner for at bloggere skulle skrive om klimaet og deres politikk funket da.