I think the president is in severe mental decline

Slettet bruker
06.09.2019 kl 20:06 169

and I’m not saying that now because I’m a political adversary or I disavowed him, I’m saying that objectively just looking at what’s going on.” - Fmr WH Communications Dir @Scaramucci at Toronto Global Forum


Ikke vanskelig å være enig. I 5 dager har han nå prøvd å dekke over en feil han sa på søndag. Det virker faktisk som at Trump tror at pressen fortsetter å snakke om dette pga den feilen. Er han ikke istand til å skjønne at det er hans fullstendig latterlige forsøk på å dekke over den relativt uskyldige feilen som er den virkelige skandalen her?
Slettet bruker
06.09.2019 kl 20:09 167

jabba "rattatatrumpkonstant" dado jeg leser bare overskrifter når jeg ser slike taperlinker som fra scarymuch y?
Der står det du tror.

Tror du virkelig på dine egne innlegg?
#rata ta maskinen
Slettet bruker
06.09.2019 kl 20:12 167

FAKTASJEKKEN vs jabbaratata
Bevis russiarussiamannen?

jabbadabbato
I dag kl 20:06 4
Ikke vanskelig å være enig. I 5 dager har han nå prøvd å dekke over en feil han sa på søndag

Hurtigfasciten avgjør:
I 5 dager har han nå prøvd å dekke over en feil han sa på søndag = FAKE NYS hets
Redigert 06.09.2019 kl 20:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.09.2019 kl 20:28 164

Du fremstår mer oppegående enn Trump.
Slettet bruker
06.09.2019 kl 20:28 163

Trump er ikke den skarpeste kniven og han virker å være splitter pine gal. Men han kan likevel herje med mediene. Han elsker oppmerksomhet fra de mediene han hele tiden spytter etter. Og han er flink til å styre medienes oppmerksomhet. Det er det eneste han er flink til. Men i disse dager prøver Trump å skrape sammen finansiering til noen meter av dette vanvittige mur-prosjektet sitt. Det handler om å stjele midler fra forsvaret, Puerto Rico og masse annet. Folks sikkerhet settes i spill bare han får bygget litt av muren sin. Han er desperat opptatt av å få noe på plass før valget neste år. Han har jo ikke gjort noe av det han brølende lovet for snart fire år siden og han ligger elendig an på meningsmålingene. Jeg skjønner ham godt, slik sett. Vanviddet om Alabama har vært fascinerende galskap, nok en gang, men kanskje også bevisst tåkelegging av det grufulle han driver med ellers.
Slettet bruker
06.09.2019 kl 20:32 159

B ekte nye A mener du at Trump er (jeg siterer):


A - den nye
I dag kl 20:28 2
(utdrag) "splitter pine gal." (utdrag sluts)

? Hva tror du?
Slettet bruker
06.09.2019 kl 20:39 159

Ser ikke bort fra at han plutselig blir sykmeldt en vakker dag. Det kan bli hans vei utav et forsmedelig tap og kanskje også tiltale og fengsel.
Slettet bruker
06.09.2019 kl 20:42 158

Han vil ikke forlate det hvite hus frivillig, for å si det slik.
Slettet bruker
06.09.2019 kl 20:54 154

slik er demokratiet men russiamueller og mentalsykehus sporet er det dere satset på, så vi får se.
Litt skeptisk når rabiatjabbada høyner med "plutselig sykdum". fantasien igjen.
Redigert 06.09.2019 kl 20:56 Du må logge inn for å svare