Nå må jeg bare stille et spørsmål som jeg har lurt på lenge.

Slettet bruker
06.09.2019 kl 13:22 302

Er Donald Trump fortsatt president i USA????

Jeg minnes at jeg har lest flere hundre ganger her på HO at han skulle bli kastet som president etter et halvt år.
Var dette bare tull og fantasi fra Trump-haterne det da, eller? Her regner jeg med at Bekte, eller A-den nye som han nå kaller seg svarer for seg, for han var en av de mest maniske på dette for et par-tre år siden da han kalte seg Bekte.
Slettet bruker
06.09.2019 kl 13:25 300

Ikke godt å si. Er han?

Dette må være tungt for de maniske. Trump er president fremdeles! Tredje verdenskrig har ikke startet! Tipper de maniske ønsker seg 3. verdenskrig og millionvis av døde slik at de kan sitte å si "ja det var det vi sa, dere skulle aldri valgt Trump".
Slettet bruker
06.09.2019 kl 13:28 298

Ja han er president i USA.
De som mener noe annet er de samme kålhuene som sprer tvil om regjeringssamarbeidet her i Norge etter valget.
Slettet bruker
06.09.2019 kl 13:38 290

Trump er ikke kastet som president men selvfølgelig burde han vært kastet for lenge siden. Andre demokratier, som feks Brasil og Sør Korea, har kastet ut sine presidenter for korrupsjon de siste årene men det sitter altså lenger inne for USA.
Pga at han fortsatt sitter som president vil det naturligvis fortsatt være massive anklager mot han for all jævelskapen han finner på helt frem til den dagen han er borte. Jeg blir bare mer og mer rystet og jeg regner med at det kommer til å ødelegge for det republikanske partiet for lang tid fremover, noe som er synd.
Redigert 06.09.2019 kl 13:41 Du må logge inn for å svare
MarkusP
06.09.2019 kl 13:44 283

Trumps politikk skulle raskt kjøreUSAs økonomi i grøfta om han ble president fikk vi høre.Aksjer burde selges,sa intelligensiaen.
Videre skulle Trump starte store kriger,må vite.....
Maset om riksrett mot Trump har vært viktigere en hvilke lover han angivelig har forbrutt seg mot.
Haternes retorikk er særdekes lite troverdig,og de daglige topene om ulv ødelegger deres troverdighet ytterligere.
Dumt det,for selvsagt fortjener Trump kritikk,men hvem tror på de dom hver eneste dag i over 4 år nå har svartmalt og ropt ulv?
Hr.Suhr
06.09.2019 kl 14:05 277

Håper NrK som nå driver og trener seg på falske nyheter ser dette innlegget.
Hvem husker ikke det episke skriket til ei hjernevasket berte som gikk rett i psykose
etter kunngjøringen om Trumps seier ble offentliggjort.
Tenk de millioner av forledede sjeler som lever i denne tilstanden til denne dag.
..helt tragisk vettu
Slettet bruker
06.09.2019 kl 14:20 274

Vi begynner jo å se resultatene av dtte nå. Til tross for massive stimulanser i form av budsjettunderskudd på 1000 mrd USD og total lånevekst på 2500 mrd usd så begynner det å knirke faretruende.
Angående kriger så kjører han på for fullt i Yemen via sine ekstraordinære våpensalg til araberstatene. Han har også egenhendig fremprovosert en farlig situasjon med Iran og han har ønsket Kim hjertelig velkommen i atom klubben.
Slettet bruker
06.09.2019 kl 15:25 260

Konstitusjonelle finurligheter og et grenseløst feigt republikansk parti gjør at han fortsatt sitter. Hadde det vært litt ryggrad i republikanerne, så hadde idioten sittet inne allerede. Celle ved siden av Cohen eller Manafort.