Siv har ødelagt FrP og bør gå av etter valget

Slettet bruker
07.09.2019 kl 09:13 690

Som et resultat av pressens propaganda, politikernes ensretting (utenom FrP) og et sosialistdominert byråkrati, ble alle partier drevet politisk mot AP/SV i tiden fra 1980 tallet og frem til i dag. FrP ble med på denne reisen mot sosialismen i årene etter at Siv Jensen overtok partiet, i det som nærmest var et kupp mot CIH.

FrP har sviktet sine velgere, FrP har mistet en unik mulighet til å bli et liberalt/borgerlig alternativ og på toppen så synes FrP nå å være mer opptatt av å angripe andre aktører på høyresiden (SIAN, Listhaug, HRS), enn å stå opp for ytringsfrihet og et sterkere demokrati.

Siv Jensens manglende støtte til Sylvi Listhaug og andre FrP’ere som har flagget tydelige synspunkter har vært illojal, feig og har båret preg av et svik mot egne partimedlemmer. Det er uklart om Siv Jensen bare er svak eller om hun er kynisk i sin maktkamp mot fraksjoner i FrP.

Siv Jensen har i hvertfall kun fått til å samle partiet i retning av en likhet mot Høyre/AP, og har ikke klart å favne hverken den borgerlige siden av politikken eller å tegne opp et liberalt alternativ, hverken som en visjon eller realitet. Når offentlig sektor fortsatt eser ut, vannvittige togprosjekter startes uten tanke om kostnader og en fortsatt stor og svært kostbar/utfordrende innvandring skjer i regjeringsarbeidet, så kan jeg ikke se noen verdi ved å ha et FrP, hverken i regjering eller utenfor.

FrP er blitt en «trillebår» blant mange, mens vi trenger en gressklipper. Det hjelper ikke å fylle luft i dekket til trillebåren, når gresset må klippes.

Vi må finne folk som ikke bukker og skraper når pressen, sverte-Helga/AP og moralistene i de andre partiene setter i gang med sin emosjonelt forvirrede klagesang. Det er derfor viktig å få fjernet Siv Jensen og dagens ødelagte FrP nå, slik at vi kan begynne å bygge noe nytt, som kan være bli et alternativ fra midt på 2020 tallet og fremover.

https://resett.no/2019/09/06/derfor-blir-jeg-hjemme-9-september/
Slettet bruker
07.09.2019 kl 09:17 688

Hun kastet jo ut "snikislamisering"-kortet for noen dager siden. Ikke nok hat for deg der, altså?
Slettet bruker
07.09.2019 kl 09:22 686

Ordet snikislamisering gikk ut på dato for mange år siden. Jeg synes det er helt håpløst at hun brukte ordet. Det ble bare helt komisk. Alle ser at islamiseringen foregår i full offentlighet og har gjort det i flere år.
Slettet bruker
07.09.2019 kl 09:24 682

Jeg er ikke "alle", skjønner jeg. Hvordan ser du det? Jeg ser at Listhaug og et par andre, av de verste frepperne, prøver å sniktrumpifisere landet mitt.
Slettet bruker
07.09.2019 kl 09:27 685

Norge trenger en Trump som bare blir ennå tøffere når kritikken hagler. En som tar oppgjør med fake news og ikke legger seg ned og bukker og skraper. Det må være en person som liker å stå i stormen. Så lange er det bare Sylvi som kan ha disse egenskapene.
Slettet bruker
07.09.2019 kl 09:30 684

Har vi noen gang sett en feigere mann enn Trump?
Slettet bruker
07.09.2019 kl 09:33 680

Trump er en ener.

Vi trenger noen som kan stå opp for Norge.
Slettet bruker
07.09.2019 kl 09:40 677


«Vi vil ikke ha et samfunn der muslimer skal bestemme at man ikke kan servere svinekjøtt på sykehus og sykehjem osv., osv. Vi kan ikke ha et samfunn der det er forskjellig lover, regler og avvikende oppførsel for muslimer og andre folk.»

«Den norske statens oppgave er å videreføre den norske nasjonen og ikke legge forholdene til rette for kulturer og religioner som kommer til landet med for oss dysfunksjonelle tradisjoner som importeres via forvrøvlede, internasjonale konvensjoner om asylrett og migrasjon. Den norske staten skal verne om den nasjonale og den innfødte befolkningens interesser, kultur, økonomi, historie og tradisjoner og ikke ditto for folk som kommer til landet fordi de ønsker en bit av den økonomien og den velferden som nasjonens folk har bygget opp ved eget arbeid og organisasjon.»

https://resett.no/2019/09/04/stem-ikke-hoyre-ikke-med-erna/


PDK er et godt alternativ.
Slettet bruker
07.09.2019 kl 09:46 673



«Alt av partier i Norge er smittet eller gjennomsyret av ondskapen og giften fra AP.»
Slettet bruker
07.09.2019 kl 09:48 673



«For min del så vil globalister som Gro og Erna, stå som skammens store statsministere gjennom desidert alle tider.»
Slettet bruker
07.09.2019 kl 09:48 672

Stå opp mot hva? Trump er nedrig, feig og stokk dum.

Men svarte du på hvordan du opplever at Norge islamisfiseres. Kan du?
Slettet bruker
07.09.2019 kl 10:10 668

Du tillegger muslimer imponerende egenskaper, gitt. 4% av befolkningen skal liksom styre landet...Da har de åpenbart noe ved seg som man må la seg imponere av. Hvis det du skriver og linkene fra ormeboldet hadde noen som helst forankring i den virkelige verden.

..men det har det jo ikke.
convert
07.09.2019 kl 10:45 652

Helt enig. Hun har gjort partiet irrelevant for veldig mange. Hun prediker en politikk som føres av H/AP allerede. Hun må kastes som leder, og landsmoder Sylvi ta over. Da vil FrP få et løft vi knapt har sett maken til.
Slettet bruker
07.09.2019 kl 10:50 647

Hei convert/folkens:))

Og...tiltredez con - Sylvi står opp mot kalifatizeringen med direkte og usminket retorikk uten filter - i vårt naboland hvor kalifatizeringen ligger ca 7 år foran oss i tid har Jimmien nå nesten 22% oppslutning i siste meningsmåling utført av raddizpressen ...ZnageZz...

https://www.expressen.se/nyheter/efter-dodsskjutningarna-s-valjare-gar-till-sd-som-far-rekordstod/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla



Redigert 07.09.2019 kl 10:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.09.2019 kl 11:00 646

Hun har ikke ødelagt Frp, derimot ødelagt de forhåpningene som lå i luften. Passivitet, når aktivitet var nødvendig (Marrakesh-avtalen)mv. , og hodeløs høy aktivitet overfor SIAN-medlemmer. Hennes evne, eller vilje, til å søke nødvendig generell kunnskap viser seg å ligge for langt under både prestasjons- og ambisjonsnivået. Men siden medlemsmassen inneholder noen av landets skarpeste hoder vil FrP bli gjenreist når hun trer tilbake. Det er bare å glede seg!
Slettet bruker
07.09.2019 kl 11:36 627

Tar Listhaug over, så blir det det endelige dødsstøtet for Frp. Så jeg heier på henne som den neste lederen.
Slettet bruker
07.09.2019 kl 11:38 626

Listhaug er servil overfor pakket i sian og den slags. Dessuten ligger hun på kne for monsteret i Washington. Så få henne inn som ny leder asap.
Slettet bruker
07.09.2019 kl 11:49 623

Hei folkens:))

Og...med den tidligere justisministeren, som måtte fratre på grunn av at hun ville sette nasjonens beste foran terroristenes rettigheter, i lederstolen vil Frepp raskt nå opp på samme nivå som SD i Zverige hvor kalifatizeringen som kjent ligger noen år foran oss...ZnageZz....

https://www.expressen.se/nyheter/efter-dodsskjutningarna-s-valjare-gar-till-sd-som-far-rekordstod/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 07.09.2019 kl 12:02 Du må logge inn for å svare
Speaker
07.09.2019 kl 11:56 621

Siv er ,bortsett fra akkurat i den heseblesende og fordummende valgkampen,usynlig som partileder.Hun fronter ikke partiet eller kommuniserer med velgerne om hvorfor Frp i mindretall selvsagt taper viktige saker i regjeringen og på Stortinget.
Markedspartiet Frp er elendige egenmarkedsførere!
Jeg kjørte i går etter en buss hvor fire ukjente lokale freppere var avbildet og øverst sto det ‘Vi står i stormen for deg!’

Hvem tror at denne intetsigende reklameplakaten trekker velgere?

La gå at Siv og Sylvi er statsråder og derfor bundet,men hvor er nestleder Søviknes?
Han prater angivelig med velgerne på kjøpesenteret i Os , men hvorfor er også han usynlig for landets Frp-velgere?
Redigert 07.09.2019 kl 12:00 Du må logge inn for å svare
Chri$tian
07.09.2019 kl 12:01 616

Liberalistene er Norges eneste konsekvente økonomisk-liberale parti. Jeg stemte på dem i Oslo. De stiller til valg i ca 60 kommuner, og samtlige fylker. Les mer på liberalistene.org eller følg Libertinius og Sløseriombudsmannen på Facebook.
Slettet bruker
07.09.2019 kl 12:10 612

Søviknes er ubrukelig som rikspolitiker og bør byttes ut, med f.eks. Helgheim som er kjapp og smart.
Redigert 07.09.2019 kl 12:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.09.2019 kl 12:30 602

Ja, Siv Jensen bør gå av. Listhaug bør overta.
Husker Jensen under ABB's herjinger, hvordan hun var villig til å stille opp som hoggestabbe for Fake News Media og sosialister. Hvor rygglø hun var. Hun fremsto som en fiskepudding. Jensen har vært redd media siden den hendelsen.
Slettet bruker
07.09.2019 kl 12:43 601

Hvordan skulle hun opptrådt, mener du? Støttet terroristen?
Stephen
07.09.2019 kl 15:50 573

En ny Otto Ruge eller Odd Grythe

Mvh. Stephen

PS God Jul
Hr.Suhr
07.09.2019 kl 16:22 568

Vil ikke spamme ned tråden med en masse "Enig". Ryddig som jeg er, har jeg derfor samlet noen av påstandene
og gir heller et samlet enig til følgende:

1)"FrP har sviktet sine velgere. FrP har mistet en unik mulighet til å bli et liberalt/borgerlig alternativ".(Change14)
2)"Ordet "snikislamisering" er utgått på dato. Alle vet at islamisering har pågått i årevis og nå skjer i full offentlighet".(Change14)
3)"Norge trenger en Trump, en som står opp for landet og ikke bøyer av. Til nå er det kun Sylvi som har disse egenskapene".(Change14)
4)"For min del så vil globalister som Gro og Erna, stå som skammens store statsministere gjennom desidert alle tider." (change14)
5)"Siv har gjort partiet irrelevant for veldig mange. Hun må kastes som leder, og Sylvi må ta over". (convert)
6)"Siv har nå inntil valgkampen vært usynlig som partileder, og hvor er Søviknes? Han snakker angivelig på Os Kjøpesenter,
men hvorfor skånes han for dagens lys ellers i landet?" (Speaker)
7)"Søviknes er ubrukelig som rikspolitiker og bør byttes ut." (Change14)
Takk
Betonghue
07.09.2019 kl 16:33 559

Du skal få ha dine forkvaklede meninger, men Donald har ihvertfall en meget sunn holdning til muslimer og islam!