APCL (Petronor) ROADMAP 2019

FkL
APCL 08.09.2019 kl 23:07 9196

APCL - APCL (Petronor) ROADMAP 2019

Nå er fusjonen i boks og vi starter opp en ny tråd med det som skal skje fremover.
https://newsweb.oslobors.no/message/484279

Har forsøkt å se rekkefølgen og ca. når de forskjellige triggerne vil inntreffe.


XX.XX - BYTTE AV NAVN TIL PETRONOR E&P / NY TICKER

Jeg vet ikke helt hvorfor man venter med akkurat navneendringen. Endringen er rimelig triviell hos ASIC i Australia. Det kan være en samkjøring med Oslo Børs og bytte av navn og ticker. Uansett så tenker jeg at dette kommer så fort som mulig.
https://connectonline.asic.gov.au/RegistrySearch/faces/landing/panelSearch.jspx?searchText=125419730&searchType=OrgAndBusNm&_adf.ctrl-state=wxmucpqty_15


XX.XX - NYE HJEMMESIDER FOR PETRONOR E&P

Det er ikke godt å si om nye websider vil lanseres rimelig umiddelbart eller om de vil komme opp sammen med nytt selskapsnavn og ticker på Oslo Børs.
http://petronorep.com/


XX.XX - SALG AV NOR ENERGY AKSJER FOR Å FINANSIERE LÅN TIL PETRONOR / BØRSMELDING OM OPPTAK AV LÅN PÅ $7MILL

Det er et åpent spørsmål hvordan dette skal benyttes og når dette lånet skal tas opp. Her vil det komme en egen børsmelding når dette blir aktuelt. Tas det opp nå så blir det trolig til en lav salgskurs i forhold om det tas opp etter at eventuelle opsjoner har slått inn. Antallet aksjer som Nor Energy må selge for å finansiere lånet vil også variere ut i fra kurs. Nedsalget kan også være knyttet til spredning på 25%.
http://www.africanpetroleum.com.au/media-centre/press-releases/publication-exempted-document


13.09 - TILDELING AV WARRANTS TIL TIDLIGERE EIERE

Her venter vi trolig kun på ferdigbehandling i VPS. Det kan være slik at disse har dukket opp i noen banker allerede, slik som sist. Dette kan ikke drøye lenge nå og bør være på plass i løpet av neste uke.
https://newsweb.oslobors.no/message/484279


XX.XX - AVKLARING RESULTAT ETTER BORRING PÅ ROP

Jeg tenker at vi bør få en avklaring på hva er status på ROP i løpet av året, kanskje før Oil & Power i oktober?
https://africaoilandpower.com/
Vil vi ende opp med noen andel av ROP og har Total funnet olje? Det er enn så lenge ikke kommer noen offisiell melding fra verken Senegal eller Total, kun artikler i Upstream.
https://www.upstreamonline.com/live/1834376/senegal-wildcat-disappoints-for-total
Vi vet at Total skal borre i Senegal igjen til neste år og det er spennende å se om også dette er på ROP.
https://www.upstreamonline.com/live/1836510/total-taps-pacific-rig-for-us-gulf-well


09.10 - SENEGAL LANSERER NY LISENSRUNDE PÅ AFRICA OIL & POWER (9-11)

Senegal skal lanserere sin nye lisensrunde og Macky Sall skal motta prisen "Africa Oil Man of the Year award".
https://africaoilandpower.com/2019/07/26/senegal-to-launch-next-oil-gas-licensing-round-in-october-at-africa-oil-power-2019/
Fra tidligere så har har direktør i Petrosen, Mamadou Faye, meldt om at 10 blokker skal legges ut i denne lisensrunden.
https://africaoilandpower.com/2018/09/06/senegal-to-open-10-blocks-for-2019-bidding-round/
Det har også versert andre tall og usikkerhet rundt antallet i andre artikler. Spørsmålet er jo også om inndeling av enklete blokker er endret og hva som skjer med våre blokker.


12.10 - 90 DAGER SIDEN SISTE ENDRING I SENEGAL

Det er å anta at vi vil få et svar på vårt saksfremlegg i ICSID saken mot Senegal innen 90 dager. Når det gjelder Senegal så har det versert mange rykter om løsninger og fordeling av andeler. Det blir spennende å få en fasit.
"July 19, 2019 - The Claimant files a memorial on the merits."
https://icsid.worldbank.org/en/Pages/cases/casedetail.aspx?CaseNo=ARB/17/38
En slags avklaring må jo også komme før AOP messen.


19.10 - 90 DAGER SIDEN SISTE ENDRING I GAMBIA

Det er å anta at vi vil gi et svar på deres saksfremlegg i ICSID saken mot Gambia innen 90 dager. Det blir også spennende å se hva slags rolle BP får uansett om det blir løsning eller ikke.
"July 12, 2019 - The Respondent files a counter-memorial on admissibility, jurisdiction and the merits."
https://icsid.worldbank.org/en/Pages/cases/casedetail.aspx?CaseNo=ARB/18/24


30.11 - ANTATT FRIST FOR SPEDNING PÅ 25% AKSJER TIL FOLKET

Selv om selskapet melder om at det er et ønske om rask oppnåelse av 25% spredning fra Oslo Børs' side så vil jeg anta at vi her snakker om opp mot 90 dager. Uansett vil det først komme en plan og så vil nok den praktiske delen ta noe tid. I og med at det ikke er kalt inn til en EGM så er foreløpig emisjon utelukket og da holder jeg en knapp på Warrants :)
https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Notering/Aksjer-egenkapitalbevis-og-retter-til-aksjer/Oslo-Boers-og-Oslo-Axess/Vilkaar-for-notering
https://newsweb.oslobors.no/message/483688


XX.XX - AVKLARING PETRONOR OPSJONER I NIGERIA

I løpet av året så vil vil også måtte få en avklaring på om vår opsjon i Nigeria slår inn. Er det denne vårt "interne lån" på $7mill skal benyttes til?
https://newsweb.oslobors.no/message/473270


31.12 - FRIST FOR OMGJØRING AV WARRANTS TIL AKSJER

Alle som hadde aksjer ved børsslutt 24. april 2019 har Warrants i likt antall aksjer de hadde ved dette tidspunktet. Disse blir enten omgjort til nye aksjer ved løsning enten i Gambia eller i Senegal eller slettet ved utgangen av 31.12.19. Det kan være slik at innløsning av Warrants er PetroNor's planlagte løsning for å nå en spredning på 25%.
https://newsweb.oslobors.no/message/474113


Hva betyr partnerskapet med Petronor for våre saker og ikke minst hva kan Adbu Dhabi bringe til bordet både for disse sakene og som styrke for selskapet i fremtiden? Her kan det komme pakkeløsninger og betydelige triggere på rekke og rad. Uten tvil en av de mest spennende aksjene ut året.

Sorry det ble litt langt, men det er jo veldig mye som skal skje i resten av 2019 :)

Noen andre som har noe å legge til?
Redigert 21.01.2021 kl 03:40 Du må logge inn for å svare
thief
09.09.2019 kl 17:38 3611

Olja i bra driv🙂Og nå Saudi Arabia skal notere det statlige selskapet,er nok olja enda høyere.Gode penger i kassa vår!

Edit:Og med MS og JP som tilretteleggere vil nok de kjøre olja opp,bra for oss💰
Redigert 09.09.2019 kl 18:00 Du må logge inn for å svare
FkL
09.09.2019 kl 17:39 3599

Tenker at du kan begynne med å lese ditt eget innlegg om igjen. Vet ikke hva du er vant til, men noen form for fornuftig og givende innlegg regner jeg med at du ser at det ikke er.

I tillegg til de to meget gode eksemplene som Warom allerede har lagt frem så sikret han vår fortsatte tilstedeværelse i Senegal ved å ikke imøtekomme krav om ny søknad. Jeg synes at han har vært strategisk god med tanke på alle de omstendighetene han ikke har kunnet kontrollere. Han har i tillegg landet denne meget flotte fusjonen. Det siste er jo faktisk en meget stor prestasjon.

Jeg synes at dere for lett ikke forstår hvilke områder vi har vært i, hvilke regimer vi har jobbet med og ikke minst at vi har vært en mygg med svært begrensede midler. Jens har stått i det. Det blir for lett å bare klage med den begrensede innsikten i realitetene som vi alle har.
Redigert 09.09.2019 kl 18:03 Du må logge inn for å svare
FkL
09.09.2019 kl 18:28 3524

Yepp, ingen tvil om at det jobbes med å få olja oppover. Fin stigning igjen.

Oil gets boost as new Saudi minister commits to output cuts

https://finance.yahoo.com/news/oil-gets-boost-saudi-minister-152425020.html
Redigert 09.09.2019 kl 18:40 Du må logge inn for å svare
thief
09.09.2019 kl 18:56 3468

Og de vil selvfølgelig ha olja høyest mulig på noteringstidspunktet.Og det blir i 2020 eller 2021,så trenger ikke bekymre seg så mye for lav oljepris de neste par åra🙂Vil jo ha litt å si nå,da vi mest sannsynlig skal få partner på lisensene,for forlik kommer snart😉
Mrhifi
09.09.2019 kl 18:56 3461

Fair nok FKL, men objektivt set, så burde 2017 emission have været sat på standby pga af Rop situation!! Det var samme dag/aften som Emissionen og mange var rystede over at emission blev fuldført under disse meget bizarre forhold....ansvaret ligger ultimativt hos Jens Pace...siden emission har der iøvrigt været et kæmpe cashburn....
Jeg mener at Jens Pace har været en stor katastrofe for Apcl....
thief
09.09.2019 kl 19:12 3427

Ja,får de som deltok,ble det jo katastrofe, skal jo litt til før man er på ca 8kr.Men da får de litt igjen,som plaster på såret ,med disse warrentene.Så satse på JP har en liten skyldfølelse ovenfor aksjonærene som deltok,og sørger for at petronor leverer🙂
FkL
09.09.2019 kl 19:37 3360

Skal ikke forsøke å omvende deg Hifi, jeg tror heller ikke vi blir enige. Derimot så forstår jeg ikke grunnlaget ditt. Stor katastrofe er et ganske sterkt begrep og for min egen del så synes jeg at han har gjort mye bra. Det er ikke det samme som at jeg er fornøyd med alt som har skjedd, men at jeg også klarer å se at dette selvfølgelig ikke ligger i hans fang alene.

Det er ingen merkelige ting i pengene som er brukt. Du har jo selv sett regnskapene. Det koster å drive oljeselskap selv om man er en mygg. Hvis du tenker på det siste året så er det klart at det har gått med penger til å avslutte tidligere forhold og sikkert også en del til klargjøring av fusjon. Derimot ikke noe som gir noen varsellamper.
Redigert 09.09.2019 kl 19:45 Du må logge inn for å svare
FkL
09.09.2019 kl 19:44 3342

Hva? Du skriver jo selv at dette kommer fort :). Vi skal vel strengt tatt bare opp til 4 for at disse gamle aksjonærene med Warrants og aksjer når 8. Via Warrants så får de jo en dobling. Slår ikke Warrants inn så ville de jo ikke fått noe i det gamle selskapet heller og har da blitt reddet av PetroNor.
søkeren
09.09.2019 kl 19:54 3319

Det er lite som tilsier at JP har stått på for aksjonærene, hvis man da ikke skal berømme hans kløkt med å skaffe penger til " en synkende skute" med å "lure" aksjonærene til å tro på en hemmelig partner og et "luftslott" som ble fortalt på aksjonær møte i 2017. Han fikk hauset opp aksjekursen til over kr.12,00. og da var det mange som syntes emi på 7,75 var ok. Virkeligheten kom ganske umiddelbart.
FkL
09.09.2019 kl 20:11 3281

Nå skal ikke jeg på død og liv forsvare Jens, men å påstå at han har lurt aksjonærene og at selskapet var et luftslott blir jo bare for dumt. En oljemygg er og blir en oljemygg og alle vet hva de investerer i. Det vil koste penger, tid og det finnes ingen garanti for suksess. Jeg er heller ikke fornøyd med alt, men har investert vel vitende om risiko og mulig avkastning. Jeg tenker at Jens har stått i det og sikret oss en megadeal i form av fusjonen. Tydeligvis noen som bare har solbriller på, men som aksjonær er jeg meget fornøyd om dagen.

Snipp snapp snute til alt det der. Vi er nå PetroNor og alle våre problemer er over. Vi har produksjon, inntekter, sterke eiere og gode utsikter. Risikoen er helt vekk. MEN, noen er allikevel misfornøyde. Jaja, ikke jeg!
Redigert 09.09.2019 kl 20:15 Du må logge inn for å svare
thief
09.09.2019 kl 20:27 3234

Ja,sant det fkl, vi trenger bare opp til kurs 4kr 🙂Så de har enda en grei sjans til å komme ut i null!Sitter meget behagelig med aksjene for tiden merker jeg,sinnsykt deilig at vi nå har kommet i mål og blir petronor🙂Da har vi solide verdier i bånn,som greit forsvarer dagens kurs,uten alle triggerene. Med all den infoen vi sitter på fra ledelsen selv,medier og fra forum,er jeg 99.99% sikker på forlik .Absolutt alt peker mot det.Så blir utrolig deilig når meldingen kommer.Så får folk selge det de vil på dagens nivå.Kommer vi lenger ned,ryker nok axa-aksjene mine🙂For ved forlik burde vi passere 2kr,og da ruller snøballen.Da kommer nok også Gambia diltende etter, og partner burde vel ikke være det store problemet.Så kursen kan da gå mye.Så her blir det bare å sitte rolig og trygt fremover🙂
oops16
09.09.2019 kl 22:23 3071

Hvorfor kan ikke du da da, FKL,, plukke istykker innlegget mitt, bit for bit og Bevise det motsatte, itstedet for å fortsette innlegget DITT med hvor rosa verden er?
Jeg vet om MANGE som satset hardt opptjente grunker på at APCL skulle drille A1/A4 og SOSP ,- og IKKE RÆVKJØRES med at APCL ikke hadde overholdt forpliktelsene sine mens CEO Jens Pace satt og sugde Tea & Biscuits og drømte om "how it could be", på 7/11/Esso/ :-))
-Og BS om "en mygg med svært begrensede midler". Jeg har massevis av venner i Vest-Afrika ennå, hvor jeg ikke har behøvd å kjøre noen Emisjon mot mine venner/naboer her i Norge, for å fremdeles beholde. (((Igjen FKL,)))- Hva har JP faktisk LEVERT, og ikke bare BS om hva han skal levere?
Har vi mottatt warrants, eller bare masse pisspreik om at hvis-og-om-og-men???
Har selskapet endret Ticker???
Har Selskapet beholdt noen av lisensene i Vest-Afrika??
Har JP noensinne FAKTISK levert noe annet enn tullprat?
Uten unntak så har det bestandig vært N_E_S_T_E_N - men aldri N_O_E
FkL
09.09.2019 kl 22:48 3001

Det er vel det jeg akkurat har gjort, altså plukket i fra hverandre dine innlegg. Hadde du lagt opp til en fornuftig diskusjon, så hadde vi sikkert hatt en. Du ba om ETT eksempel, du har fått FIRE. To av meg og to av Warom.

Hadde selskapet vært konkurs i dag så kunne du gjerne tatt opp alt som har gått galt. Med de utsikter som finnes i dag så er det vel helbom.

Vet ikke helt hva du er ute etter. Jeg ønsker å fremme og diskutere et selskap jeg er eier i. De ting du nevner som tapte er jo saker som fremdeles kan komme og absolutt ikke er avklart.

Det blir jo også litt merkelig når du tar opp Warrants og ticker som uteblitte lovnader. Jeg regner med at du tuller?

Nytt nick i dag med bare bull. Helt greit å være misfornøyd med Jens. Ingen problemer med det. Har man derimot ikke fått med seg det positive som også Jens har likeså ledet selskapet igjennom så har man enten vondt for det eller så vil man ikke.
Redigert 09.09.2019 kl 22:53 Du må logge inn for å svare
oops16
09.09.2019 kl 22:51 2995

Gud hjelpe meg rett FKL "Det koster å drive oljeselskap selv om man er en mygg." - Når har APCL noensinne vært et Oljeselskap annet enn i drømmene til JP når han så oljen fra sitronskallet på overflateni tekoppen? Og ikke snakk om Warrants før de er levert, (som så mye annet) - og har fått verdi....
FkL
09.09.2019 kl 23:07 2954

Siden APCL både har ervervet lisenser og borret på dem så er det vel uten diskusjon slik at de har vært et oljeselskap ganske lenge. Du kan være så misfornøyd du bare vil, men fakta er at vi i dag er PetroNor med solid produksjon, gode inntekter, sterke eiere, meget gode fremtidsutsikter og ikke minst en solid og kompetent ledelse. Null risiko og nedside. Du finner ingen tilsvarende oljemygg. Men de har ikke oppnådd noenting? Jeg regner at du selv forstår at det du kommer med er bullshit.
Redigert 09.09.2019 kl 23:08 Du må logge inn for å svare
FkL
09.09.2019 kl 23:23 2915

oops16 skrev Innlegget er slettet
Her diskuterer vi aksjen APCL. Ikke dine personlige problemer. Jeg har meldt deg til admin for useriøse innlegg og så kan du ta dialogen videre med dem. Har ingen glede av at noen taper penger, men det unnskylder ikke at man oppfører seg som en idiot. Tror ikke noe på at du har aksjer, for hvilken tulling ville baise sitt eget selskap når de endelig har gode utsikter.
oops16
09.09.2019 kl 23:54 2867

Gleder meg til å bli sendt til Admins kontor, FkL.,
-Kanskje det også vil være av stor interesse for admin å finne ut hvordan du kan si at medlemmer i forumet som er av en annen mening en du, oppfører seg som idioter??
Selvfølgelig har jeg pd IKKE aksjer, dette fordi jeg har innsett at JP aldri har levert noe som helst av hva han har lovet, og da Julenissen viftet med er "Matching Halt" 19.3 solgte jeg meg ut etter EGF og har sådan noen warrants-spøkelser hengende i luften ennå, men er også ikke ukjent med å ta deg på ordet når du påstår at jeg er en "tulling uten aksjer", fordi at det er akkurat hva jeg er, så lenge at mine omtalte warrants ikke er annet enn ordene fra en CEO som ALDRI har levert noe,- og som du også fremhever ved å kalle meg for en tulling uten aksjer. Vel på din nåde, som APCL sin høye beskytter, vil både jeg og alle andre som ikke har fått våre warrants, være "tullinger uten aksjer" helt til evt disse er levert og har en verdi.
- At du tror du kan kalle enhver som har Warrants tilgode, for tulling og idiot sier jo bare sitt om hvor mye du har engasjert deg i, og forstår, dette Caset. At du i tillegg roper på Admin gjør jo ikke at dine innlegg blir noe mer vektige enn andres. Defacto så roper du bare ulv, for du har overhodet ikke poengtert en eneste faktafeil før du roper om at Admin skal frelse deg fra å svare på tiltale. 🤮

PS: FkL🙈, Aksjen burde pr dd vært PetroNor og ikke APCL - Fordi, at vi er ikke mer PetroNor enn hva JP har antydet. Ingen warrants, ingen lisenser, ingen oppdateringer f.eks H1 rapport som sier at vi nå er et selskap som produserer noe som helst, OG ingen bekreftelser fra noen av de selskapene som APCL angivelig skal ha overtatt på, at dette er tilfellet.
Redigert 10.09.2019 kl 00:21 Du må logge inn for å svare
thief
10.09.2019 kl 00:22 2834

Virker som noen her har satset litt mer enn de burde på gamle apcl!En smule skuffet virker det som.Går ann å holde en grei tone forde.Nå er vi jo et helt annet selskap,med helt andre forutsetninger,og nye store eiere, så apcl-tiden er over 🙂Så er vel sjansen mye større nå,for at det vil bli skapt store verdier.Allerede har vi en grei produksjon,som gir solid overskudd. Noe ingen av de andre myggene på Oslo børs har.De leverer RØDT hele veien!
oops16
10.09.2019 kl 00:31 2819

thief.......
Produksjon???? Av hva??
Hvem, Hva, Hvor................... Her snakker vi ikke om å være skuffet eller å ha gått på en smell.... Dersom Vi PDD er PetroNor hvor er bevisene på hva vi er og hva vi gjør?? Hvorfor har ingen heist flagg her og servert kake og Gøy-saft?? Nei det er like mye å holde all informasjon hemmelig for investorne (eierne) i selskapet, som d et var da Timis red kjepphester.
thief
10.09.2019 kl 00:36 2812

Herregud,ikke vits å bruke tid på deg.Når du ikke skjønner at fusjonen er klar engang,håpløst.LES BØRSMELDINGER!!!Står det alt om hvem..Hva...hvor!
FkL
10.09.2019 kl 00:37 2810

Det er ikke meningene dine som er problemet. Det er deg og dine useriøse innlegg. Du kan mene hva du vil om Jens for meg, men du skal for ordens skyld få med deg noen ting der Jens har levert som du tydeligvis ikke har fått med deg.
-farmout Elfenbenskysten
-borring Elfenbenskysten
-fusjon med PetroNor
-strategisk korrekt valg om å ikke søke på nytt i Senegal
Alle er nevnt tidligere. Du ba om ETT, her er FIRE. Da har du fire faktafeil å kose deg med. Jens har selvfølgelig fått til mye bra for selskapet, sikkert også gjort noen dårlige valg og ikke minst jobbet med ustabile og korrupte land og regimer.

Det at vi nå blir det selskapet vil blir sier vel sitt om hva han har fått til.

Meninger er bra, men useriøse innlegg kan du spare meg for.



FkL
10.09.2019 kl 00:39 2804

Nå driter du deg rett og slett ut. Fusjonen er ferdig og det er ikke bare ord fra Jens. Vi er PetroNor, punktum.

OG hvis du hadde evnet å sette deg inn i dette så hadde du forstått at denne fusjonen er det beste som Jens noengang har levert og et kvantesprang inn i fremtiden for gamle APCL. Det er rett og slett fantastisk på alle plan.
Redigert 10.09.2019 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
oops16
10.09.2019 kl 00:54 2789

problemet. ... er deg og dine useriøse innlegg.
-I mange år har jeg vært pro APCL , har uttalt, gjort research, fremsnakket og hatt store forhåpninger til APCL. Har også stor respekt for de som også har brukt mye tid på research både på positivt og negativt om selskapet, men når individer begynner å ytre seg om at andre individer som overhodet ikke er ansvarlig for en leders feildisposisjoner er "problemer". Da kan en begynne å lure på om det er noen som kan ha noe å tjene på å snu vinden etter kappen....eller....

Og for de som kommer med tiltale som om at jeg ikke ((evner å sette meg inn i dette)),- så har jeg vært inne i dette caset siden 2015.

Har nå tatt til etterretning de personlige karakteristikker som theif og FkL (som jeg frem til nå har hatt respekt for), har kommet med.

Redigert 10.09.2019 kl 01:04 Du må logge inn for å svare
FkL
10.09.2019 kl 01:23 2774

OG nå som endelig alt har falt på plass og selskapet har fått en kjempedeal på plass som løser alle våre problemer så tenkte du at? På tide å baise litt? Du ba om ETT eksempel, bare denne fusjonen er mer enn nok til å tilbakevise at din ALDRI er feil. Du fikk flere andre eksempler i tillegg. Du svarer jo heller ikke på at du har misforstått at fusjonen er helt klar.

Det er dette blandet med KKIR som gjør at dine innlegg er bare baising.
oops16
10.09.2019 kl 01:43 2763

FkL,- Dette har ingenting med Baissing å gjøre.
Kommer ikke til å kjøpe en eneste aksje...Så det eneste jeg evt vil kunne ha å falle inn på, er om mine Warrants noensinne ever ser dagens lys og blir verdt noe.
Det er nok nå. Når noe går over til noe annet så får det som regel en annen betegnelse, Det har ikke skjedd her. Vi har av "gammel vane" fått beskjed om at noe vil skje........ikke idag, eller i går,- men for uker siden--- Det har kommet PM, Det har kommet opp til flere meldinger fra APCL,- MEN INGEN FRA PETRONOR
FkL
10.09.2019 kl 02:01 2758

Du har misforstått helt. PetroNor og APCL har hele tiden sent ut felles meldinger. PetroNor har beskrevet alt på sine egne hjemmesider med henvisning til deres FELLES meldinger på APCL’s hjemmesider. Alt er i boks og alt er bekreftet fra begge selskaper.

Du har misforstått Warrants. De er allerede på vei og dette er 100% sikkert. De inngår i fusjonen som er klar og signert. Vi er til og med ferdige med å overta PetroNor og de har fått sine aksjer hos oss.

Du har misforstått betydningen av at selskapet ikke synes med nytt navn og ticker på Oslo Børs. Fusjonen er klar og dette kommer så fort det lar seg gjøre.

Det virker ikke som om du har satt deg inn i dette i det hele tatt.
thief
10.09.2019 kl 08:43 2535

Kan se ut som det er gode muligheter for olje i Nigeria også fremover.Kan virkelig bli Morro.Forlik og en deal i nigeria🙂


Her en liten artikkel fra i dag i AEI :

*Musician-businessman Tee Mac Omatshola Iseli, Petronor's local ace for conquering Niger Delta*

The UAE-Norwegian firm *Petronor* – which merged with *African Petroleum* (APCL) at the end of August – *can count on a prominent local figure to develop its activities in Nigeria* : musician and businessman *Tee Mac Omatshola Iseli*. Iseli has been *negotiating Petronor's entry into several Nigerian blocks since the beginning of the year*. According to our information, *the firm is understood to be looking at two areas*.

Appointed country manager for the group's Nigerian branch, Iseli is *well-known within the country's business circles*. He spend nearly five years on the board of James Bay Resources, whose offshoot had failed to pick up Shell's OML 25 in 2014 (AEI 824), and heads his own oil firm Tee Mac Petroleum, which does not have any assets to date. The Lagos-based entrepreneur works with alongside Adama Abu at Petronor, though will now have to cooperate with Petronor E&P's new team appointed after its merger with APCL. As we anticipated (AEI 837), Petronor boss Eyas Alhomouz is now chairman of the new entity. African Petroleum's five board members David King, Jens Pace, Stephen West, Bjarne Moe, and Timothy Turnerwill take on the executive roles at the firm.

https://www.africaintelligence.com/aem/exploration--production/2019/09/10/musician-businessman-tee-mac-omatshola-iseli-petronor-s-local-ace-for-conquering-niger-delta,108371816-bre