SLETTET FRA Hovedliste NY i går, nå på OTC
Flipper
06.09.2019 kl 13:16
402
Noen i Uniten sier at de-listing fra NYSE er pga. overført til NASDAQ.
HUSKER i 2008 KRISEN, Hvor alle aksjer falt durablig.
Et av de største flaggskipene til Wallenberg, majoritetseiere i Svensk;
Ensilda Banken, Ericsoon; faced BK.
Det var på siste forandring på Krav på NASDAQ, ned til Minimum, som
laveste aksjekurs over et visst tidsrum. [ de fleste vet vel at NASDAQ
har primært IKT data selskaper.
Fant det nå. Riktig at SDLP er overført til listing på NASDAQ med
Ticker SDLPU - Viser 17,22 % minus så langt.
HUSKER i 2008 KRISEN, Hvor alle aksjer falt durablig.
Et av de største flaggskipene til Wallenberg, majoritetseiere i Svensk;
Ensilda Banken, Ericsoon; faced BK.
Det var på siste forandring på Krav på NASDAQ, ned til Minimum, som
laveste aksjekurs over et visst tidsrum. [ de fleste vet vel at NASDAQ
har primært IKT data selskaper.
Fant det nå. Riktig at SDLP er overført til listing på NASDAQ med
Ticker SDLPU - Viser 17,22 % minus så langt.
Flipper
06.09.2019 kl 14:08
388
Noen som vet NÅR det skal stemmes vedr. oblisjonseiere.
De holder vel kortene tett til brystet, så, dato er kanskje irrevant å spørre om.
Men, hvorfor jeg spør, er at Kjusern og bror tar til motmele, og efter min mening
er Sissner spillt HELT ut, Ra$$H't sa han SOLGTE ALT,** før siste store nedgang **
over hele markedet.
Forlengelse av lån er en no-brainer to me.
Har erfaring fra liknende situasjoner, hvor, f.eks. Det
IBOENDE Verdi av tonnasje ( fly her ), er viktigst.
Vi hadde avtaler med ALLE banker i Norden, med verdsettelse
av alle skip i deres portefølje + Ad Hock enkelt skip.
Nok en gang, avdanka shipsmegler, men, som har vørig med før-
Ikke dårlig hukommelse, bare litt kort LOL
De holder vel kortene tett til brystet, så, dato er kanskje irrevant å spørre om.
Men, hvorfor jeg spør, er at Kjusern og bror tar til motmele, og efter min mening
er Sissner spillt HELT ut, Ra$$H't sa han SOLGTE ALT,** før siste store nedgang **
over hele markedet.
Forlengelse av lån er en no-brainer to me.
Har erfaring fra liknende situasjoner, hvor, f.eks. Det
IBOENDE Verdi av tonnasje ( fly her ), er viktigst.
Vi hadde avtaler med ALLE banker i Norden, med verdsettelse
av alle skip i deres portefølje + Ad Hock enkelt skip.
Nok en gang, avdanka shipsmegler, men, som har vørig med før-
Ikke dårlig hukommelse, bare litt kort LOL
Redigert 06.09.2019 kl 14:08
Du må logge inn for å svare