Google/LG Smartklokke ila 2020?

rosgun
PLT 05.09.2019 kl 18:01 20821

Alt stemmer her:
- De har jobbet med en slik wearable i ett år
- De har snakket om lansering en stund, men har nå konkretisert muligens slutten av 2019, start 2020 (stemmer bra med polights uttallelser slutten av 2019 om DW)
- Designet består av en svært liten linse i senter av klokken(hvem andre kunne fått til det egentlig med tanke på størrelse?)

- Logisk at dette kameraet bruker svært lite strøm, da alle som har hatt en smartklokke forstår at den går mye fortere tom for strøm enn en telefon.
(Å bruke et kamera som drar mye strøm ville ha fungert svært dårlig på alle smartklokker)
- Tror tradere i aksjen hadde håpet at denne nyheten ikke ble funnet ut av før de var inne i aksjen igjen, derav kursfallet onsdag og muligens at det er grunnen til
usikkerheten at den ikke gikk mer torsdag, da noen fryktet at dette ville bli sporet opp. Tydelig at noen har senket kursen kraftig når de selv så nyheten og for å
gjøre plass som ønsket lav inngang i aksjen.
-patent offentliggjort på engelsk 03.09, 19, nederlandsk blogg 28.08.19
-Google er den eneste som har planlagt en smartklokke med kamera av samtlige av de store
-Google ser på dette som en mulighet for å sette en ny standard på smartklokker og registrerte første design allerede medio 2017.
-De kaller patentet for CAMERAWATCH
- Fasen de nå er i beskrives likt som Polight beskriver sin fase, dvs fasen for test av masseproduksjon, dvs»second fase of design verification»

Hør bare her:
Google Pixel Watch could have a camera in an unexpected place
By Tom Bedford 7 days ago Wearables


"In the center of the watch face shown in the patents, where the hands would meet in an analogue clock, you can see a SMALL LENS. We don't know any details such as sensor, aperture or megapixel count, but it does show that Google is at least considering giving the Pixel Watch the ability to takes photos."

"Hopefully we'll find out soon, but we've been hearing about the Google Pixel Watch for over a year now, and if Google is still filing patents for the wearable, it implies they haven't settled on a final design yet."

--------------------------------------------------
"The Google Pixel Watch is a long-rumored smartwatch that we're hoping to see a little more of in the near future, and a recently surfaced patent filed by Google suggests the company is developing some news ideas."

"The patent, found by Dutch blog LetsGoDigital, shows the Google Pixel Watch in rough detail from a few different angles – it doesn't tell us much, but there is one big feature it teases; a CAMERA".

The report below from WinFuture about three versions of the Google Pixel Watch said the device has reached its second level of design verification, which is a test to see if the device would be easy to mass produce.

That suggests the watch design will be final enough to be put onto the production line in the near future. And then there's the fact a new codename has been spotted for a device called medaka.

A medaka is a tiny fish (Google always uses codenames of sea creatures for its products) and the device is said to not sport a notch so some have taken this to mean it's the Pixel Watch.

------------------------------------------------------------------------

We likely won't know much for a while as Google isn't expected to announce all this new hardware until later this year, and we're currently expecting an event from the company at some point in October.

https://www.techradar.com/news/google-pixel-watch-could-have-a-camera-to-take-smartwatch-selfies

https://nl.letsgodigital.org/uploads/2019/08/google-pixel-watch.pdf

Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.09.2019 kl 18:38 13360

Er det blørsmeldt et slikt samarbeid eller er det bare noe du spekulerer i?
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.09.2019 kl 18:45 13305

Det kan selvsagt ikke børsmeldes før DesignWin er vunnet. Dette er kun basert på lekkasjer som funnet ut ovenfor, størrelse på linse, Googles ønske om at klokken skal holde lenge på batteri(POL linse bruker nesten ikke strøm i motsetning til andre løsninger som ville brukt opp nesten all batterikapasiteten med et "vanlig" kamera. med vanlig linse. Alt stemmer tidsmessig og patent utstedt 27.08.2019

https://nl.letsgodigital.org/uploads/2019/08/google-pixel-watch.pdf

t. Les alt over her og hele caset så kommer nok flere til samme konklusjon:).
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
blundstone
05.09.2019 kl 18:45 13295

Hørtes relativt tynt ut. Spekulasjoner om at Google skal lansere smartklokke med kamera er ikke akkurat noe nytt. Men for all del, hvis dersom såfremt Google lanserer en smartklokke med kamera en gang i fremtiden, kan det godt hende at kameraet kommer fra Polight eller en hvilken som helst annen leverandør.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.09.2019 kl 18:52 13257

Du er tydeligvis ikke inne i aksjen. Hvis du gidder å ta deg tid til å lese linkene over så slipper du å kaste ut gørr som ikke henger sammen med virkeligheten.
Det blir forresten lett og avsløre nå hvem som ikke er inn i aksjen. De vil selvsagt være negative til ovennevnte. De som derimot er inne vil sikkert ha et mer objektvit syn på dette og klarer i motsetning til det blundstone å legge sammen 1+1.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.09.2019 kl 18:58 13227

OMG

Blir nesten vemodig å se noen springe etter imorgen som fablet om inngang på 7,5 og 15 kr i dag.

Ha meg unnskyldt,

Blundstone
Oljen
Load,
Rockpus
Slukern
Blygen
Provence
Merida1
Madsern

.......håper dere tok til fornuft og kom inn før stengetid i dag

HVIS IKKE REGNER JEG MED NOEN NEGATIVE OG LIKEGYLDIGE SVAR PÅ MIN LILLE ETTERFORSKNING PÅ ETTERMIDDAGEN IDAG.

. DET VIL JO VISE SEG HVEM SOM IKKE SITTER INNE.

De som ikke rakk det
(listen oppdateres etterhvert)::
Madsern
Merida1
Blundstone
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
blundstone
05.09.2019 kl 19:13 13186

Jeg kjøpte Polight akkurat i tide til å få med meg oppgangen, men tok gevinst et stykke oppe på 20-tallet. Skulle selvfølgelig ventet litt til og solgt på over 30, men gevinst er gevinst.

Mulig jeg kjøper igjen hvis/når det materialiserer seg konkrete avtaler, men da skal det mer til enn spekulasjoner om at Google kanskje velger Polight basert på spekulasjoner om at Google kanskje skal lansere kameraklokke.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.09.2019 kl 19:19 13157

Kanskje ? Patentet er fra 28.08, dvs forrige tirsdag. via en blogg (som avslørte dette). Skulle jo jo selvsagt ikke vært avslørt.......

Er du ikke enig at det nærmer seg da når de lanserer et bitte lite kamera i midten av urskiven. Hadde du også vært så likegyldig om du var inne i aksjen idag

https://finansavisen.no/forum/thread/46472/view/867788

Lykke til.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.09.2019 kl 19:48 13075

FRA LETS GO DIGITAL ARTIKKEL:Syv patentskisser er inkludert, hvor det er avbildet en smartklokke med en rundvakt-sak. En stor sirkel kan sees i midten. Selv om du fremdeles kan tenke på et hybridur med analoge hender, er det patentnavnet som gir oss mer informasjon om dette. Patentet heter "Camera Watch".

Med andre ord ser det ut til at Google jobber med smartklokke med kamera. Dette ville selvfølgelig være en god inngang til smartwatchmarkedet. Endelig har ingen av de kjente merkene - tenk på Apple, Samsung, Huawei og LG - for tiden en klokke med kamera i porteføljen. Det er noen mer ukjente merker som tilbyr en smartklokke med kamera, men kvaliteten på disse kameraene er svært dårligt.

Google Pixel 3-smarttelefoner er kjent som et av de beste smarttelefonkameraene. Mens bare ett objektiv brukes. Dette skyldes den unike programvaren fra Google. Sjansen er stor for at produsenten også ønsker å bruke denne kunnskapen til smartwatchet sitt. Siden det er et designpatent, blir funksjonene ikke diskutert mer detaljert. Det er fortsatt uklart om det er et kamera under skjermen, muligens et gap i skjermen - som vi har sett i år med forskjellige smarttelefonmodeller.

Hvorvidt Google faktisk har til hensikt å bygge inn et kamera i klokken gjenstår selvfølgelig å se, men det virker sannsynlig siden selskapet også la inn patent på en smartwatch tidligere i år. Med dette patentet ble urremmen særlig diskutert, men den samme runde sirkelen kunne også sees med dette designet.

I tillegg ser det ut til at Google velger en digital dreining for operasjonen, selv om dette ikke kan trekkes 100% fra bildene. Vi vil ikke se en krone igjen. Den nyeste Samsung smartwatch, Galaxy Watch Active 2, var også utstyrt med en digital roterende ring.


Det har vært snakk om en Google Pixel Watch under utvikling i ganske lang tid. Dette smartwatchet var faktisk forventet i fjor, men det var for tidlig for dette. Likevel ser det ut til at Google jobber med en smartklokke i bakgrunnen. Denne smartwatch vil selvfølgelig bruke Googles Wear OS. Når det gjelder de andre funksjonene, er mye fremdeles uklart. En ny patent kan gi oss mer innsikt i en av de viktigste funksjonene i denne Google Watch.

Google smartwatch med innebygd kamera
Dette er et designpatent innlevert av Google LLC medio 2017. 27. august 2019 ble patentet publisert i USPTO (United States Patent and Trademark Office) -databasen.

https://nl.letsgodigital.org/wearables-smartwatches/google-pixel-watch-camera/

fRA 03.09.19
https://www.pocket-lint.com/smartwatches/news/google/149152-google-pixel-watch-with-built-in-camera-appears-in-patent
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
focuss
05.09.2019 kl 19:57 13037

De beste investorene på Oslo Børs, er det fordi de kan regne. De finner fort ut at når NEL prises til 8700 millioner og PoLight prises til 160 millioner så skjønner de fleste at her er det penger å tjene. Så hjelper det selvfølgelig mye å forstå hva både PoLight og NEL driver med.Marginene i det PoLight driver med er vel langt over det NEL i sine villeste fantasier kan drømme om.Lykkes PoLight? Lykkes NEL? Prisforskjellen er i hvert fall absurd.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.09.2019 kl 20:19 12919

For sammenligning for å se potensialet på google Watch MED KAMERA fra 2020:

Applewatch:
In total, 45 million smartwatches were shipped in 2018, with Apple accounting for half. Those shipment numbers put Apple at the top of the smartwatch industry, with Fitbit in a distant second at 5.5 million units shipped in all of 2018

https://www.zdnet.com/article/smartwatch-sales-will-double-in-next-four-years/

ANTALL SMARTWATCH ER CA 50 MILLIONER ENHETER..

Kan vi anta at Google tar like mye som applewatch, med tanke på at markedet er spådd til å øke med ca 25 % i året. hvert år frem til 2024

https://www.zdnet.com/article/smartwatch-sales-will-double-in-next-four-years/

La oss si 25 millioner enheter til 30 kr stk for Polight= 750 000 000 i omsetning og ca halvparten salesmargin av dette blir en brutto fortjeneste på 325 000 000.

La oss videre si at de sitter igjen med beskjedne 20 % av dette igjen i ren fortjeneste etter at alle kostnader er trukket fra så vil det gi et årlig overskudd på ca

75 000 000..

EKSPLOSIVE TALL mao......

... så kan man jo legge på og legge på i andre segmenter som mobil, legeindustri, bilindustri, IOT, scannere, Id gjenkjenning osv osv.

For å være helt ærlig tror jeg dette kommer til å bli en pengemaskin av de sjeldne.... Trenger vel egentlig bare denne aksjen fremover-trenger ikke stresse og hausse noe mer på andre aksjer. Dette går fint:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
pengex
05.09.2019 kl 22:51 12682

En på jobben har ei sånn google klokke sak. Fancy greier. Jeg henger etter skjønner jeg. Men aksjer kan jeg så polight er bankers.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.09.2019 kl 07:46 12366

Her kokes det suppe på spiker, akkurat som i konkurskandidatene thin og idex.

Tlens kommer ikke med noe nytt. Alt finnes fra før. Den tar 3 bilder og kombinerer til er all-in-focus bilde.

Olympus har focus bracketing, andre har lignende løsninger. Det er heller ikke uten grunn at telefoner kommer med flere kamera med forskjellige egenskaper, som utvider bruken langt utover hva polight klarer
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.09.2019 kl 08:23 12213

Er du på feil tråd?
Denne er om Camerawatch fra Google.
Du må nok lese deg opp over her først
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
focuss
06.09.2019 kl 08:36 12173

TLens is subject to interest from over 10 mobile
phone companies through eight camera module
vendors
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Stev
06.09.2019 kl 09:22 11975

Hva tror vi om utviklingen her i dag
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
solid1
06.09.2019 kl 09:40 11910


Det virker som Madsern er negativ til alt som ikke har med seismikkselskapene Magseis og EMGS å gjøre.

Tror ikke han besitter særlig med kunnskap om denne aksjen.
Gratulerer til alle som har vært med opp de seneste dager, så får vi håpe den fortsetter.

(Det var et lite eventyr bare det å kunne koke suppe på en spiker, spesielt når man la til noen mer smakfulle ingredienser. Suppen ble god.)
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Computum
06.09.2019 kl 10:31 11782

Bra volum idag også. Men fortsatt mange som ønsker å sikre gevinst.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Computum
06.09.2019 kl 10:35 11756

"Her kokes det suppe på spiker" sier Matsern


– Det er et spennende selskap med teknologi som retter seg mot et kjempestort marked, sier analytiker Aksel Engebakken i ABG Sundal Collier til E24.

Han mener oppsiden er større, og har et kursmål på 60 kroner og en kjøpsanbefaling.

– Det gjør selskapet også interessant at det ikke finnes konkurrenter som kan levere samme teknologiske løsninger som Polight har utviklet, sier Engebakken.

https://e24.no/boers-og-finans/i/jdb5Rn/polight-aksjen-opp-over-200-prosent-denne-uken-skjer-spennende-ting
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.09.2019 kl 10:56 11695

--– Man kan se i smarttelefonmarkedet at det er en risikoaversjon mot å adaptere ny og ukjent teknologi, så det mest sannsynlige er nok at de ikke får til kommersialisering neste året. Men hvis de får det til kan selskapet bli verdt betydelig mer enn kursmålet vårt, som samtidig reflekterer at det på ingen måte er sikkert.

Det er vel snart på tide at disse analytikerne slutter med disse kursmålene sine.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.09.2019 kl 11:06 11681

Du er ikke inne skjønner jeg.


Detter er ikke en telefontråd men en smartklokke tråd.

Hvis du klarer å lese over så klarer du sikkert å forstå ordet Camerawatch ?

Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.09.2019 kl 11:12 11692

Hva er det som feiler deg? Jeg refererte bare hva denne analytikeren sier.
Hvis du ikke klarer å oppføre deg er ikke veien til 'blokkerknappen' lang.

Som sagt så gjort! Nå slipper i hvert fall jeg å lese mer av våset ditt. ;)
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Computum
06.09.2019 kl 11:21 11687

"Det er vel snart på tide at disse analytikerne slutter med disse kursmålene sine."

Jeg ser at du registrerte nytt nick mandag, da kursen sluttet på 27 etter å ha vært oppe i 36 intradag. På aksjeforumet har du kun postet innlegg om PLT, og bare advarsler. Hyggelig av deg det. Regner med at du var heldig og realiserte en pen gevinst og at du gjerne ser kursen lavere for ny inngang? Og det er selvfølgelig lov.
Men å skifte identitet med det formål å ikke bli knyttet til gammel historikk synes noe suspekt i mine øyne. Jeg tenker at det er "å ha urent mel i posen". Flere har selvfølgelig det på forumet , men den som skifter "ham" bare for å kunne forføre i håp om ikke å bli gjenkjennt er spesielt avslørende. Eller kan vi få vite dine tidligere/andre "identiteter"?
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.09.2019 kl 11:24 11759

Analytiker sier? Du blander jo produkter om hverandre., med bare vås og tull. Du svarte på eller påsto noe helt annet enn overskriften omhandler. Virker som du er på en annen planet og ville bare veilede deg til å være konstruktiv og sakelig. Underbygg gjerne sludderet ditt med linker som jeg har gjort. Da blir det en sakelig diskusjon istedet foe en lav intellektuell skremselspropaganda basert på hersketeknikk
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.09.2019 kl 11:37 11725

Computum
Det er ikke ofte jeg skriver på HO lenger. ' merida1' er en identitet jeg har hatt på HO i mange år. Husket ikke passordet, så det måtte fornyes. Vises nicket som nyregistrert så kan ikke jeg svare for hva som har skjedd. Jeg ser at jeg har hatt 88 innlegg på HO totalt
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Computum
06.09.2019 kl 11:37 11727

Det er påfallende hvor stille det blir på forumet når kurbevegelsen ser ut til å stabilisere seg. Da er alle "spåmennene" med skyhøye kursmål borte som dugg i sommersol.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Computum
06.09.2019 kl 11:40 11710

Hva gjorde at du følte spesielt behov for å ta opp igjen aktiviteten bare for å advare Polight aksjonærene?
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.09.2019 kl 11:47 11693

Vel, jeg advarte meg selv også etter at kursen passerte 30.- :)
Kan tenke meg en passende kurs i forhold til situasjonen er 10-12
Men alle gjør som de vil naturligvis
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Computum
06.09.2019 kl 11:55 11669

Jeg forstår at du har liten tro på suksess. 10-12 kroner priser selskapet til kontantbeholdningen. Vet ikke hva du bygger på. Har du sett kvartalspresentasjonen der CEO virker svært selvsikker? Mener du at interessen og ordre som er mottatt signaliserer at produktet er for dårlig til å slå an i markedet?
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Computum
06.09.2019 kl 12:04 11633

Jeg er selvfølgelig selv ikke sikker på at selskapet vil bli en pengemaskin. Markedet tar jo også alle forbehold. Også megleren du henviser til. Men sånn er det når man satser på nykommere. Alt avhenger av at de greier å utnytte potensialet og skaffe seg gode partnere og ordrer. Høy risiko. Men oddsene er idag svært mye bedre enn de var for ca ett år siden da børsintroduksjonen ble satt til kurs 50. Litt synd at så mange kortsiktige tradere er inne i aksjen. Det legger nok et visst press på kursen de nærmeste dager.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.09.2019 kl 12:13 11600

Jeg studerte diverse angående selskapet ja. Og der er naturlig nok både positive og negative sider. Men det er uhyre vanskelig å komme seg inn hos større produsenter
Kontantbeholdningen kan en ikke regne med å se så mye av, men en unngår sannsynligvis emisjon første halvåret
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
James
06.09.2019 kl 12:29 11542

Anbefaler dere å se polights siste webcast

https://webcast.seria.no/webcast/98041640
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.09.2019 kl 13:08 11471

Analytiker sier? Du blander jo produkter om hverandre., med bare vås og tull. Du svarte på eller påsto noe helt annet enn overskriften omhandler. Virker som du er på en annen planet og ville bare veilede deg til å være konstruktiv og sakelig. Underbygg gjerne sludderet ditt med linker som jeg har gjort. Da blir det en sakelig diskusjon istedet foe en lav intellektuell skremselspropaganda basert på hersketeknikk
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.09.2019 kl 13:17 11454

Du har ikke studert en dritt.... du nevner absolutt ingenting av relevante temaer.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.09.2019 kl 13:19 11448

Glad hvis noen med i q imotsetning til Merida1 kan diskutere litt
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Computum
06.09.2019 kl 13:40 11401

Tror ikke det er noe i veien med Merida1's IQ. Hans innvendinger er forsåvidt fornuftige, men man kan jo lure på hans motiver. At han skal engasjere seg på PLT forumet når han egentlig ikke er aktiv på Hegnar og ikke har tro på at selskapet vil lykkes med kommersialiseringen. Det blir da nærliggende å tenke at han kanskje ER interessert i selskapet tiltross for at han forsøker å gi inntrykk av noe annet. Men det er greit nok. Det er lov å prøve seg.
Til rosgun vil jeg si at om man skal få en god diskusjon så må man anerkjenne sine meningsmotstandere. Ellers blir det bare krangling og skittkasting.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.09.2019 kl 14:18 11324

Det er drittkasting jeg vil unngå, men når folk kommer bare med dritt uten engang å svare eller forstå faktisk at det er klokke og ikke telefon tråden dreier seg om kan man la være å skrive noe som helst. Hvis du synes det er greit setter jeg deg i samme kategori. Dere leser ingenting av lenker eller ingenting. Bare om å gjøre å snakke dritt. Mao skaper ikke dialog da.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.09.2019 kl 14:56 11256

Lite trøkk i denne aksjen når de sannsynligvis vil oppnå minimum et nettoresultat på NoK 100 millioner i 2020.

Det gjelder kun i 2 segment:

Camerawatch fra Google
Mobiltelefon fra Google

Ja, ja folk får lese det jeg har skrevet igår/idag så må vel aksjen reprises totalt. Må vel minst være verdt

5 mrd, det skulle vel tilsi 50x verdien i dag på 20 kr

Kurs burde vel stå i nærmere 1000kr, eller er det noen som er bedre til å regne?
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
edvin
06.09.2019 kl 15:10 11230

Takk for alt arbeidet du har lagt ned her rosgun, imponerende! Selv økte jeg beholdningen ytterligere i dag, dette kan bare gå en vei på lang sikt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.09.2019 kl 15:21 11208

Jeg ser via Computum at det er snakk om min IQ. Den er målt i tester , og er 118.
Jeg kan tenke meg hva hysteriske rosgun skriver. Slikt avskum er en av grunnene til at jeg ikke vurderer å gå inn i denne aksjen igjen . Stakkars drittunge!
Imponerende mye løgn og fantasi ja...ikke rart mange skyr aksjen som pesten!. Aksjen er usikker nok i seg selv
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.09.2019 kl 15:25 11200

Takk :). Håper flere våkner. Dette er Fingerprint materiale, dvs muligens enda heftigere, da 5G vil trigge etterspørselen på alle mobiltelefoner. Dette er fordi hastigheten på linsen er så kjapp slik at videosamtaler i 5G vil kunne være avhengig av denne type linse for å kunne få med seg alle bevegelser på videosamtaler, særlig der flere er innlogget samtidig. Eller hør hvordan Isaksen forklarer dette:

https://webcast.seria.no/client/mobile/?id=98041640

Mao er caset helt spinnvilt. Folk reagerte på at den gikk over 100% en dag her. Tenker den kan gå mer på en dag når alle skjønner at det som er skrevet må stemme. Antar at kurs må ligge på minimum kr 100 før 01.01.2020
Redigert 21.01.2021 kl 05:44 Du må logge inn for å svare